Haha, lekker voor je.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:40 schreef golfer het volgende:
Op de meest regenachtige dag van het jaar heb ik vanavond een BBQ-feest bij mijn werk.
Overdekt op het podium, dus het viel mee:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:40 schreef golfer het volgende:
Op de meest regenachtige dag van het jaar heb ik vanavond een BBQ-feest bij mijn werk.
leuke locatie om te etenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Overdekt op het podium, dus het viel mee:
[ afbeelding ]
dit is best wel herkenbaarquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:41 schreef minilot het volgende:
Waarom is het dessert toch zo vaak een domper op verder uitstekende gangen? Zo vaak al gehad!
Rijstpudding is net zo smerig als pap, daar ga ik spontaan van kokhalzenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef RobinOok het volgende:
We gingen uit. Normaal nooit met dessert, maar nu wel. Dessert was rijstepudding. Gadverdamme wat was dat vies.![]()
Gang 1 t/m 3 waren briljant.
Zonde he?
Sowieso een leuke lokatie daar bij mijn werk. Nog een paar optredens erbij gekregen tijdens het eten.quote:
Chinese rijstpudding is over het algemeen ook niet te vreden vind ik. De Thaise versie daarin tegenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:39 schreef RobinOok het volgende:
We gingen uit. Normaal nooit met dessert, maar nu wel. Dessert was rijstepudding. Gadverdamme wat was dat vies.![]()
Gang 1 t/m 3 waren briljant.
Zonde he?
Sjiek de lege flesjes uit kantoor gepakt , bloempje erin hahahahahquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Overdekt op het podium, dus het viel mee:
[ afbeelding ]
Hoe heb je dat geflikt met dat algemeen rook verbod binnen in de horeca? Is het je eigen kroeg misschien?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:30 schreef Iwanius het volgende:
Chinese rijstpudding is over het algemeen ook niet te vreden vind ik. De Thaise versie daarin tegen![]()
[afbeelding ]
Jok!
Avondeten
[ afbeelding ]
Lijkt wel 'bowl' dag vandaag. Hoe dan ook: Ook lekker!
Aansluitend
Wat nou niet roken in een kroeg. Ik wel en i.c.m.die whisky. Heeerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |