Roma - Inter wacht ik opquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Iedereen wacht natuurlijk op de wedstrijd van Leicester
Alavés v FC Barcelona en dan pleite, oi.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Iedereen wacht natuurlijk op de wedstrijd van Leicester
Ik vind het perfect, vóór Roma-Inter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Vitesse v AZ weer op zo'n knullig tijdstip als 18u30 is.
We doen het voor Messi.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vind het perfect, vóór Roma-Inter.
Maarja, ik hoef dan geen Barcelona te zien.
Neequote:
Ik zie nog liever Crystal Palace - Swanseaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vind het perfect, vóór Roma-Inter.
Maarja, ik hoef dan geen Barcelona te zien.
Nu ga je te ver.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie nog liever Crystal Palace - Swansea
Oh wacht
Nope. Er staat steeds 'helaas ditdat..' als ik op bestellen druk, terwijl 'ie het gewoon zou moeten doen. Heb gebeld maar hebben me nog niet kunnen helpen. Moet zo terugbellenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb je dagpas wel al besteld en nog geen beeld?
Kijk anders eens in dat topic.
Laat ze maar een maand gratis FS International gevenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nope. Er staat steeds 'helaas ditdat..' als ik op bestellen druk, terwijl 'ie het gewoon zou moeten doen. Heb gebeld maar hebben me nog niet kunnen helpen. Moet zo terugbellen
Volgens mij moeten Watford spelers en fans het niet zo hebben op Knockaert, want dit was een dive toen voor dat krankzinnige einde.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
https://imgtc.com/w/5bDmKYk
De award voor meest doorgesnoven idioot is vergeven.
Morgen weer genietenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:11 schreef hafcfan het volgende:
Meest pijnlijke is dat Keizer nog slechter is
Van Leer erin voor Lassiequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je al inzetten op de volgende debiele wissel?
Wel wat eerder me dunktquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Pray for Crystal Palace, going down in eight months time
Pray for De Boeriola, he'll be sacked at christmas time
''Beleid''quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Onder de Graafschap eindigen en dan bij Ajax1 komen. Wat een beleid.
''De Boeriola'', lol.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Pray for Crystal Palace, going down in eight months time
Pray for De Boeriola, he'll be sacked at christmas time
Nee joh gekquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:11 schreef hafcfan het volgende:
Altijd mooie korfbaluitslagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh gek
Die deed het supergoed bij jong Ajax met attractief voetbal enzo
Met een half eredivisie elftal. Knap he!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh gek
Die deed het supergoed bij jong Ajax met attractief voetbal enzo
Ik mag hopen dat ze gewoon winnen, anders krijg je drie weken lang gezever over de Wembley-vloek. Liefst ook een goal of twee van Kane.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:31 schreef Toto69 het volgende:
¡Buenos días! ¿Una buena noticia para comenzar un #FelizSabado?
¡Davinson Sánchez 🇨🇴 está disponible para jugar ante Burnley! 🙌 #SpursEnEspañol
Voor zij die geen Spaans kunnen:
Sanchez is speelgerechtigd voor morgen tegen Burnley.
Ja, eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze gewoon winnen, anders krijg je drie weken lang gezever over de Wembley-vloek. Liefst ook een goal of twee van Kane.
Nee hoor. Check de 11 tegen 11 passmaps en expected goals maar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:11 schreef hafcfan het volgende:
WHU-fans zijn hem al langer zat. Niet allemaal hoor. Maar op de Facebook-pagina zijn ze ook niet mild voor hem.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Newcastle 2-0.
Het zou me niets verbazen als Bilic nog eerder wordt ontslagen dan De Boer.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee hoor. Check de 11 tegen 11 passmaps en expected goals maar.
Payet heeft veel verbloemd, is het niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WHU-fans zijn hem al langer zat. Niet allemaal hoor. Maar op de Facebook-pagina zijn ze ook niet mild voor hem.
Die onzin nam nooit iemand serieus tochquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee hoor. Check de 11 tegen 11 passmaps en expected goals maar.
Passmapjes van de Afrika Cupquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die onzin nam nooit iemand serieus toch
Jip, best wel. Het is ook gewoon matig. Dan halen ze vorig jaar Fonte van Southampton... en dat moest dan een geweldige aankoop voorstellen. Dan die immer geblesseerde AC, of Mark Noble die slechter en slechter wordt. Loyale speler die zeker wat betekend heeft hoor, daar niet van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Payet heeft veel verbloemd, is het niet?
Eigenlijk jammer voor ze dat Allardyce met pensioen is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jip, best wel. Het is ook gewoon matig. Dan halen ze vorig jaar Fonte van Southampton... en dat moest dan een geweldige aankoop voorstelle. Dan die immer geblesseerde AC, of Mark Noble die slechter en slechter wordt. Loyale speler die zeker wat betekend heeft hoor, daar niet van.
Ik ben bekend met de liefde voor Allardyce hier, ik vind het een apart mannetje. Prima coach wel, maar betwijfel of hij dit WHU op de rit zou krijgen. Niet dat het heel veel slechter kan dan dit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer voor ze dat Allardyce met pensioen is.
Denk dat ze die gratis op de fiets komen brengen maar zelfs de Boer trapt niet in Veltman. (Bij Palace dan)quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
Palace misschien nog wat versterking halen? Veltman?
Qua organisatie kan het zeker beter. Buiten Lanzini loopt er niet echt wat rond die de meer dan prima voorste drie in stelling kunnen brengen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de liefde voor Allardyce hier, ik vind het een apart mannetje. Prima coach wel, maar betwijfel of hij dit WHU op de rit zou krijgen. Niet dat het heel veel slechter kan dan dit.
Dat is ook het hele probleem ja. De voorhoede is verre van slecht. Maar je mist een creatief middenveld zoals toen met Payet. En de verdediging is nou ook niet bepaald om over naar huis te schrijven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua organisatie kan het zeker beter. Buiten Lanzini loopt er niet echt wat rond die de meer dan prima voorste drie in stelling kunnen brengen.
Het is geen onzin. Frank de Boer blinkt uit in dom over en weer tikken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
VBL / Nederland op de UEFA-coëfficiëntranglijst #6quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is wel heel erg kortetermijnbeleid, ja. In Engeland hebben ze een voorliefde voor Joe Hart, maar daar wordt geen mens vrolijk van. Zabaleta is ook zo traag als de neten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is ook het hele probleem ja. De voorhoede is verre van slecht. Maar je mist een creatief middenveld zoals toen met Payet. En de verdediging is nou ook niet bepaald om over naar huis te schrijven.
Zabaleta VS. Rashford, die ene sprint zei alles. Rashford is natuurlijk snel maar er zijn genoeg spelers die ook in de buurt komen van zijn pace en je zag hoe kinderlijk eenvoudig Zabaleta eruit werd gesprint. Joe Hart is een lachwekkende keeper tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wel heel erg kortetermijnbeleid, ja. In Engeland hebben ze een voorliefde voor Joe Hart, maar daar wordt geen mens vrolijk van. Zabaleta is ook zo traag als de neten.
WHU was tegen United in zijn geheel slecht en vrij naïef. Veel ruimte tussen de linies en zeker op de counter is dat dodelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zabaleta VS. Rashford, die ene sprint zei alles. Rashford is natuurlijk snel maar er zijn genoeg spelers die ook in de buurt komen van zijn pace en je zag hoe kinderlijk eenvoudig Zabaleta eruit werd gesprint. Joe Hart is een lachwekkende keeper tegenwoordig.
Oh ja dat zeker, maar met hun verdediging gaan ze tegen elk team met snelle aanvallers ten onder. Zie je Vardy - Zabaleta al voor je. Lol.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WHU was tegen United in zijn geheel slecht en vrij naïef. Veel ruimte tussen de linies en zeker op de counter is dat dodelijk.
Over twee weken moeten ze tegen Huddersfieldquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja dat zeker, maar met hun verdediging gaan ze tegen elk team met snelle aanvallers ten onder. Zie je Vardy - Zabaleta al voor je. Lol.
Oh ja, eerst weer de interlandbreak. Misschien kunnen ze nog snel even een paar paniekaankopen doen. Is Dijks niets voor WHU? Lekker groot en sterk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken moeten ze tegen Huddersfield.
Iemand moet de voorzetten gevenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja, eerst weer de interlandbreak. Misschien kunnen ze nog snel even een paar paniekaankopen doen. Is Dijks niets voor WHU? Lekker groot en sterk.
Wat verwacht je van ManU - Leicester zo? Of ga je Barça kijken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand moet de voorzetten geven.
Ik ga Barça kijken voornamelijk, ja. VITvAZ op de achtergrond.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat verwacht je van ManU - Leicester zo? Of ga je Barça kijken?
Kan nog wel leuk worden, Leicester zal wel strijdend ten onder gaan maar verwacht geen walk-over en minstens een goaltje van Jamie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga Barça kijken voornamelijk, ja. VITvAZ op de achtergrond.
Maar United v Leicester? Benieuwd hoe lang Leicester stand houdt. Die gaan ook niet voor een koek en een ei naar voren net als Swansea vorige week. Martial is wel een goede keus om te laten starten met zulke ploegen.
Denk je dat Drinkwater nog naar Chelsea vertrekt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan nog wel leuk worden, Leicester zal wel strijdend ten onder gaan maar verwacht geen walk-over en minstens een goaltje van Jamie.
Nee. Komt ook tekort voor Chelsea vind ik. Kende een geweldig seizoen in het kampioensjaar, maar toen was Robert Huth ook geweldig om maar iemand te noemen. Vorig seizoen degelijk. Zou hem dan eerder een stapje hoger dan Leicester en lager dan Chelsea verwachten. Laten we zeggen een Southampton of een Everton (al genoeg middenvelders though)quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat Drinkwater nog naar Chelsea vertrekt?
kanaal2 manchesterquote:
Bekeken. Doet imo niets verkeerds.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:13 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/sammcnulty_/status/901481018888036354
Ben wel benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor Kun.
Met de FA weet je het maar nooit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bekeken. Doet imo niets verkeerds.
Fraud Association?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Met de FA weet je het maar nooit.
HAHAHAHAHAHAHAAquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:34 schreef tong80 het volgende:
Cristal Palace gaat de boer op, opzoek naar versterkingen. Dat kon je op je klompen aan voelen komen volgens Ronald.
Zo leuk is dat niet hoor. Het is geen Verborgen Camera met Fransje Bauer. Een beetje lachen als een boer met kiespijn.quote:
Eventuele vervanger van De Gea, als die nog weggaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:40 schreef Toto69 het volgende:
Snap ook niet waarom daar niet een keer een grotere club voor komt.
Zeker een waardige vervanger dan. Maar dan zou De Gea naar Real moeten gaan, waar ene Keylor Navas staat. Die moet je lekker laten staan, klasse keeper.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Eventuele vervanger van De Gea, als die nog weggaat.
En de goal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:00 schreef Toto69 het volgende:
Ah. Tijd voor Fellaini.
STERK. ERVAREN. AFRO.
Dood voorwerp.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind het een kneus, maar ik snap Mourinho wel. Hij is wel degelijk nuttig (soms dan)
quote:
Nu moeten al die mafklappers snel ophouden hoor, het wordt steeds gekker.quote:Opmerkelijke beslissing van Klopp: Mignolet niet in selectie tegen Arsenal
Zoek niet naar Simon Mignolet tussen de palen bij Liverpool morgen. De Rode Duivel zit niet in de selectie bij The Reds voor de topper tegen Arsenal, Loris Karius zal het doel verdedigen. Nochtans is hij topfit, kerngezond en heeft hij geen last van transferitis. Klopp liet zaterdag aan Mignolet weten dat hij rust krijgt, een bizarre uitleg van de Duitse coach met de interlandbreak in het verschiet.
Damn, brutal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:28 schreef Dos37 het volgende:
Bilic staat op het punt ontslagen te worden
Erg vreemd dan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mignolet is volgens berichtgeving niet ziek en ook niet geblesseerd, maar zit niet bij de selectie vanmiddag. Loris Karius zal dus weer eens in de basis starten.
Lijkt me dat Everton nog wel wat gaat lozen voor Deadline Day? Wat een overschot hebben ze.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:41 schreef Toto69 het volgende:
Het schijnt dat Everton en Chelsea Jamie Vardy willen hebben.
(Everton wat meer dan Chelsea)
¤43m
Ja ze hebben een hele brede selectie momenteel, zelfs voor PL begrippen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Everton nog wel wat gaat lozen voor Deadline Day? Wat een overschot hebben ze.
In Engeland mogen ze niet naar Chelsea v Everton kijken. WBA v Stoke wordt door Sky uitgezondenquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:06 schreef Toto69 het volgende:
Gaat er zo nog iemand Chelsea - Everton kijken of kijken we allemaal F1/Ajax?
Toch best een leuk potje
Watquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Engeland mogen ze niet naar Chelsea v Everton kijken. WBA v Stoke wordt door Sky uitgezonden![]()
.
Haha watquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Engeland mogen ze niet naar Chelsea v Everton kijken. WBA v Stoke wordt door Sky uitgezonden![]()
.
Nee, lol.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha watongelooflijk. Zendt BT sports het dan niet uit?
Hehe. Toen ik in Noord-Ierland woonde was er ook altijd gedoe in de pubs qua uitzendingen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd lachen als ze de Clasico niet mogen uitzenden.
huhhhquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
.
Hij kiest wel voor veel snelheid op de flanken. Bang voor de uitbraken van Liverpool?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:06 schreef Bolasie het volgende:
Haha, Welbeck over Lacazette. Wat een grap.
Ook geen Kolasinac.
Kolasinac is veel beter dan Monreal. Beide spelers zijn natuurlijk geen centrale verdedigers, maar dit is echt armoe om je twee grootste aankopen op de bank te zetten. Wenger is soms onnavolgbaar. Monreal en The Ox zijn de grootste grappen in dit team, gevolgd door Welbeck en Bellerin. Kolasinac is trouwens ook vrij snel, absoluut niet de traagste.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kiest wel voor veel snelheid op de flanken. Bang voor de uitbraken van Liverpool?
Kolasinac is transfervrij gekomen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kolasinac is veel beter dan Monreal. Beide spelers zijn natuurlijk geen centrale verdedigers, maar dit is echt armoe om je twee grootste aankopen op de bank te zetten. Wenger is soms onnavolgbaar. Monreal en The Ox zijn de grootste grappen in dit team, gevolgd door Welbeck en Bellerin. Kolasinac is trouwens ook vrij snel, absoluut niet de traagste.
Ik hoop op 5-0. Niet alleen voor mijn bet, maar ook om die seniele gek af te straffen.
Laat ik het anders zeggen: de twee grootste signings. Of er nou betaald is of niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kolasinac is transfervrij gekomen.
Wil 'ie Vardy kopen? Sukkel....quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:10 schreef franske19 het volgende:
Misschien moet Koeman die miljoenen voor Vardy investeren in de defensie.
Sanchez staat in de basis bij de Arsenal.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Sanchez zit op de bank bij de Spurs.
For a goalkeeper especiallyquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:24 schreef Bolasie het volgende:
http://www.liverpoolfc.co(...)n-mignolet-v-arsenal
Klopp said: “[It is] to rest him, that’s all. Four games in a very short term, for a goalkeeper especially.
Niks aan het handje.
Die zat gisteravond al in de Ziggo Studio. Maar Las Palmas v Atletico was niet zo spannend, 1-5.quote:
Niet gezien.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zat gisteravond al in de Ziggo Studio. Maar Las Palmas v Atletico was niet zo spannend, 1-5.
Joey Barton en ik zetten ons geld op Tottenham.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sheriff Sean Dyche vindt dit leuk.
Vandaag al denk ik. Minstens 1 koekoek.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Laatste augustus game voor Kane. Daarna gaat ie los.
Ik heb 'm in ieder geval even uit mijn FPL. Hoop dat Kolasinac niet on komt, zodat mijn sub wat punten pakt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vandaag al denk ik. Minstens 1 koekoek.
Ananas op je pizza doenquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:18 schreef Wicky15 het volgende:
Genieten
Pizza Hawaii (pepperoni ipv ham)
Dit is geen hokje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet in hokjes denkt
Gary Neville: "Three or four of these Arsenal players want to leave. Who wants to buy them? They better hope none of the scouts are here."quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:41 schreef BewareOfBob het volgende:
"I'm not a Liverpool fan but this Arsenal team deserves a battering"
- Neville
Burnley parkeert de bus zoals verwacht. Spurs heeft grote moeite om er door te komen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:43 schreef Wicky15 het volgende:
Kan onze verslaggever Toto even melden hoe het op Wembley gaat?
Burnley zal in tweede helft wel wat wegzakken lijkt mequote:Op zondag 27 augustus 2017 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Burnley parkeert de bus zoals verwacht. Spurs heeft grote moeite om er door te komen.
Welk middenveldquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:55 schreef Tagliano het volgende:
Waar is het middenveld van Arsenal eigenlijk
Hij parkeert alleen de bus.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:56 schreef Confetti het volgende:
Wenger is gewoon een zure, oude man zonder ideen geworden. Hoe kan je in godsnaam denken dat deze man het tij zou kunnen keren. Echt ongelooflijk dat hij niet onder de bus is gegooid door het bestuur.
Klopt, meneer dacht even Mourinho na te doen met een 'gritty away-performance' maar deze selectie is daar helemaal niet geschikt voor.quote:
Ze staan goed.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Burnley zal in tweede helft wel wat wegzakken lijkt me
Die 3-5-2 zorgt er bij Arsenal alleen voor dat ze zogenaamd meer controle hebben, maar ze hebben nu al zes tegengoals te pakken. Ook in standaardsituaties is het om een tia van te krijgen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klopt, meneer dacht even Mourinho na te doen met een 'gritty away-performance' maar deze selectie is daar helemaal niet geschikt voor.
twitter:natefc twitterde op zondag 27-08-2017 om 18:16:46Liverpool have scored three or more goals in all four of Klopp's matches against Arsenal. reageer retweet
In de voorbereiding erg goed gespeeld. En hij is pas 19.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch geen Liverpool niveau
Waarom deed Chelsea hem weg dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
In de voorbereiding erg goed gespeeld. En hij is pas 19.
Natuurlijk nu nog niet goed genoeg voor de basis maar hij heeft genoeg potentie imo
Van wat ik begrepen heb wilde Chelsea wel verlengen maar wilde hij niet meer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom deed Chelsea hem weg dan?
Of bayern vliegt eruit -> EL tegen Arsenalquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arsenal gaat dit seizoen flink klop krijgen van Bayern München in de CL
Oh wacht
Ja die verlengen ook Van Ginkel terwijl die daar echt niet aan de bak komt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb wilde Chelsea wel verlengen maar wilde hij niet meer.
Al zegt het ook niet veel want Chelsea verlengt alles.
Dan moeten ze het wel heel erg verneuken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Of bayern vliegt eruit -> EL tegen Arsenal
genot
Trieste vertoning gewoon. Dit had 3-0 moeten worden, maar o.a. Sir Harry verzaakt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vloek. De vloek. De vloek. De vloek. De vloek. De vloek. De vloek. De vloek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |