abonnement Unibet Coolblue
pi_173403710
170625_50937_3e3f6b5e88a28398cb0c01eb931fc3ad.jpg



SPOILER: OP, the looooong version.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173403719
Duuuusss.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173403949
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
Duuuusss.
Een kat is geen mus. Dat zeggen ze dan.
pi_173404636
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 14:27 schreef dennissch het volgende:

[..]

Dankje, ja ik lees op het dampforum vaak termen als RDA, RTA, Dripper. Ik weet wel ongeveer wat het is maar de precieze verschillen moet ik nog eens nazoeken.
RBA is de verzamelnaam voor zelfbouwmeuk.
Een RDA is een dripper. Een open deck, zonder tank, waarbij je zelf de liquid op de wick moet druppelen.
Een RTA is een tank, waarin je je eigen coils moet bouwen.
Om het lekker makkelijk te houden, is er ook nog zoiets als een RDTA.
Dat is een RBA die een open deck heeft als een RDA, maar die een tank onder het deck heeft, van waaruit de liquid wordt gehaald.
En dan zijn sommigen ook nog om te bouwen van een RDTA naar een RDA.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_173406016
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:51 schreef marc0871 het volgende:

[..]

RBA is de verzamelnaam voor zelfbouwmeuk.
Een RDA is een dripper. Een open deck, zonder tank, waarbij je zelf de liquid op de wick moet druppelen.
Een RTA is een tank, waarin je je eigen coils moet bouwen.
Om het lekker makkelijk te houden, is er ook nog zoiets als een RDTA.
Dat is een RBA die een open deck heeft als een RDA, maar die een tank onder het deck heeft, van waaruit de liquid wordt gehaald.
En dan zijn sommigen ook nog om te bouwen van een RDTA naar een RDA.
Thanks en wat raad jij aan? Ik heb nu fabriekscoils maar ik overweeg om daar vanaf te stappen ik elk geval bij die melo tanks want gezeik ermee. Een dripper oid lijkt me niet zo handig voor onderweg?
pi_173406866
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:29 schreef dennissch het volgende:

[..]

Thanks en wat raad jij aan? Ik heb nu fabriekscoils maar ik overweeg om daar vanaf te stappen ik elk geval bij die melo tanks want gezeik ermee. Een dripper oid lijkt me niet zo handig voor onderweg?
Ach, ook op ritjes van een uur neem ik gerust een dripper mee.
Een tank is dan wel makkelijker, ja.

Aanraden doe ik niks. Daarvoor is het een te persoonlijk iets.
Probeer het allebei en beslis zelf wat jij het prettigst vind.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_173407284
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:55 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Ach, ook op ritjes van een uur neem ik gerust een dripper mee.
Een tank is dan wel makkelijker, ja.

Aanraden doe ik niks. Daarvoor is het een te persoonlijk iets.
Probeer het allebei en beslis zelf wat jij het prettigst vind.
Dat begrijp ik, ik bedoel ook meer aanraden in de zin wat makkelijk is om mee te beginnen voor een damper die enkel met fabriekscoils heeft gebruikt en niks herbouwt oid.
pi_173407475
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:31 schreef dennissch het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, ik bedoel ook meer aanraden in de zin wat makkelijk is om mee te beginnen voor een damper die enkel met fabriekscoils heeft gebruikt en niks herbouwt oid.
wat wil je dan? Want uit je tekst dénk ik op te maken dat je denkt dat je coils zelf kunt bouwen in je Melo; dat gaat dus niet.

Als je wilt gaan zelfbouwen zul je dus één of meerdere (minstens 2 is wel zo praktisch) nieuwe tanks moeten kopen.

En waarmee je het beste kunt beginnen heb ik volgens mij al 2 keer gepost..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173407491
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:31 schreef dennissch het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, ik bedoel ook meer aanraden in de zin wat makkelijk is om mee te beginnen voor een damper die enkel met fabriekscoils heeft gebruikt en niks herbouwt oid.
Ah, zo.
Met een dripper heb je meer ruimte en het wicken is vaker poepsimpel itt sommige tanks.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_173410155
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:45 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Ah, zo.
Met een dripper heb je meer ruimte en het wicken is vaker poepsimpel itt sommige tanks.
Thanks! Dat wou ik ff weten
pi_173410214
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

wat wil je dan? Want uit je tekst dénk ik op te maken dat je denkt dat je coils zelf kunt bouwen in je Melo; dat gaat dus niet.

Als je wilt gaan zelfbouwen zul je dus één of meerdere (minstens 2 is wel zo praktisch) nieuwe tanks moeten kopen.

En waarmee je het beste kunt beginnen heb ik volgens mij al 2 keer gepost..
Nee dat had ik al begrepen dat het met de huidige tanks niet lukt. Behalve dan wat die collega doet fabriekscoil herbouwen maar dat is ook niet alles hoor ik hierzo. Dan is een dripper om te beginnen het handigste als ik het zo hoor
pi_173410445
Hmz. Vandaag dus die 100% VG erin gedaan. Inmiddels een hijs of 25 ofzo gehad.

En waarempel, die nare bijsmaak proef ik niet meer :o

Wat dan wel weer kut is, is dat de smaak liquid die ik nu heb gewoon niet echt lekker is. Voordat ik te vroeg juich probeer ik dit tussen de sigaretten door gewoon even een paar dagen vol te houden om te kijken of niet toch weer die bijsmaak op komt zetten.

Ander nadeel is dat deze op 6mg nicotine zit en dat is nogal veel voor DL merk ik. Niet voor mn keel ofzo, dat gaat prima, maar too much nicotine. Beetje dol in de kop nu :')

Als de komende dagen die smaak weg blijft dan ga ik op zoek naar een 100% VG met 3mg nicotine :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Geralt op 26-08-2017 22:27:17 ]
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173410507
Ik bedenk me net, misschien die MTL coil erin doen en kijken of het daar goed mee gaat. Dan zou 6 mg niet teveel moeten zijn lijkt me. Aan de andere kant, ik lees overal dat de gaatjes van die coil weer niet echt goed zijn voor hoog VG gehaltes.

Nouja, we zien wel, eerst maar eens die vieze bijsmaak niet meer terugkrijgen. Wel jammer dat ik nu zo een muffe smaak erin heb. El Fuego nog iets van Millers. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 23:36:55 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173412226
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 22:18 schreef Geralt het volgende:
Ik bedenk me net, misschien die MTL coil erin doen en kijken of het daar goed mee gaat. Dan zou 6 mg niet teveel moeten zijn lijkt me. Aan de andere kant, ik lees overal dat de gaatjes van die coil weer niet echt goed zijn voor hoog VG gehaltes.

Nouja, we zien wel, eerst maar eens die vieze bijsmaak niet meer terugkrijgen. Wel jammer dat ik nu zo een muffe smaak erin heb. El Fuego nog iets van Millers. :)
mtl is voor noobs.

Benieuwd wat je van mijn juice vindt.. De samenstelling houd ik nog effe voor me 8-).
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173412272
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 23:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

mtl is voor noobs.

Benieuwd wat je van mijn juice vindt.. De samenstelling houd ik nog effe voor me 8-).
Ik ben ook benieuwd. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173413639
100mL Red Astaire :7


  zondag 27 augustus 2017 @ 02:52:50 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173413849
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 01:57 schreef PartyHard het volgende:
100mL Red Astaire :7


[ afbeelding ]
die zit er bij geralt ook in.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173414152
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2017 02:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

die zit er bij geralt ook in.
Het flesje of de liquid? :@
pi_173418319
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 01:57 schreef PartyHard het volgende:
100mL Red Astaire :7


[ afbeelding ]
Red Astaire *;

Weet iemand nog vergelijkbare sapjes? Naast red Astaire is heisenberg ook zwaar favoriet, maar zoek weer eens wat nieuws :P
pi_173418773
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:28 schreef cofi het volgende:

[..]

Red Astaire *;

Weet iemand nog vergelijkbare sapjes? Naast red Astaire is heisenberg ook zwaar favoriet, maar zoek weer eens wat nieuws :P
Dan vind je Blood Sukka van Vampire Vape ook wel lekker gok ik :Y.
pi_173419003
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2017 02:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

die zit er bij geralt ook in.
Niet zeggen wat er verder inzit qua smaken en/of PG/VG
Ik wil testen of ik met die van jullie die bijsmaak ook heb en als ik die niet zou hebben dan pas weten of er wel of geen PG in zit. Voor nu lijkt het erop dat ik die PG iedere keer geproefd heb, want met de huidige 100%VG proef ik nog steeds die bijsmaak niet.

Wel klote dat er teveel nicotine inzit, paar hijsen en dol in mn kop :')
Even die van jullie afwachten en dan van daaruit conclusies trekken :)

Hoop wel dat het gaat werken, over een week zijn we verhuist en mag ik alleen nog maar op de zolder en in de garage roken :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 27 augustus 2017 @ 12:48:59 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173419604
quote:
7s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:13 schreef Geralt het volgende:

[..]

Niet zeggen wat er verder inzit qua smaken en/of PG/VG
Ik wil testen of ik met die van jullie die bijsmaak ook heb en als ik die niet zou hebben dan pas weten of er wel of geen PG in zit. Voor nu lijkt het erop dat ik die PG iedere keer geproefd heb, want met de huidige 100%VG proef ik nog steeds die bijsmaak niet.

Wel klote dat er teveel nicotine inzit, paar hijsen en dol in mn kop :')
Even die van jullie afwachten en dan van daaruit conclusies trekken :)

Hoop wel dat het gaat werken, over een week zijn we verhuist en mag ik alleen nog maar op de zolder en in de garage roken :P
ik snap dat nicotine verhaal nooit zo erg.. Ik heb daar nooit last van gehad.. Heb zelfs nog 18mg in de dripper gedampt zonder enig probleem..

Net effe mijn tankie gerewicked, my gawd wat zag dat eruit :X :r moet dat echt vaker doen :') :@
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173419811
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:58 schreef Anne het volgende:

[..]

Dan vind je Blood Sukka van Vampire Vape ook wel lekker gok ik :Y.
Thnx! Gaan we die maar eens bestellen *)
  zondag 27 augustus 2017 @ 12:59:11 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173419812
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:28 schreef cofi het volgende:

[..]

Red Astaire *;

Weet iemand nog vergelijkbare sapjes? Naast red Astaire is heisenberg ook zwaar favoriet, maar zoek weer eens wat nieuws :P
ik heb hem er net in, aangenaam verrast; Full moon Red.. Zoet, maar niet té en er zit een frisje in, geen menthol, maar wel fris..

http://www.smokesmarter.nl/red-full-moon.html
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173419842
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik heb hem er net in, aangenaam verrast; Full moon Red.. Zoet, maar niet té en er zit een frisje in, geen menthol, maar wel fris..

http://www.smokesmarter.nl/red-full-moon.html
Thnx. De combinatie van zoet en een frisje is over het algemeen top!
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:10:10 #26
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173420034
Sow, en ik gooi hem net in een gerewickte CLT2, en dan is hij wel héél erg frisjes :D _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173429364
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
ik snap dat nicotine verhaal nooit zo erg.. Ik heb daar nooit last van gehad.. Heb zelfs nog 18mg in de dripper gedampt zonder enig probleem..
Mja ik heb er wel last van. Niet dat ik zwaar niet gewend ben, ik heb jaren lang die zachte lichtblauwe pakjes gaullies gerookt zonder filter. Die zijn toch tamelijk zegmaar.

Mijn keel kan het ook prima handelen, echter is die 6 voor DL wel gewoon te zwaar als ik 10 hijsen neem binnen 5 minuten. Ik heb daar last van. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 27 augustus 2017 @ 22:09:08 #28
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173433349
quote:
7s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Mja ik heb er wel last van. Niet dat ik zwaar niet gewend ben, ik heb jaren lang die zachte lichtblauwe pakjes gaullies gerookt zonder filter. Die zijn toch tamelijk zegmaar.

Mijn keel kan het ook prima handelen, echter is die 6 voor DL wel gewoon te zwaar als ik 10 hijsen neem binnen 5 minuten. Ik heb daar last van. :)
mjah, ik rookte Zware vN en ik blowde ook vrij stevig, dus mijn longen waren wel redelijk bomproof wdb :+
De ene smaak is ook de andere niet hoor, ik heb smaakjes waar je heel weinig th van hebt en waar je moeiteloos heel je longen mee volgooit, maar ik heb er ook wel die je wel degelijk voelt..

Het is- en blijft gewoon zoeken naar wat voor jou werkt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173433512
Wat zijn jullie meest en minst favoriete liquids?

Mijn minst favoriete (lees complete hel) was french cheese uit China, ff de naam kwijt maar verkoopt goed vale spul. Moest bijna gelijk kotsen wat was dat smerig.

Lekkerst vind ik toch wel iets met vanille erin.
  zondag 27 augustus 2017 @ 22:23:55 #30
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173433786
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:14 schreef mtchel112 het volgende:
Wat zijn jullie meest en minst favoriete liquids?

Mijn minst favoriete (lees complete hel) was french cheese uit China, ff de naam kwijt maar verkoopt goed vale spul. Moest bijna gelijk kotsen wat was dat smerig.

Lekkerst vind ik toch wel iets met vanille erin.
favo is algemeen bekend: Riptide, smerigste was iets wat fire & ice (ofzo) heette van Pink Spot, iets met kaneel, echt té smerig.. Duurde gewoon minstens een week voor ik de smaak een beetje uit die tank had :r :r :r
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173433912
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

favo is algemeen bekend: Riptide, smerigste was iets wat fire & ice (ofzo) heette van Pink Spot, iets met kaneel, echt té smerig.. Duurde gewoon minstens een week voor ik de smaak een beetje uit die tank had :r :r :r
Oh pinkspot.
Riptide is echt heerlijk ja, alleen een jaar geleden voor het laatst gemaakt en die had een hele vieze smaak af en toe.
Ik vond ook dat die naar spekjes smaakten, ook was veranderd.

Ze hebben ook iets met jungle, smaakt naar taksi, die vind ik ook heerlijk.

Fire en ice, denk ik de smaak van jawbreakers (misschien niet van jouw generatie :p). Ik damp nu fire Ball van dragon vape, smaakt daar ook naar. Bevalt mij wel eerlijk gezegd.

Voor de mensen die van zoet houden, probeer tompouce van dutch vape. Echt heerlijk, alleen heb ik geen throat hit.
  zondag 27 augustus 2017 @ 23:31:54 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173435334
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:28 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Oh pinkspot.
Riptide is echt heerlijk ja, alleen een jaar geleden voor het laatst gemaakt en die had een hele vieze smaak af en toe.
Ik vond ook dat die naar spekjes smaakten, ook was veranderd.

Ze hebben ook iets met jungle, smaakt naar taksi, die vind ik ook heerlijk.

Fire en ice, denk ik de smaak van jawbreakers (misschien niet van jouw generatie :p). Ik damp nu fire Ball van dragon vape, smaakt daar ook naar. Bevalt mij wel eerlijk gezegd.

Voor de mensen die van zoet houden, probeer tompouce van dutch vape. Echt heerlijk, alleen heb ik geen throat hit.
ik heb net nog een halve liter Riptide gemaakt, maar idd, de smaak is wel iets veranderd in de loop der tijd omdat ze sommige smaakstoffen niet meer mogen gebruiken van de autoriteiten.
Ik heb nu mijn eigen receptje :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 28 augustus 2017 @ 00:32:58 #33
24329 KNAK
ff w88,......
pi_173436258
fire & ice... te ranzig voor woorden...

riptide en watermelon wave, de toppers van PS, en dat receptje mag SD wat mij betreft wel kenbaar maken!

heb voor de lol een keertje een ejuice van fasttech gehaald, ' frozen E.T. "
ik vind menthol wel lekker, maar dit?....alsof ik als een strijkplank in elkaar klapte. Pijn in keel en longen van menthol. verschrikkelijk sterk :') alsof je tijgerbalsem dampt, maar dan met berry smaak

inmiddels na toch weer een lange tijd dampende te zijn enorm veel geprobeerd en de zoektocht naar lekker spul gaat onverminderd door

Chefs Flavors heeft heel veel lekker spul, met name Spotted Dick, Jungle Juice en een legio ander custard spul

Vampire Vape heeft een aantal goede, met als meest bekende Pinkman en Heisenberg. Hier kan je goedkoop samples proberen ... en hier nog een zooitje goedkoop liquids testen

Mom&pop, Mt Baker (Thug juice!) en zo zijn er nog genoeg andere

Chefs Flavor uit UK en Savevape zijn toch wel rijk geworden door mij :P
Mai pben rai~!
pi_173465564
Pakketje is zojuist binnen SD en Anne, waarvoor dank.

Waar staat RIP SPEC voor? Kan ik dat veilig proberen zonder dat ik dalijk RIP ben? :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173465662
Ga het vanavond proberen :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173466779
Ook hier een pakketje binnen met blood sukkah en full moon red 😀

En ook een nieuw metalen tankje voor de nautilus mini. Het glas in Mijn oude metalen tankje heb ik weten te breken, dus moest een nieuwe hebben :X
pi_173467434
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 17:41 schreef Geralt het volgende:
Pakketje is zojuist binnen SD en Anne, waarvoor dank.

Waar staat RIP SPEC voor? Kan ik dat veilig proberen zonder dat ik dalijk RIP ben? :'(
Ik vermoed Riptide Speciaal ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:57:58 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173467798
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 17:41 schreef Geralt het volgende:
Pakketje is zojuist binnen SD en Anne, waarvoor dank.

Waar staat RIP SPEC voor? Kan ik dat veilig proberen zonder dat ik dalijk RIP ben? :'(
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:39 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Ik vermoed Riptide Speciaal ;)
Wat hij zegt. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:58:53 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173467823
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 18:57 schreef cofi het volgende:
Ook hier een pakketje binnen met blood sukkah en full moon red 😀

En ook een nieuw metalen tankje voor de nautilus mini. Het glas in Mijn oude metalen tankje heb ik weten te breken, dus moest een nieuwe hebben :X
glaasjes kun je vaak los kopen (als je die kunt uitnemen natuurlijk) ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173468311
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

glaasjes kun je vaak los kopen (als je die kunt uitnemen natuurlijk) ;)
Thnx voor de tip! Helaas is het metaal ingedeukt; geen idee wat ik er overigens mee heb gedaan :?
Maar ach, voor die ¤7,-... kon mooi gecombineerd besteld worden met de sapjes >:)
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:51:13 #41
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173471967
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 20:27 schreef cofi het volgende:

[..]

Thnx voor de tip! Helaas is het metaal ingedeukt; geen idee wat ik er overigens mee heb gedaan :?
Maar ach, voor die ¤7,-... kon mooi gecombineerd besteld worden met de sapjes >:)
die tankjes kosten idd weinig, en soms eens een nieuwe is heul niet erg :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173472098
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Wat hij zegt. :P
Hoe lang duurt het als je een taknje gewoon leegknikkert en er de volgende liquid indondert als je het zegmaar alleen een beetje met een tissue afgeveegd hebt?

Enige smaak die er doorheen komt na een keer of 20 hijsen is iets van fris of mint ofzoiets dergelijks. En de smaak die erin zat. De smaak van hoe de liquid ruikt proef ik nog totaal niet.

Hoeveel nicotine had je ze gemaakt overigens? Probeer nu de 6mg nog eruit te dampen, maar die is veel te sterk heb ik het idee, alweer licht in mn kop.

Bijsmaak heb ik (nog?) niet, maargoed, ik heb ook het idee dat ik de smaak nog niet echt proef die er nu in zit (die rooie).
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173472137
Is dat iets dat je zegmaar een tankje van 2ml leeg moet maken voordat je de volgende smaak echt proeft? Of is dat binnen een paar hijsen al?

Die menthol wat ik toen erin had gedaan proefde ik binnen een hijs of 5 en de vorige binnen 10 hijsen niet meer. Nu proef ik wel iets veranderde smaak, beetje dat frisse, maar absoluut niet wat ik ruik als ik aan de liquid zelf ruik zegmaar.

:@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173472140
Nog 2 dagen om het te laten werken, want dan mag ik niet meer binnen roken :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:32:41 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173472775
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:57 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het als je een taknje gewoon leegknikkert en er de volgende liquid indondert als je het zegmaar alleen een beetje met een tissue afgeveegd hebt?

Enige smaak die er doorheen komt na een keer of 20 hijsen is iets van fris of mint ofzoiets dergelijks. En de smaak die erin zat. De smaak van hoe de liquid ruikt proef ik nog totaal niet.

Hoeveel nicotine had je ze gemaakt overigens? Probeer nu de 6mg nog eruit te dampen, maar die is veel te sterk heb ik het idee, alweer licht in mn kop.

Bijsmaak heb ik (nog?) niet, maargoed, ik heb ook het idee dat ik de smaak nog niet echt proef die er nu in zit (die rooie).
Dat ligt aan de smaak die erin zat en die je er daarna in gooit.

Je zit toch niet mijn Rip special te verklooien door hem met een ouwe coil te dampen he? }:|
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173472778
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:59 schreef Geralt het volgende:
Is dat iets dat je zegmaar een tankje van 2ml leeg moet maken voordat je de volgende smaak echt proeft? Of is dat binnen een paar hijsen al?

Die menthol wat ik toen erin had gedaan proefde ik binnen een hijs of 5 en de vorige binnen 10 hijsen niet meer. Nu proef ik wel iets veranderde smaak, beetje dat frisse, maar absoluut niet wat ik ruik als ik aan de liquid zelf ruik zegmaar.

:@
Sommige smaken krijg je gewoon onmogelijk uit je coil.
Menthol is daar een van.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_173472780
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat ligt aan de smaak die erin zat en die je er daarna in gooit.

Je zit toch niet mijn Rip special te verklooien door hem met een ouwe coil te dampen he? }:|
Nee die rooie :D :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173472802
Ik zal na de verhuizing eens die andere coil erin zetten en proberen. Komende paar dagen ivm verhuizen geen tijd meer voor. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:37:19 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173472860
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee die rooie :D :@
Nah, die is sterk genoeg om over een smaakje heen te gooien denk ik.. Maar dan nog; nieuwe smaak -> nieuwe coil.

Eigenlijk zou je eens een hijsje van een zelfbouwtank moeten proberen.. dan mik je die koopcoils meteen in de kliko.

Ik ga maffen, om kwart over 4 gaat de wekker ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173472865
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nah, die is sterk genoeg om over een smaakje heen te gooien denk ik.. Maar dan nog; nieuwe smaak -> nieuwe coil.

Eigenlijk zou je eens een hijsje van een zelfbouwtank moeten proberen.. dan mik je die koopcoils meteen in de kliko.

Ik ga maffen, om kwart over 4 gaat de wekker ;(
Misschien kom ik wel een keer langs om dat te doen :+

Ik ga ook zo, uurtje later hier de wekker. :z
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:40:37 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173472914
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

Misschien kom ik wel een keer langs om dat te doen :+

Ik ga ook zo, uurtje later hier de wekker. :z
Je hebt mazzel, ik ben in de buurt; Brielle atm.; vandaag Moerdijk.. morgen Europoort, t/m volgende week, daarna Mallorca en daarna is nog een verrassing.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173472933
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je hebt mazzel, ik ben in de buurt; Brielle atm.; vandaag Moerdijk.. morgen Europoort, t/m volgende week, daarna Mallorca en daarna is nog een verrassing.
Mallorca is bekant nog korter bij dan Brielle en de rest, dat ligt in fucking zeeland man! Ik zit in Limburg!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:50:56 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173473081
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Mallorca is bekant nog korter bij dan Brielle en de rest, dat ligt in fucking zeeland man! Ik zit in Limburg!
Jonge, voor mij betekent 'in de buurt', dat ik Nederlandsch kan lullen op mijn werk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173473165
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:37 schreef Sounddragon het volgende:

Ik ga maffen, om kwart over 4 gaat de wekker ;(
Sow. En ik maar denken dat ik korte nachtjes maakte.
Ik hoef er pas 2 uurtjes later uit.
Ff boel afsluiten en om 0:00 uur mijn licht uit.
Vroegertje vandaag.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_173473475
Hallo hallo, volg het topic al een tijdje maar volgens mij nog niks gepost. :P

Ben sinds vandaag begonnen met dampen/vapen, hoe je het ook wilt noemen. Uiteraard nog een ontzettende noob en daarom ook meteen een vraag.

Ligt het aan mij of voelt het vapen wat 'zwaarder' aan voor je longen zo in het begin? Of ben ik dan gewoon begonnen met een te hoog mg?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 04:23:26 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173474129
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:57 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Sow. En ik maar denken dat ik korte nachtjes maakte.
Ik hoef er pas 2 uurtjes later uit.
Ff boel afsluiten en om 0:00 uur mijn licht uit.
Vroegertje vandaag.
Slapen is overrated :7

Maar tis wel tijd voor kovvie. c_/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door Sounddragon op 30-08-2017 04:29:33 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 30 augustus 2017 @ 04:24:24 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173474130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 00:31 schreef aeque het volgende:
Hallo hallo, volg het topic al een tijdje maar volgens mij nog niks gepost. :P

Ben sinds vandaag begonnen met dampen/vapen, hoe je het ook wilt noemen. Uiteraard nog een ontzettende noob en daarom ook meteen een vraag.

Ligt het aan mij of voelt het vapen wat 'zwaarder' aan voor je longen zo in het begin? Of ben ik dan gewoon begonnen met een te hoog mg?
Hallo hallo, je longen moeten even wennen.. damp is namelijk iets heel anders als rook,
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173475643
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 00:31 schreef aeque het volgende:
Hallo hallo, volg het topic al een tijdje maar volgens mij nog niks gepost. :P

Ben sinds vandaag begonnen met dampen/vapen, hoe je het ook wilt noemen. Uiteraard nog een ontzettende noob en daarom ook meteen een vraag.

Ligt het aan mij of voelt het vapen wat 'zwaarder' aan voor je longen zo in het begin? Of ben ik dan gewoon begonnen met een te hoog mg?
Voelt wat zwaarder, in e-liquids zit namelijk geen stofje dat de longblaasjes verdooft, in tegenstelling tot sigaretten. Je went er wel aan ;)
  woensdag 30 augustus 2017 @ 18:53:02 #59
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173486649
Op happysmokes zie ik bijvoorbeeld dat ik daar 1 liter naar 50pg/50vg kan kopen, maar waar moet ik dat dan weer mee mengen ?

Ik ben een totale noob daarin...koop gewoon kant en klaar spul normaal.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 20:29:41 #60
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173489123
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:53 schreef RobjeGeus het volgende:
Op happysmokes zie ik bijvoorbeeld dat ik daar 1 liter naar 50pg/50vg kan kopen, maar waar moet ik dat dan weer mee mengen ?

Ik ben een totale noob daarin...koop gewoon kant en klaar spul normaal.
Nah, met nicotine (= listig) als je dat wilt en dan lijkt het me fijn als je er nog een smaakje bij gooit :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 30 augustus 2017 @ 22:12:21 #61
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173492064
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nah, met nicotine (= listig) als je dat wilt en dan lijkt het me fijn als je er nog een smaakje bij gooit :P
Maar kan je die ook in zulke grote flessen halen ? En wat zijn dan de hoeveelheden van alles op bijvoorbeeld 100 ml met bijv de smaak appel.
pi_173493486
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 22:12 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Maar kan je die ook in zulke grote flessen halen ? En wat zijn dan de hoeveelheden van alles op bijvoorbeeld 100 ml met bijv de smaak appel.
Zonder nicotine zal het niet zo'n probleem zijn om een liter base te kopen.
Met nicotine kan je het alleen nog kopen per 10ml, tot 20mg.
Dat wordt dus even rekenen hoeveel nic base je nodig hebt om erbij te mengen.

Persoonlijk maak ik mijn sapjes met extracten, die ik bij de Brouwmarkt in Almere koop. De Arsegan extracten.
Voor mij werkt 30% goed, maar dat moet je voor jezelf uitmaken.
Anderen gebruiken andere vormen van smaakstoffen toevoegen, zoals geconcentreerde, kant en klare aroma's van bekende smaken, zoals bijvoorbeeld die van Pinkspot.
Of ze maken hun eigen smaken met kunstmatige smaakstoffen, van o.a. The Flavor Apprentis en anderen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_173507132
grotere flessen nicotine zijn te krijgen bij oa. savevape.
Je kunt meteen op je damp sterkte kopen (bijv. 6mg) of voor een hoger concentraat gaan (bijv. 48mg) en dit dan mixen met nicotineloze vloeistof om op je gewenste sterkte te komen.
Dan nog ff een smaakje erbij, ff laten staan en klaar....super makkelijk en heel goedkoop.
  vrijdag 1 september 2017 @ 03:27:03 #64
24329 KNAK
ff w88,......
pi_173519045
voor mensen die geen gedoe willen hebben met nicotine is het wel handig om voor 65 eur bij savevape 1 liter 48mg te bestellen..ik doe met die ene liter al meer dan een jaar (weliswaar 3mg, of lager hoe ik het mix) maar zeker de moeite waard. Met steam-engine (liquid/nic-% berekening website) is het super simpel het zooitje accuraat te mixen

nog 300ml 48mg base over,.. als dat op ik kap ik met nicotine toevoegen... heb het eigenlijk nu al niet meer nodig.

enfin... reden van mn reply is eigenlijk een vraag. Ik heb weer een roker overgehaald om te dampen en persoon in kwestie wil (vooralsnog) alleen drop of kokosnoot smaak. iemand ervaringen ermee? ik totaal niet,.. wat merkjes die het waard zijn hem voor te schotelen?
Mai pben rai~!
pi_173519667
Black Jack van Vampire Vape.
Of moet het een kant en klare eliquid zijn?
pi_173523832
Raden jullie mij deze aan om mee te beginnen?

pi_173526539
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 03:27 schreef KNAK het volgende:

enfin... reden van mn reply is eigenlijk een vraag. Ik heb weer een roker overgehaald om te dampen en persoon in kwestie wil (vooralsnog) alleen drop of kokosnoot smaak. iemand ervaringen ermee? ik totaal niet,.. wat merkjes die het waard zijn hem voor te schotelen?
Ik heb 'in den beginne' wat flesjes Diamond Flavours Liqourishes gedampt, gemengd met 1/3 Polar Menthol. Was het net Mentos Drop.
Vond ik toen goed te doen. Of ik dat nu nog vind... :?

[ Bericht 0% gewijzigd door marc0871 op 01-09-2017 17:57:15 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:14:52 #68
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173527595
Welke pg / vg verhouding vinden jullie het prettigste om te dampen ?
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:26:53 #69
24329 KNAK
ff w88,......
pi_173527804
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 07:52 schreef Anne het volgende:
Black Jack van Vampire Vape.
Of moet het een kant en klare eliquid zijn?
Kan beide maar Black Jack ga ik wel een sample van proberen .. Dank :)
Mai pben rai~!
  vrijdag 1 september 2017 @ 18:23:02 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173529890
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:14 schreef RobjeGeus het volgende:
Welke pg / vg verhouding vinden jullie het prettigste om te dampen ?
maakt mij niet uit, zo lang hij maar gelabeld is met productietijd en datum en onder de 7 graden bewaard is in een koelkast met schone rubbers. ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173529948
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

Kan beide maar Black Jack ga ik wel een sample van proberen .. Dank :)
En anders drop van Millers of drop van Dvtch. Meer ken ik er volgens mij niet; andere drop-smaken neigen meer naar van die zoethout-stokkies of anijs.
pi_173534205
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:14 schreef RobjeGeus het volgende:
Welke pg / vg verhouding vinden jullie het prettigste om te dampen ?
Ergens tussen 50/50 en 75/25.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_173554999
Hoi :@

Sinds gisteren ook begonnen met het vapen, dit is wat ik gekocht heb:



(die batterij heb ik trouwens niet besteld, heb meerdere batterijen bij nkon besteld)

En heb ook nog een RY4 van Millers

Heb alleen nog de Cherry E-liquid geprobeerd, de tank is bijna leeg momenteel en zit me een beetje af te vragen wat ik moet doen om die andere te gebruiken. Zo leeg mogelijk roken en dan gewoon er bij mikken of moet ik die hele coil gelijk vervangen? Dat wordt een duur geintje dan als dat elke keer moet als ik een nieuwe smaak er in wil doen :P

Vind die Cherry smaak wel lekker trouwens, misschien is die tabak smaak wel enorm smerig ineens :P

Iemand nog tips voor lekkere liquids voor een noob? en/of tips voor een goede webshop waar ik niet overal de premium prijs betaal, heb het idee dat Zwoofs niet de goedkoopste is
  zondag 3 september 2017 @ 01:34:25 #74
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_173555168
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 01:09 schreef TwyLight het volgende:
Zo leeg mogelijk roken en dan gewoon er bij mikken
Dit.
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 01:09 schreef TwyLight het volgende:
heb het idee dat Zwoofs niet de goedkoopste is
Nou, ik vind zelf Zwoofs niet verkeerd. Zelf mixen is goedkoper, maar daar moet je even tijd voor maken.
pi_173555224
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 01:09 schreef TwyLight het volgende:
Hoi :@

Sinds gisteren ook begonnen met het vapen, dit is wat ik gekocht heb:

[ afbeelding ]

(die batterij heb ik trouwens niet besteld, heb meerdere batterijen bij nkon besteld)

En heb ook nog een RY4 van Millers

Heb alleen nog de Cherry E-liquid geprobeerd, de tank is bijna leeg momenteel en zit me een beetje af te vragen wat ik moet doen om die andere te gebruiken. Zo leeg mogelijk roken en dan gewoon er bij mikken of moet ik die hele coil gelijk vervangen? Dat wordt een duur geintje dan als dat elke keer moet als ik een nieuwe smaak er in wil doen :P

Vind die Cherry smaak wel lekker trouwens, misschien is die tabak smaak wel enorm smerig ineens :P

Iemand nog tips voor lekkere liquids voor een noob? en/of tips voor een goede webshop waar ik niet overal de premium prijs betaal, heb het idee dat Zwoofs niet de goedkoopste is
Coil vervangen is niet nodig, de voorgaande smaak damp je er zo uit :)

Ik vind Vampire Vape wel een lekkere smaaklijn, met name de pinkman smaak.
  zondag 3 september 2017 @ 19:29:37 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173569643
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 01:43 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Coil vervangen is niet nodig, de voorgaande smaak damp je er zo uit :)

Ik vind Vampire Vape wel een lekkere smaaklijn, met name de pinkman smaak.
hoe lang gebruik jij een coil?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173613670
  woensdag 6 september 2017 @ 13:59:23 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173619993
quote:
Die tank gaat ws een beetje lekken tijdens gebruik :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173634261
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:58 schreef Anne het volgende:

[..]

Dan vind je Blood Sukka van Vampire Vape ook wel lekker gok ik :Y.
Inmiddels beiden geprobeerd. Blood sukka vind ik lekker; beetje meloen achtig (?)

Full moon vindt ik wel erg (kauwgom achtig) zoet. Beiden op 15% gemixt.
Blood sukka is wel een blijvertje lijkt me zo.

Overigens hadden ze bij smokesmarter ook 30ml red Astaire aroma *;
  maandag 11 september 2017 @ 18:31:02 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173716732
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:50 schreef cofi het volgende:

[..]

Inmiddels beiden geprobeerd. Blood sukka vind ik lekker; beetje meloen achtig (?)

Full moon vindt ik wel erg (kauwgom achtig) zoet. Beiden op 15% gemixt.
Blood sukka is wel een blijvertje lijkt me zo.

Overigens hadden ze bij smokesmarter ook 30ml red Astaire aroma *;
je kunt die sukka gewoon effe een weekie laten steepen natuurlijk, wellicht dat hij iets afzwakt. En anders doe je er weer een plonsje base bij.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173797959

Deze 2 maanden geleden van mijn zus gekregen. Had net 4 bussen shag gekocht om zelf sigaretten te maken.
Dus nu alles op is stop ik met het roken van sigaretten en stap over op dampen :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_173800511
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:34 schreef ConqueringChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 2 maanden geleden van mijn zus gekregen. Had net 4 bussen shag gekocht om zelf sigaretten te maken.
Dus nu alles op is stop ik met het roken van sigaretten en stap over op dampen :)
Ik heb deze ook, 3 zelfs :')
Heel fijn ding trouwens :)
pi_173801742
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:27 schreef Cici het volgende:

[..]

Ik heb deze ook, 3 zelfs :')
Heel fijn ding trouwens :)
Hahaha 3 nog wel! Alle kleuren? (Al was er nog een andere roze :') )

Roken jullie ook smaakjes of alleen de nicotinesmaak?

Ik ben erg nieuw. Dus sorry als ik iets vreemds zeg -O-
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zaterdag 16 september 2017 @ 01:45:14 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173803272
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:28 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Hahaha 3 nog wel! Alle kleuren? (Al was er nog een andere roze :') )

Roken jullie ook smaakjes of alleen de nicotinesmaak?

Ik ben erg nieuw. Dus sorry als ik iets vreemds zeg -O-
Tabaks(bedoel je denk ik)smaken doe je alleen als je die andere nog niet geprobeerd hebt.

Mijn eerste 3 flessies waren tabak, de eerste is nooit leeg gekomen.

Welkom n00b ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173803499
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 01:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tabaks(bedoel je denk ik)smaken doe je alleen als je die andere nog niet geprobeerd hebt.

Mijn eerste 3 flessies waren tabak, de eerste is nooit leeg gekomen.

Welkom n00b ;)
Mwah, bij mij was het precies andersom. Allerlei smaakjes geprobeert, sommige ok, sommige: ranzig. Uiteindelijk toch maar weer terug naar "gewone" tabaks-smaak. Jaartje of 2 nu, denk ik en verveelt nog steeds niet.

TS: Wel je unit goed schoonhouden ivm verbrande smaak etc.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:36:39 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173805882
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 02:29 schreef Impressme het volgende:

[..]

Mwah, bij mij was het precies andersom. Allerlei smaakjes geprobeert, sommige ok, sommige: ranzig. Uiteindelijk toch maar weer terug naar "gewone" tabaks-smaak. Jaartje of 2 nu, denk ik en verveelt nog steeds niet.

TS: Wel je unit goed schoonhouden ivm verbrande smaak etc.
Hehe, ik kan me gewoon heel slecht voorstellen dat je tabakssmaak verkiest boven al die 12 triljoengaziljoen smaakjes die er te koop zijn. :D :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173806628
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:28 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Hahaha 3 nog wel! Alle kleuren? (Al was er nog een andere roze :') )

Roken jullie ook smaakjes of alleen de nicotinesmaak?

Ik ben erg nieuw. Dus sorry als ik iets vreemds zeg -O-
Zwart, zilver en rood :D

Ik damp fruit smaakjes.
pi_173808860
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 01:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]


Welkom n00b ;)
:W thanks

Ik gebruik nu gewoon alleen de tabaksmaak maar was benieuwd naar andere smaakjes. Bijgeleverd kreeg ik wel een mintsmaak maar die vond ik echt :r
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_173808915
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:20 schreef Cici het volgende:

[..]

Zwart, zilver en rood :D

Ik damp fruit smaakjes.
Oh rood is ook cool! Ik heb de zwarte btw.

Qua smaakjes zijn de fruitsmaakjes ook de enige die me aantrekken.
Dus wellicht ga ik die eens proberen. Heb een webshop gevonden daar zijn ze 2.95, dus dan is dat wel te doen dat uit proberen :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zondag 17 september 2017 @ 00:31:56 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173820691
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:46 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

:W thanks

Ik gebruik nu gewoon alleen de tabaksmaak maar was benieuwd naar andere smaakjes. Bijgeleverd kreeg ik wel een mintsmaak maar die vond ik echt :r
mint is goed, maar niet puur.. Je moet op zoek naar de blended smaakjes, die zijn soms wel wat duurder maar wel het geld waard. Mint is tof om eens een paar druppies bij bijvoorbeeld een fruitsmaakje te doen to spice it up..

Als je net begint is de grootste investering het vinden van dat ene smaakje wat je echt lekker vindt.. Je gaat nog heel vaak een flesje kopen wat het net niet is.. Niet weggooien maar creatief mee omgaan, je kunt ze ook een beetje mengen om tot wat interessants te komen..weggooien kan altijd nog.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173823508
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:50 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Oh rood is ook cool! Ik heb de zwarte btw.

Qua smaakjes zijn de fruitsmaakjes ook de enige die me aantrekken.
Dus wellicht ga ik die eens proberen. Heb een webshop gevonden daar zijn ze 2.95, dus dan is dat wel te doen dat uit proberen :)
Eliquidmania en dan het merk Pinkfury. Die smaakjes zijn maar 2,50 en vind ik zelf persoonlijk goed!
De fruitsmaakjes van Millers trouwens ook.
  maandag 18 september 2017 @ 14:18:36 #92
24329 KNAK
ff w88,......
pi_173851993
Aromamizer komt met een nieuwe RDTA

http://shop.steamcrave.com/aromamizertitan_p0962.html

41mm. :D.

Gast in dat filmpje knalt er even een 7 of 8mm coil in...
Aangezien ik dol ben op de Plus toch maar kopen :D
Mai pben rai~!
  maandag 18 september 2017 @ 18:48:30 #93
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173856539
Was mijn reactie verboden aangezien het verwijderd is ?
  maandag 18 september 2017 @ 18:54:03 #94
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173856633
Nouja volgende vraag stel ik wil het zelf maken

100 ml banaan, appel, of iets in die richting.
3 mg nicotine
30pg-70vg.

Wat moet ik aanschaffen en wat zijn de verhoudingen ?
  maandag 18 september 2017 @ 21:14:20 #95
24329 KNAK
ff w88,......
pi_173860336
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:54 schreef RobjeGeus het volgende:
Nouja volgende vraag stel ik wil het zelf maken

100 ml banaan, appel, of iets in die richting.
3 mg nicotine
30pg-70vg.

Wat moet ik aanschaffen en wat zijn de verhoudingen ?
het is vrij simpel

ik persoonlijk haal al mijn base en veel van alle aromas die ik gebruikl bij www.savevape.nl
er zijn nog wel meer sites die ik ook gebruik, binnen / buiten nederland, maar voor jou is savevape wel handig omdat ze er goede base met nicotine verkopen, ben je meteen klaar.

dus.. 2 dingen..

kies er je aromas uit

koop een flesje base met gewenste nicotineverhouding ( https://www.savevape.nl/en/base/insane-base-60vg-40pg/ komt in de buurt van wat jij wilt ) , of anders zoals ik dat doe haal je een fles PG en VG van een liter met daarbij een flesje base met hoge nicotine en mix je het zelf, op deze wijze kan je dus die 70/30 verhouding krijgen

meer is niet nodig.

verhouding base/aroma is ook vrij makkelijk al is dit een kwestie van smaak; de 1 wil wat sterker zn mixjes maken, de ander weer niet. in de regel staat er vaak een aangeraden mix% bij aromas die je zou kunnen aanhouden

https://www.savevape.nl/nl/samples-1ml/ hier kan je wat goedkope 1ml samples bestellen en hoef je niet 3,4, 5 of meer euro aan een enkel flesje aromas te bestellen met kans dat je het niet lekker vindt. helaas is het aanbod wat beperkt maar goed,... voor 80 cent wel de moeite waard

[ Bericht 2% gewijzigd door KNAK op 18-09-2017 21:21:29 ]
Mai pben rai~!
  dinsdag 19 september 2017 @ 07:58:56 #96
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173865211
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 21:14 schreef KNAK het volgende:

[..]

het is vrij simpel

ik persoonlijk haal al mijn base en veel van alle aromas die ik gebruikl bij www.savevape.nl
er zijn nog wel meer sites die ik ook gebruik, binnen / buiten nederland, maar voor jou is savevape wel handig omdat ze er goede base met nicotine verkopen, ben je meteen klaar.

dus.. 2 dingen..

kies er je aromas uit

koop een flesje base met gewenste nicotineverhouding ( https://www.savevape.nl/en/base/insane-base-60vg-40pg/ komt in de buurt van wat jij wilt ) , of anders zoals ik dat doe haal je een fles PG en VG van een liter met daarbij een flesje base met hoge nicotine en mix je het zelf, op deze wijze kan je dus die 70/30 verhouding krijgen

meer is niet nodig.

verhouding base/aroma is ook vrij makkelijk al is dit een kwestie van smaak; de 1 wil wat sterker zn mixjes maken, de ander weer niet. in de regel staat er vaak een aangeraden mix% bij aromas die je zou kunnen aanhouden

https://www.savevape.nl/nl/samples-1ml/ hier kan je wat goedkope 1ml samples bestellen en hoef je niet 3,4, 5 of meer euro aan een enkel flesje aromas te bestellen met kans dat je het niet lekker vindt. helaas is het aanbod wat beperkt maar goed,... voor 80 cent wel de moeite waard
Thanks...zo klinkt het in principe best eenvoudig om te maken!
Toch maar eens een bestelling plaatsen.
  dinsdag 19 september 2017 @ 09:52:35 #97
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173866429
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 21:14 schreef KNAK het volgende:

[..]

het is vrij simpel

ik persoonlijk haal al mijn base en veel van alle aromas die ik gebruikl bij www.savevape.nl
er zijn nog wel meer sites die ik ook gebruik, binnen / buiten nederland, maar voor jou is savevape wel handig omdat ze er goede base met nicotine verkopen, ben je meteen klaar.

dus.. 2 dingen..

kies er je aromas uit

koop een flesje base met gewenste nicotineverhouding ( https://www.savevape.nl/en/base/insane-base-60vg-40pg/ komt in de buurt van wat jij wilt ) , of anders zoals ik dat doe haal je een fles PG en VG van een liter met daarbij een flesje base met hoge nicotine en mix je het zelf, op deze wijze kan je dus die 70/30 verhouding krijgen

meer is niet nodig.

verhouding base/aroma is ook vrij makkelijk al is dit een kwestie van smaak; de 1 wil wat sterker zn mixjes maken, de ander weer niet. in de regel staat er vaak een aangeraden mix% bij aromas die je zou kunnen aanhouden

https://www.savevape.nl/nl/samples-1ml/ hier kan je wat goedkope 1ml samples bestellen en hoef je niet 3,4, 5 of meer euro aan een enkel flesje aromas te bestellen met kans dat je het niet lekker vindt. helaas is het aanbod wat beperkt maar goed,... voor 80 cent wel de moeite waard
Is het trouwens dan handiger om 6mg nicotine te gebruiken ? Aangezien er in se aroma niks zit gaat de nicotine omlaag toch ?
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:10:45 #98
24329 KNAK
ff w88,......
pi_173869769
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:52 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Is het trouwens dan handiger om 6mg nicotine te gebruiken ? Aangezien er in se aroma niks zit gaat de nicotine omlaag toch ?
Nicotine zal wel iets omlaag gaan, afhankelijk van hoeveel % aroma je erbij moet/wil knallen. Zo vreselijk veel omlaag dat het gaat zal het wel niet zijn.

Hetzelfde geldt ook voor je PG/VG verhouding aangezien aroma's vaak 100% PG zijn.

Anders haal je een flesje 6mg en een flesje 3mg; je klettert deze bij elkaar heb je 200ml op 4.5mg
Mai pben rai~!
  woensdag 20 september 2017 @ 10:32:45 #99
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173885035
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:10 schreef KNAK het volgende:

[..]

Nicotine zal wel iets omlaag gaan, afhankelijk van hoeveel % aroma je erbij moet/wil knallen. Zo vreselijk veel omlaag dat het gaat zal het wel niet zijn.

Hetzelfde geldt ook voor je PG/VG verhouding aangezien aroma's vaak 100% PG zijn.

Anders haal je een flesje 6mg en een flesje 3mg; je klettert deze bij elkaar heb je 200ml op 4.5mg
Had al wat besteld, komt vandaag binnen en dan gelijk maar eens wat maken en dan laten steepen. Ben benieuwd naar het resultaat.
Ik heb wat samples besteld van 1 ml. Ze hebben allemaal 15% mix verhouding.
7÷100×15= 1.05 zit ik dan zo goed ?
7 ml base en 1 ml smaak ?
  woensdag 20 september 2017 @ 13:10:32 #100
24329 KNAK
ff w88,......
pi_173887917
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:32 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Had al wat besteld, komt vandaag binnen en dan gelijk maar eens wat maken en dan laten steepen. Ben benieuwd naar het resultaat.
Ik heb wat samples besteld van 1 ml. Ze hebben allemaal 15% mix verhouding.
7÷100×15= 1.05 zit ik dan zo goed ?
7 ml base en 1 ml smaak ?
Yep, Of volgens mij is het dan 6ml base en dan die ene ML aroma om op 15% te geraken
Scheelt je een hoop poen als je veel smaakjes wilt uitproberen
Her en der ziin er nog wat andere Nederlandse shops met sample flesjes , dus als je de smaak te pakken krijgt hoor ik het wel ;)
Mai pben rai~!
  woensdag 20 september 2017 @ 14:50:11 #101
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173889944
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:10 schreef KNAK het volgende:

[..]

Yep, Of volgens mij is het dan 6ml base en dan die ene ML aroma om op 15% te geraken
Scheelt je een hoop poen als je veel smaakjes wilt uitproberen
Her en der ziin er nog wat andere Nederlandse shops met sample flesjes , dus als je de smaak te pakken krijgt hoor ik het wel ;)
Oké dan! Ik heb het nu binnen dus ga eens even wat maken met 6 ml base en 1 ml smaak.
Ben benieuwd... hoop een hele goeie smaak te vinden en dat ik 1 a 2 smaken voor vast kan dampen
  woensdag 20 september 2017 @ 16:30:00 #102
24329 KNAK
ff w88,......
pi_173892167
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:50 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Oké dan! Ik heb het nu binnen dus ga eens even wat maken met 6 ml base en 1 ml smaak.
Ben benieuwd... hoop een hele goeie smaak te vinden en dat ik 1 a 2 smaken voor vast kan dampen
Het is even proberen, na zelf dik 3 jaar dampen is het vinden van andere lekkere smaken nog steeds een uitdaging... Uiteindelijk kom je wel wat tegen

https://www.e-sigaretnede(...)ppy-s-aroma-testers/
Andere shop met wat testertjes
Mai pben rai~!
  vrijdag 22 september 2017 @ 17:01:00 #103
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173932611
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:30 schreef KNAK het volgende:

[..]

Het is even proberen, na zelf dik 3 jaar dampen is het vinden van andere lekkere smaken nog steeds een uitdaging... Uiteindelijk kom je wel wat tegen

https://www.e-sigaretnede(...)ppy-s-aroma-testers/
Andere shop met wat testertjes
Waar haal jij altijd jouw aroma's weg knak ?
  vrijdag 22 september 2017 @ 17:14:30 #104
24329 KNAK
ff w88,......
pi_173932813
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:01 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Waar haal jij altijd jouw aroma's weg knak ?
Savevape
Die esigaret Nederland wat ik eerder heb benoemd
Een shop in Engeland ; https://www.chefsflavours.co.uk/25-concentrates Super assortiment

Een enkele keer wat bij smokesmarter als er haast bij geboden is. Die toko is erg snel
Mai pben rai~!
pi_173963026
Wordt een man die vapet nou als onaantrekkelijk gezien door vrouwen? Dit idee heb ik wel, dat vapen als onaantrekkelijk wordt gezien en dat dit voor een man met een sigaret veel minder geldt. Hoe ga je hier als man mee om?

We zijn het er allemaal over eens dat dit treurig is, en een product van lange brainwashing door de tabaksindustrie.
  zondag 24 september 2017 @ 13:32:44 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173963614
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 13:07 schreef jakosi het volgende:
Wordt een man die vapet nou als onaantrekkelijk gezien door vrouwen? Dit idee heb ik wel, dat vapen als onaantrekkelijk wordt gezien en dat dit voor een man met een sigaret veel minder geldt. Hoe ga je hier als man mee om?

We zijn het er allemaal over eens dat dit treurig is, en een product van lange brainwashing door de tabaksindustrie.
Dat die soepkippen lekker effe doorlopen als ze zo kortzichtig zijn _O- _O- _O-

Sowieso ben ik bezet en heeft mijn chickie me aan het dampen geholpen omdat ze niet zo blij werd van het roken, maar mocht ik dat niet zijn en ik zou er door het vrouwvolk door worden 'afgekeurd', zou me dat zó vreselijk aan mijn anus oxideren dat WD40 én tectyl keihard weg zouden rennen. :D :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 24 september 2017 @ 19:55:13 #107
471186 Waldorf2017
Beautiful, dirty, rich
pi_173973299
Heeft iemand weleens dat je vape heel verbrand smaakt als de coil net is vervangen?

Laat hem atijd een half uurtje liggen na verwisselen van coil maar volgens mij pakt dat katoen de vloeistof niet goed ofzo, weet niet goed hoe ik het moet uitleggen ook
You need to be cold to be queen.
  zondag 24 september 2017 @ 20:22:03 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173974051
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 19:55 schreef Waldorf2017 het volgende:
Heeft iemand weleens dat je vape heel verbrand smaakt als de coil net is vervangen?

Laat hem atijd een half uurtje liggen na verwisselen van coil maar volgens mij pakt dat katoen de vloeistof niet goed ofzo, weet niet goed hoe ik het moet uitleggen ook
hoeft ook niet, want dat is idd het probleem. Dat heet een dry burn. Je katoen heeft dan niet genoeg liquid opgenomen. Je kunt er ook één of 2 druppies inmikken voor je hem erin schroeft, dat noemen we dan weer pre-soaken ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 24 september 2017 @ 20:28:21 #109
471186 Waldorf2017
Beautiful, dirty, rich
pi_173974214
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 20:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

hoeft ook niet, want dat is idd het probleem. Dat heet een dry burn. Je katoen heeft dan niet genoeg liquid opgenomen. Je kunt er ook één of 2 druppies inmikken voor je hem erin schroeft, dat noemen we dan weer pre-soaken ;)
Oh thanks! Gewoon op die vakjes katoen druppelen of hoe doe ik dat?
You need to be cold to be queen.
  zondag 24 september 2017 @ 21:23:46 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173976331
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 20:28 schreef Waldorf2017 het volgende:

[..]

Oh thanks! Gewoon op die vakjes katoen druppelen of hoe doe ik dat?
geen idee wat voor coil je hebt, er zijn 15 tot de 12e macht verschillende tegenwoordig geloof ik. I.i.g op alles waar je katoen kunt zien zitten, en desnoods gewoon bovenin.. Als je er te veel in doet zal hij misschien een keertje reutelen ofzo, maar kan geen kwaad, dan zet je hem een tandje hoger en neemt een paar flinke hijsen en het komt vanzelf weer goed..
Tis altijd een beetje klojoën met die fabriekrommel :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173977403
quote:
14s.gif Op zondag 24 september 2017 21:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]


Tis altijd een beetje klojoën met die fabriekrommel :+
Met eigenbouw soms ook.
Maar daar leer je omheen te werken.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 24 september 2017 @ 22:32:09 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173978465
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:53 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Met eigenbouw soms ook.
Maar daar leer je omheen te werken.
Die snappikniet, vertel eens?

Bouwen, wicken, soaken, dichtschroeven, vullen en blazen.. toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173979637
Soms niet.

Ik heb een Bellus tank.
Fijne tank, maar als die niet goed gewickt is, lekt er een ml sap uit, voordat dat stopt en je er geen last meer van hebt.
Vaak gaat het goed, maar soms heb ik weer een lekker. Of een wick die er te strak in zit, waardoor ik dryhits krijg.

Zo zullen er vast nog meer tanks zijn die hun eigen eigenaardigheden hebben.
Als je eenmaal weet wat je daar aan moet doen, heb je er geen last meer van.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 24 september 2017 @ 23:23:06 #114
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_173979768
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 23:16 schreef marc0871 het volgende:
Soms niet.

Ik heb een Bellus tank.
Fijne tank, maar als die niet goed gewickt is, lekt er een ml sap uit, voordat dat stopt en je er geen last meer van hebt.
Vaak gaat het goed, maar soms heb ik weer een lekker. Of een wick die er te strak in zit, waardoor ik dryhits krijg.

Zo zullen er vast nog meer tanks zijn die hun eigen eigenaardigheden hebben.
Als je eenmaal weet wat je daar aan moet doen, heb je er geen last meer van.
hehe, ok.. Ik ben blijven steken bij de Crius, en die kan ik met mjn ogen dicht bouwen onderhand. Ik kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een lekkende tank of een onverwachte dry hit heb gehad (zonder dat de tank leeg was).
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173998807
Ik ga waarschijnlijk definitief afscheid nemen van mijn Melo 3 tankjes (2x 4 ml versie en 1x 2 ml versie) zeer wisselende ervaringen vanaf het begin. Altijd veel liquid in driptip, maar wat ook irritant is vaak dryhits, mindere smaak of niet door trekken. Vaak is dat te verhelpen door de topcap open te draaien en weer vast dit werkt voor een paar trekkies. Google het maar zijn veel mensen die last hebben van deze vacuum-lock hebben. Heb de 0.3 en 0,5 ohm eleaf EC kanthal coils geprobeerd, ook de Aspire Atlantis 0.5 ohm kanthal coils. Vloeistof 50/50 of 60 vg/40 pg. Helpt allemaal geen klote. En zelf een fabriekscoil opnieuw wicken zal ook niet dit probleem verhelpen lijkt me. Ok ik geef toe ik heb dit zelf nooit gedaan, maar als ik dacht dat dat het issue was had ik allang aan mijn collega gevraagd of ie er een keer een coil wil herbouwen als test voor de melo.

Ik heb ook 2 baby beast tankjes die gelukkig wel goed werken. Wel regelmatig maak ik de driptip en schoorsteen droog anders gaat het langzaam na een tijdje uit de airflow komen. Maar al met al zijn bij mij iig die baby beast tankjes veel beter dan melo’s. Ook heel makkelijk te vullen, vooral handig voor als je van huis bent.

Dus zo ga ik het doen, misschien dat er eentje nog tijdelijk gebruik, ik wil nog een baby beast. Handig voor andere smaakjes en gewoon handig. Heb altijd onderweg 2 apparaten bij ;)
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:55:18 #116
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_174018840
iKuun 200 is vooralsnog een aanrader. 4600mah, 200watt, 2A laden.

Kan morgen aangeven hoe de accu is. In mijn beleving gaan interne accu's langer mee per mAh dan 18650
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_174024176
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 23:38 schreef dennissch het volgende:
Ik ga waarschijnlijk definitief afscheid nemen van mijn Melo 3 tankjes (2x 4 ml versie en 1x 2 ml versie) zeer wisselende ervaringen vanaf het begin. Altijd veel liquid in driptip, maar wat ook irritant is vaak dryhits, mindere smaak of niet door trekken. Vaak is dat te verhelpen door de topcap open te draaien en weer vast dit werkt voor een paar trekkies. Google het maar zijn veel mensen die last hebben van deze vacuum-lock hebben. Heb de 0.3 en 0,5 ohm eleaf EC kanthal coils geprobeerd, ook de Aspire Atlantis 0.5 ohm kanthal coils. Vloeistof 50/50 of 60 vg/40 pg. Helpt allemaal geen klote. En zelf een fabriekscoil opnieuw wicken zal ook niet dit probleem verhelpen lijkt me. Ok ik geef toe ik heb dit zelf nooit gedaan, maar als ik dacht dat dat het issue was had ik allang aan mijn collega gevraagd of ie er een keer een coil wil herbouwen als test voor de melo.

Ik heb ook 2 baby beast tankjes die gelukkig wel goed werken. Wel regelmatig maak ik de driptip en schoorsteen droog anders gaat het langzaam na een tijdje uit de airflow komen. Maar al met al zijn bij mij iig die baby beast tankjes veel beter dan melo’s. Ook heel makkelijk te vullen, vooral handig voor als je van huis bent.

Dus zo ga ik het doen, misschien dat er eentje nog tijdelijk gebruik, ik wil nog een baby beast. Handig voor andere smaakjes en gewoon handig. Heb altijd onderweg 2 apparaten bij ;)
Heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom die Melo 3 zo populair is :N
Weinig smaak, coils die niet lang mee gaan.
En je heb regelmatig een tang nodig om hem los te draaien :')
pi_174024683
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 06:00 schreef GM78 het volgende:

[..]

Heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom die Melo 3 zo populair is :N
Weinig smaak, coils die niet lang mee gaan.
En je heb regelmatig een tang nodig om hem los te draaien :')
Waarschijnlijk omdat ie vaak als koppel verkocht wordt met een pico. Met de Pico is niks mis, heb er 3 van.
  woensdag 27 september 2017 @ 11:03:51 #119
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174026790
Als ik de coil van de melo3 wil vervangen...wat is dan de handigste manier? Kan je de tank op de kop houden zonder dat er dan wat uit loopt of ?
  Leukste jonkie 2022 donderdag 28 september 2017 @ 10:58:57 #120
213457 engine
pi_174049032
Graag een advies over wat voor vaper aan te schaffen. Het is vooral bedoeld om te stoppen met roken van sigaretten en hopelijk daarna ook het vapen af te bouwen.

Nu begrijp ik dat de "starters pack" die ik op sommige websites zie (rond de 20 euro) vaak geen goede kwaliteit zijn. Ben ook bereid om meer uit te geven aan iets dat wel goed werkt.

Verder wil ik wel graag een compleet ding hebben zodat ik ook meteen alles in huis heb.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  † In Memoriam † donderdag 28 september 2017 @ 11:20:06 #121
230491 Zith
pls tip
pi_174049326
Heb al 2 jaar een kanger subtank, is er ondertussen al een betere tank op de markt met occ coils van 0.5 ohm?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 28 september 2017 @ 11:53:30 #122
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174050024
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 10:58 schreef eNGine10 het volgende:
Graag een advies over wat voor vaper aan te schaffen. Het is vooral bedoeld om te stoppen met roken van sigaretten en hopelijk daarna ook het vapen af te bouwen.

Nu begrijp ik dat de "starters pack" die ik op sommige websites zie (rond de 20 euro) vaak geen goede kwaliteit zijn. Ben ook bereid om meer uit te geven aan iets dat wel goed werkt.

Verder wil ik wel graag een compleet ding hebben zodat ik ook meteen alles in huis heb.
Ik ben 1 maand rook vrij en dat is sinds dat ik begonnen ben met dampen, puur om te stoppen met roken.
Ik ben begonnen met de Ego AIO, niet duur in aanschaf en ik vind de prijs kwaliteit heel goed.
  Leukste jonkie 2022 zondag 1 oktober 2017 @ 14:13:03 #123
213457 engine
pi_174113847
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:53 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Ik ben 1 maand rook vrij en dat is sinds dat ik begonnen ben met dampen, puur om te stoppen met roken.
Ik ben begonnen met de Ego AIO, niet duur in aanschaf en ik vind de prijs kwaliteit heel goed.
Heb eergisteren dezelfde aangeschaft. Gaat steeds beter, moest er de eerste dag echt mee om leren gaan. Bedankt voor de tip.

Heb wel het idee dat de batterij snel leeg is. Of in ieder geval dat hij redelijk snel in kracht afneemt.
Hoevaak moet jij hem ongeveer opladen?

Had een flesje met 18mg en 12mg gekocht. Na eerst de 18 geprobeerd te hebben meteen overgestapt op 12mg.
Wat ik me afvroeg, als ik een flesje met 6mg en 0mg heb van hetzelfde merk/smaak, kan ik die mengen om er 3mg van te maken?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_174113892
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:13 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Heb eergisteren dezelfde aangeschaft. Gaat steeds beter, moest er de eerste dag echt mee om leren gaan. Bedankt voor de tip.

Heb wel het idee dat de batterij snel leeg is. Of in ieder geval dat hij redelijk snel in kracht afneemt.
Hoevaak moet jij hem ongeveer opladen?

Had een flesje met 18mg en 12mg gekocht. Na eerst de 18 geprobeerd te hebben meteen overgestapt op 12mg.
Wat ik me afvroeg, als ik een flesje met 6mg en 0mg heb van hetzelfde merk/smaak, kan ik die mengen om er 3mg van te maken?
Zou mogelijk moeten zijn. www.steam-engine.org is wel een handige tool om liquid verhoudingen te berekenen.
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:29:35 #125
24329 KNAK
ff w88,......
pi_174114189
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:13 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Heb eergisteren dezelfde aangeschaft. Gaat steeds beter, moest er de eerste dag echt mee om leren gaan. Bedankt voor de tip.

Heb wel het idee dat de batterij snel leeg is. Of in ieder geval dat hij redelijk snel in kracht afneemt.
Hoevaak moet jij hem ongeveer opladen?

Had een flesje met 18mg en 12mg gekocht. Na eerst de 18 geprobeerd te hebben meteen overgestapt op 12mg.
Wat ik me afvroeg, als ik een flesje met 6mg en 0mg heb van hetzelfde merk/smaak, kan ik die mengen om er 3mg van te maken?
Als het beide flesjes zijn met dezelfde inhoud, ja. Gewoon bij elkaar plenzen en je hebt 3mg
Mai pben rai~!
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:12:30 #126
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174122094
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:13 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Heb eergisteren dezelfde aangeschaft. Gaat steeds beter, moest er de eerste dag echt mee om leren gaan. Bedankt voor de tip.

Heb wel het idee dat de batterij snel leeg is. Of in ieder geval dat hij redelijk snel in kracht afneemt.
Hoevaak moet jij hem ongeveer opladen?

Had een flesje met 18mg en 12mg gekocht. Na eerst de 18 geprobeerd te hebben meteen overgestapt op 12mg.
Wat ik me afvroeg, als ik een flesje met 6mg en 0mg heb van hetzelfde merk/smaak, kan ik die mengen om er 3mg van te maken?
Ligt er beetje aan hoevaak en hoelang je hem gebruikt.. ik doe wanneer ik trek heb en dan zo'n 5 minuten ( zolang doe je gemiddeld over een sigaret ) dus zo'n 10 a 11 keer 5 minuten. En kan toch wel 3 dagen met de batterij doen..
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:01:58 #127
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174300252
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:13 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Heb eergisteren dezelfde aangeschaft. Gaat steeds beter, moest er de eerste dag echt mee om leren gaan. Bedankt voor de tip.

Heb wel het idee dat de batterij snel leeg is. Of in ieder geval dat hij redelijk snel in kracht afneemt.
Hoevaak moet jij hem ongeveer opladen?

Had een flesje met 18mg en 12mg gekocht. Na eerst de 18 geprobeerd te hebben meteen overgestapt op 12mg.
Wat ik me afvroeg, als ik een flesje met 6mg en 0mg heb van hetzelfde merk/smaak, kan ik die mengen om er 3mg van te maken?
En hoe gaat het ?
  Leukste jonkie 2022 maandag 9 oktober 2017 @ 14:30:41 #128
213457 engine
pi_174300776
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:01 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

En hoe gaat het ?
Goed!
Na wat aanklooien de eerste dagen heb ik de smaak te pakken.
Ook letterlijk de smaak te pakken. Eerst wat verschillende dingen geprobeerd maar nu toch weer terug bij " cowboy".
De meeste dagen rook ik nog wel 2 of 3 sigaretten. Wel de bedoeling om daar ook snel mee op te houden.

Verder had m'n vriending ook een aardbei smaak gekocht. Vond dit best goed smaken. Niet voor de hele dag maar een keer een avondje bijvoorbeeld.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Official ESF Kreviewer maandag 9 oktober 2017 @ 14:52:04 #129
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_174301257
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:30 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Goed!
Na wat aanklooien de eerste dagen heb ik de smaak te pakken.
Ook letterlijk de smaak te pakken. Eerst wat verschillende dingen geprobeerd maar nu toch weer terug bij " cowboy".
De meeste dagen rook ik nog wel 2 of 3 sigaretten. Wel de bedoeling om daar ook snel mee op te houden.
Dat erbij roken houdt vanzelf wel op als je een keer geen sigaretten in huis hebt.
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:06:27 #130
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174301610
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:30 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Goed!
Na wat aanklooien de eerste dagen heb ik de smaak te pakken.
Ook letterlijk de smaak te pakken. Eerst wat verschillende dingen geprobeerd maar nu toch weer terug bij " cowboy".
De meeste dagen rook ik nog wel 2 of 3 sigaretten. Wel de bedoeling om daar ook snel mee op te houden.

Verder had m'n vriending ook een aardbei smaak gekocht. Vond dit best goed smaken. Niet voor de hele dag maar een keer een avondje bijvoorbeeld.
Top, gewoon op je eigen tempo verminderen, ik moet zeggen ik ben per direct gestopt met roken en had er totaal geen moeite mee.
Heb een nieuwe besteld op Ali en de kwam gisteren binnen....dampt heerlijk!!
  Leukste jonkie 2022 maandag 9 oktober 2017 @ 16:27:20 #131
213457 engine
pi_174303446
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat erbij roken houdt vanzelf wel op als je een keer geen sigaretten in huis hebt.
Ja, heb ze door de week bewust niet in huis en dan mis ik het ook niet echt (behalve na het avondeten)
Het is meer in het weekend als ik bij vrienden ben dat ik dan wel meerook.

quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:06 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Top, gewoon op je eigen tempo verminderen, ik moet zeggen ik ben per direct gestopt met roken en had er totaal geen moeite mee.
Heb een nieuwe besteld op Ali en de kwam gisteren binnen....dampt heerlijk!!
Wat voor merk/model heb je gekocht?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:47:44 #132
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174304016
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:27 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ja, heb ze door de week bewust niet in huis en dan mis ik het ook niet echt (behalve na het avondeten)
Het is meer in het weekend als ik bij vrienden ben dat ik dan wel meerook.

[..]

Wat voor merk/model heb je gekocht?
Smok v8 met een bigbaby beast tank erop. Kan 5 ML in 😊. En een 3000mah batterij
  maandag 9 oktober 2017 @ 21:32:18 #133
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174312916
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:30 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Goed!
Na wat aanklooien de eerste dagen heb ik de smaak te pakken.
Ook letterlijk de smaak te pakken. Eerst wat verschillende dingen geprobeerd maar nu toch weer terug bij " cowboy".
De meeste dagen rook ik nog wel 2 of 3 sigaretten. Wel de bedoeling om daar ook snel mee op te houden.

Verder had m'n vriending ook een aardbei smaak gekocht. Vond dit best goed smaken. Niet voor de hele dag maar een keer een avondje bijvoorbeeld.
Tip van Flip: gooi ze eens bij elkaar :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 9 oktober 2017 @ 21:35:25 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174313004
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat erbij roken houdt vanzelf wel op als je een keer geen sigaretten in huis hebt.
ik heb denk ik nog een jaar lang een slof zware vannelle in het keukenkassie gehad.. Niet eens naar omgekeken.. Dat stoppen met paffen is gewoon een knop in je hoofd die je moet omzetten.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:52:53 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_174318864
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik heb denk ik nog een jaar lang een slof zware vannelle in het keukenkassie gehad.. Niet eens naar omgekeken.. Dat stoppen met paffen is gewoon een knop in je hoofd die je moet omzetten.
Klopt. Maar de drang is soms wel sterk. :7.
Ik vind het nu echt niet meer lekker, maar dat is na een paar jaar dampen pas echt. Hielp ook niet dat collega's continu sigaretten aanboden en dan denk je snel '1 kan wel.' Dan kom je er nooit af.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:58:49 #136
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174318936
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klopt. Maar de drang is soms wel sterk. :7.
Ik vind het nu echt niet meer lekker, maar dat is na een paar jaar dampen pas echt. Hielp ook niet dat collega's continu sigaretten aanboden en dan denk je snel '1 kan wel.' Dan kom je er nooit af.
Gewoon zodra je zin hebt in een peuk dan 5 minuten dampen... helpt bij mij perfect.
pi_174331068
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klopt. Maar de drang is soms wel sterk. :7.
Ik vind het nu echt niet meer lekker, maar dat is na een paar jaar dampen pas echt. Hielp ook niet dat collega's continu sigaretten aanboden en dan denk je snel '1 kan wel.' Dan kom je er nooit af.
Nou, niet echt.
De eerste avond was 50/50.
De volgende dag had ik hem mee naar het werk genomen en 's avonds thuis ging ik na het eten een shaggie draaien.... :X :r
Ik heb hem halverwege uitgemaakt.

Daarna heeft het laatste kwart pakkie shag er nog 3 maanden gelegen.
Toen toch maar eens weggegooid.
Nooit meer omgekeken.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:46:06 #138
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174331758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:22 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Nou, niet echt.
De eerste avond was 50/50.
De volgende dag had ik hem mee naar het werk genomen en 's avonds thuis ging ik na het eten een shaggie draaien.... :X :r
Ik heb hem halverwege uitgemaakt.

Daarna heeft het laatste kwart pakkie shag er nog 3 maanden gelegen.
Toen toch maar eens weggegooid.
Nooit meer omgekeken.
Jaa dat is top, bij mij was het ook sinds ik ging dampen was ik genezen van de sigaretten, maar iedereen moet het wel op zijn eigen tempo doen... bij de 1 gaat het wat sneller dan bij de ander.

Rook je ook smaakjes ?
pi_174332186
Ik damp nu ruim 3 jaar waarvan de laatste 8 maanden nicotineloos maar ik kan echt niet zonder mijn dampertje, ik ben verslaafd aan dampen ;( ;( in ieder geval is het gezonder als roken :)

Ik damp alleen fruitsmaakjes, aardbei is mijn favoriet.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:14:34 #140
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174332678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:59 schreef Sorella het volgende:
Ik damp nu ruim 3 jaar waarvan de laatste 8 maanden nicotineloos maar ik kan echt niet zonder mijn dampertje, ik ben verslaafd aan dampen ;( ;( in ieder geval is het gezonder als roken :)

Ik damp alleen fruitsmaakjes, aardbei is mijn favoriet.
Mix je het zelf of ?
pi_174336130
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:46 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Jaa dat is top, bij mij was het ook sinds ik ging dampen was ik genezen van de sigaretten, maar iedereen moet het wel op zijn eigen tempo doen... bij de 1 gaat het wat sneller dan bij de ander.

Rook je ook smaakjes ?
Je hoort idd wel dat er behoorlijke verschillen in het pad zijn, ja.
Bij mij werd er eigenlijk voor mij gekozen.

Ik rook niet meer :( Ik damp :+
Ik damp eigenlijk alleen nog maar mijn eigen mix van citroen, framboos en watermeloen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_174336621
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:14 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Mix je het zelf of ?
Ik koop de base en de smaakjes en rotzooi dan wat aan :)
pi_174343548
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:48 schreef Sorella het volgende:

[..]

Ik koop de base en de smaakjes en rotzooi dan wat aan :)
Al eens Red Astaire geprobeerd? :P
pi_174348845
Nee, ik heb even gekeken en schrijf nu de naam op voor als ik weer ga bestellen :) klinkt lekker
  woensdag 11 oktober 2017 @ 14:05:20 #145
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_174348906
Zijn er afgelopen zaterdag nog mensen naar de Damperbeurs in Oberhausen geweest?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:09:39 #146
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174354382
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:09 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Al eens Red Astaire geprobeerd? :P
Ik wel...wel te doen maar niet echt voor een hele dag. Meer zo voor tussen door
pi_174354822
Hai, voor het eerst is aan een MOD begonnen, een Smoke al85.Als redelijk stevige roker ben ik gewend aan een het filtertje te sabbelen/zuigen.

Dat deed ik dus ook met de 18mg ara max classic tabacco.

Ik ging kapot :'), ik dacht als verstokt peuken dribbelaar doet ik dat wel ff zo naar binnen zuigen. Mijn god, ik heb staan janken boven de gootsteen. Maar wat is nou wel de truuk, niet zuigen maar de rook je mond in laten komen om vervolgens het zelfde te doen als je wat normale sigaretten doet? Het prikt zo :<

Ook wordt dat tuutje takke warm, hoort dat? Heb de 4ohm erin zitten en hij staat op 75 watt, volgens mij redelijk standaard allemaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tom-my op 11-10-2017 18:33:14 ]
Cooky
pi_174355126
6mg is al te veel voor een ervaren roker op 75 watt. _O- _O-
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:37:04 #149
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174357023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:27 schreef Tom-my het volgende:
Hai, voor het eerst is aan een MOD begonnen, een Smoke al85.Als redelijk stevige roker ben ik gewend aan een het filtertje te sabbelen/zuigen.

Dat deed ik dus ook met de 18mg ara max classic tabacco.

Ik ging kapot :'), ik dacht als verstokt peuken dribbelaar doet ik dat wel ff zo naar binnen zuigen. Mijn god, ik heb staan janken boven de gootsteen. Maar wat is nou wel de truuk, niet zuigen maar de rook je mond in laten komen om vervolgens het zelfde te doen als je wat normale sigaretten doet? Het prikt zo :<

Ook wordt dat tuutje takke warm, hoort dat? Heb de 4ohm erin zitten en hij staat op 75 watt, volgens mij redelijk standaard allemaal.
Te veel nicotine, te veel Watt.
Wat is je pg/vg verhouding van je liquid ?
pi_174357037
Mja, en dan nog met een 0,4 ohm coil ook.
Geen wonder dat 'ie warm wordt.

Ik mag mezelf toch wel een ervaren damper noemen en met 26 jaar roken achter de huig ook een ervaren roker, Maar ik ga het echt niet wagen om 18 mg op 75 watt met een 0,4 coil te dampen. Jemig :')

Begin maar eens op je gemakkie met 6 mg op 35 watt.
Grote kans dat het nog meer dan zat is.

En ja; zo'n sub-ohm tank moet je direct over je longen halen.
Als je die al zover kan knijpen dat je hem als een sigaret kan dampen, word 'ie heel snel, heel warm.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_174359567
Hmm, zuur, speciaal een winkeltje bezocht die me dit zo aanbevool. Er zit bij die smoke een 6ohm ook, dus die er op en dan op 35 zitten is een goed/beter idee?

edit: icm 12mg, maar minder zou dus nog beter zijn?
Cooky
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:54:30 #152
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174359649
Pg/vg verhouding ??
pi_174359983
Laatst heb ik een nieuwe KangerTech Subox Mini-C besteld. Ik wil daarbij ook nieuwe 18650 batterijen bij gaan bestellen.

Voorheen had ik voor de KangerTech Subox Mini en daar in had ik deze batterijen:

https://www.nkon.nl/samsung-18650-inr18650-25r.html

Deze batterijen zijn nu zo'n 2 jaar oud, ik heb het gevoel dat ze niet meer zo goed presteren als vroeger. Tijd voor een nieuwe dus. Enige vraag die ik nu heb is, welke? 2500 mAh was wel voldoende, alleen wil ik nu iets 'groters' hebben.

Zelf dacht ik aan zoiets:

https://www.nkon.nl/recha(...)ng-inr18650-35e.html

Alleen weet ik niet 100% zeker of deze geschikt zijn voor mijn nieuwe Subox. Als er iemand een beter alternatief heeft, dan hoor ik het graag :)
pi_174360426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:54 schreef RobjeGeus het volgende:
Pg/vg verhouding ??
Ik had eerst deze;

https://www.e-smokey.nl/product/classic-tobacco-aramax-e-liquid/

heb nu de coil vervangen voor de 6Ohm en deze (https://www.e-smokey.nl/product/apple-liqua-e-liquid/) erin geknikkerd op 30Watt, dat is al beter, nog steeds prikkellend maar beter te doen.

Andere noobbie vraag, dat geknetter uit de coil, dat is hoort?
Cooky
pi_174360478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:54 schreef RobjeGeus het volgende:
Pg/vg verhouding ??
Heeft er niks mee te maken ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:51 schreef Tom-my het volgende:
Hmm, zuur, speciaal een winkeltje bezocht die me dit zo aanbevool. Er zit bij die smoke een 6ohm ook, dus die er op en dan op 35 zitten is een goed/beter idee?

edit: icm 12mg, maar minder zou dus nog beter zijn?
Een 0,6 ohm coil moet je zelfs nog lager in wattage gebruiken. Tussen de 20 en 25 watt ongeveer.
Stelregel; hoe hoger de ohms, hoe lager het wattage.

Met een 0,6 ohm en 25 watt is 12 mg waarschijnlijk nog heftig genoeg.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:27:33 #156
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174360544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:24 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Heeft er niks mee te maken ;)

[..]

Een 0,6 ohm coil moet je zelfs nog lager in wattage gebruiken. Tussen de 20 en 25 watt ongeveer.
Stelregel; hoe hoger de ohms, hoe lager het wattage.

Met een 0,6 ohm en 25 watt is 12 mg waarschijnlijk nog heftig genoeg.
Nou Ja heeft er niets mee te maken is wel heel kort door de bocht. Rookwinkel verkoopt veel 70pg/30vg... dat is echt geen pretje in het keeltje voor vele mensen
pi_174360597
Nu gaat het al een stuk beter gelukkig. Bedankt voor de antwoorden zover, het is best lastig de juiste informatie te krijgen en te begrijpen soms.
Cooky
pi_174360599
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:27 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Nou Ja heeft er niets mee te maken is wel heel kort door de bocht. Rookwinkel verkoopt veel 70pg/30vg... dat is echt geen pretje in het keeltje voor vele mensen
Snap ik, maar in dit geval is het duidelijk de nicotine.
Het zal iig niet meehelpen idd.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:31:45 #159
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174360668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:29 schreef Tom-my het volgende:
Nu gaat het al een stuk beter gelukkig. Bedankt voor de antwoorden zover, het is best lastig de juiste informatie te krijgen en te begrijpen soms.
Je moet je gewoon elke dag er even in verdiepen, Facebook heeft ook een paar goeie groepen die helpen en waar veel info is te vinden .
pi_174360744
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:31 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Je moet je gewoon elke dag er even in verdiepen, Facebook heeft ook een paar goeie groepen die helpen en waar veel info is te vinden .
Goeie tip, en nu heb ik tenminste een apparaatje waarbij ik het verschil gelijk merk, helpt bij verbanden leggen
Cooky
pi_174360775
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:22 schreef Tom-my het volgende:

Andere noobbie vraag, dat geknetter uit de coil, dat is hoort?
Yep.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_174360906
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:34 schreef Tom-my het volgende:

[..]

Goeie tip, en nu heb ik tenminste een apparaatje waarbij ik het verschil gelijk merk, helpt bij verbanden leggen
Zoek op de wet van ohm.
Probeer dan wat berekeningen met verschillende coil weerstanden en een voltage tussen 3,9 en 4,2.
De gevonden wattages kan je dan instellen op je apparaat.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  Leukste jonkie 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 12:33:06 #163
213457 engine
pi_174370943
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tip van Flip: gooi ze eens bij elkaar :P
Vandaag mijn normale smaakje met een klein beetje "green apple" erbij. Bevalt goed tot nu toe!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_174375264

8)7

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2017 15:38:01 ]
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:09:20 #165
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174381828
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:06 schreef nitraat5 het volgende:
Laatst heb ik een nieuwe KangerTech Subox Mini-C besteld. Ik wil daarbij ook nieuwe 18650 batterijen bij gaan bestellen.

Voorheen had ik voor de KangerTech Subox Mini en daar in had ik deze batterijen:

https://www.nkon.nl/samsung-18650-inr18650-25r.html

Deze batterijen zijn nu zo'n 2 jaar oud, ik heb het gevoel dat ze niet meer zo goed presteren als vroeger. Tijd voor een nieuwe dus. Enige vraag die ik nu heb is, welke? 2500 mAh was wel voldoende, alleen wil ik nu iets 'groters' hebben.

Zelf dacht ik aan zoiets:

https://www.nkon.nl/recha(...)ng-inr18650-35e.html

Alleen weet ik niet 100% zeker of deze geschikt zijn voor mijn nieuwe Subox. Als er iemand een beter alternatief heeft, dan hoor ik het graag :)
Werken die nieuwe batterijen die ik wil, naar behoren in mijn nieuwe subox? Of waar kan ik dat aan zien?
pi_174383506
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:20 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Werken die nieuwe batterijen die ik wil, naar behoren in mijn nieuwe subox? Of waar kan ik dat aan zien?
Ikzelf heb enkel ervaring met Sony Konion US18650VTC6 3120mAh - 30A , nooit geen problemen mee gehad.
Volgens mij zijn die van Sony ook het meest gebruikt, ik kom ze zelden bij andere tegen van een ander merk.
Ook bij het Dampforum worden ze het meest aangeraden en verstandig btw om ze direct bij nkon te bestellen doe ik ook ;-)
En volgens mij maakt het aantal mah niet uit bij mod,s wel dat ze enkel juist meer prik hebben ;-)
pi_174415028
Zijn er vapers vanuit Doetinchem of omstreken, die zin hebben om wat diy sap te ruilen.
Ik heb momenteel een aardige voorraad opgebouwd van een paar liter ;-)
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:14:22 #169
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174415129
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:07 schreef Daniel_Smit het volgende:
Zijn er vapers vanuit Doetinchem of omstreken, die zin hebben om wat diy sap te ruilen.
Ik heb momenteel een aardige voorraad opgebouwd van een paar liter ;-)
Hahaa damn.. Ik heb maar 250 ml op voorraad hahaha
pi_174415456
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:14 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Hahaa damn.. Ik heb maar 250 ml op voorraad hahaha
Mhoa is is maar een litertje of 2,5 valt best mee, in verschillende smaken ;-)
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:16:04 #171
24329 KNAK
ff w88,......
pi_174416110
Na 2 jaar ook maar eens nieuwe batterijen aanschaffen. Heb al een tijdje niet gekeken wat er tegenwoordig is. 30Q? VTC6 is ook nieuw? Tot nu toe altijd die LG bruintjes gebruikt ... Is er nu iets beters op de markt?

(Dit voor m'n triple batt mod waarmee ik niet hoger dan 120w ga / en voor m'n quad batt mod, ook max 120w)
Mai pben rai~!
pi_174417079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:16 schreef KNAK het volgende:
Na 2 jaar ook maar eens nieuwe batterijen aanschaffen. Heb al een tijdje niet gekeken wat er tegenwoordig is. 30Q? VTC6 is ook nieuw? Tot nu toe altijd die LG bruintjes gebruikt ... Is er nu iets beters op de markt?

(Dit voor m'n triple batt mod waarmee ik niet hoger dan 120w ga / en voor m'n quad batt mod, ook max 120w)
https://www.nkon.nl/sony-us18650vtc6.html hop en totaal niet duur in vergeleken met vapeshops ;-) Ikzelf heb en vertrouw geen andere dan Sony
en 120 watt ppppffff ik kom nooit hoger dan max 80 watt met verschillende bouwwerken coils

[ Bericht 4% gewijzigd door Daniel_Smit op 14-10-2017 20:01:01 ]
  maandag 16 oktober 2017 @ 00:35:37 #173
24329 KNAK
ff w88,......
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:26:53 #174
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174452557
quote:
Pff die is wel echt heeeeel lomp
pi_174456049
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:26 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Pff die is wel echt heeeeel lomp
:{w Onze KNAK doet alles in het groot _O-
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_174457864
Zijn er al fokkers met de Berserker mtl ?
Lijkt me een interessante tank.....
pi_174457939
Ik heb laatst wat liquids van Charlie Noble gekocht, specifiek Tripoli, Pistachio RY4 en Stroopwafel :P

erg chill, stroopwafel trouwens de minste
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 00:15:31 #178
24329 KNAK
ff w88,......
pi_174463272
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:47 schreef marc0871 het volgende:

[..]

:{w Onze KNAK doet alles in het groot _O-
het zou dan ook inderdaad niet als een verbazing moeten aankomen, :') :D
Coils met een diameter van 7 of 8 passen er volgens mij in..wrappen om een dikke schroevendraaier :7 als dat niet dampt als een malle weet ik het ook niet meer :p

Wismec heeft ook weer een nieuwe mod, rx2 20700 dual batt waar dus ook 20700 celletjes in gaan. Heb even gekeken maar zelfs NKON heeft deze niet, althans, niet die met minimaal 25A wat aangeraden wordt. Wismec blijft wel lang hangen bij dit design..
Mai pben rai~!
pi_174463340
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 00:15 schreef KNAK het volgende:

[..]

het zou dan ook inderdaad niet als een verbazing moeten aankomen, :') :D
Coils met een diameter van 7 of 8 passen er volgens mij in..wrappen om een dikke schroevendraaier :7 als dat niet dampt als een malle weet ik het ook niet meer :p

Wismec heeft ook weer een nieuwe mod, rx2 20700 dual batt waar dus ook 20700 celletjes in gaan. Heb even gekeken maar zelfs NKON heeft deze niet, althans, niet die met minimaal 25A wat aangeraden wordt. Wismec blijft wel lang hangen bij dit design..
Ah, was dat het.
Ik zag het al een paar keer voorbij komen, maar het kwartje viel nog niet :@
Ach ja, je moet wat, om de koopgeile personen steeds weer wat nieuws te kunnen bieden ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:49:51 #180
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174470271
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 00:15 schreef KNAK het volgende:

[..]

het zou dan ook inderdaad niet als een verbazing moeten aankomen, :') :D
Coils met een diameter van 7 of 8 passen er volgens mij in..wrappen om een dikke schroevendraaier :7 als dat niet dampt als een malle weet ik het ook niet meer :p

Wismec heeft ook weer een nieuwe mod, rx2 20700 dual batt waar dus ook 20700 celletjes in gaan. Heb even gekeken maar zelfs NKON heeft deze niet, althans, niet die met minimaal 25A wat aangeraden wordt. Wismec blijft wel lang hangen bij dit design..
is een motor accu niks? O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:50:12 #181
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174474825
Als ik de coil van de big baby beast moet vervangen, kan ik hem dan op de kop houden zonder dat die lekt, of moet alle liquid eruit en dan pas vervangen ?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:35:57 #182
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_174478903
Inmiddels de twee jaar rookvrij grens overschreden.

Voordat ik had gehoord van dampen moest ik al janken bij het idee. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:17:56 #183
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174484789
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
Inmiddels de twee jaar rookvrij grens overschreden.

Voordat ik had gehoord van dampen moest ik al janken bij het idee. :')
Wees gerust...hetzelfde hebben wij allen...voordat we van jou hadden gehoord moesten we al janken
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:48:29 #184
24329 KNAK
ff w88,......
pi_174485481
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:50 schreef RobjeGeus het volgende:
Als ik de coil van de big baby beast moet vervangen, kan ik hem dan op de kop houden zonder dat die lekt, of moet alle liquid eruit en dan pas vervangen ?
Mai pben rai~!
  woensdag 18 oktober 2017 @ 02:17:07 #185
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_174486736
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:17 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Wees gerust...hetzelfde hebben wij allen...voordat we van jou hadden gehoord moesten we al janken
Geen idee wie je bent maar gooi jezelf vooral weg.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 18 oktober 2017 @ 10:00:49 #186
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174488682
quote:
Thnx maar het gaat mij er vooral om stel ik heb de tank net bijgevuld en de coil houdt ermee op...ben ik dan 5Ml liquid kwijt of kan ik de coil vervangen zonder dat alles eruit loopt ?
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:42:26 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174494595
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:00 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Thnx maar het gaat mij er vooral om stel ik heb de tank net bijgevuld en de coil houdt ermee op...ben ik dan 5Ml liquid kwijt of kan ik de coil vervangen zonder dat alles eruit loopt ?
per tank verschillend. De tank die jij hebt ken ik niet, maar er is niks mis met domweg proberen natuurlijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174495271
Je kunt de coil vervangen bij de Big Baby zonder dat de e-liquid eruit loopt.
Tenzij je hem te vol hebt gedouwd en de e-liquid over het schoorsteentje heen gaat wanneer je hem op de kop houdt ;).
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:00:19 #189
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174524042
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:22 schreef Anne het volgende:
Je kunt de coil vervangen bij de Big Baby zonder dat de e-liquid eruit loopt.
Tenzij je hem te vol hebt gedouwd en de e-liquid over het schoorsteentje heen gaat wanneer je hem op de kop houdt ;).
Oké thanks we gaan het proberen, het zit nu onder het schoorsteentje😊
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:59:06 #190
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174542725
En? Gelukt?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 07:45:57 #191
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174552695
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
En? Gelukt?
Ja gelukt maar volgende keer doe ik het wel met een lege tank, alles even reinigen etc... hoe dan ook krijg je altijd wel wat spul aan je vingers
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:44:52 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174557922
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 07:45 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Ja gelukt maar volgende keer doe ik het wel met een lege tank, alles even reinigen etc... hoe dan ook krijg je altijd wel wat spul aan je vingers
ga je niet dood van hoor.. Die doodskoppies slaan op die 2 a 3 druppels nicotine die erin zitten. Je kunt een hele dag in een bad met e-juice gaan liggen zonder dat het schadelijk voor je is ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:59:07 #193
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174559002
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ga je niet dood van hoor.. Die doodskoppies slaan op die 2 a 3 druppels nicotine die erin zitten. Je kunt een hele dag in een bad met e-juice gaan liggen zonder dat het schadelijk voor je is ;)
Jaa dat weet ik :) maar gewoon van die vieze vingers krijg je ervan hahaha ik hou er niet van.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:58:24 #194
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174559707
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 15:59 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Jaa dat weet ik :) maar gewoon van die vieze vingers krijg je ervan hahaha ik hou er niet van.
van het draaien en roken van een shaggie krijg je ook stinkfikken :P

Soms is het een beetje geklieder, maar daar heb je natuurlijk water en zeep voor :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:09:40 #195
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174559911
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 16:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

van het draaien en roken van een shaggie krijg je ook stinkfikken :P

Soms is het een beetje geklieder, maar daar heb je natuurlijk water en zeep voor :P
Hahah true ! Maar als het maar even zonder gesmeer kan....Dan toch liever zonder
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:49:25 #196
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174560564
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 17:09 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Hahah true ! Maar als het maar even zonder gesmeer kan....Dan toch liever zonder
je kunt natuurlijk ook gewoon dat ding leeglurken voor je de coil gaat vervangen ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:53:11 #197
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174563129
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 17:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

je kunt natuurlijk ook gewoon dat ding leeglurken voor je de coil gaat vervangen ;)
Jaa maar die smaak was echt niet meer te doen... :')
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:00:51 #198
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174563356
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:53 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Jaa maar die smaak was echt niet meer te doen... :')
heb je er al eens eentje opengepeuterd? :P

Hoe vaak vervang je ze sowieso? Of wacht je altijd tot hij smerig smaakt? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174567761
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 20:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

heb je er al eens eentje opengepeuterd? :P

Hoe vaak vervang je ze sowieso? Of wacht je altijd tot hij smerig smaakt? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poehee.
Die had ik 5 weken geleden al een keer schoongemaakt :r
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_174568304
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 07:45 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Ja gelukt maar volgende keer doe ik het wel met een lege tank, alles even reinigen etc... hoe dan ook krijg je altijd wel wat spul aan je vingers
Daar ontkom je toch niet aan.
Die fabriekscoils hebben een tijdje in het sap gebadderd en zitten er van binnen en van buiten helemaal onder.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 22 oktober 2017 @ 01:15:46 #201
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174570164
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 23:01 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Poehee.
Die had ik 5 weken geleden al een keer schoongemaakt :r
je ziet het niet he.. Reality check als je hem dan open trekt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174570344
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 01:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

je ziet het niet he.. Reality check als je hem dan open trekt.
Meh. Ik denk wel dat je proeft dat het niet meer zo lekker is.
Na een dag of 4/5 douw ik er toch meestal graag een nieuw watje in ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 22 oktober 2017 @ 02:19:48 #203
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174570489
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 01:44 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Meh. Ik denk wel dat je proeft dat het niet meer zo lekker is.
Na een dag of 4/5 douw ik er toch meestal graag een nieuw watje in ;)
neuh, geen tijd voor..

Heb er nu trouwens alweer een paar weken een dripper op zitten.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 22 oktober 2017 @ 10:58:46 #204
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174572851
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 20:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

heb je er al eens eentje opengepeuterd? :P

Hoe vaak vervang je ze sowieso? Of wacht je altijd tot hij smerig smaakt? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha dat is wel heeeeeeel zwart pfff bij mij was die boven op iets bruin nog niet echt heel erg extreem gelukkig..
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:55:57 #205
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174630421
Ik weet dat het persoonlijk is maar iemand tips met fruitige aroma's? Zonder dat er zo'n chemische smaak heeft
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:24:34 #206
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174631972
En wat is het verschil tussen bijvoorbeeld;

Tfa strawberry
Tpa strawberry
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:28:06 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174632028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 16:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik weet dat het persoonlijk is maar iemand tips met fruitige aroma's? Zonder dat er zo'n chemische smaak heeft
probeer er maar een paar van Pink Spot.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 25 oktober 2017 @ 00:48:39 #208
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174641208
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 18:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

probeer er maar een paar van Pink Spot.
En weet jij of er verschil zit in TPA of TFA, want zit recepten staan met TFA, maar kan op savevape ALLEEN TPA vinden...
  woensdag 25 oktober 2017 @ 03:55:28 #209
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174641724
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 00:48 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

En weet jij of er verschil zit in TPA of TFA, want zit recepten staan met TFA, maar kan op savevape ALLEEN TPA vinden...
Als ik dat wist had ik je post wel beantwoord.. wil nu douchen en naar mijn nest dus ik ga niet googelen, maar dat verschil is vast ergens te vinden ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174642104
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 00:48 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

En weet jij of er verschil zit in TPA of TFA, want zit recepten staan met TFA, maar kan op savevape ALLEEN TPA vinden...
TPA = TFA.
Geen verschil dus!
pi_174868461
Dual Coil van kangertech nieuw uit de verpakking. Milk and honey liquid erbij van cosmic fog (70% vg) en allemaal dry hits. Soms een goede hit als ik eerst trek zonder power (dus een trekje nemen zonder dat je verdampt).

Andere Coil proberen?
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:09:38 #212
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174869418
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:36 schreef mtchel112 het volgende:
Dual Coil van kangertech nieuw uit de verpakking. Milk and honey liquid erbij van cosmic fog (70% vg) en allemaal dry hits. Soms een goede hit als ik eerst trek zonder power (dus een trekje nemen zonder dat je verdampt).

Andere Coil proberen?
Coil primen ? Heb je wel van te voren gedaan ?
Even 10 a 15 min laten staan,
Paar keer hijsen zonder dat je vuurt...en rustig omhoog gaan in wattage dan moet het daarna prima werken..
pi_174869908
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:09 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Coil primen ? Heb je wel van te voren gedaan ?
Even 10 a 15 min laten staan,
Paar keer hijsen zonder dat je vuurt...en rustig omhoog gaan in wattage dan moet het daarna prima werken..
Nee werkt niet. Ik krijg er 1 a 2 goede drags uit als ik eerst hijs zonder dat ik vuur en daarna weer een dry hit.

Ik ben bang dat de liquid te dik is en dat hij niet goed in de wicks komt. Zou jammer zijn.
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:47:44 #214
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174870294
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:32 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Nee werkt niet. Ik krijg er 1 a 2 goede drags uit als ik eerst hijs zonder dat ik vuur en daarna weer een dry hit.

Ik ben bang dat de liquid te dik is en dat hij niet goed in de wicks komt. Zou jammer zijn.
Ik heb ook zeer dikke liquid maar dit nog nooit gehad...En als je een andere coil probeert...eerst primen, laten staan, hijsen, en dan vuren en hijsen en wattage rustig opbouwen :)
pi_174870407
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:47 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Ik heb ook zeer dikke liquid maar dit nog nooit gehad...En als je een andere coil probeert...eerst primen, laten staan, hijsen, en dan vuren en hijsen en wattage rustig opbouwen :)
Heb je dezelfde coils?
Dan ga ik een nieuwe proberen. Ik weet wel dat bij de dual coils van kangertech regelmatig een dode tussenzit. Zou ik net de pech hebben dat de eerste uit een nieuw doosje daar een van ism
pi_174875366
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:32 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Nee werkt niet. Ik krijg er 1 a 2 goede drags uit als ik eerst hijs zonder dat ik vuur en daarna weer een dry hit.

Ik ben bang dat de liquid te dik is en dat hij niet goed in de wicks komt. Zou jammer zijn.
sommige coils trekken juist geen 70%vg omdat het juist te dun is, het lijkt me dus sterk dat hij te dik is met 70%vg en 30%pg ?????
  zondag 5 november 2017 @ 01:53:00 #217
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174876223
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:37 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

sommige coils trekken juist geen 70%vg omdat het juist te dun is, het lijkt me dus sterk dat hij te dik is met 70%vg en 30%pg ?????
VG is dikker als PG.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174878969
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 01:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

VG is dikker als PG.
Het was al laat foutje bedankt ;-)
pi_174879732
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:36 schreef mtchel112 het volgende:
Dual Coil van kangertech nieuw uit de verpakking. Milk and honey liquid erbij van cosmic fog (70% vg) en allemaal dry hits. Soms een goede hit als ik eerst trek zonder power (dus een trekje nemen zonder dat je verdampt).

Andere Coil proberen?
Ik ging zoeken op die smaak, van dat merk, klinkt interessant. Maar ik zie dat het 50% VG / 50% PG is.

Nvm, er zijn dus meerdere verhoudingen...
  zondag 5 november 2017 @ 22:00:16 #220
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174893613
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:53 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Heb je dezelfde coils?
Dan ga ik een nieuwe proberen. Ik weet wel dat bij de dual coils van kangertech regelmatig een dode tussenzit. Zou ik net de pech hebben dat de eerste uit een nieuw doosje daar een van ism
En hoe heb je het opgelost gekregen ?
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 november 2017 @ 09:28:26 #221
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_174936663
Ik ga toch nog maar eens een poging wagen om zelf liquid te maken. (poging 117).
Ik heb de afgelopen maanden alleen maar goedkope chineze rommel gedampt en dat is net zo smerig als zelf maken, dus mijn smaak is toch al kapot.

Waar bestellen we tegenwoordig een liter goede VG (met nicotine)? En heeft iemand misschien een tip voor een goede smaak? Ik damp eigenlijk altijd
exact hetzelfde: Zoet fruitig (maar meer zoet dan fruit).
pi_174945601
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:28 schreef Kreator het volgende:
Ik ga toch nog maar eens een poging wagen om zelf liquid te maken. (poging 117).
Ik heb de afgelopen maanden alleen maar goedkope chineze rommel gedampt en dat is net zo smerig als zelf maken, dus mijn smaak is toch al kapot.

Waar bestellen we tegenwoordig een liter goede VG (met nicotine)? En heeft iemand misschien een tip voor een goede smaak? Ik damp eigenlijk altijd
exact hetzelfde: Zoet fruitig (maar meer zoet dan fruit).
Ik bestel alles altijd bij savevape ook de nico in bulk vg 48mg 10x 100ml flesjes, ik damp ook alles zoet.o.a bubblegum/kers/cola/watermeloen pppfff etc etc ik heb een lade vol met een paar liter ;-)

En bewaar de nico in de diepvries natuurlijk ;-)

[ Bericht 6% gewijzigd door Daniel_Smit op 08-11-2017 18:28:27 ]
pi_174945737
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:19 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Ik bestel alles altijd bij savevape ook de nico in bulk vg 48mg 10x 100ml flesjes, ik damp ook alles zoet.o.a bubblegum/kers/cola/watermeloen pppfff etc etc ik heb een lade vol met een paar liter ;-)
Daar zit ik net te kijken; 1 liter Insane base VG, PG of 50/50, ZONDER nicotine.
Flesjes van 10ml nicotine shots van 20mg/ml in een 50/50 base.
Allemaal netjes conform de TPD.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_174945762
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:28 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Daar zit ik net te kijken; 1 liter Insane base VG, PG of 50/50, ZONDER nicotine.
Flesjes van 10ml van 20mg/ml in een 50/50 base.
Allemaal netjes conform de TPD.
https://www.savevape.nl/nl/insane-tm-insane-base-vg-48-mg.html
hop 10x 100ml vg 48mg nico
65,- voor een liter
pi_174945796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:30 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

https://www.savevape.nl/nl/insane-tm-insane-base-vg-48-mg.html
hop 10x 100ml vg 48mg nico
65,- voor een liter
Oh ships, dat staat bij wholesale.
Daar had ik dan ook nog niet gekeken ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_174945840
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:32 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Oh ships, dat staat bij wholesale.
Daar had ik dan ook nog niet gekeken ;)
Veel mix plezier lees je wel goed in i.v.m verhoudingen en etc b.v (ik weet niet of ik het hier mag noemen) maar dampforum.nu is een hele fijne site ook voor diy sapjes
pi_174945885
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:34 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Veel mix plezier lees je wel goed in i.v.m verhoudingen en etc b.v (ik weet niet of ik het hier mag noemen) maar dampforum.nu is een hele fijne site ook voor diy sapjes
Meh, ik mix al een poosje ;). Komt goed :)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 8 november 2017 @ 20:07:04 #228
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174947704
Ik bestel gewoon halve liters met nico in elke gewenste verhouding. Nada problemi.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174948545
Ik heb nog een halve liter 36mg.
Ik gebruik een dopje per 100ml.
Gaat voorlopig nog wel even mee.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 8 november 2017 @ 22:27:38 #230
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174950476
Dampforum; hét forum voor de doorgeleerde damper..

En tonnen vol onzin, maar dat terzijde.

:+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174957531
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
Dampforum; hét forum voor de doorgeleerde damper..

En tonnen vol onzin, maar dat terzijde.

:+
Lol idd maar ook best gezellie _O-
  vrijdag 10 november 2017 @ 02:45:09 #232
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174973612
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:10 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Lol idd maar ook best gezellie _O-
kom op man.. Tis een verzameling malloten.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174974442
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 02:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kom op man.. Tis een verzameling malloten.
Help me man heeft een hobby , kan daar een hele nieuwe serie beginnen c_/
Ach heerlijk joh lekker damp-gekkie zijn O~)
pi_174975507
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:00 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

En hoe heb je het opgelost gekregen ?
liquid is te dik, ik heb nu een goedkope liquid erin waar ook veel meer pg in zit (dus veel wateriger) en geeft geen problemen. toch maar eens een andere tank overwegen.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:43:12 #235
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174979730
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:46 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

liquid is te dik, ik heb nu een goedkope liquid erin waar ook veel meer pg in zit (dus veel wateriger) en geeft geen problemen. toch maar eens een andere tank overwegen.
Ik heb dit ook gehad en lag ook aan de liquid...70/30, toen maar met 50/50 Een mixje gemaakt en toen was de smaak er ineens weer...
pi_174984059
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:43 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Ik heb dit ook gehad en lag ook aan de liquid...70/30, toen maar met 50/50 Een mixje gemaakt en toen was de smaak er ineens weer...
Ik ben soweiso minder fan van liquids met een hoog vg gehalte. Ik mis dan echt de throathit. Wel jammer, want de milk & honey van cosmic fog is heerlijk.
  vrijdag 10 november 2017 @ 18:28:00 #237
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_174985160
Ik heb toevallig mijn laatste liter base gemaakt op 30/70 komende van mijn 'standaard' 40/60 en ik merk ook echt wel een smaakverschil in mijn sapjes, veel meer dan ik had verwacht. Dus mijn komende liter base maak ik weer op 40/60.

Ik had gehoopt dat 30/70 zachter zou zijn want ik vind throathit steeds minder interessant worden, met name 's ochtends. 30/70 is inderdaad zachter maar ook een stuk minder 'vol' en dat was niet echt de bedoeling.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 10 november 2017 @ 18:28:41 #238
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174985169
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:35 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik ben soweiso minder fan van liquids met een hoog vg gehalte. Ik mis dan echt de throathit. Wel jammer, want de milk & honey van cosmic fog is heerlijk.
dan pak je een flessie vanille in PG en die flikker je erbij.. Soms is het leven zo simpel he? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174986594
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

dan pak je een flessie vanille in PG en die flikker je erbij.. Soms is het leven zo simpel he? :P
Haha dat is inderdaad mogelijk! Ik laat hem lekker staan voor als ik weer eens een liquid heb met een smaak in die richting. Ik heb nu jawbreaker (kaneel) liquid erin, dat past er niet echt bij.
  Official ESF Kreviewer maandag 13 november 2017 @ 12:27:33 #240
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175041167
Weet iemand het kwaliteitsverschil tussen mijn huidige Kangertech Mini en de nieuwe apparaten op de markt:

Ik zie op kangertech zelf:Kanger PANGU clearomizer

Ik zag al wel dat die liquid en coils kan vervangen zonder hem van de batterij te schroeven.
Misschien moet ik me ook weer eens wat inlezen. ;(.
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 november 2017 @ 12:08:00 #241
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175085415
Nou. Fuck it. Weer van alles besteld.

Moet alleen nog een nieuwe batterij-charger en een paar nieuwe batterijen.
(mijn charger maakt meer geluid dan ACDC tijdens een concert)
  woensdag 15 november 2017 @ 18:55:54 #242
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175093799
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:08 schreef Kreator het volgende:
Nou. Fuck it. Weer van alles besteld.

Moet alleen nog een nieuwe batterij-charger en een paar nieuwe batterijen.
(mijn charger maakt meer geluid dan ACDC tijdens een concert)
:') , wat voor leuks heb je besteld ?
pi_175094041
Ik heb mijn eerste smaakje besteld. Ik ben fan. Watermeloen O+

Mijn dingetje was dus al vaak gevallen, niks aan de hand. Uiteindelijk na een val was het toch teveel en was het glas stuk.
Ik dus een nieuwe besteld. Vond dat alles uit elkaar halen met een kapot glas wel ff 'spannend'.
Kreeg daarna de 2 onderdelen met het glas er ook ff niet op. Paste niet helemaal, bleek ik de zwarte ringetjes niet goed terug gedaan te hebben.
Maar uiteindelijk lukte het. *O*
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  donderdag 16 november 2017 @ 13:32:43 #244
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175109578
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:03 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik heb mijn eerste smaakje besteld. Ik ben fan. Watermeloen O+

Mijn dingetje was dus al vaak gevallen, niks aan de hand. Uiteindelijk na een val was het toch teveel en was het glas stuk.
Ik dus een nieuwe besteld. Vond dat alles uit elkaar halen met een kapot glas wel ff 'spannend'.
Kreeg daarna de 2 onderdelen met het glas er ook ff niet op. Paste niet helemaal, bleek ik de zwarte ringetjes niet goed terug gedaan te hebben.
Maar uiteindelijk lukte het. *O*
Watermeloen is zeker een goeie ! Ken je kanzi clone? Ook lekkere combi
pi_175117917
Nee?! Ik ga eens kijken :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 november 2017 @ 11:36:46 #246
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175129394
weet iemand of het uitmaakt dat deze batterij 10a is ipv 15a?

Samsung INR18650-35E 3450mAh - 10A

Ik damp meestal op 20W. Geen idee of dat dan kan.

-edit- zelf even uitgezocht: 0.5 ohms = 8.4 amp draw
Dus dat zou wel moeten kunnen. (maar ikg a toch maar voor de 15a)

ik onthou dit soort dingen ook gewoon niet. Elk jaar als ik nieuwe nodig heb, moet ik alle handleidingen weer door. :').

[ Bericht 21% gewijzigd door Kreator op 17-11-2017 11:52:59 ]
  vrijdag 17 november 2017 @ 18:09:07 #247
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175136311
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:36 schreef Kreator het volgende:
weet iemand of het uitmaakt dat deze batterij 10a is ipv 15a?

Samsung INR18650-35E 3450mAh - 10A

Ik damp meestal op 20W. Geen idee of dat dan kan.

-edit- zelf even uitgezocht: 0.5 ohms = 8.4 amp draw
Dus dat zou wel moeten kunnen. (maar ikg a toch maar voor de 15a)

ik onthou dit soort dingen ook gewoon niet. Elk jaar als ik nieuwe nodig heb, moet ik alle handleidingen weer door. :').
Gewoon VTC's kopen.. Kun je alles mee, zit je altijd goed.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175248490
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175249207
quote:
Lijkt me gewoon standaard base met nicotine boosters (want meer dan 10ml nicotinehoudende vloeistof is illegaal :P ).
pi_175249415
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:03 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Lijkt me gewoon standaard base met nicotine boosters (want meer dan 10ml nicotinehoudende vloeistof is illegaal :P ).
Ja was aan het twijfelen of die formule wel klopt :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 23 november 2017 @ 11:24:49 #251
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175256195
Ik ben een weekend roker die al ongeveer 10 jaar lang elke week ruim een pakje of 2 oprookt. En dan dus vooral in het weekend. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik stink uit me bek, me kleren stinken en krijg van de eerste peuk nog steeds een dizzy gevoel. En niet geheel onbelangrijk: Echt gezond is het niet.

Daarom zojuist de eVod 2 KangerTech Starterskit besteld. Het zal mij benieuwen :s)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175261500
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:24 schreef satecl het volgende:
Ik ben een weekend roker die al ongeveer 10 jaar lang elke week ruim een pakje of 2 oprookt. En dan dus vooral in het weekend. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik stink uit me bek, me kleren stinken en krijg van de eerste peuk nog steeds een dizzy gevoel. En niet geheel onbelangrijk: Echt gezond is het niet.

Daarom zojuist de eVod 2 KangerTech Starterskit besteld. Het zal mij benieuwen :s)
Veel plezier! Laat ons weten hoe het bevalt ;)
  donderdag 23 november 2017 @ 22:22:56 #253
24329 KNAK
ff w88,......
pi_175269183
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 18:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gewoon VTC's kopen.. Kun je alles mee, zit je altijd goed.
vtc6 ...dat lukt wel in een 4 batt boxmod wat op 120w max gebruikt wordt.... toch?

mn LG bruintjes beginnen na een jaar beetje af te takelen... de top buttons ook beetje ingedeukt waardoor het contact niet meer optimaal is,. dus nieuwe battjes kopen
Mai pben rai~!
pi_175274782
Ergens goede black friday korting? WIl een BF/Squonk box
pi_175274790
Oh ja en base/aromas
  Official ESF Kreviewer vrijdag 24 november 2017 @ 11:19:36 #256
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175276577
XTAR VP4 lader gekocht.

Ik had al een paar jaar een oude 2-batterij-lader die echt enorm veel lawaai maakte. Dit is een verbetering die meer waard is dan de 2 tientjes die hij kostte. :').
pi_175283278
Hoi! Iemand enig idee of Rocket Fuel liquid nog ergens in Nederland bestelbaar is? Op de webshop van Rocket Fuel zelf is alleen met creditcard te betalen.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_175431994
Vandaag toch maar eens op een RDA overgestapt en de Wismec Neutron gekocht:



In het begin even puzzelen hoe het moest, maar het is me toch gelukt om de coils te bouwen. (2 coils, in totaal 0.25 ohm)

Ik merk toch echt dat er een veel betere smaakbeleving en meer dampproductie uit komt.
Ik kan een RDA echt wel aanraden :D
pi_175432942
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:59 schreef PartyHard het volgende:
Vandaag toch maar eens op een RDA overgestapt en de Wismec Neutron gekocht:

[ afbeelding ]

In het begin even puzzelen hoe het moest, maar het is me toch gelukt om de coils te bouwen. (2 coils, in totaal 0.25 ohm)

Ik merk toch echt dat er een veel betere smaakbeleving en meer dampproductie uit komt.
Ik kan een RDA echt wel aanraden :D
Preaching to the choir :W
Al een half jaar geen tank (RTA) meer aangeraakt.
Al 3 jaar aan het zelfbouwen ;)

En het mooie is, dat je die coils makkelijk een paar maanden kan gebruiken.
Als de smaak minder wordt, katoen eruit, coils laten gloeien, je kan ze even laten 'schrikken' onder de kraan (niet meer vuren). Valt alle troep er zo vanaf. Nieuw katoen erin, nieuwe sap erop en dampen maar weer.

Voor het geld van een flesje premium, kan je heeeeeeeeeel lang vooruit met bouwen.
Ik heb nog draad van 3 jaar geleden liggen. Mijn meest gebruikte draad ligt er ook alweer bijna anderhalf jaar.
2 Euro voor een pak 100% katoen watten bij de super.
Ik heb er in 3 jaar amper een tiende van gebruikt :')

EDIT; chips, damp ik alweer zo lang :X

[ Bericht 3% gewijzigd door marc0871 op 01-12-2017 19:52:17 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 1 december 2017 @ 19:51:25 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175433240
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:42 schreef Onorgineel het volgende:
Hoi! Iemand enig idee of Rocket Fuel liquid nog ergens in Nederland bestelbaar is? Op de webshop van Rocket Fuel zelf is alleen met creditcard te betalen.
Ik heb toen eens een paar flessies gescoord, maar ik heb serieus geen flauw idee meer waar ik die toen vandaan had.. Zat een taart- of koekjessmaak bij die gewoon friggin' levensecht was _O_ _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:00:17 #261
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175433436
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:59 schreef PartyHard het volgende:
Vandaag toch maar eens op een RDA overgestapt en de Wismec Neutron gekocht:

[ afbeelding ]

In het begin even puzzelen hoe het moest, maar het is me toch gelukt om de coils te bouwen. (2 coils, in totaal 0.25 ohm)

Ik merk toch echt dat er een veel betere smaakbeleving en meer dampproductie uit komt.
Ik kan een RDA echt wel aanraden :D
ik heb toevallig eergisteren 2 nieuwe drippers meebesteld met 3 liter nicotinebase. Ik ben ook alweer een paar maandjes over van de rebuildable tanks op de dripper.. Lurk al jaren op een CLT2; lekker makkelijk en bomproof..

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 19:39 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Preaching to the choir :W
Al een half jaar geen tank (RTA) meer aangeraakt.
Al 3 jaar aan het zelfbouwen ;)

En het mooie is, dat je die coils makkelijk een paar maanden kan gebruiken.
Als de smaak minder wordt, katoen eruit, coils laten gloeien, je kan ze even laten 'schrikken' onder de kraan (niet meer vuren). Valt alle troep er zo vanaf. Nieuw katoen erin, nieuwe sap erop en dampen maar weer.

Voor het geld van een flesje premium, kan je heeeeeeeeeel lang vooruit met bouwen.
Ik heb nog draad van 3 jaar geleden liggen. Mijn meest gebruikte draad ligt er ook alweer bijna anderhalf jaar.
2 Euro voor een pak 100% katoen watten bij de super.
Ik heb er in 3 jaar amper een tiende van gebruikt :')

EDIT; chips, damp ik alweer zo lang :X
Ik heb ook nog antieke rolletjes wire, heb er wel een heel zooitje gebruikt toen om te twisten en om Claptonwire te maken, maar ik heb nog wel het één en ander liggen.
Ik kreeg pas een doosje van die prefab kermiscoils (overal 6 van ofzo) in mijn handen gedrukt, en nu ben ik écht ultimate lazy; zoek uit wat je wilt, schroef in, knip af, wickie erin en blazen maar _O_

En idd; als je zo af en toe even je mod op zaklampmodus zet en rewickt, gaan coils bijna eindeloos mee.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175433800
Ik zit te loeren naar de Guillotine RDA.
Ook van Wismec





Er zit zelfs een BF pin bij.
Zou je mee kunnen squonken.
Meh :{w
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:57:19 #263
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175436569
Ik krijg een Steam Crave Cyclone en een IJoy Limitless 24.

Ben benieuwd.. Had al serieus lang geen nieuwe hardware meer gekocht :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175438173
Mijn laatste aankopen waren een RX200s en een Sleeper RDA.
Beide een jaar geleden.
Zit ik nu mee te dampen :+
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 1 december 2017 @ 23:46:31 #265
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175439440
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:59 schreef marc0871 het volgende:
Mijn laatste aankopen waren een RX200s en een Sleeper RDA.
Beide een jaar geleden.
Zit ik nu mee te dampen :+
mijn juice is bijna op.. Nog anderhalf drippertje en dan zit ik zonder Rip -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 4 december 2017 @ 15:51:40 #266
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175490637
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:24 schreef satecl het volgende:
Ik ben een weekend roker die al ongeveer 10 jaar lang elke week ruim een pakje of 2 oprookt. En dan dus vooral in het weekend. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik stink uit me bek, me kleren stinken en krijg van de eerste peuk nog steeds een dizzy gevoel. En niet geheel onbelangrijk: Echt gezond is het niet.

Daarom zojuist de eVod 2 KangerTech Starterskit besteld. Het zal mij benieuwen :s)
En ?
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:06:09 #267
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175512320
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 15:51 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

En ?
Afgelopen zaterdag een feest gehad en ik ben geen enkele keer in de rookruimte geweest, en ook geen behoefte aan gehad. Mensen keken op het begin wel een beetje gek, maar dat boeit me niet.

Ik ben er dus zeer over te spreken :)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175529090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag een feest gehad en ik ben geen enkele keer in de rookruimte geweest, en ook geen behoefte aan gehad. Mensen keken op het begin wel een beetje gek, maar dat boeit me niet.

Ik ben er dus zeer over te spreken :)
Hier ook als ik zeg dat wij (mijn vriendin en ik) al een jaar niet meer roken, staan ze ons aan te kijken of ze water zien branden ha ha .
Vapen heeft echt naar mijn gevoel ons leven gered, en nooit gedacht dat de overstap zo makkelijk ging zonder enige moeite.
Nu zitten we op 3mg nicotine en wil volgend jaar ergens op 0,0 nic uitkomen, of we dan meteen stoppen weet ik nog niet want het is ook gewoon een hobby geworden en is best lekker een smaakje voor bij de koffie of een ander voor bij het bier net als vaping bogan doet :Y :Y :Y
  woensdag 6 december 2017 @ 15:23:46 #269
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175529637
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag een feest gehad en ik ben geen enkele keer in de rookruimte geweest, en ook geen behoefte aan gehad. Mensen keken op het begin wel een beetje gek, maar dat boeit me niet.

Ik ben er dus zeer over te spreken :)
Top goed om te horen! Keep on vaping!
pi_175578723
Zijn de Aspire Atlantis coils bedoeld voor DL of voor MTL? Ik heb die 0.5 ohm coil nog liggen heb die nu gestoken in een ijust 2 tank. Maar er komt weinig damp uit vind ik. Op de coil staat 20-30 watt. Lijkt meer een MTL coil?
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:47:02 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175595499
Dat ligt ook meer aan de airflow van de tank die je gebruikt als aan de coil.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175598764
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
Dat ligt ook meer aan de airflow van de tank die je gebruikt als aan de coil.
Mwa ook zonder die airflow ring was het magertjes. Maar ik heb nu sinds gisterenavond en vanochtend nog wat gespeeld en nu staat hij op 46,5 watt en nu vind ik de damp veel beter en ook de smaak is meer aanwezig. Toch raar eigenlijk dan als er op de coil 20-30 watt staat en dat hij bij mij pas wat fijner wordt vanaf zo'n 40 watt?! :P
pi_175616112
quote:
Hmm misschien nog maar een keer, weet iemand of die 3mg wel klopt van hun?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175616450
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm misschien nog maar een keer, weet iemand of die 3mg wel klopt van hun?
Ja, klopt.
I.p.v. 3 X 20 mg/ml, stel ik dat er 1 X 60 mg/ml in gaat.
De rest is toch base.
10 ml á 60 mg/ml verdeeld over 20 flesjes van 10 ml, is 3mg/ml per flesje van 10 ml.

[ Bericht 4% gewijzigd door marc0871 op 10-12-2017 11:29:09 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_175616897
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:43 schreef dennissch het volgende:

[..]

Mwa ook zonder die airflow ring was het magertjes. Maar ik heb nu sinds gisterenavond en vanochtend nog wat gespeeld en nu staat hij op 46,5 watt en nu vind ik de damp veel beter en ook de smaak is meer aanwezig. Toch raar eigenlijk dan als er op de coil 20-30 watt staat en dat hij bij mij pas wat fijner wordt vanaf zo'n 40 watt?! :P
Op een mechmod zou zo'n coil ongeveer zoiets trekken, bij een nominale afgifte van 3,7 Volt. Bij een maximale lading van 4,2 Volt ongeveer 35 Watt.
Persoonlijk vind ik het ook pas fijn worden bij 4,5 Volt. Dan zit je rond die 40 Watt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_175617169
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 11:45 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Op een mechmod zou zo'n coil ongeveer zoiets trekken, bij een nominale afgifte van 3,7 Volt. Bij een maximale lading van 4,2 Volt ongeveer 35 Watt.
Persoonlijk vind ik het ook pas fijn worden bij 4,5 Volt. Dan zit je rond die 40 Watt.
Ja wel raar he, ik bedoel op de coil staat 20-30 watt. Nja oke het kan altijd zijn dat die viarabelen anders zijn. Hij geeft trouwens ook .55 aan, wellicht kleine fabrieksafwijking of omdat ik iets te fanatiek in de katoen geprikt heb met een naald :P Maar sowieso dit is de eerste keer dat ik een coil heb van 0.5 ohm die zo'n laag wattage aanraad. Heel vaag. Wel lijkt het er op dat deze iets fijner werken dan de Eleaf EC coils, ik had die atlantis coils toen gekocht voor de melo 3. Maar nu gebruik ik tegenwoordig baby beast tankjes en nu dus die ijust 2 ook.
pi_175618983
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 11:15 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Ja, klopt.
I.p.v. 3 X 20 mg/ml, stel ik dat er 1 X 60 mg/ml in gaat.
De rest is toch base.
10 ml á 60 mg/ml verdeeld over 20 flesjes van 10 ml, is 3mg/ml per flesje van 10 ml.
Laat wel alles in de 200ml fles zitten, maar ga er maar vanuit dat het prima is ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175619215
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Laat wel alles in de 200ml fles zitten, maar ga er maar vanuit dat het prima is ^O^
Uiteraard ;)
Was even voor het rekenen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_175619274
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:22 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Uiteraard ;)
Was even voor het rekenen.
Ja daar ging ik vanuit :P Thanks iig ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 10 december 2017 @ 17:12:59 #280
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175624978
Ik ben sinds gister gaan vapen maar al die verhoudingen enz snap er geen hol van
God doesn't help stupid!
pi_175625897
Als je wat vapegerei wilt verkopen zien ze dat ook als rookwaren op dit forum?
Ik heb het dan niet over sap en etc.......
  zondag 10 december 2017 @ 20:11:49 #282
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175629957
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:12 schreef Terminuz het volgende:
Ik ben sinds gister gaan vapen maar al die verhoudingen enz snap er geen hol van
Welke verhoudingen en welke vape heb je ?
  zondag 10 december 2017 @ 21:48:41 #283
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175632703
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:43 schreef Daniel_Smit het volgende:
Als je wat vapegerei wilt verkopen zien ze dat ook als rookwaren op dit forum?
Ik heb het dan niet over sap en etc.......
effe vragen aan de V&A mods... Volgens mij moet hardware wel kunnen, zolang er geen sapjes met nicotine bij zitten.. Enige zou kunnen zijn dat dat spul 18+ is, dus moet je iets afspreken over ID controle ofzo..

Vragen.. Nee heb je.. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 11 december 2017 @ 08:00:36 #284
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_175637559
Ugh heb een flinke flavor block te pakken. Bijna 3 weken al. Enige wat ik nog enigzins proef is menthol. Allerlei middeltjes zoals, tongschraper etc al geprobeerd. Wie heeft de gouden tip ?
You dont believe me ? Read this line again.
  maandag 11 december 2017 @ 09:41:28 #285
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175638875
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 08:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ugh heb een flinke flavor block te pakken. Bijna 3 weken al. Enige wat ik nog enigzins proef is menthol. Allerlei middeltjes zoals, tongschraper etc al geprobeerd. Wie heeft de gouden tip ?
Waar paf je mee?

Dé gouden tip is eigenlijk: gewoon stug volhouden, komt vanzelf weer goed ;)

Ik ben in die periode (toe waren er nog niet van die dikke deftige mods) overgestapt op een mechmod en een dripper, dat hielp, want een dripper levert gewoon 10 keer meer smaak als de Evod2 die ik toen had.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 11 december 2017 @ 10:20:21 #286
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_175639530
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 09:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Waar paf je mee?

Dé gouden tip is eigenlijk: gewoon stug volhouden, komt vanzelf weer goed ;)

Ik ben in die periode (toe waren er nog niet van die dikke deftige mods) overgestapt op een mechmod en een dripper, dat hielp, want een dripper levert gewoon 10 keer meer smaak als de Evod2 die ik toen had.
Damp met een kanger subtank mini. Icm met een ipvd3 op 22 watt.
You dont believe me ? Read this line again.
  maandag 11 december 2017 @ 10:51:11 #287
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175640064
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 10:20 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Damp met een kanger subtank mini. Icm met een ipvd3 op 22 watt.
Ok, dat zou toch al aardig smaak moeten geven. Geen ervaring met die tank zelf trouwens, ik damp al jaaaaren geen koopcoils meer. Dan is een dripper misschien wel een beetje hoog gegrepen, of je moet willen gaan zelfbouwen (dripper moet je zelf coils in schroeven en wicken enzo)..

Dan wordt het een kwestie van volhouden denk ik.. OF... je moet iets met zelfbouw gaan proberen..

Zelfbouw is goedkoper op termijn, coils gaan maaaanden mee als je ze een beetje bijhoudt, smaak is écht nóg beter :+ #zelfbouwpromoteam
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 11 december 2017 @ 13:06:55 #288
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_175643128
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 10:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ok, dat zou toch al aardig smaak moeten geven. Geen ervaring met die tank zelf trouwens, ik damp al jaaaaren geen koopcoils meer. Dan is een dripper misschien wel een beetje hoog gegrepen, of je moet willen gaan zelfbouwen (dripper moet je zelf coils in schroeven en wicken enzo)..

Dan wordt het een kwestie van volhouden denk ik.. OF... je moet iets met zelfbouw gaan proberen..

Zelfbouw is goedkoper op termijn, coils gaan maaaanden mee als je ze een beetje bijhoudt, smaak is écht nóg beter :+ #zelfbouwpromoteam
Ik maak de coils al zelf dmv het rba deck. :)
You dont believe me ? Read this line again.
pi_175643745
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 08:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ugh heb een flinke flavor block te pakken. Bijna 3 weken al. Enige wat ik nog enigzins proef is menthol. Allerlei middeltjes zoals, tongschraper etc al geprobeerd. Wie heeft de gouden tip ?
Ik heb wel eens gehoord dat spoelen met azijn , de ph waarde weer op orde zou moeten brengen in het bekkie.
Misschien kun je dat eens proberen :Y
  maandag 11 december 2017 @ 13:35:56 #290
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175643985
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 13:06 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Ik maak de coils al zelf dmv het rba deck. :)
Ok, bestel dan effe een drippertje ergens voor weinig, kun je dat nog proberen.. je D3 trekt dat wel als je niet iets heel geks bouwt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 11 december 2017 @ 15:28:30 #291
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_175646867
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 13:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ok, bestel dan effe een drippertje ergens voor weinig, kun je dat nog proberen.. je D3 trekt dat wel als je niet iets heel geks bouwt.
Gaan we eens proberen. Dankjewel
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:34:21 #292
24329 KNAK
ff w88,......
pi_175706384
nog 200ml nic 48mg over,.. dan kap ik met nic toevoegen...

SD,.. waar haal jij Rip vandaan?
Mai pben rai~!
  woensdag 13 december 2017 @ 21:50:10 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175706921
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:34 schreef KNAK het volgende:
nog 200ml nic 48mg over,.. dan kap ik met nic toevoegen...

SD,.. waar haal jij Rip vandaan?
overal waar ze het op voorraad hebben.

Als je nou onderhand nóg niet weet waar ik mijn juice vandaan haal, ga ik toch twijfelen of continu dampen met 100+ watt je hersens niet aantast :+

'Mule heeft ze niet meer trouwens..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 13 december 2017 @ 23:56:11 #294
24329 KNAK
ff w88,......
pi_175710416
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

overal waar ze het op voorraad hebben.

Als je nou onderhand nóg niet weet waar ik mijn juice vandaan haal, ga ik toch twijfelen of continu dampen met 100+ watt je hersens niet aantast :+

'Mule heeft ze niet meer trouwens..
:D

Limitless RDTA op TC; 105w en 310 graden.
Aromamizer Plus op gewone wattage; 110w

Zo puf ik al een aantal weekjes en bevalt mij prima. Flink wolkendek maar ook lekkere smaak.. Het extreme is er dus een beetje vanaf.. al die andere drippers, tanks liggen stof te happen.

Jij haalt het bij SmokeSmarter? Bedenk me ineens dat dat zomaar zou kunnen. dalijk effe kijken..
Ik had eigenlijk gehoopt dat je je Rip DIY recept zou gaan openbaren :9
Mai pben rai~!
pi_175753802
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:34 schreef KNAK het volgende:
nog 200ml nic 48mg over,.. dan kap ik met nic toevoegen...

SD,.. waar haal jij Rip vandaan?
Ik ben tzt erg benieuwd naar je nic loze ervaring :Y
  zaterdag 16 december 2017 @ 23:40:49 #296
24329 KNAK
ff w88,......
pi_175774224
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 23:13 schreef cofi het volgende:

[..]

Ik ben tzt erg benieuwd naar je nic loze ervaring :Y
ik zit al enige tijd op minder dan 3mg dus ik zal denk ik er weinig van merken. Wat overblijft is de gewoonte met als bonus de lekkere smaak van bepaalde liquids. Ik zie mijzelf nog wel een tijdje door blijven dampen al is de noodzaak eigenlijk nihil.

3 jaar geleden ofzoiets kwam ik hier terecht in dit topique, hopelooos verslaafd aan peuken... en het heeft mij er mooi vanaf geholpen 8-)
Mai pben rai~!
pi_175774701
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 23:40 schreef KNAK het volgende:

[..]

ik zit al enige tijd op minder dan 3mg dus ik zal denk ik er weinig van merken. Wat overblijft is de gewoonte met als bonus de lekkere smaak van bepaalde liquids. Ik zie mijzelf nog wel een tijdje door blijven dampen al is de noodzaak eigenlijk nihil.

3 jaar geleden ofzoiets kwam ik hier terecht in dit topique, hopelooos verslaafd aan peuken... en het heeft mij er mooi vanaf geholpen 8-)
Ik ben nu dankzij (onder andere) dit topic bijna een jaar zonder een pakje per dag. Ik hik alleen tegen de mentale grens van 0% aan. Zit nu op 3mg...

Wel met een bescheiden mtl setje (nautilus mini 1,6ohm)...
pi_175776242
Nu zit ik wel met een 0,25 coil op 80 Watt aan de ~3mg, maar helemaal nic-loos vind ik net niks.
Net dat tikje van de nicotine doet het hem.
Helemaal zonder dampen?
Meh, een dag zonder dampen doet me minder dan een uur zonder peuken. Ik denk wel dat ik het zou redden.
't is alleen jammer dat het zo lekker smaakt.
Het momentje blijft mijn grootste downfall.
Voor de nic is het al lang niet meer.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 17 december 2017 @ 02:13:52 #299
24329 KNAK
ff w88,......
pi_175776470
Nic is niet meer waar het mij om gaat.. meer de handeling en de oude gewoonte, helemaal als er een bier of whisky aanwezig is.

Mn doel is dus bereikt, heeft de nodige grijze haren bij sommige users hier bezorgd, maar ik heb het gehaald :+
Mai pben rai~!
  zondag 17 december 2017 @ 03:27:29 #300
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175776721
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 01:35 schreef marc0871 het volgende:
Nu zit ik wel met een 0,25 coil op 80 Watt aan de ~3mg, maar helemaal nic-loos vind ik net niks.
Net dat tikje van de nicotine doet het hem.
Helemaal zonder dampen?
Meh, een dag zonder dampen doet me minder dan een uur zonder peuken. Ik denk wel dat ik het zou redden.
't is alleen jammer dat het zo lekker smaakt.
Het momentje blijft mijn grootste downfall.
Voor de nic is het al lang niet meer.
je zou naar minder nicotine en hogere PG kunnen voor dat laatste dingetje.. Ik zit nu ook (50/50) 3mg. te paffen, en ik weet wat je bedoelt, kan het niet omschrijven, maar je 'mist' iets..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175778424
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 03:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

je zou naar minder nicotine en hogere PG kunnen voor dat laatste dingetje.. Ik zit nu ook (50/50) 3mg. te paffen, en ik weet wat je bedoelt, kan het niet omschrijven, maar je 'mist' iets..
Net het verschil tussen alcoholvrij bier en bier met een procentje of 3.
Of Decafe en koffie met laag cafeïne.
Het een is net lekker, het andere is het net niet.
Misschien dat je een bepaalde verwachting hebt en dat je plezierreceptoren er net niet intrappen?

Nou ben ik wel eens vergeten om nic mee te mengen, 's avonds laat.
Daar kwam ik pas later de volgende dag achter, toen ik aan het flesje van de nieuwe batch begon.
Tegen de tijd dat ik weer thuis was, was ik er eigenlijk al aan gewend.
Het was ook niet zo dat ik de nicotine 'mistte', maar de smaak en beleving was net anders.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')