De onvermijdelijke Varjas wordt schijnbaar ook weer opgevoerd, dus het zal wel weer de zoveelste herhaling van zetten zijn met een flintertje nieuw materiaal.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:09 schreef showtimer het volgende:
Cooksontwitter:inrng twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 17:07:21France Televisions "Stade 2" report out tomorrow into use of scanners by UCI to detect motors, "some times it works and often it does not"… https://t.co/QnBUCO7Y8y reageer retweet
het lijkt er op dat hij prima met zichzelf kan leven, dat is het probleemquote:Op zaterdag 2 september 2017 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na zo'n interviewtje kan je eigenlijk alleen maar medelijden hebben met Boom. Die arme man moet ook met zichzelf zien te leren leven.
Ik mis alleen dit soort teksten:quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Niké heeft duidelijk de inrichting van het huis gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
quote:Op zondag 3 september 2017 06:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
De onvermijdelijke Varjas wordt schijnbaar ook weer opgevoerd, dus het zal wel weer de zoveelste herhaling van zetten zijn met een flintertje nieuw materiaal.
http://sport.francetvinfo(...)eur-es-moteur-408017
twitter:daanhakkenberg twitterde op maandag 04-09-2017 om 15:32:09Mathieu vd Poel laat klassieke voorjaar op weg links liggen & kiest na crossseizoen v. mountainbike. Grote doel Olympische Spelen 2020 1/2 reageer retweet
twitter:daanhakkenberg twitterde op maandag 04-09-2017 om 15:33:54'Daarna ben ik 25 jr en kan ik nog een serieuze carrière op de weg hebben' zegt Mathieu van der Poel over zijn keuze voor mountainbike reageer retweet
quote:Op maandag 4 september 2017 15:36 schreef Aguero het volgende:
twitter:daanhakkenberg twitterde op maandag 04-09-2017 om 15:32:09Mathieu vd Poel laat klassieke voorjaar op weg links liggen & kiest na crossseizoen v. mountainbike. Grote doel Olympische Spelen 2020 1/2 reageer retweet
twitter:daanhakkenberg twitterde op maandag 04-09-2017 om 15:33:54'Daarna ben ik 25 jr en kan ik nog een serieuze carrière op de weg hebben' zegt Mathieu van der Poel over zijn keuze voor mountainbike reageer retweet
Hij vindt het wegwielrennen sowieso niet zo boeiendquote:Op maandag 4 september 2017 15:48 schreef Evertjan het volgende:
Hij neemt dat wegwielrennen niet serieus gaat hem nog vies tegenvallen om straks om te switchen
Hier moet ik trouwens echt kneiterhard om lachen. De UCI is zo'n legendarisch slechte organisatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |