abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173401423
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:31 schreef DJ11 het volgende:

[..]

:') Weer zo'n debiel frame. Ook zo'n typische tactiek: duw de criticus in de hoek van "hater", "racist", "rechts-extremist" en dergelijke....

Met de realiteit heeft het allang niks meer te maken. Maar kennelijk heb je dat nodig om je eigen positie in het debat sterker te doen lijken. Liever zelf een soort slachtofferrol aannemen of doen alsof je de enig overgebleven "normale" persoon in dit land bent, dan een serieuze discussie over de problematiek aangaan.

Je zult vast wel van je stoel vallen nu, maar ik haat geen buitenlanders. Ik haat mensen namelijk niet om hun afkomst, huidskleur, geslacht, geaardheid of nationaliteit. Ik haat ook geen moslims; het zal me een rotzorg zijn of mensen gelovig zijn, zolang ze die religie maar niet aan mij opdringen.

Wat ik wél haat, is gedrag. Waaronder ook gedrag van (bepaalde) gelovigen. En wat ik ook haat, is extremisme in al zijn vormen. En dus ook moslim-extremisme. Terroristen, radicale figuren, haatzaaiers, salafisten die onze samenleving hardgrondig haten, noem maar op. In plaats van je obsessie met mij en mijn mening, moet je misschien eens wat kritischer naar genoemde extremisten gaan kijken.
Je zegt het er inhoudelijk over te willen hebben, maar komt tot nu toe niet verder dan zeiken op je vermeende discussiepartners.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173402835
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 07:08 schreef 99.999 het volgende:
Je fantasie slaat steeds verder op hol elfje. Misschien toch maar eens echt gaan werken aan die nuttige dagbesteding?
Zou je goed doen!
* Elfletterig zet weer een vinkje...

Weer een persoonlijke aanval met 0,0 inhoud. Je hebt gewoon geen antwoord op de vraag die ik je stelde, over welke maatregelen jij zou nemen.
pi_173402850
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 11:32 schreef probeer het volgende:

[..]

Je zegt het er inhoudelijk over te willen hebben, maar komt tot nu toe niet verder dan zeiken op je vermeende discussiepartners.
Dan heb je stront in je ogen, dat kan. Ik heb een duidelijke uiteenzetting gedaan in de OP en ik heb ook een hele post vol getypt met maatregelen die je zou kunnen nemen.
pi_173402941
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 09:58 schreef Hexagon het volgende:
Religie is zeker een privezaak. Maar desalniettemin zijn er grote groepen mensen die er kennelijk in geloven. Het is niet zo'n goed idee om als regering daar op basis van de religie ruzie mee te gaan zoeken.
Dat gebeurt dan ook niet. Mensen (dienen te) worden aangesproken op hun verantwoordelijkheid als burger, juist buiten hun eventuele religie om.

quote:
Die normale moslims heb je nodig omdat die het dichtst bij degenen zitten die radicaliseren. Daarbij denk ik ook niet wat de gemiddelde moslimouder graag ziet gebeuren dat zijn kind ergens in de zandbak wordt doogeschoten of zichzelf opblaast. Los daarvan, met een verkeerde aanpak werk je in de hand dat er meer van het padje raken.
Ik deel niet je opvatting dat we de normale moslims (persé) nodig hebben. Het zou mooi zijn als ze meewerkten, maar het probleem moet evengoed worden aangepakt; ook als normale moslims niet meewerken. Je kunt er bij het opstellen van beleid niet op voorhand vanuit gaan dat die medewerking er zal zijn, dus zul je beleid moeten ontwikkelen dat ook zonder die medewerking kan worden uitgevoerd.

quote:
Nouja, ik liet je al een paar voorstellen zien die daarvoor gelanceerd zijn.
Het siert je dat je in elk geval nog inhoudelijk wat inbrengt; de rest van de POL-kliek komt niet verder dan persoonlijke aanvallen.

Het gevoerde beleid heeft tot nu toe ruimschoots onvoldoende gewerkt. Het imagoprobleem is enorm, de oververtegenwoordiging in foute lijstjes onverminderd hoog en in Europa vindt de ene na de andere terreuraanslag plaats.
pi_173404176
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dan heb je stront in je ogen, dat kan. Ik heb een duidelijke uiteenzetting gedaan in de OP en ik heb ook een hele post vol getypt met maatregelen die je zou kunnen nemen.
Die ene post #77 in een epistel van jij-bakken verspreid over meerdere posts. Vinger wijzen, beschuldigingen, slachtoffergedrag, de ander van alles in de mond leggen om daar weer over te kunnen zeiken.

Uit jouw gedrag blijkt overduidelijk dat je helemaal geen interesse hebt in een normale discussie. En die krijg je aan dit topic te zien dus ook niet. En dat komt helemaal door je eigen houding en posts. En dat weet je dondergoed.

En dat ziet AnanYaw al in reactie 2:

quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:53 schreef AnanYaw het volgende:
Een kritische discussie kan best interessant zijn. Alleen in de praktijk zijn mensen die termen als uit jouw TT gebruiken daar niet voor in. Die willen het liefst lekker simpele verbanden leggen en als iemand daar kritiek op heeft, dan is het een deugmensch. Dus veel plezier met je topic verder. :*
pi_173404471
Linkse mensen leven in de illusie dat we allemaal gelijk zijn. Als dat zo was, dan zouden er niet zoveel verschillende landen zijn. Dan zouden alle landen ongeveer een gelijke welvaart hebben. Dan zouden alle mensen qua intelligentie op een gelijk niveau zitten.

Dat is gewoon niet zo. Het komt erop neer dat bepaalde culturen, religies en etniciteiten gewoon niet samengaan. Kijk naar de gemiddelde wijk waar veel Moslims wonen: het lijkt er net een apenheul. Het is alsof zo'n omgeving hun natuurlijke habitat is. En dat botst uiteraard met mensen die wel een normale intelligentie hebben.
pi_173404504
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Die ene post #77 in een epistel van jij-bakken verspreid over meerdere posts. Vinger wijzen, beschuldigingen, slachtoffergedrag, de ander van alles in de mond leggen om daar weer over te kunnen zeiken.

Uit jouw gedrag blijkt overduidelijk dat je helemaal geen interesse hebt in een normale discussie. En die krijg je aan dit topic te zien dus ook niet. En dat komt helemaal door je eigen houding en posts. En dat weet je dondergoed.

[..]

Gutmensch gespot
pi_173404525
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Gutmensch gespot
Ik mag hopen dat je hier sarcastisch bent, anders is het wel erg typerend dat je dat nu zegt.
pi_173404550
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:39 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je hier sarcastisch bent, anders is het wel erg typerend dat je dat nu zegt.
Nee ben niet sarcastisch, ben gewoon een domrechts figuur.
pi_173404648
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee ben niet sarcastisch, ben gewoon een domrechts figuur.
Typisch als in 'goh, een verwijt in een topic vol verwijten'. Was geen verwijzing naar je intelligentie oid.
pi_173404679
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:52 schreef probeer het volgende:

[..]

Typisch als in 'goh, een verwijt in een topic vol verwijten'. Was geen verwijzing naar je intelligentie oid.
Oh wilde gewoon de karikatuur even verder doorzetten, dus vandaar.
pi_173404714
Wat vindt TS van het artikel in het AD en wat is zijn opvatting over de conclusie van Ilke Adam?
pi_173404747
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:35 schreef Sander166 het volgende:
Linkse mensen leven in de illusie dat we allemaal gelijk zijn. Als dat zo was, dan zouden er niet zoveel verschillende landen zijn. Dan zouden alle landen ongeveer een gelijke welvaart hebben. Dan zouden alle mensen qua intelligentie op een gelijk niveau zitten.

Dat is gewoon niet zo. Het komt erop neer dat bepaalde culturen, religies en etniciteiten gewoon niet samengaan. Kijk naar de gemiddelde wijk waar veel Moslims wonen: het lijkt er net een apenheul. Het is alsof zo'n omgeving hun natuurlijke habitat is. En dat botst uiteraard met mensen die wel een normale intelligentie hebben.
:') _!!!
pi_173405231
Grappug wel trouwens dat TS met zo'n TT nog durft te klagen over mensen op een bepaalde manier framen.
pi_173413814
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:16 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

Discussie was inderdaad niet het hoofddoel; dat was het uiten van een klacht. Maar als mensen de discussie willen aangaan, ga ik daar gerust op in. Een deel van de reacties komt echter niet verder dan persoonlijke aanvallen.
pi_173413901
Bij het Jeugdjournaal komen Fatma en Mustapha voordurend voor de camera in de klassen rondvraag. 100% klacht. Vooral de bontkraasgies een knikkertassies zijn in trek bij deze mensen die op oudere leedtijd voordurend in opsporing verzocht zijn.
pi_173416513
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Extreem-linkse wappie gespot.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173416539
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Sowieso is "links" ook zo'n lekker containerbegrip waar niemand wat mee kan.
Dit.
paypal.me/taaladvies
  Moderator zondag 27 augustus 2017 @ 09:59:01 #244
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173416916
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 09:28 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Extreem-linkse wappie gespot.
Altijd ready voor het maken van een accurate beschrijving _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173419742
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ze moeten jou dumpen in Kanaleneiland of een andere Marokkaanse apenwijk. Zo te zien pas je daar prima tussen.

Niks mis mee hoor. Ik zeg alleen dat mensen verschillend zijn en bepaalde culturen gewoon niet samengaan.
pi_173419823
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:55 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Ze moeten jou dumpen in Kanaleneiland of een andere Marokkaanse apenwijk. Zo te zien pas je daar prima tussen.

Niks mis mee hoor. Ik zeg alleen dat mensen verschillend zijn en bepaalde culturen gewoon niet samengaan.
Ah.
pi_173419839
'Marokkaanse Apenwijk' ook echt :')

Je doet niet eens moeite je racisme te verbergen :')
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:16:35 #248
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173420157
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:04 schreef Pharkus het volgende:
Ah goed om te zien dat dit topic zelfvervullend is en er een aantal goed in de reflex schieten.
Dat had ik gisteren ook met je vriendin die in de gag reflex schoot.
  Forum Admin maandag 28 augustus 2017 @ 06:53:11 #249
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173437359
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:16 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat had ik gisteren ook met je vriendin die in de gag reflex schoot.
Was dat niet een lachreflex om de kleine ricko?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 06:55:48 #250
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173437365
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:55 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Je zegt gewoon domme dingen. Niks mis mee hoor. Ik zeg alleen dat mensen verschillend zijn.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')