quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel als Allahu Akbar roepen er toe leidt dat je wordt neergeschoten.
Weet je, ik kan me hier druk om gaan maken. Maar dat doe ik maar even niet. Ik kom net thuis en zie dat moeder de vrouw een overheerlijke vistagine heeft bereid. Die ga ik eerst maar even temmen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:02 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Schandalig, dat kleedje om te bidden. Ga lekker dat geloof van ze nog eens lopen faciliteren ook.wat een inzicht hebben ze hier toch... We moeten af van die rommel, niet die zooi stimuleren/faciliteren. Dat geloof van ze is de oorzaak van alle ellende!
Doe dat vooral. Om waarom zou jij je er ook druk om maken, als ahmadijja moslim?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je, ik kan me hier druk om gaan maken. Maar dat doe ik maar even niet. Ik kom net thuis en zie dat moeder de vrouw een overheerlijke vistagine heeft bereid. Die ga ik eerst maar even temmen.
Tot zo.²
De brutaliteit!!! Ze schotelt het voor met ambachtelijk zelf gebakken brood.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:40 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Doe dat vooral. Om waarom zou jij je er ook druk om maken, als ahmadijja moslim?
Maar ga me niet vertellen dat al die ellende niet komt door de Islam zélf. Jullie systeem is ten zeerste aan een flinke hervorming toe.
Of je moet niet zo'n idiote maatregel invoeren, veel handiger.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:37 schreef Oversight het volgende:
[..]...dus moet je dat niet roepen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of je moet niet zo'n idiote maatregel invoeren, veel handiger.
Ook dat is een drogreden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:48 schreef Oversight het volgende:
[..]Nee, dat heet gezond verstand.
quote:
Ah, naast drogreden-koning ook nog eens woordvoerder van de meeste mensen. Zo, zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:51 schreef Oversight het volgende:
[..]alleen als je in allah gelooft, voor de rest van de mensen is het heel normaal om de meest gebruikte terreurkreet uit te bannen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, naast drogreden-koning ook nog eens woordvoerder van de meeste mensen. Zo, zo.
Nou maar bidden dat hij je van binnenuit opvreet🥂quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben weer beschikbaar. Zeebaars is een met mijn body nu.²
Goed bezig, BB. Prima visje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben weer beschikbaar. Zeebaars is een met mijn body nu.²
eet smakelijk, knul.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De brutaliteit!!! Ze schotelt het voor met ambachtelijk zelf gebakken brood.
Tot zo.²
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:22 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nou nu gaan ze de aanslagen plegen finder Allah akbar. Wat heb je dan precies bereikt?
Is dat zo? Ga je niet naar de hemel als je niet Allah akbar schreeuwt? Als dat het geval is dan moeten andere landen ook deze maatregel treffen, want het lijkt mij doeltreffend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:25 schreef Oversight het volgende:
[..]...dat de aanslagplegers in de verkeerde hemel komen, omdat ze hun aanslag niet aan de juiste god kunnen opdragen.
Met Allah wordt toch de Arabische god bedoeld. Dat sommige christenen hun god (de vader van Jezus) ook Allah noemen is een latere ontwikkeling.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:27 schreef Syd het volgende:
Sommige mensen hier zijn net zo erg als de terroristenmaar dat hebben ze niet door.
Ohja alluha akbar wordt in arabasich sprekende landen ook door christenen gebruikt. Het betekend gewoon God is de grootste.
Nee, er bestaat geen Arabische God. Allah is gewoon Arabisch voor God. In andere islamitische landen waar geen Arabisch gesproken wordt gebruiken ze ook geen Allah. In Afghanistan zeggen ze bijvoorbeeld 'ghodah' wat eenzelfde oorsprong heeft als 'god'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:42 schreef Avinus het volgende:
[..]
Met Allah wordt toch de Arabische god bedoeld. Dat sommige christenen hun god (de vader van Jezus) ook Allah noemen is een latere ontwikkeling.
Italië is geen moslimland. Als ze allah akbar willen schreeuwen staat het ze vrij om te emigreren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:27 schreef Syd het volgende:
Sommige mensen hier zijn net zo erg als de terroristenmaar dat hebben ze niet door.
Ohja alluha akbar wordt in arabasich sprekende landen ook door christenen gebruikt. Het betekend gewoon God is de grootste.
Als Allah het Aarabische woord is voor God, wat is dan het Arabische woord voor Allah?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:48 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee, er bestaat geen Arabische God. Allah is gewoon Arabisch voor God. In andere islamitische landen waar geen Arabisch gesproken wordt gebruiken ze ook geen Allah. In Afghanistan zeggen ze bijvoorbeeld 'ghodah' wat eenzelfde oorsprong heeft als 'god'.
Euh... Allah?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:54 schreef starla het volgende:
[..]
Als Allah het Aarabische woord is voor God, wat is dan het Arabische woord voor Allah?
Hoe noemen ze de christelijke God in Saudi Arabië dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:10 schreef Avinus het volgende:
Ook in Afghanistan en Pakistan wordt het woord Allah gebruikt om er specifiek de Arabische islamitische god mee aan te duiden. Khudah is een algemeen woord en wordt gebruikt om er ook bijvoorbeeld de christelijke god mee aan te duiden.
Dat weet ik niet. Ik ken de taal (het dialect) van Saudi Arabië niet. Wel die van bijvoorbeeld Pakistan.quote:Hoe noemen ze de christelijke God in Saudi Arabië dan?
Roep je het doorgaans op een plein?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Allah Akbar, onderdeel van onze dagelijkse gebeden, wordt hier weggezet als een of andere oorlogskreet. Schandalig.²
Ach, een goed begin is het halve werk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:52 schreef 2600 het volgende:
http://www.foxnews.com/wo(...)ar-will-be-shot.html
De burgemeester van Venetie heeft de politie opdracht gegeven om iedereen die "allah akhbar" roept preventief dood te schieten.
[..]
Jij snapt het niet....quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Italië is geen moslimland. Als ze allah akbar willen schreeuwen staat het ze vrij om te emigreren.
Sieg heil is ook maar een positieve Duitse slagzin.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Allah Akbar, onderdeel van onze dagelijkse gebeden, wordt hier weggezet als een of andere oorlogskreet. Schandalig.²
Geloven doe je maar binnen achter gesloten deuren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je op schiphol roept dat je een bom bij je hebt wordt je ook afgeknald.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ja leuk, standrechtelijke executie voor alle relpubers die denken eens iets grappigs te roepen. Of voor hun bebaarde buurman, mocht zo'n scherpschutter zich vergissen. Daar wordt de samenleving echt beter van.
Zet het vooral groot in de krant zodat mensen zich wel 3 keer bedenken voor ze dat roepen. Als je ze zo graag allah akbar op straat wilt roepen dan ga je maar in een moslimland wonen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze maatregel meer onschuldige doden gaat veroorzaken dan het gaat voorkomen.
Ik vind dat het verder uitgebreid moet worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Prima dan: ik vind standrechtelijke executie een buitenproportioneel zware maatregel tegen domme mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |