Gewoon terechte kritiekquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb je in de laatste 4 weken alleen maar zien kankeren. Best knap als zogenaamd supporterWees eens positief man over iets
Voor die tijd is hij al ontslagen daar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Frank gaat keihard degraderen met Kristallen Paleis.
Lekker andere club supporteren gastquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon terechte kritiek
[..]
Voor die tijd is hij al ontslagen daar.
Ik gebruik sarcasme om mijn gevoelens te verbergenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:43 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik niet..armoede voetbal net als onder Frank verwacht ik
Wij willen JR niet kwijtquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker andere club supporteren gast
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker andere club supporteren gast
Als supporter zijn dan is dat je kritiekloos elke beslissing van de beleidsbepalers accepteert dan ben ik dat niet nee.quote:
Je mag kritiek hebben maar weken kankeren over spelers, TD etc etc zonder ook maar een greintje van positivisme dan ben je geen supporter. Je moet er ook staan in slechte tijden en dat sta je nietquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als supporter zijn dan is dat je kritiekloos elke beslissing van de beleidsbepalers accepteert dan ben ik dat niet nee.
Ik denk dat die spelers wel een stuk minder gaan spelen omdat ik hier wat typ op een forum ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je mag kritiek hebben maar weken kankeren over spelers, TD etc etc zonder ook maar een greintje van positivisme dan ben je geen supporter. Je moet er ook staan in slechte tijden en dat sta je niet
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk door alles negatief te zienquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat die spelers wel een stuk minder gaan spelen omdat ik hier wat typ op een forum ja.
Ik ben positief als ik kijk naar de ontwikkeling van Donny/Frenkie/Matthijs. De aankopen Wöber en Orejuela ben ik erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk door alles negatief te zienWees optimistisch man tamzak
Ik zie Ajax wel winnen, gewoon omdat Rosenborg ook niet geweldig is.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Hoopgevend begin
Heerlijk naïef ben ik toch weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |