Roma - Inter wacht ik opquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Iedereen wacht natuurlijk op de wedstrijd van Leicester
Alavés v FC Barcelona en dan pleite, oi.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Iedereen wacht natuurlijk op de wedstrijd van Leicester
Ik vind het perfect, vóór Roma-Inter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Vitesse v AZ weer op zo'n knullig tijdstip als 18u30 is.
We doen het voor Messi.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vind het perfect, vóór Roma-Inter.
Maarja, ik hoef dan geen Barcelona te zien.
Neequote:
Ik zie nog liever Crystal Palace - Swanseaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vind het perfect, vóór Roma-Inter.
Maarja, ik hoef dan geen Barcelona te zien.
Nu ga je te ver.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie nog liever Crystal Palace - Swansea
Oh wacht
Nope. Er staat steeds 'helaas ditdat..' als ik op bestellen druk, terwijl 'ie het gewoon zou moeten doen. Heb gebeld maar hebben me nog niet kunnen helpen. Moet zo terugbellenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb je dagpas wel al besteld en nog geen beeld?
Kijk anders eens in dat topic.
Laat ze maar een maand gratis FS International gevenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nope. Er staat steeds 'helaas ditdat..' als ik op bestellen druk, terwijl 'ie het gewoon zou moeten doen. Heb gebeld maar hebben me nog niet kunnen helpen. Moet zo terugbellen
Volgens mij moeten Watford spelers en fans het niet zo hebben op Knockaert, want dit was een dive toen voor dat krankzinnige einde.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
https://imgtc.com/w/5bDmKYk
De award voor meest doorgesnoven idioot is vergeven.
Morgen weer genietenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:11 schreef hafcfan het volgende:
Meest pijnlijke is dat Keizer nog slechter is
Van Leer erin voor Lassiequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je al inzetten op de volgende debiele wissel?
Wel wat eerder me dunktquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Pray for Crystal Palace, going down in eight months time
Pray for De Boeriola, he'll be sacked at christmas time
''Beleid''quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Onder de Graafschap eindigen en dan bij Ajax1 komen. Wat een beleid.
''De Boeriola'', lol.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Pray for Crystal Palace, going down in eight months time
Pray for De Boeriola, he'll be sacked at christmas time
Nee joh gekquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:11 schreef hafcfan het volgende:
Meest pijnlijke is dat Keizer nog slechter is
Altijd mooie korfbaluitslagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh gek
Die deed het supergoed bij jong Ajax met attractief voetbal enzo
Met een half eredivisie elftal. Knap he!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh gek
Die deed het supergoed bij jong Ajax met attractief voetbal enzo
Ik mag hopen dat ze gewoon winnen, anders krijg je drie weken lang gezever over de Wembley-vloek. Liefst ook een goal of twee van Kane.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:31 schreef Toto69 het volgende:
¡Buenos días! ¿Una buena noticia para comenzar un #FelizSabado?
¡Davinson Sánchez 🇨🇴 está disponible para jugar ante Burnley! 🙌 #SpursEnEspañol
Voor zij die geen Spaans kunnen:
Sanchez is speelgerechtigd voor morgen tegen Burnley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |