abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173364333
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De hoerenbuurt van Rotterdam, zit dat ook in de buurt daar?
Als ze althans een hoerenbuurt hebben, maar daar ga ik wel even van uit.
Rotterdam heeft geen hoerenbuurt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173364344
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:49 schreef OllieA het volgende:
Jullie zouden natuurlijk ook gewoon berichtgeving kunnen afwachten. Dit is NWS, maar het nieuws wordt volledig ondergesneeuwd door speculaties en gedrein.
Als het islam-gerelateerd is, komt er geen berichtgeving.
pi_173364346
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Rotterdam heeft geen hoerenbuurt.
Echt niet? Kijk ik van op. Havenplaats en zo?
I´m back.
pi_173364385
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De hoerenbuurt van Rotterdam, zit dat ook in de buurt daar?
Als ze althans een hoerenbuurt hebben, maar daar ga ik wel even van uit.
Eh? Misschien een tippelzone. Maar die zal nabij de haven zitten.
pi_173364439
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Eh? Misschien een tippelzone. Maar die zal nabij de haven zitten.
Ik ben niet bekend in Rotterdam. Maar als die Spanjaard een blauwtje heeft gelopen bij de moeder van die Zevenbergse lolbroek Jim en het toen op een zuipen heeft gezet dusdanig dat-ie geen stom woord meer kon uitbrengen, zou het best mogelijk zijn dat-ie in zijn benevelde toestand dacht joh dan ga ik toch lekker naar de hoeren in Rotterdam? Maar ja nu begrijp ik dat er in het geheel geen hoeren aan te treffen zijn in Rotterdam.
I´m back.
pi_173364450
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:57 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Als het islam-gerelateerd is, komt er geen berichtgeving.
BNW is een straatje verder. Dit is NWS.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_173364612
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend in Rotterdam. Maar als die Spanjaard een blauwtje heeft gelopen bij de moeder van die Zevenbergse lolbroek Jim en het toen op een zuipen heeft gezet dusdanig dat-ie geen stom woord meer kon uitbrengen, zou het best mogelijk zijn dat-ie in zijn benevelde toestand dacht joh dan ga ik toch lekker naar de hoeren in Rotterdam? Maar ja nu begrijp ik dat er in het geheel geen hoeren aan te treffen zijn in Rotterdam.
Ah, dat zou kunnen inderdaad. En misschien dacht ie vervolgens een concertsletje te kunnen scoren bij Allah-Las nadat ie Jim had opgebeld met de vraag of er in de omgeving nog iets te beleven was. Vervolgens ging ie opzoek naar een parkeerplek die ie natuurlijk niet kon vinden. Hetgeen lolbroek Jim al vermoedde en de politie inlichtte over mogelijke dreiging.
pi_173364667
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Echt niet? Kijk ik van op. Havenplaats en zo?
Nee die is er niet. Er zijn wel bordelen en zo verspreid over de stad en vooral op Rotterdam zuid heb je veel illegale prostituees die vanuit huis werken, maar een echte hoerenbuurt heeft Rotterdam niet. Vroeger wel gehad. Bijvoorbeeld de keileweg.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173364730
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah, dat zou kunnen inderdaad. En misschien dacht ie vervolgens een concertsletje te kunnen scoren bij Allah-Las nadat ie Jim had opgebeld met de vraag of er in de omgeving nog iets te beleven was. Vervolgens ging ie opzoek naar een parkeerplek die ie natuurlijk niet kon vinden. Hetgeen lolbroek Jim al vermoedde en de politie inlichtte over mogelijke dreiging.
Blijft warrig maar Nu.nl zet het een beetje achter elkaar allemaal: http://www.nu.nl/algemeen(...)ampaign=nunl_twitter
quote:
Een tip van de Spaanse politie resulteert woensdagavond in de ontruiming van de Maassilo in Rotterdam, vlak voor de Amerikaanse band Allah-Las daar een optreden zou geven. Wat gebeurde er nou precies en wat volgde op de dreiging?
Ontruiming puur alleen vanwege tip Spanje.

Dan komen ze na een tijdje die Spanjaard tegen.

Daarna wordt toch gezegd dat die aanhouding ogv melding Zevenbergenaar is gebeurd en dus niet ogv melding Spanje. Maar waarom is onduidelijk.

quote:
Met de aanhouding van de man in Brabant lijkt het verhaal vooralsnog met een sisser af te lopen. De dreiging is voorbij, meldt Aboutaleb rond 13.15 uur op donderdagmiddag. Stef Blok, minister van Veiligheid en Justitie, bevestigt dat de arrestant verantwoordelijk is voor de dreiging. "We willen van deze meneer weten waarom hij het bericht naar buiten heeft gebracht waarop wij het concert in de Maassilo moesten afgelasten. Daarover wordt hij op dit moment aan de tand gevoeld", zegt minister Blok, die tevens spreekt van een "idiote actie".
Dus: ontruiming door melding Spanje.

Maar: geen verband met aanhouding Spanjaard, want dat komt door melding Zevenbergenaar.

Zo begrijp ik het nu. Puur toeval dus.
I´m back.
pi_173364745
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee die is er niet. Er zijn wel bordelen en zo verspreid over de stad en vooral op Rotterdam zuid heb je veel illegale prostituees die vanuit huis werken, maar een echte hoerenbuurt heeft Rotterdam niet. Vroeger wel gehad. Bijvoorbeeld de keileweg.
Keileweg, heb ik wel eens over gehoord, heroïne prostituees als ik het me goed herinner.

Maar nu niet meer dus? Tss.
I´m back.
pi_173364802
Wat een raar verhaal....
pi_173364808
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Keileweg, heb ik wel eens over gehoord, heroïne prostituees als ik het me goed herinner.

Maar nu niet meer dus? Tss.
Ja heroine en crackhoeren. De meest naargeestige plaats waar ik ooit ben geweest. Ze liepen er vanaf 14 jaar oud en stonden daar met hun opengekrabte uitgemergelde armen. Je steekt liever je lul in een hoop stront dan daar een meisje oppikken.

Nee, nu is er geen legale tippelzone meer. Er wordt op sommige plaatsen wel getippeld, maar ik weet niet precies waar.
pi_173364838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja heroine en crackhoeren. De meest naargeestige plaats waar ik ooit ben geweest. Ze liepen er vanaf 14 jaar oud en stonden daar met hun opengekrabte uitgemergelde armen. Je steekt liever je lul in een hoop stront dan daar een meisje oppikken.

Nee, nu is er geen legale tippelzone meer. Er wordt op sommige plaatsen wel getippeld, maar ik weet niet precies waar.
Dat zijn nare dingen idd.
I´m back.
pi_173364860
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een raar verhaal....
Ja, vaag idd.
I´m back.
pi_173364864
Daar aan de Keileweeeeheeeg, is het altijd een feest!
Silvie Meys kan het weeeteeeen.
Ze is eeeer geweest.
pi_173365107
Wel een mooie legitieme manier om terroristische waar te vervoeren dus.

Ik hoop dat de politie grondig onderzoek doet/heeft gedaan waar meneer aan het werk is (geweest). Als het een moskee blijkt te zijn die kan bevestigen dat ie daar het ''één en ander'' gedaan heeft, zou dat mij niks verbazen.

En dan; vanuit Spanje ''even'' naar Nederland op en neer tuffen voor een klusje. Okee.....
pi_173365122
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:14 schreef Ryan3 het volgende:
Met de aanhouding van de man in Brabant lijkt het verhaal vooralsnog met een sisser af te lopen. De dreiging is voorbij, meldt Aboutaleb rond 13.15 uur op donderdagmiddag. Stef Blok, minister van Veiligheid en Justitie, bevestigt dat de arrestant verantwoordelijk is voor de dreiging. "We willen van deze meneer weten waarom hij het bericht naar buiten heeft gebracht waarop wij het concert in de Maassilo moesten afgelasten. Daarover wordt hij op dit moment aan de tand gevoeld", zegt minister Blok, die tevens spreekt van een "idiote actie".
Vind het een apart stukje.

Ontruiming vanwege een tip uit Spanje. Daar gaat dan toch (ook) dreiging vanuit?
Hoe kan men vervolgens stellen dat 'de arrestant verantwoordelijk is voor de dreiging? Dat is dan toch hoogstens een deel van de dreiging? De dreiging die nog bestond na de ontruiming (niets gevonden). Dat was toen de enige dreiging, die nu, na het vinden van Jim, weg is? Dan heeft Spanje idd niet gerept over een busje. Kan toeval zijn dat ie daar reed. Dubbeltoeval als Jim het daar ook over heeft gehad (tenzij, zie de blauwtje-hoer-theorie).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 16:30:10 ]
pi_173365286
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vind het een apart stukje.

Ontruiming vanwege een tip uit Spanje. Daar gaat dan toch (ook) dreiging vanuit?
Hoe kan men vervolgens stellen dat 'de arrestant verantwoordelijk is voor de dreiging? Dat is dan toch hoogstens een deel van de dreiging? De dreiging die nog bestond na de ontruiming (niets gevonden). Dat was toen de enige dreiging, die nu, na het vinden van Jim, weg is? Dan heeft Spanje idd niet gerept over een busje. Kan toeval zijn. Dubbeltoeval als Jim het daar ook over heeft gehad (zie de blauwtje-hoer-theorie).
Je moet dat los van elkaar zien dus.
Ontruiming eerder al vanwege tip van de Spanjaarden.
Punt.

Vervolgens doet een Zevenbergenaar lollig en zegt dus dat er een Spaans busje met gasflessen richting Maassilo rijdt. Even afgezien van hoe hij dit weet, maar wrs omdat-ie weet dat dat zo is ergens om: omdat-ie die gast kent wrs en hem een kunstje wil flikken (misschien vanwege zijn moeder).
Dat wordt doorgegeven aan de aanwezige agenten en ja hoor even later zien ze dat busje, stationwagon meer, daar ook rijden. Ze houden de man aan, is stomdronken en duiken even in de auto omdat de EOD toevallig ook aanwezig is en bevestigen dan dat er idd gasflessen in liggen en dus wordt situatie 1 (ontruiming vanwege tip Spanjaarden) ten onrechte gekoppeld aan situatie 2 Spanjaard met gasflessen.
Nadat hij in de cel zijn roes heeft uitgeslapen bevestigde de brave borst dat-ie een monteur is en dat-ie die gasflessen bij het autogeen lassen gebruikt.

Case closed.
I´m back.
pi_173365601
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet dat los van elkaar zien dus.
Ontruiming eerder al vanwege tip van de Spanjaarden.
Punt.

Vervolgens doet een Zevenbergenaar lollig en zegt dus dat er een Spaans busje met gasflessen richting Maassilo rijdt. Even afgezien van hoe hij dit weet, maar wrs omdat-ie weet dat dat zo is ergens om: omdat-ie die gast kent wrs en hem een kunstje wil flikken (misschien vanwege zijn moeder).
Dat wordt doorgegeven aan de aanwezige agenten en ja hoor even later zien ze dat busje, stationwagon meer, daar ook rijden. Ze houden de man aan, is stomdronken en duiken even in de auto omdat de EOD toevallig ook aanwezig is en bevestigen dan dat er idd gasflessen in liggen en dus wordt situatie 1 (ontruiming vanwege tip Spanjaarden) ten onrechte gekoppeld aan situatie 2 Spanjaard met gasflessen.
Nadat hij in de cel zijn roes heeft uitgeslapen bevestigde de brave borst dat-ie een monteur is en dat-ie die gasflessen bij het autogeen lassen gebruikt.

Case closed.
Even kort want mobiel.

Dan moet Jim dus gedreigd hebben met busje+gasflessen. En die Spanjool (en zn locatie) kennen. Toch?

De Spanjool kan maw losstaan vd dreiging van Jim. Anders heel toevallig als ie m niet kende. Dubbel toeval (pech) omdat Spaans nummerplaat + Spaanse tip. Of daadwerkelijke terrorist (= cynisch complotdenken).

Maar tja, wat is de bedreiging van Jim waard zonder die concrete info? Anders is het toch gwn iemand die inspeelt op de daarvoor bekende informatie: ontruiming gaande? Was daarbij op het moment vermeldt dat dssrtoe besloten was banwege tip uit Spanje?

En nog steeds: wie bedreigde hij? Telegram is toch net als Whatsapp. Één op één?

Edit: laat maar even hangen. Na het eten ff uitvogelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 16:48:35 ]
pi_173365651
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Even kort want mobiel.

Dan moet Jim dus gedreigd hebben met busje+gasflessen. En die Spanjool (en zn locatie) kennen. Toch?

De Spanjool kan maw losstaan vd dreiging van Jim. Anders heel toevallig als ie m niet kende. Dubbel toeval (pech) omdat Spaans nummerplaat + Spaanse tip. Of daadwerkelijke terrorist (= cynisch complotdenken).

Maar tja, wat is de bedreiging van Jim waard zonder die concrete info? Anders is het toch gwn iemand die inspeelt op de daarvoor bekende informatie: ontruiming gaande? Was daarbij op het moment vermeldt dat dssrtoe besloten was banwege tip uit Spanje?

En nog steeds: wie bedreigde hij? Telegram is toch net als Whatsapp. Één op één?
Nee, Jim moet de Spanjaard gekend hebben en dat-ie richting Rotterdam ging met zijn zatte kop en met zijn werkbusje vol gasflessen, denk ik. Anders is dat veel te toevallig.
I´m back.
pi_173365730
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, Jim moet de Spanjaard gekend hebben en dat-ie richting Rotterdam ging met zijn zatte kop en met zijn werkbusje vol gasflessen, denk ik. Anders is dat veel te toevallig.
Ja. Zou nu (16:50) toch wel duidelijk moeten zijn of dat verband bestaat? Zou ie (Jim) toch gelijk aangeven om uit te leggen dat ie geen terrorist is? Hij blijft echter onduidelijk over motief van bericht volgens politie. En toch is de dreiging weg?
pi_173365847
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja. Zou nu (16:50) toch wel duidelijk moeten zijn of dat verband bestaat? Zou ie (Jim) toch gelijk aangeven om uit te leggen dat ie geen terrorist is? Hij blijft echter onduidelijk over motief van bericht volgens politie. En toch is de dreiging weg?
Moeten nog aanvullende berichten afwachten, waardoor dat verband tussen Jim en onze stomdronken Don Juan duidelijk wordt wrs.
I´m back.
pi_173366518
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]
Ze houden de man aan, is stomdronken en duiken even in de auto omdat de EOD toevallig ook aanwezig is en bevestigen dan dat er idd gasflessen in liggen en dus wordt situatie 1 (ontruiming vanwege tip Spanjaarden) ten onrechte gekoppeld aan situatie 2 Spanjaard met gasflessen.
In de nieuwsberichten valt te lezen dat het om flessen met butaangas gaat, voor autogeen lassen gebruik je geen butaangas.
pi_173366539
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 17:30 schreef Geranium_Opa het volgende:

[..]

In de nieuwsberichten valt te lezen dat het om gasflessen met butaangas gaat.
Voor autogeen lassen gebruik je geen butaangas.
O, dat had ik niet gelezen. Ging er zomaar vanuit dat de man af en toe wat laswerk zou moeten verrichten.
I´m back.
pi_173366985
https://punt.avans.nl/201(...)eiligheid-bij-avans/

quote:
De 22-jarige man die is aangehouden in verband met de terreurdreiging in Rotterdam, is een Avansstudent. De student Integrale Veiligheid werd woensdagavond door een arrestatieteam van zijn bed gelicht. De student verstuurde zelf het dreigbericht, wat daarin stond is niet bekend.

De hogeschool bevestigt noch ontkent of het gaat om een Avansstudent. “Avans doet geen mededelingen over de studentpopulatie op individueel niveau vanwege de bescherming van de privacy van onze studenten”, zo meldt een woordvoerder.

Syrische vlag thuisbezorgd
De naam en het adres van de student zijn te vinden op diverse fora die onder andere de oorlog in Syrië bespreken. In een post uit 2016 staat een foto van een pakketje dat onder zijn naam op zijn adres bezorgd zou zijn met daarin de Syrische vlag.

Ongeloof
Studiegenoten zijn verbaasd over de arrestatie. “Het is een student van mijn leerjaar”, schrijft Avansstudent Thomas op Twitter. “Ongelooflijk om dit nu te lezen. Is geen kwade jongen, relatie met terreur herken ik dan ook niet.”

“Hij is zeker niet iemand met extreme ideeën”, vertelt een klasgenoot van de middelbare school tegen BN/deStem. Een oud-klasgenoot vertelt aan de krant dat hij na de middelbare school het leger in wilde. “Hij wilde bij de genietroepen, uiteindelijk is dat niet gelukt. Nu studeert hij Integrale Veiligheid aan Avans Hogeschool in Breda.” Hij staat onder zijn oud-klasgenoten niet bekend als een jongen met extreme gedachtes: “Hij was altijd een keileuke kerel. Altijd vrolijk, echt een grappenmaker.”

‘Idiote actie’
De student zou via de app Telegram een ‘alarmerend bericht’ hebben verstuurd aldus minister Blok op BNR. “Hij zal natuurlijk ondervraagd worden”, aldus Blok. “We zijn heel benieuwd om van hem te horen waarom hij deze idiote actie gepleegd heeft.”

Concert afgelast
De Rotterdamse politie ontving dinsdag informatie dat er een aanslag met geweld gepleegd zou worden in de Rotterdamse Maassilo. Het optreden van de Amerikaanse band Allah-Las werd afgelast.
pi_173367018
quote:
Jim F. heette die toch? Of klopt dat weer niet?
Is het Jim el-F.?
I´m back.
pi_173367059
Diverse fora...FOK!er misschien? Iemand aanwezig het Syrië-topic gevolgd heeft in 16'?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 17:59:59 ]
pi_173367110
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 17:59 schreef LelijKnap het volgende:
Diverse fora...FOK!er misschien? Iemand aanwezig het Syrië-topic gevolgd heeft in 16'?
Dat kan.
Maar eh hoe zit dat nou begrijp ik dat die jongeman uit Zevenbergen een moslim is dan?
I´m back.
pi_173367159
Checkte SBS net, iemand wilde net een NL vlag op de gevel van zijn woning plaatsen.
pi_173367212
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 17:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jim F. heette die toch? Of klopt dat weer niet?
Is het Jim el-F.?
Hij heet Jim F. En had belangstelling bij Syrië.
pi_173367225
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat kan.
Maar eh hoe zit dat nou begrijp ik dat die jongeman uit Zevenbergen een moslim is dan?
Het is geen moslim. Hij was bezig met Syrië.
pi_173367271
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:08 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Hij heet Jim F. En had belangstelling bij Syrië.
O, nou okee, vooruit. Belangstelling als in: bekeerd en daar mensen willen helpen?
I´m back.
pi_173367285
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, nou okee, vooruit. Belangstelling als in: bekeerd en daar mensen willen helpen?
Dat staat er niet. Hij was geïnteresseerd in wat er gaande is daar. Meld het AD.
pi_173367290
Waar had de politie last van?
Sisco Certified
pi_173367315
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat kan.
Idk. Syrische vlag is vaag. Maar niet iets voor een IS-er iig. Miss om te verbranden? Of miss voostander Assad? Dáárom rancune jegens Rotterdam? Maar idd ook Allah-Lass. Combo? Miss vluchteling, in GL-gezin opgenomen? Nieuwe naam erbij?

Hoe dan ook, lijkt nu meer op een oprecht dreigement. Maar miss alleen met de wens: angstzaaien. Rest toeval?

Maar als Spanjool terrorist zou zijn; waarom bijdragen aan het bemoeilijken?
Ze kunnen nog steeds wel of geen bekenden van elkaar zijn. Als wel: raar. Als niet: toeval.

Men heeft het er iig nogsteeds niet over dat zn dreigement inhield dat busje+gas genoemd waren.

Ik moet nog steeds happen btw :(
pi_173367351
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Idk. Syrische vlag is vaag. Maar niet iets voor een IS-er iig. Miss om te verbranden? Of miss voostander Assad? Dáárom rancune jegens Rotterdam? Maar idd ook Allah-Lass. Combo? Miss vluchteling, in GL-gezin opgenomen? Nieuwe naam erbij?

Hoe dan ook, lijkt nu meer op een oprecht dreigement. Maar miss alleen met de wens: angstzaaien. Rest toeval?

Maar als Spanjool terrorist zou zijn; waarom bijdragen aan het bemoeilijken?
Ze kunnen nog steeds wel of geen bekenden van elkaar zijn. Als wel: raar. Als niet: toeval.

Men heeft het er iig nogsteeds niet over dat zn dreigement inhield dat busje+gas genoemd waren.

Ik moet nog steeds happen btw :(
Tja keurig nette NLse jongen die geen commando kon worden en dus maar Integrale Veiligheidskunde aan een HBO ging studeren, lijkt het, met enige interesse in Syrië?
I´m back.
pi_173367403
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tja keurig nette NLse jongen die geen commando kon worden en dus maar Integrale Veiligheidskunde aan een HBO ging studeren, lijkt het, met enige interesse in Syrië?
Artikel noemt 'm Jim noch NLs tho.
Interesse Syrië - dreigement aan Allah Las. Erg vaag.
pi_173367410
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Artikel noemt 'm Jim noch NLs tho.
Interesse Syrië - dreigement aan Allah Las. Erg vaag.
Nog even afwachten, denk ik.
I´m back.
pi_173367425
quote:
Een experiment in het kader van zijn studie misschien?
  Redactie Frontpage donderdag 24 augustus 2017 @ 18:30:20 #190
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173367566
Oh, degene die ik dacht dat het was is het dus blijkbaar niet, al hebben ze wel beiden praktisch dezelfden aam :P

quote:
voor diegene die denkt dat ik wat met het terreurdreiging in rotterdam te maken heb: ik ben ben het niet dus als iedereen wil stoppen met vragen of andere in mijn omgeving er over wil benaderen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173367597
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Oh, degene die ik dacht dat het was is het dus blijkbaar niet, al hebben ze wel beiden praktisch dezelfden aam :P

[..]

Woont ie ook in Zevenbergen?
pi_173367615
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:21 schreef grimselman het volgende:

[..]

Een experiment in het kader van zijn studie misschien?
Dacht ik ook even, scriptie aan het schrijven over hoe paraat de NLse anti-terreurmaatregelen en -diensten zijn, en dit dan even empirisch willen vaststellen.
I´m back.
  Redactie Frontpage donderdag 24 augustus 2017 @ 18:33:10 #193
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173367634
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:31 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Woont ie ook in Zevenbergen?
Jup, zelfde achternaam als waar dat huis waar de inval was. Maar deze heet dus Jim, en ze hebben een Jimmy opgepakt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 24 augustus 2017 @ 18:33:26 #194
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173367643
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dacht ik ook even, scriptie aan het schrijven over hoe paraat de NLse anti-terreurmaatregelen en -diensten zijn, en dit dan even empirisch willen vaststellen.
Leuke praktijkopdracht :Y

Grote vraag is of Jim die Spanjool kende. Als dat zo is, had ie ook een hele val kunnen organiseren en zo die Spanjaard fucken.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_173367701
quote:
2s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:33 schreef Falco het volgende:

[..]

Leuke praktijkopdracht :Y

Grote vraag is of Jim die Spanjool kende. Als dat zo is, had ie ook een hele val kunnen organiseren en zo die Spanjaard fucken.
Dat laatste lijkt me van wel, anders is het wel erg toevallig.
I´m back.
pi_173367702
Die reconstructie van nu.nl deugd echt van kant trouwens, hè.
pi_173367765
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:35 schreef LelijKnap het volgende:
Die reconstructie van nu.nl deugd echt van kant trouwens, hè.
Mag ik je geitje verkennen?
Sisco Certified
  donderdag 24 augustus 2017 @ 18:38:31 #198
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173367778
Maar jongens, het meest verdacht en vreemdst vind ik dat Peter R de Vries verkondigde 'het kan ook een Spaanse onderhoudsmonteur zijn geweest'.

HOE KON DIE DAT WETEN OP DAT MOMENT?

Dit zaakje stinkt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_173367861
Het gaat om een blanke Jim F. uit Brabant en een Pro-Syrië (Bashar Al-Asad) gozer, volgens sommige ook een aanhanger van FvD en 'Alt-Right'. Ik ben als Marokkaan hartstikke opgelucht!
pi_173367955
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:42 schreef JubaUrbicus het volgende:
Het gaat om een blanke Jim F. uit Brabant en een Pro-Syrië (Bashar Al-Asad) gozer, volgens sommige ook een aanhanger van FvD en 'Alt-Right'. Ik ben als Marokkaan hartstikke opgelucht!
Gefeliciteerd hè.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')