Jim F. heette die toch? Of klopt dat weer niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:55 schreef sneakydesert het volgende:
https://punt.avans.nl/201(...)eiligheid-bij-avans/
[..]
Dat kan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:59 schreef LelijKnap het volgende:
Diverse fora...FOK!er misschien? Iemand aanwezig het Syrië-topic gevolgd heeft in 16'?
Hij heet Jim F. En had belangstelling bij Syrië.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jim F. heette die toch? Of klopt dat weer niet?
Is het Jim el-F.?
Het is geen moslim. Hij was bezig met Syrië.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar eh hoe zit dat nou begrijp ik dat die jongeman uit Zevenbergen een moslim is dan?
O, nou okee, vooruit. Belangstelling als in: bekeerd en daar mensen willen helpen?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:08 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hij heet Jim F. En had belangstelling bij Syrië.
Dat staat er niet. Hij was geïnteresseerd in wat er gaande is daar. Meld het AD.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, nou okee, vooruit. Belangstelling als in: bekeerd en daar mensen willen helpen?
Idk. Syrische vlag is vaag. Maar niet iets voor een IS-er iig. Miss om te verbranden? Of miss voostander Assad? Dáárom rancune jegens Rotterdam? Maar idd ook Allah-Lass. Combo? Miss vluchteling, in GL-gezin opgenomen? Nieuwe naam erbij?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar eh hoe zit dat nou begrijp ik dat die jongeman uit Zevenbergen een moslim is dan?
Tja keurig nette NLse jongen die geen commando kon worden en dus maar Integrale Veiligheidskunde aan een HBO ging studeren, lijkt het, met enige interesse in Syrië?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Idk. Syrische vlag is vaag. Maar niet iets voor een IS-er iig. Miss om te verbranden? Of miss voostander Assad? Dáárom rancune jegens Rotterdam? Maar idd ook Allah-Lass. Combo? Miss vluchteling, in GL-gezin opgenomen? Nieuwe naam erbij?
Hoe dan ook, lijkt nu meer op een oprecht dreigement. Maar miss alleen met de wens: angstzaaien. Rest toeval?
Maar als Spanjool terrorist zou zijn; waarom bijdragen aan het bemoeilijken?
Ze kunnen nog steeds wel of geen bekenden van elkaar zijn. Als wel: raar. Als niet: toeval.
Men heeft het er iig nogsteeds niet over dat zn dreigement inhield dat busje+gas genoemd waren.
Ik moet nog steeds happen btw
Artikel noemt 'm Jim noch NLs tho.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja keurig nette NLse jongen die geen commando kon worden en dus maar Integrale Veiligheidskunde aan een HBO ging studeren, lijkt het, met enige interesse in Syrië?
Nog even afwachten, denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Artikel noemt 'm Jim noch NLs tho.
Interesse Syrië - dreigement aan Allah Las. Erg vaag.
Een experiment in het kader van zijn studie misschien?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:55 schreef sneakydesert het volgende:
https://punt.avans.nl/201(...)eiligheid-bij-avans/
[..]
quote:voor diegene die denkt dat ik wat met het terreurdreiging in rotterdam te maken heb: ik ben ben het niet dus als iedereen wil stoppen met vragen of andere in mijn omgeving er over wil benaderen
Woont ie ook in Zevenbergen?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Oh, degene die ik dacht dat het was is het dus blijkbaar niet, al hebben ze wel beiden praktisch dezelfden aam
[..]
Dacht ik ook even, scriptie aan het schrijven over hoe paraat de NLse anti-terreurmaatregelen en -diensten zijn, en dit dan even empirisch willen vaststellen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:21 schreef grimselman het volgende:
[..]
Een experiment in het kader van zijn studie misschien?
Jup, zelfde achternaam als waar dat huis waar de inval was. Maar deze heet dus Jim, en ze hebben een Jimmy opgepakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Woont ie ook in Zevenbergen?
Leuke praktijkopdrachtquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dacht ik ook even, scriptie aan het schrijven over hoe paraat de NLse anti-terreurmaatregelen en -diensten zijn, en dit dan even empirisch willen vaststellen.
Dat laatste lijkt me van wel, anders is het wel erg toevallig.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Leuke praktijkopdracht
Grote vraag is of Jim die Spanjool kende. Als dat zo is, had ie ook een hele val kunnen organiseren en zo die Spanjaard fucken.
Mag ik je geitje verkennen?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:35 schreef LelijKnap het volgende:
Die reconstructie van nu.nl deugd echt van kant trouwens, hè.
Gefeliciteerd hè.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:42 schreef JubaUrbicus het volgende:
Het gaat om een blanke Jim F. uit Brabant en een Pro-Syrië (Bashar Al-Asad) gozer, volgens sommige ook een aanhanger van FvD en 'Alt-Right'. Ik ben als Marokkaan hartstikke opgelucht!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |