abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173385287
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.Iedereen is welkom, zolang je maar in m'n bubbel past!

Ja doei.
pi_173385295
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Emogiffen is geen oplossing. Deze man bereikt miljoenen.
Je moet standvastig zijn. Hij legt de keus voor tussen óf moslimhater óf terroristenknuffelaar. Maar je moet je niet tot zo'n keuze laten dwingen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:09:55 #3
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173385300
Vanmiddag weer aan de bubbels.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_173385315
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:09 schreef GSbrder het volgende:
Ja doei.
pi_173385322
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Je moet standvastig zijn. Hij legt de keus voor tussen óf moslimhater óf terroristenknuffelaar. Maar je moet je niet tot zo'n keuze laten dwingen.
Die keuze bestaat ook helemaal niet in mijn ogen. Vrijwel alle Nederlanders haten geen moslims en wel terroristen. Maar door volksmenners als Wilders wordt de illusie van een interne strijd gecreëerd, groepen worden als minderwaardig beschouwd en het land wordt tegen zichzelf opgezet.
pi_173385325
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:09 schreef GSbrder het volgende:
Veel drinken is ook mijn oplossing.
pi_173385326
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die keuze bestaat ook helemaal niet in mijn ogen. Vrijwel alle Nederlanders haten geen moslims en wel terroristen. Maar door volksmenners als Wilders wordt de illusie van een interne strijd gecreëerd, groepen worden als minderwaardig beschouwd en het land wordt tegen zichzelf opgezet.
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:12:29 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173385348
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_173385350
quote:

[..]

Goed gezegd, maar ik zie niet hoe dat tij nog gekeerd gaat worden.

Ik voel me wel wat bedreigd met een mening die tot voor een paar jaar terug nog als volkomen normaal werd gezien, maar nu door sommige politieke leiders wordt weggezet alsof ik staatsgevaarlijk zou zijn.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:13:10 #10
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173385354
pi_173385360
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:08 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Tijd voor wat meer Balkenende. Toen was er nog aandacht voor 'normen en waarden'.
A zeggen en B doen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173385389
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Emogiffen is geen oplossing. Deze man bereikt miljoenen.
Tja, wat moet je dan doen? Met deze man is geen dialoog mogelijk en strafvervolging haalt ook niets uit.
pi_173385399
Ik heb de ambassadeur in Hongarije die nu zo in opspraak is wel eens ontmoet. Hij zei toen ongeveer hetzelfde als in zijn verketterde afscheidsinterview. Toffe kerel wel.
pi_173385401
quote:

[..]

Het is een beproefd middel.

In communistische landen was het bijvoorbeeld in principe zo, dat zij zichzelf als de antifascisten zagen en dus alle regimecritici tot neonazi's bestempelden. En neonazi's zijn slecht hè. Het IJzeren Gordijn heette ja zelfs de "antifascistische beschermingsmuur".
pi_173385410
Ik zie het overigens niet als een bubbel om bewust mensen die neo-nazistische en racistische uitspraken aan de lopende band doen te vermijden.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:17:56 #16
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173385444
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
Ik zie het overigens niet als een bubbel om bewust mensen die neo-nazistische en racistische uitspraken aan de lopende band doen te vermijden.
Dat heet gewoon "een hoogopgeleide vrienden- en kennissenkring".
pi_173385451

:')
pi_173385462
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:18 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Met hun NSB logo en gedweep met Israel.

Dus geen geld daarheen maar wel jankmuilen als die mensen dan hierheen komen? Tja, boontje, loontje, etc etc.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 14:19:35 ]
pi_173385487
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat heet gewoon "een hoogopgeleide vrienden- en kennissenkring".
Ik zou willen dat dit onwaar was. -O- Ik ken best wat verschillende mensen van verschillende opleidingsniveaus, maar de kennissen die ik heb met een lager niveau hebben hier allemaal toch Brexit gestemd, zijn tegen 'die kutbuitenlanders', en ga zo maar door (nou ja, behalve ik dan, want ik ben anders...)
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:21:28 #20
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173385533
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zou willen dat dit onwaar was. -O- Ik ken best wat verschillende mensen van verschillende opleidingsniveaus, maar de kennissen die ik heb met een lager niveau hebben hier allemaal toch Brexit gestemd, zijn tegen 'die kutbuitenlanders', en ga zo maar door (nou ja, behalve ik dan, want ik ben anders...)
Buitenlanders pakken allemaal hun baan af, trekken een uitkering en integreren maar niet :(.
pi_173385545
Het zijn ook al die valse tegenstellingen. Alsof geld wat naar Afrika gaat direct uit de zakken van oudjes wordt geklopt. Terwijl het gewoon keuzes zijn, je kunt ook meer belasting innen voor je eigen mensen.

Hetzelfde met dat aanslagengeneuzel. Als je moslims niet het land uit wilt hebben, ben je een enabler van moslimterreur en eigenlijk gewoon medeplichtig. Dat is pertinent onwaar, maar als je het maar vaak genoeg herhaald dan gaat de meute het wel geloven. Ik ben op dit forum al vaak zat voor landverrader uitgemaakt.
pi_173385560
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Brexit is natuurlijk een fantastisch voorbeeld van wat er gebeurd als die mensen daadwerkelijk hun zin krijgen. En ze beginnen het al aardig benauwd te krijgen nu de gevolgen langzaam duidelijk worden
pi_173385561
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Het zijn ook al die valse tegenstellingen. Alsof geld wat naar Afrika gaat direct uit de zakken van oudjes wordt geklopt. Terwijl het gewoon keuzes zijn, je kunt ook meer belasting innen voor je eigen mensen.

Hetzelfde met dat aanslagengeneuzel. Als je moslims niet het land uit wilt hebben, ben je een enabler van moslimterreur en eigenlijk gewoon medeplichtig. Dat is pertinent onwaar, maar als je het maar vaak genoeg herhaald dan gaat de meute het wel geloven. Ik ben op dit forum al vaak zat voor landverrader uitgemaakt.
Aan de lopende band, en dat mag ook gewoon.
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:22:49 #24
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173385579
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Brexit is natuurlijk een fantastisch voorbeeld van wat er gebeurd als die mensen daadwerkelijk hun zin krijgen. En ze beginnen het al aardig benauwd te krijgen nu de gevolgen langzaam duidelijk worden
Of Trump..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_173385602
Mijn ouders zijn niet al te snugger. Die hebben dus ook niet al te snuggere vrienden. Ze vinden allemaal hetzelfde. Twintig jaar geleden werd bij ons thuis ook alles wat naar buitenlander riekte verbaal ter dood veroordeeld. Nu zegt men het ook gewoon hardop. Ik weet niet beter dan dat domme mensen geen reet geven om gelijke rechten voor buitenlanders. Ze zien alleen maar bedreiging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')