Waarom? Ze gebruiken een ervaringsdeskundige om de problemen op te lossen. Dat is in meerdere branches wel gewoon. Hackers die worden aangenomen als security expert. Om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Alsof het niets is
Dat is echt heeeel heeeeel heeeeeeel heeeel erg. Dat had NOOIT mogen gebeuren en het toont de verregaande verdwazing van het Amsterdamse bestuur aan.
twitter:Melvin_vanHulst twitterde op woensdag 23-08-2017 om 23:04:09Wat we tot nu toe weten.. verwarde mannen met laag bloedsuiker rijden van spanje naar rotterdam met heliumflessen achterin.. toch? #Maassilo reageer retweet
Ja, ik las elders dat de Spanjaarden hadden opgebeld dat er ergens een busje met gasflessen stond bij de Maassilo.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blijkt het een busje te zijn die op gas looptDie onderzoeken, na1 minuut zie je toch of het een bom is of alleen wat losse flessen...en zo met je kop in de bus dan zal het wel meevallen denk
Bodies.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom? Ze gebruiker een ervaringsdeskundige om de problemen op te lossen. Dat is in meerdere branches wel gewoon. Hackers die worden aangenomen als security expert. Om maar wat te noemen.
Als we dit soort zaken als niet meer doorzien kunnen we beter in teamverband onze body's gaan waxen en afterwards voorzien van talkpoeder.²
Ze dragen geen beschermende kleding op de foto dus het valt waarschijnlijk toch mee. Farid had waarschijnlijk andere plannen voor vandaagquote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blijkt het een busje te zijn die op gas looptDie onderzoeken, na1 minuut zie je toch of het een bom is of alleen wat losse flessen...en zo met je kop in de bus dan zal het wel meevallen denk
Bus met gasflessen is verschillende keren langs de Maassilo gereden, waar niet veel later het concert zou beginnen, voordat het klemgereden is door de politie.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gewoon klusjesquote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:08 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ze dragen geen beschermende kleding op de foto dus het valt waarschijnlijk toch mee. Farid had waarschijnlijk andere plannen voor vandaag
Wellicht gewoon een Spaanse pijpfitter die hier zijn werk kwam doenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:08 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ze dragen geen beschermende kleding op de foto dus het valt waarschijnlijk toch mee. Farid had waarschijnlijk andere plannen voor vandaag
Echt deze amateuranalyses zijn niet echt zinvol. Je hebt 0 context bij dit shot verderquote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:08 schreef fukforce het volgende:
[..]
Typisch Nederlands om hem bij mogelijke onschuld toch aan te geven bij de fiscus (zwarte klusjes).quote:
je bent nu al de 2e die dit aan mij verteld...joh...dat wist ik nog niet over die gasflessenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bus met gasflessen is verschillende keren langs de Maassilo gereden, waar niet veel later het concert zou beginnen, voordat het klemgereden is door de politie.
En meteen even kijken of hij in Spanje nog wat boetes open heeft staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Typisch Nederlands om hem bij mogelijke onschuld toch aan te geven bij de fiscus (zwarte klusjes).²
Omdat dit rechtstreeks de staatsveiligheid aantast natuurlijk !!! Daar neem je geen goedbedoelde politiek correcte gokjes mee. Dat moet gewoon veilig zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom? Ze gebruiker een ervaringsdeskundige om de problemen op te lossen. Dat is in meerdere branches wel gewoon. Hackers die worden aangenomen als security expert. Om maar wat te noemen.
Als we dit soort zaken als niet meer doorzien kunnen we beter in teamverband onze body's gaan waxen en afterwards voorzien van talkpoeder.²
Mafketeltwitter:JanFolkersma twitterde op woensdag 23-08-2017 om 23:07:48Nederlandse Alt-right gekkies gaan huilend naar bed omdat ze alweer niet kunnen ziejenouwellussen. #Rotterdam #Maassilo reageer retweet
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
je bent nu al de 2e die dit aan mij verteld...joh...dat wist ik nog niet over die gasflessen. Maar de berichtgeving is gewoon achterlijk...geef ons gewoon informatie.
quote:Aboutaleb kan en mag geen verdere details geven.
0 ja, maar ik zie wel dat bij acute dreiging niemand zo met zijn kop in een bus hangt met bommen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:10 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Echt deze amateuranalyses zijn niet echt zinvol. Je hebt 0 context bij dit shot verder
Het was een klusjesmanquote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:11 schreef Razor21 het volgende:
Mafketeltwitter:JanFolkersma twitterde op woensdag 23-08-2017 om 23:07:48Nederlandse Alt-right gekkies gaan huilend naar bed omdat ze alweer niet kunnen ziejenouwellussen. #Rotterdam #Maassilo reageer retweet
Ja, natuurlijk. Kan ik zo slecht tegen. Ze gooien de knuppel in het hoenderhok en gaan vervolgens een weekendje skiën. Zo maak je mensen toch angstig man.quote:
Er is toch ook nog geen acute dreiging als die gasflessen nog dicht zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
0 ja, maar ik zie wel dat bij acute dreiging niemand zo met zijn kop in een bus hangt met bommen.
Weer niet waar, er is helemaal niet gezegd dat busje paar langs de maassilo reed maar dat het in de buurt een paar keer een weg op en neer reed waardoor het opviel en is gestopt (niet klemgereden). Hij staat nu paar honderd meter van maassilo vandaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bus met gasflessen is verschillende keren langs de Maassilo gereden, waar niet veel later het concert zou beginnen, voordat het klemgereden is door de politie.
Als de dreiging al voorbij is heb je die bescherming verder ook niet nodig natuurlijkquote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
0 ja, maar ik zie wel dat bij acute dreiging niemand zo met zijn kop in een bus hangt met bommen.
Graag dit topic reeksen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:13 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Als de dreiging al voorbij is heb je die bescherming verder ook niet nodig natuurlijk
twitter:floorbremer twitterde op woensdag 23-08-2017 om 23:14:07Het witte busje met de gasflessen wordt weggereden na onderzoek politie #terreur #Rotterdam https://t.co/XHQPijMUCE reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |