Midsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kan niet tegen de stem van Victor Mits of Mitz
Is ook lastig als je het thema nog niet weet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kwik niet door hebben was wel matig
Was duidelijk door 80 (201)quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:47 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Is ook lastig als je het thema nog niet weet.
ja joh eikel.quote:
Ik heb hiervoor te weinig scheikunde gehad, dus die getallen zeggen me nietsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was duidelijk door 80 (201)
ja tochquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh eikel.
lekkere binnenkomer hier Roland![]()
stond er al dingesquote:
nee, dat zeiden zij ook al en was niet goed. je moest de titel wetenquote:
ja ik wist het wel maar moest snel typenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, dat zeiden zij ook al en was niet goed. je moest de titel weten
en leuk om een update te krijgen dat ze gefokt heeft voor kids enzo... verrijking van mijn levenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:51 schreef Postbus100 het volgende:
Dit is echt zo'n fragment dat je denkt: ja, hoe zat het ook alweer precies?
ja moet jij zeggen met je lul binnen komen denderenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hmmm tikkeltje ordinair Nizno
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja moet jij zeggen met je lul binnen komen denderen
uhh ik dacht dat het op de toetsenbord stond..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja moet jij zeggen met je lul binnen komen denderen
Dit was zijn binnenkomer in het topic vandaagquote:
quote:
ik denk dat Marjan er uit ligt.quote:
ik zet het dubbele inquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat Marjan er uit ligt.
ik zet 50 in
ik ga meequote:
omdat hij het ook wel erg irritant omschreefquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Vluchtgegevens was wel laat gegeven zeg
kijk jij via internet?quote:
Ja, kloptquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk jij via internet?
je ligt achter
kom maar door!!quote:
Nou, ik ben een dame en had liever Marjan dan Sander als winnaar gehadquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:02 schreef KingRoland het volgende:
De dames kunnen hier opgelucht adem halen
ik ben ook een dame maar Marjan bakte er heel weinig van dus Sander was gewoon beterquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, ik ben een dame en had liever Marjan dan Sander als winnaar gehad
Ik wist alleen de eerste twee. En eigenlijk de tweede alleen omdat de eerste er bij op de foto stond.quote:
ik snap dat wel....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |