Eens.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Scrummie is ook een van de weinigen die verstandige dingen zegt. Niet voor niks mn maat.
De keeper verwachtte geen schot van Vilhena. Hij deed een sprongetje om zichzelf in positie te brengen op het moment dat Vilhena schoot. Daardoor was hij te laat.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Die zat er lekker in
Maar we hebben inderdaad wel de mazzel dat die keeper er niks van kan.
Zelden zo'n slechte gezienquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Die zat er lekker in
Maar we hebben inderdaad wel de mazzel dat die keeper er niks van kan.
Nu al zeiken om een hypothetische situatiequote:Op zondag 27 augustus 2017 13:14 schreef F.M.D. het volgende:
4-0 wat een luxe.
Nou gio als je nu geen jonge talenten de kans geeft ben je heel slecht bezig.
Wat een god hequote:Op zondag 27 augustus 2017 13:15 schreef BewareOfBob het volgende:
[..]
Nu al zeiken om een hypothetische situatie
En Amrabat ook speeltijd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:14 schreef Qarrad het volgende:
Nu Jorgensen nog eentje hoor. En debuut van Touré a.u.b.
Wat een vermakelijke idioot blijft het ookquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:15 schreef BewareOfBob het volgende:
[..]
Krijgen we dan Kramer...eigenlijk enige positie die gewoon niet goed bezet is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan moet Jorgensen niet uit voorzorg eraf gaan
Maar tegen Willem II kan Kramer prima.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krijgen we dan Kramer...eigenlijk enige positie die gewoon niet goed bezet is.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:15 schreef BewareOfBob het volgende:
[..]
Ook gewoon op fr12 dezelfde reactie copy/pastenquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:14 schreef F.M.D. het volgende:
4-0 wat een luxe.
Nou gio als je nu geen jonge talenten de kans geeft ben je heel slecht bezig.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Ook gewoon op fr12 dezelfde reactie copy/pasten
[ afbeelding ]
![]()
Ben erg blij met Haps.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
de eerste vijf minuten moesten ze nog wakker worden ofzo
haps en boetius speelden heel erg sterk samen
jammer dat haps eruit moest
hopen op nog een paar goals
Bij elke speler gaat er wel wat fout. maar Feyenoord is op zijn sterkst als ze via de zijkanten aanvallen...die ballen moeten inderdaad naar JPquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben geen fan van Boetius. Veel gebaartjes als ze het over de andere kant doen als hij om de bal veaagt, en hij vraagt heel vaak om de bal.
Ook bizar veel kutpasses. Te veel om je als mr bigstar te gedragen
Panda.gifquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben erg blij met Haps.
"Gehypete speler"
"Niet goed genoeg"![]()
Daar zal iedereen het wel mee eens zijn. Ik verwacht dat Gio dat wel zal corrigeren in de nabespreking.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:27 schreef timmmmm het volgende:
Ach zal wel een slechte dag zijn ofzo. Vorige keren was dat minder Dat verongelijkte niet, hou ik noet zo van
'Tietenmevrouw'quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Verbeek heeft het de hele tijd over "Willum twee", en tietenmevrouw over "Wilm twee". Scheelt toch een lettergreep.
ik denk dat hij niet helemaal fit isquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:32 schreef Gert het volgende:
Jorgensen voor Kramer, roept PH.
Jorg was ook totaal niet scherp.
Hahahaquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:34 schreef Divje het volgende:
Kramerinho weer een wedstrijd zoals GAE thuis vorig seizoen
Had een klein beetje last volgens mij? Hopelijk niets ernstigs.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:32 schreef Gert het volgende:
Jorgensen voor Kramer, roept PH.
Jorg was ook totaal niet scherp.
In Jubbega praten ze anders dan in Breda.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Verbeek heeft het de hele tijd over "Willum twee", en tietenmevrouw over "Wilm twee". Scheelt toch een lettergreep.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben geen fan van Boetius. Veel gebaartjes als ze het over de andere kant doen als hij om de bal veaagt, en hij vraagt heel vaak om de bal.
Ook bizar veel kutpasses. Te veel om je als mr bigstar te gedragen
Inderdaad, rust pakken komende interlandperiode en weer fit beginnen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gewoon geen risico nemen met deze stand en blessures.
Nooit in Jubbega geweest, dus zou het niet weten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In Jubbega praten ze anders dan in Breda.
Net toen hij net meende dat hij recht had op een vrije trap stond hij zo een seconde of drie te slenteren terwijl voor de rest gewoon iedereen doorspeelde. Kan je in de Champions League natuurlijk gewoon een dikke counter om de oren opleveren.quote:
Hij heeft het meeste voetbaltalent van dit team, wees daar nou gewoon blij mee.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Net toen hij net meende dat hij recht had op een vrije trap stond hij zo een seconde of drie te slenteren terwijl voor de rest gewoon iedereen doorspeelde. Kan je in de Champions League natuurlijk gewoon een dikke counter om de oren opleveren.
En hij is gewoon enorm gretig. Als het echt uit de klauwen zou lopen met dat gezwaai etc. dan corrigeren z'n teamgenoten of Gio dat wel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft het meeste voetbaltalent van dit team, wees daar nou gewoon blij mee.
Mwoah, de meeste flair wellicht. Dat is niet noodzakelijk talent.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft het meeste voetbaltalent van dit team, wees daar nou gewoon blij mee.
Als het uit gretigheid voorkomt en niet uit z'n ego dan kan ik dat alleen maar toejuichen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwoah, de meeste flair wellicht. Dat is niet noodzakelijk talent.
Maar mentaliteit vind ik minstens zo belangrijk. Noem het ouderwets, maar ik hou van voetballers die hard werken en er 90 minuten lang vol voor gaan. Als je meent recht te hebben op een vrije trap en daarom maar stopt vind ik dat frustrerend.
Het is wat als je met 4-0 voorstaat.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwoah, de meeste flair wellicht. Dat is niet noodzakelijk talent.
Maar mentaliteit vind ik minstens zo belangrijk. Noem het ouderwets, maar ik hou van voetballers die hard werken en er 90 minuten lang vol voor gaan. Als je meent recht te hebben op een vrije trap en daarom maar stopt vind ik dat frustrerend.
Dit iddquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:55 schreef Roland010 het volgende:
Heel goed dat Gio Touré speelminuten geeft. Behoorlijk veel ook..
Tsja, je wil de beste worden en constant verbeteren of niet hè.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is wat als je met 4-0 voorstaat.
Rebecca LandinGenotquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:57 schreef WethouderHekking het volgende:
Mevrouw Larsson mag er ook wel zijn hoor.
Daar zou ik hem wel in landen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Rebecca LandinGenot
https://www.instagram.com/rebeccalandin/
Daar kan je beter naar kijken dan naar de wedstrijd op dit moment .quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Rebecca LandinGenot
https://www.instagram.com/rebeccalandin/
Hij is een kop of anderhalf kleiner dan zijn directe tegenstander, en moet nog wennen aan het feit dat daar langere stelten onder zitten dan bij de u17 spelers waar hij voorheen tegen speeldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |