Nodig die man eens uit. Doe eens gek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dan? om drie uur snachts bij de buur gaan pissen?
Kom op.. als die man daar last van heeft moet ie gaan verhuizen.. Hij woont immers op een plek waar ie alles kan horen wat ie als overlast ervaart maar nou eenmaal gewoon is...
Hij krijgt al regelmatig een bord eten.. Over de vloer hoeft nou ook weer niet.. kom je nooit meer vanaf..quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nodig die man eens uit. Doe eens gek.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:03 schreef nostra het volgende:
's Nachts de pot niet doortrekken is gewoon goed fatsoen.
Denk de beste manier. Probeer je netjes te gedragen, maar naar de WC gaan moet natuurlijk gewoon kunnen. Echte ruzie met je buren Wil je niet hebben. Dus doe je best en slik het gezeur af en toe. Ik zou ook wel zeggen dat je wel normaal moet kunnen leven en dat hij dat ook doet (en dat je hem ook hoort).quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ondanks zijn geklaag stuur ik hem soms nog een bord met eten en doe ik vriendelijk tegen hem.
Waarom en hoe stuur je een bord met eten naar de buren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ondanks zijn geklaag stuur ik hem soms nog een bord met eten en doe ik vriendelijk tegen hem.
quote:[b]Op zaterdag 26 augustus 2017 12:58 schreef Sander166
Het nadeel van sociale huur is dat je vaak met volk van Mohammedaanse persuasie te maken hebt dat vindt dat ze 'recht' hebben om te doen wat ze willen in hun huis. Ook als dat schreeuwen en harde muziek is.Alleen al om die reden zou ik nooit een sociale huurwoning van voor 1950 nemen.
Want mensen gaan zomaar verhuizen uit kansenwijken? Dat volk is een en al problemen. Verhuizen kost bakken met geld en is niet iets dat je ff zomaar gaat doen.quote:
Ja maar wat als je een diarree aanval krijgt snachts? Niet doorspoelen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:50 schreef bereboot3 het volgende:
Snachts douchenlekker asociaal ook. En wc trek je maar in de ochtend door. Wat is jou probleem man
kom naast mij wonen dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
watquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:50 schreef bereboot3 het volgende:
Snachts douchenlekker asociaal ook. En wc trek je maar in de ochtend door. Wat is jou probleem man
Bezige buren 's nachts...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik ben vaak wakker 's nachts en dan hoor ik niet alleen een wc die doorgetrokken wordt, maar ook de geluiden van de gebruiker.![]()
Verder het gehuil van babies, het gejengel van peuters, de telefoon van de buren en hun respons, de deurbel, en natuurlijk het lopen, stofzuigen, de wasmachine, en het boren timmeren en zagen.
Bij de buren gaan luisteren hoe je zelf klinkt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Sommige huizen zijn giga gehorig. Ga eens zelf bij je buren luisteren hoe het nou eigenlijk klinkt. Ongetwijfeld schrik je zelf dan ook.
Maak afspraken, een goed contact met je buren is goud waard.
Je buurman veroorzaakt zelf overlast door op de muur te bonken. Dat is geen normaal woongeluid.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:27 schreef polderturk het volgende:
Hij vindt dat ik 's nachts de WC niet mag doortrekken en dat ik 's nachts niet mag douchen. Dit is geen grap. Hij is hiermee zelfs naar het gemeentehuis en naar de politie gestapt. Ik heb hem uitgelegd dat douchen en naar de wc gaan in de nacht mijn recht is en dat hij mij in mijn vrijheid probeert te beperken. Toen mijn vrouw een keer in de middag de blender had aangezet ging hij keihard op de muur bonken. Ik klaag zelf nooit als hij overlast creëert. Hij vond ook dat ik te hard van de trap afging. Inmiddels ga ik wel rustiger de trap af.
Wat zouden jullie doen?
Nou, hoe geluiden uit jouw woning daar doorklinken. Je kunt wel gelijk denken dat je buren zeuren, maar ga nou zelf eens luisteren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de buren gaan luisteren hoe je zelf klinkt?
Hoe stuur je dat precies? Met een kanon? Of een drone?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar ik woon alleen. Dus als ik bij de buren ben is er bij mij thuis geen geluidquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, hoe geluiden uit jouw woning daar doorklinken. Je kunt wel gelijk denken dat je buren zeuren, maar ga nou zelf eens luisteren.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik woon alleen. Dus als ik bij de buren ben is er bij mij thuis geen geluid
Je was toch niet serieus?quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het wel een valide punt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |