Ondanks zijn geklaag stuur ik hem soms nog een bord met eten en doe ik vriendelijk tegen hem.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:29 schreef Zolderkamer het volgende:
Gewoon af en toe wat baklava voeren...
"Woongeluiden" ? Tja ik zou me er ook niet aan storen maar ook woongeluiden horen tot een minimum beperkt te worden. Nu woon ik ook in een rijtjes woning maar ik hoor mijn buren niet tot nauwelijks, en geloof me aan beide kanten kunnen ze best herrie maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:44 schreef Jordy-B het volgende:
Het zijn gewoon woongeluiden. Je hoeft niet jouw woonplezier te laten aantasten door de onrealistische woonwensen van je buurman.
Maar je hoeft er helemaal niks aan te doen. Laat je buurman maar lekker klagen bij de gemeente of beter nog: de politie bellen. Dan kan oom agent hem uitleggen wat woongeluiden zijn.
Ja, woongeluiden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:48 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
"Woongeluiden" ? Tja ik zou me er ook niet aan storen maar ook woongeluiden horen tot een minimum beperkt te worden. Nu woon ik ook in een rijtjes woning maar ik hoor mijn buren niet tot nauwelijks, en geloof me aan beide kanten kunnen ze best herrie maken.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:27 schreef polderturk het volgende:
Hij vond ook dat ik te hard van de trap afging. Inmiddels ga ik wel rustiger de trap af.
Want? Heb zelf ook een jaren 30 woning en zoals ik al aangaf.. ik hoor mijn buren niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:50 schreef Sander166 het volgende:
Daarom nooit in een woning van voor de oorlog wonen.
Zeker geen voormalige arbeiderswoningen. Dat waren zelfs voor die tijd slechte woningen.
Ja of hij stopt met klagen zodra hij die geluiden hoort. Je weet het niet hequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou echt vanaf vandaag hele nachten lang keiharde seksgeluiden maken. Dan is hij ineens blij met een blender.
Dan zijn ze waarschijnlijk gerenoveerd. Als TS zijn buren hoort douchen, dan is de kwaliteit van die woning echt om te huilen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:50 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Want? Heb zelf ook een jaren 30 woning en zoals ik al aangaf.. ik hoor mijn buren niet.
Niet alle oude woningen zijn klankkasten natuurlijk, ligt er ook een beetje aan hoe je het inricht.
Leidingwerk daargelaten want daar kun je niet altijd wat aan doen.
[..]
Ja of hij stopt met klagen zodra hij die geluiden hoort. Je weet het niet he
Uithuwelijken bestaat nog steeds, derhalve plausibel topic.quote:
Is TS een christen uit Urk/Volendam of Staphorst dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Uithuwelijken bestaat nog steeds, derhalve plausibel topic.
Gebeurt dat daar ook dan? Ik zag Turk in zijn naam en er is ruzie met de buren...vandaar mijn aanname.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:36 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Is TS een christen uit Urk/Volendam of Staphorst dan?
Waarom doe je dat? Uit schuldgevoel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ondanks zijn geklaag stuur ik hem soms nog een bord met eten en doe ik vriendelijk tegen hem.
Ik wel hoor. Ik ben vaak wakker 's nachts en dan hoor ik niet alleen een wc die doorgetrokken wordt, maar ook de geluiden van de gebruiker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:21 schreef Sigaartje het volgende:
Je hebt gewoon een bijzonder slecht huis.
In een gewoon huis hoor je die geluiden niet.
Doe er wat cyaankali overheen, voor de smaak.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ondanks zijn geklaag stuur ik hem soms nog een bord met eten en doe ik vriendelijk tegen hem.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Doe er wat cyaankali overheen, voor de smaak.
Probleem opgelost, slotje.
Goeie Mie was opeens Dooie Mie.quote:
Nou dank je, nou durf ik geen Mie meer te eten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:39 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Goeie Mie was opeens Dooie Mie.
*Mie Nestjes en kip haalt bij de Appie Heijn*
Cyaankali en arsenicum zijn twee verschillende stofjes.quote:
Dan gebruiken we het geneesmiddel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Cyaankali en arsenicum zijn twee verschillende stofjes.
Het ene is dodelijk en het andere kan als geneesmiddel gebruikt worden.
Arsenicum dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:48 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dan gebruiken we het geneesmiddel.
8 keer per dag innemen.quote:
Wat zou ik doen? Niet in een sociale woning wonen. Daar heb je alleen aso's en de muren zijn veel te dun. Als iemand zit te neuken kan je dat gewoon horen. Straks gaat hij zeggen dat je je vrouw ook niet meer mag ballen. Als je niet kunt verhuizen dat moet je jezelf vooral niet zwak opstellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:27 schreef polderturk het volgende:
Hij vindt dat ik 's nachts de WC niet mag doortrekken en dat ik 's nachts niet mag douchen. Dit is geen grap. Hij is hiermee zelfs naar het gemeentehuis en naar de politie gestapt. Ik heb hem uitgelegd dat douchen en naar de wc gaan in de nacht mijn recht is en dat hij mij in mijn vrijheid probeert te beperken. Toen mijn vrouw een keer in de middag de blender had aangezet ging hij keihard op de muur bonken. Ik klaag zelf nooit als hij overlast creëert. Hij vond ook dat ik te hard van de trap afging. Inmiddels ga ik wel rustiger de trap af.
Wat zouden jullie doen?
Herkenbaar. Huisje hiernaast van max 6 meter breed, maar schreeuwen man...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:21 schreef WethouderHekking het volgende:
Of buren die altijd lopen te schreeuwen. Het lijkt wel of ik de bazaar van Marrakesh boven m,n hoofd heb.
Cultuur dingetje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:27 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Herkenbaar. Huisje hiernaast van max 6 meter breed, maar schreeuwen man...
Nee dit gaat er beter inquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:29 schreef Zolderkamer het volgende:
Gewoon af en toe wat baklava voeren...
En dan? om drie uur snachts bij de buur gaan pissen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Sommige huizen zijn giga gehorig. Ga eens zelf bij je buren luisteren hoe het nou eigenlijk klinkt. Ongetwijfeld schrik je zelf dan ook.
Maak afspraken, een goed contact met je buren is goud waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |