Als supporter zijn dan is dat je kritiekloos elke beslissing van de beleidsbepalers accepteert dan ben ik dat niet nee.quote:
Je mag kritiek hebben maar weken kankeren over spelers, TD etc etc zonder ook maar een greintje van positivisme dan ben je geen supporter. Je moet er ook staan in slechte tijden en dat sta je nietquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als supporter zijn dan is dat je kritiekloos elke beslissing van de beleidsbepalers accepteert dan ben ik dat niet nee.
Ik denk dat die spelers wel een stuk minder gaan spelen omdat ik hier wat typ op een forum ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je mag kritiek hebben maar weken kankeren over spelers, TD etc etc zonder ook maar een greintje van positivisme dan ben je geen supporter. Je moet er ook staan in slechte tijden en dat sta je niet
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk door alles negatief te zienquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat die spelers wel een stuk minder gaan spelen omdat ik hier wat typ op een forum ja.
Ik ben positief als ik kijk naar de ontwikkeling van Donny/Frenkie/Matthijs. De aankopen Wöber en Orejuela ben ik erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk door alles negatief te zienWees optimistisch man tamzak
Ik zie Ajax wel winnen, gewoon omdat Rosenborg ook niet geweldig is.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Hoopgevend begin
Heerlijk naïef ben ik toch weer
Goals van Younes, Veltman en Schone.quote:
Goal van Younes nadat hij naar binnen kwam en schoot vanaf randje 16.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goals van Younes, Veltman en Schone.
Viergever mist een penalty. Dijks op de paal.
Broekje gaat pas op de knieën als hij buitenom gaat, laag voorzet een Dolberg het intikkertje maaktquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Goal van Younes nadat hij naar binnen kwam en schoot vanaf randje 16.
Zal hij toch echt van rechts moeten spelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Broekje gaat pas op de knieën als hij buitenom gaat, laag voorzet een Dolberg het intikkertje maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |