met Sebas en Lars was er al genoeg te lachenquote:Op maandag 28 augustus 2017 17:44 schreef wimderon het volgende:
Waarom is de onvermijdelijke Slagter wel vermeden dit keer?
hij heeft ook nog een beschermde rol voor zichzelf in gedachten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De onvermijdelijke Sebas mag weer mee hoor.
Het is toch niet boeiend wie je selecteert. De wereldkampioen is al gekend.twitter:_RoadAndMud twitterde op zondag 27-08-2017 om 22:42:20Raul Alarcón: "Estoy a la espera de que me digan algo sobre #Bergen2017. Sería un sueño y una recompensa el Mundial" reageer retweet
Lol die gaat echt niet geselecteerd worden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is toch niet boeiend wie je selecteert. De wereldkampioen is al gekend.twitter:_RoadAndMud twitterde op zondag 27-08-2017 om 22:42:20Raul Alarcón: "Estoy a la espera de que me digan algo sobre #Bergen2017. Sería un sueño y una recompensa el Mundial" reageer retweet
Hij gaat mogelijk zelfs de World Tour in.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol die gaat echt niet geselecteerd worden.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hij heeft ook nog een beschermde rol voor zichzelf in gedachten.
Dat gaat een CQ graph worden zoals de etappe van morgen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij gaat mogelijk zelfs de World Tour in.
Hij was vorige week eregast in do Dragao. Stond 'ie in z'n gele trui tussen de harde kern bij FC Porto, die hem uiteraard direct in de armen sloten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat gaat een CQ graph worden zoals de etappe van morgen.
mooie ervaring! Voor welk media bedrijf was je daar?quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:31 schreef Strani het volgende:
Dat waren een bijzondere paar dagen. Voor de eerste keer als pers naar de Vuelta gegaan, vier etappes op die manier meegemaakt en vandaag een paar interviews afgenomen op de rustdag (groepsgesprek met Froome en een-op-een met Chaves en Adam Yates). Mooie ervaring, en vermoeiend! De hele 21 dagen (23 inclusief rustdagen) lijkt me een hele beproeving.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:30 schreef Slobeend het volgende:
Waarom gaat Poels mee? Slaat nergens op.
quote:Heb jij na de Vuelta nog doelen?
"Het WK."
Echt? Dat parcours is toch eerder voor punchers en sprinters met inhoud dan voor klimmers?
"Hoe lang is de wegrit? 270 kilometer of zo. Dat is echt lang en na zo'n afstand voelt elk klimmetje als Alpe d'Huez. Dat is zoals met de Cauberg: normaal rijd ik die fluitend op, maar aan het einde van de Amstel Gold Race is die loodzwaar. In een klein groepje durf ik wel te sprinten in Bergen."
Oké, maar dan moet je onderweg nog altijd eerst Sagan en Van Avermaet lossen.
"Ik ga demarreren en die twee gaan naar mekaar kijken. Wat denk je daarvan?"
Dat je dan je jaar goedmaakt.
"Ik heb een aantal maanden verloren, maar het kan nog een heel mooi seizoen worden."
Voor m'n eigen site, CyclingPub.com. Erg fijn hoe toegankelijk de wielerwereld is, als je jezelf ook een beetje vriendelijk opstelt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:39 schreef komrad het volgende:
[..]
mooie ervaring! Voor welk media bedrijf was je daar?
Derhalve is de eerste uitvaller al gekend.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:51 schreef Marcoss het volgende:
Het is vaak strontweer in Bergen, dus dat wordt gewoon een herhaling van LBL 2016
Volgens mij is hij 5e geworden op het Wk in Limburg en al een keer 4e in Parijs Roubaix?quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Boomgod gaat de 200 km-grens niet halen.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:47 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Volgens mij is hij 5e geworden op het Wk in Limburg en al een keer 4e in Parijs Roubaix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |