Dat vind ik niet zo erg eigenlijk.quote:Op maandag 4 september 2017 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Koffieplanter is het hier niet mee eens.
Nog steeds geen uitslag gezien. Benieuwd wat ze hier mee doen.quote:Op maandag 4 september 2017 16:56 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hagen, vliegt alle kanten op maar net binnen het randje. Niemand kwam erlangs.
quote:Like any testing equipment, our scanners must be used correctly to be effective. We provide extensive training to our operators on how to use the equipment and how to interpret the results. It is clear that the people using our device in Sunday’s Stade 2 report had had no training. We have, immediately following the report, offered to meet with them to demonstrate how to use our scanners effectively.
quote:Op maandag 4 september 2017 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt Jiskefet.
Groenewegen 2e dan of ook gedeklasseerd? Want die zat de hele sprint in het wiel van EBH.quote:Op maandag 4 september 2017 17:29 schreef Columbiafan het volgende:
Viviani wint, EBH dus gedeklasseerd.
Jezus, nóg langer in zo'n G-sport.quote:Op maandag 4 september 2017 15:36 schreef Aguero het volgende:
twitter:daanhakkenberg twitterde op maandag 04-09-2017 om 15:32:09Mathieu vd Poel laat klassieke voorjaar op weg links liggen & kiest na crossseizoen v. mountainbike. Grote doel Olympische Spelen 2020 1/2 reageer retweet
twitter:daanhakkenberg twitterde op maandag 04-09-2017 om 15:33:54'Daarna ben ik 25 jr en kan ik nog een serieuze carrière op de weg hebben' zegt Mathieu van der Poel over zijn keuze voor mountainbike reageer retweet
Exact dit.quote:
Dat was toch wel duidelijk?quote:Op maandag 4 september 2017 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Exact dit.
Het verrast me echt dat hier niet meer ophef over is. Deze docu toont aan dat er een vrijbrief is om mechanische doping te gebruiken.
Iets wat veel mensen voor onmogelijk hielden, lijkt steeds waarschijnlijker te worden.
quote:-Aujourd´hui ont été contrôlés 190 vélos contre la fraude technologique.
quote:-Aujourd’hui ont été contrôlés 232 vélos contre la fraude technologique.
quote:-Aujourd’hui ont été contrôlés 250 vélos contre la fraude technologique.
quote:-Aujourd’hui ont été contrôlés 217 vélos contre la fraude technologique.
Pure show. Ze zetten er nog net niet bij in welke tijdsduur ze het gedaan hebben.quote:-Aujourd’hui ont été contrôlés 259 vélos contre la fraude technologique.
Piekt te vroeg, Kristoff gaat schroeien.quote:Op maandag 4 september 2017 16:46 schreef Columbiafan het volgende:
Boasson Hagen lijkt echt wel klaar voor het WK.
Zonde van z'n talent inderdaad...hij kan wel zeggen dat hij nog genoeg tijd voor een carrière op de weg heeft, maar om een Monument te winnen, heb je gewoon vlieguren nodig...Stybar is bijvoorbeeld ook te lang in het veld blijven hangen. Dat breekt hem nu op.quote:Op maandag 4 september 2017 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jezus, nóg langer in zo'n G-sport.
Alleen jammer van het matige parcours, dat wordt straks waarschijnlijk een (massa)sprint...die kun je ook zomaar verliezen.quote:Op maandag 4 september 2017 18:22 schreef komrad het volgende:
Ondertussen staan de Nederlandse dames 1,2,3 en 4 op de pcs ranking. Dat wordt weer genot op het wk
twitter:taylorphinney twitterde op maandag 04-09-2017 om 18:23:49So, I've been disqualified from the Tour of Britain for crossing a railway while the gates were coming down. reageer retweet
Het is echt zo'n enorme farce. Zoals je op de beelden kan zien controleren ze niet eens op een manier waarmee je überhaupt iets zou kunnen detecteren.quote:Op maandag 4 september 2017 18:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat was toch wel duidelijk?Neem alleen de Vuelta communiqués van de laatste vijf dagen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Pure show. Ze zetten er nog net niet bij in welke tijdsduur ze het gedaan hebben.
Voor de dames zou het ook zomaar zwaar genoeg kunnen zijn om dat te voorkomen.quote:Op maandag 4 september 2017 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer van het matige parcours, dat wordt straks waarschijnlijk een (massa)sprint...die kun je ook zomaar verliezen.
Stybar was juist op z'n best in z'n 1ste jaren na z'n overstap, die lijkt elk jaar minder te worden.. Al zijn er incidenteel nog wel goede uitslagen.quote:Op maandag 4 september 2017 18:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde van z'n talent inderdaad...hij kan wel zeggen dat hij nog genoeg tijd voor een carrière op de weg heeft, maar om een Monument te winnen, heb je gewoon vlieguren nodig...Stybar is bijvoorbeeld ook te lang in het veld blijven hangen. Dat breekt hem nu op.
Bij de dames wordt het sowieso wel uit elkaar gereden als het parcours een beetje lastig ja. En als het bij de heren al lastig genoeg is om de echte sprinters te lossen..quote:Op maandag 4 september 2017 18:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor de dames zou het ook zomaar zwaar genoeg kunnen zijn om dat te voorkomen.
Hij moet inderdaad doen wat hij het leukste vindt, jammer vind ik het wel want mtb vind ik niks aan. Als wordt ik natuurlijk vanzelf fan als hij gaat schroeien tegen Nino Schurterquote:Op maandag 4 september 2017 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu
Gewoon doen wat je zelf het leukste vindt en schijt hebben aan de hele wereld, niks mis mee.
Boom ook.quote:Op maandag 4 september 2017 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Stybar was juist op z'n best in z'n 1ste jaren na z'n overstap, die lijkt elk jaar minder te worden.. Al zijn er incidenteel nog wel goede uitslagen.
Mtb is behoorlijk vermakelijk, maar het heeft twee problemen. Het is een kleine sport, waardoor er weinig geld in zit en waardoor het slecht in beeld wordt gebracht. Tweede probleem is dat Schurter totaal domineert waardoor je bijna nooit een echte race krijgt.quote:Op maandag 4 september 2017 18:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad doen wat hij het leukste vindt, jammer vind ik het wel want mtb vind ik niks aan. Als wordt ik natuurlijk vanzelf fan als hij gaat schroeien tegen Nino Schurter
Wat kijksport betreft is veldrijden veel leuker dan mountainbiken.quote:Op maandag 4 september 2017 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mtb is behoorlijk vermakelijk, maar het heeft twee problemen. Het is een kleine sport, waardoor er weinig geld in zit en waardoor het slecht in beeld wordt gebracht. Tweede probleem is dat Schurter totaal domineert waardoor je bijna nooit een echte race krijgt.
Het zou niet onder hoeven te doen voor veldrijden.
Slaat nergens op. Op basis van wat dan?quote:Op maandag 4 september 2017 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat kijksport betreft is veldrijden veel leuker dan mountainbiken.
Is naar mijn mening gewoon veel mooier. Heel Vlaanderen staat achter mij.quote:Op maandag 4 september 2017 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Op basis van wat dan?
De rest van de wereld staat niet achter je.quote:Op maandag 4 september 2017 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is naar mijn mening gewoon veel mooier. Heel Vlaanderen staat achter mij.
Denk je dat het toeval is dat we morgen van start gaan op een circuit?quote:Op maandag 4 september 2017 19:07 schreef DeeBee het volgende:
Haha dat verhaal met die tablets was sowieso al ongeloofwaardig natuurlijk.
Wel lekker hoor, UCI die blijkbaar in de brommerfederatie is veranderd.
Waar startte de slottijdrit van de Giro ook alweer?quote:Op maandag 4 september 2017 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk je dat het toeval is dat we morgen van start gaan op een circuit?
lolquote:Op maandag 4 september 2017 19:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
weet niet of ik het ooit gemeld had. de vader van oud renner Max van Heeswijk is autohandelaar. Hij heeft in de tijd dat max bij US Postal reed de camper opgekocht.
De camper waar (zoals we nu weten vele dingen gebeurde die het daglicht niet konnen verdragen) staat gewoon in Limburg!
![]()
https://www.google.nl/map(...)3D100!7i13312!8i6656
Monzaquote:Op maandag 4 september 2017 19:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Waar startte de slottijdrit van de Giro ook alweer?
Die had niet een Honda achterin geschroefd neequote:Op maandag 4 september 2017 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Monza
Daar waar ons aller Tom gigantisch op de brommer was.
Al die verhalen over dat zuigende circuit asfaltquote:Op maandag 4 september 2017 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Monza
Daar waar ons aller Tom gigantisch op de brommer was.
quote:
quote:Op maandag 4 september 2017 11:04 schreef Max23 het volgende:
Dumoulin overweegt een fietswissel bij het WK tijdrijden.
https://www.volkskrant.nl(...)t-toestaat~a4514788/
top initiatief. Wat mij betreft stuk veiliger dan die tig volgauto'squote:rijden er geen auto's mee omhoog, maar begeleiden de mecaniciens de renners in de laatste kilometers op een motor. Na de finish gaan de renners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |