SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jij en Stijn noemen iedereen hier negatief terwijl jullie zelf de grootst mogelijke onzin uit slaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fijn dat je meteen nog een voorbeeldje geeft![]()
Dan mis je dus totaal het punt wat ik wil maken maar ik DM je wel even aangezien het hier eigenlijk helemaal niet pastquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij en Stijn noemen iedereen hier negatief terwijl jullie zelf de grootst mogelijke onzin uit slaan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welk positief punt valt er in hemelsnaam te maken over het beleid bij Ajax?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan mis je dus totaal het punt wat ik wil maken maar ik DM je wel even aangezien het hier eigenlijk helemaal niet past![]()
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Overmars het geweldig doet allemaal, wel dat sommige kritiek wat makkelijk is. Dat betekent niet dat ik geen enkele kritiek heb ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welk positief punt valt er in hemelsnaam te maken over het beleid bij Ajax?
Voor het overige verwijs ik effe naar DMMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Afdeling uitgaande transfersquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welk positief punt valt er in hemelsnaam te maken over het beleid bij Ajax?![]()
Dat vroeg ik niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Overmars het geweldig doet allemaal, wel dat sommige kritiek wat makkelijk is. Dat betekent niet dat ik geen enkele kritiek heb ofzo
Voor het overige verwijs ik effe naar DM![]()
Redder in nood. Brengt ervaring!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:07 schreef Morendo het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)open%20stroef%27.php
Is het plan nu om klaplong te kopen?Oh.![]()
Ik zie weinig positiefs nee, ben wel benieuwd naar Wöber, Johnsen en Orejuala. Maar ik heb ook nergens gezegd dat Overmars het fantastisch doet dus ik snap je vraag niet helemaal.quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax is wel degelijk een bedrijf. (Jammer genoeg)quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je niks aan als je toch niets goeds doet met dat geld. Het is geen bedrijf.![]()
Dat is het welquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je niks aan als je toch niets goeds doet met dat geld. Het is geen bedrijf.
Oh.![]()
Verkopen is niet zo moeilijk als je producten gewild zijn. Verkopen is een kunst als je mensen producten weet aan te smeren voordat ze het willen hebben.quote:
De inkomende transfers waren ook niet heel onaardig onder marcie.![]()
Waarom roep je dan dat het te negatief is hier als we terechte kritiek op het beleid geven?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie weinig positiefs nee, ben wel benieuwd naar Wöber, Johnsen en Orejuala. Maar ik heb ook nergens gezegd dat Overmars het fantastisch doet dus ik snap je vraag niet helemaal.Oh.![]()
Hoe kan je daar nu benieuwd naar zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie weinig positiefs nee, ben wel benieuwd naar Wöber, Johnsen en Orejuala. Maar ik heb ook nergens gezegd dat Overmars het fantastisch doet dus ik snap je vraag niet helemaal.
Groot fan van User Wotte![]()
Omdat ik sommige kritiek/haat veel te makkelijk vind, er zit een verschil tussen blinde haat en kritiekquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom roep je dan dat het te negatief is hier als we terechte kritiek op het beleid geven?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nu benieuwd naar zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit gelul.... Welke aandeelhouders willen dividend dan? Helemaal niemand.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax is wel degelijk een bedrijf. (Jammer genoeg)
Veltman, Younes en Schone hadden doorgeselecteerd moeten worden deze zomer. Dan speelde je gewoon CL.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Oh maar dat neemt niet weg dat ik wel gewoon benieuwd ben wat voor spelers het zijn en hoe ze erin passen. Johnsen zag ik ook al wat leuke dingen doen gisteren, wie weet wordt dat watquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zou een wonder zijn als ze bij Ajax verder kunnen ontwikkelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welke kritiek is te makkelijk dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik sommige kritiek/haat veel te makkelijk vind, er zit een verschil tussen blinde haat en kritiekOh.![]()
Welke kritiek is makkelijk in jouw ogen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Overmars het geweldig doet allemaal, wel dat sommige kritiek wat makkelijk is. Dat betekent niet dat ik geen enkele kritiek heb ofzo
Voor het overige verwijs ik effe naar DMDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben ik het met je eens. Als bedrijf zijnde doet Ajax het meer dan goed. Opleiden.... Verkopen, inkopen en weer met winst verkopen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Verkopen is niet zo moeilijk als je producten gewild zijn. Verkopen is een kunst als je mensen producten weet aan te smeren voordat ze het willen hebben.
De inkomende transfers waren ook niet heel onaardig onder marcie.
Mede doordat in en uitgaande transfers worden bewaakt door de RVC is sportief belang ondergeschikt aan financieel belang.
In mijn opinie valt er Marc weinig te verwijten. Die zit bij Ajax met handen en voeten gebonden achter zijn bureau.![]()
Ik zou het eigenlijk volkomen logisch vinden als Ziyech graag weg zou willen eigenlijk. Maar dat is hier vast al besproken.Groot fan van User Wotte![]()
Iedereen zou weg moeten willen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou het eigenlijk volkomen logisch vinden als Ziyech graag weg zou willen eigenlijk. Maar dat is hier vast al besproken.![]()
Deze post vond ik bijvoorbeeld best een goede. In heel veel zaken volg ik Overmars niet, in sommige wel en van sommige weet ik de ins en outs simpelweg niet. Dat maakt me geen fan van Overmars overigensquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke kritiek is te makkelijk dan?
Daarmee zeg ik dus niet dat Overmars het heel erg goed doet, verre van, voordat die woorden me weer in de mond gelegd wordenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo simpel ligt het niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:14 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens. Als bedrijf zijnde doet Ajax het meer dan goed. Opleiden.... Verkopen, inkopen en weer met winst verkopen.
Mede doordat in en uitgaande transfers worden bewaakt door de RVC is sportief belang ondergeschikt aan financieel belang.
In mijn opinie valt er Marc weinig te verwijten. Die zit bij Ajax met handen en voeten gebonden achter zijn bureau.
Bovendien: wat pas echt veel geld kost is het niet halen van de CL.
Maar goed, dat Netto Keizer niet wilde hebben, maar Flappie en Vliegangst wel, laat misschien zien dat hij nog de minst schuldige is van dat trio.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Netto is al lang en breed begonnen met indekken, eerst dat onzinbericht van Dolberg de wereld in helpen en nu wilde hij Keizer nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het niet.
Bovendien: wat pas echt veel geld kost is het niet halen van de CL.
Maar goed, dat Netto Keizer niet wilde hebben, maar Flappie en Vliegangst wel, laat misschien zien dat hij nog de minst schuldige is van dat trio.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die trainer van crystal palace lijkt me wel wat. Staat nu weer achter dus is binnenkort op te halen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2017 17:23:43 ]![]()
Ik heb het geld voor mijn seizoenskaart teruggeëist wegens een wanprestatie. ze hebben geen deugdelijke dienst geleverd dat redelijkerwijs aan mijn verwachtingen voldoet.quote:![]()
En, staat het al op je rekening?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het geld voor mijn seizoenskaart teruggeëist wegens een wanprestatie. ze hebben geen deugdelijke dienst geleverd dat redelijkerwijs aan mijn verwachtingen voldoet.![]()
Het probleem ligt ook wel dieper dan hem. Maar wij als buitenstaanders moeten het beleid gewoon afrekenen op de uitkomst ervan en als we dan zien dat er weer geen linksback is mogen we dat zeggen. En wat de achterliggende redenen daarvan zijn zal allemaal welquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze post vond ik bijvoorbeeld best een goede. In heel veel zaken volg ik Overmars niet, in sommige wel en van sommige weet ik de ins en outs simpelweg niet. Dat maakt me geen fan van Overmars overigens
Daarmee zeg ik dus niet dat Overmars het heel erg goed doet, verre van, voordat die woorden me weer in de mond gelegd wordenOh.![]()
Netto was wel goed met Bosz. Ik geloof hem wel. Bergkamp weer totaal niet, en Sar stond blijkbaar aan zijn zijde.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Netto is al lang en breed begonnen met indekken, eerst dat onzinbericht van Dolberg de wereld in helpen en nu wilde hij Keizer niet
Stel je voor dat Ajax Bosz had gehouden, in ruil voor Spijkerman in Kaapstad en Keizer op de Toekomst. Dan stond de club er nu heel anders voor.
Maar nu die ramp voltrokken is moeten we volgens Sar niet gaan zwarte pieten. Iedereen is verantwoordelijk voor die beslissing. Flikker op zeg.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ze moest me helaas nee verkopen ik zei, voordat ik haar over de balie heen trok, als jullie dat eens vaker deden dan stond ik hier gofferdomme niet.quote:![]()
Nou, dat laatste vind ik bijvoorbeeld ook gewoon een kritiekpunt wat terecht is, hoeven we echt niet moeilijk over te doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het probleem ligt ook wel dieper dan hem. Maar wij als buitenstaanders moeten het beleid gewoon afrekenen op de uitkomst ervan en als we dan zien dat er weer geen linksback is mogen we dat zeggen. En wat de achterliggende redenen daarvan zijn zal allemaal welMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mja, dat overmars geen vrij spel heeft en hij daardoor ook niet alles voor elkaar krijgt streep ik gemakshalve maar weg tegen het ontbreken van enige vorm van lijstjes voor spelers die weggekocht worden. Overmars valt het minste te verwijten imo. Sar en Bergkamp samen met Spijkerman die Keizer erdoorheen drukken des te meer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze post vond ik bijvoorbeeld best een goede. In heel veel zaken volg ik Overmars niet, in sommige wel en van sommige weet ik de ins en outs simpelweg niet. Dat maakt me geen fan van Overmars overigens
Daarmee zeg ik dus niet dat Overmars het heel erg goed doet, verre van, voordat die woorden me weer in de mond gelegd worden
Keizer is te snel gebracht en geen trainer die een topclub kan managen, daar kan hij ook weinig aan doen. Maar toch zal hij het veld moeten ruimen als er nog een paar keer punten worden verspeeld; de achterban zal simpelweg zijn hoofd eisen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En dat de selectie nooit op tijd rond is. Dat ze middelmaat in de selectie laten, niet tijdig anticiperen. En dat ze zich dan verschuilen achter excuses dat niemand wil komen (maar goed hier heeft de RvC ook wel schuld aan met alles wat ze blokkeren)quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, dat laatste vind ik bijvoorbeeld ook gewoon een kritiekpunt wat terecht is, hoeven we echt niet moeilijk over te doenOh.![]()
Ik zou het overigens wel redelijk vinden dat de huidige situatie wordt geëvalueerd, knelpunten worden aangewezen en hierop verbeteringen worden geïmplementeerd. De uitkomsten worden publiekelijk gepresenteerd met een excuusbrief van twee a4'tjes. Plus gratis bier bij alle thuiswedstrijden.![]()
Oké.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze moest me helaas nee verkopen ik zei, voordat ik haar over de balie heen trok, als jullie dat eens vaker deden dan stond ik hier gofferdomme niet.![]()
Wat ben jij een slechte troll zeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:36 schreef Wotte het volgende:
Ik zou het overigens wel redelijk vinden dat de huidige situatie wordt geëvalueerd, knelpunten worden aangewezen en hierop verbeteringen worden geïmplementeerd. De uitkomsten worden publiekelijk gepresenteerd met een excuusbrief van twee a4'tjes. Plus gratis bier bij alle thuiswedstrijden.Groot fan van User Wotte![]()
ik vindtquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gelovigen nog minder erg vindt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
binnenkort opvolger van keizerquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef Heeinz het volgende:
Toch gun ik Frankie deze ellende ook weer niet, alweer verloren
Forum Opties Forumhop: Hop naar: