netto had die kaart al tijden achter de handquote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:19 schreef Tarado het volgende:
Siem de JongHad ik dat grapje maar niet gemaakt van de week
het kampioenschap internetbankieren?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Proficiat boys. Het kampioenschap kan jullie nu al niet meer ontgaan.
Lees het terug, zou ik zeggen. Volgens mij was er redelijke consensus dat het geen beste zet was.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hoe blij was het PSV topic toen Siem de Jong kwam?
Dan snap je dus wel dat we hier vies mad zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lees het terug, zou ik zeggen. Volgens mij was er redelijke consensus dat het geen beste zet was.
Los daarvan heeft hij bij PSV best wel zijn nut gehad als backup van de backup. Paar belangrijke goals gemaakt ook.
Maar met 150 miljoen op de bank en EL finalist, mag je toch een iets ambitieuzere keuze verwachten.
55 miljoenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:30 schreef Tarado het volgende:
verkoop Dolberg dan ook maar, maakt nu toch niet meer uit
wij zijn de rijkste!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
55 miljoen200 miljoen op de bank.
Eens, maar ja zeggen tegen het eerste bod zou ook vrij dom zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:31 schreef onlogisch het volgende:
Als Ajax Dolberg niet van de hand doet voor dit bedrag moet je de positie van Marc Netto ter discussie stellen. 50 miljoen voor een 19 jarig jongetje. Dit is een once-in-a-lifetime-opportunity.
Grote strik erom en direct brengen.
Ziyech ook, dan kunnen we genietenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:30 schreef Tarado het volgende:
verkoop Dolberg dan ook maar, maakt nu toch niet meer uit
Politieke move, duh. De harde kern fapt erop, dus Overmars' positie is veilig.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:33 schreef StarGazer het volgende:
Larsson -> niet goed genoeg
Ayoub -> niet goed genoeg
Siem de Jong -> hey, dat is interessant!
Echt. Hoe. Dan.
inderdaad daar kun je nog wel 60 miljoen van maken dan. Misschien kunnen we de grond bij PSV kopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eens, maar ja zeggen tegen het eerste bod zou ook vrij dom zijn
Had hij net zo goed Sneijder kunnen fixen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Politieke move, duh. De harde kern fapt erop, dus Overmars' positie is veilig.
Onana ook nog, kan die dwerg op doelquote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ziyech ook, dan kunnen we genieten
Zeker.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan snap je dus wel dat we hier vies mad zijn.
Ik hoor nu overal weer 15 mei, 15 mei, 15 mei... dus dat heeft Overmars goed gezien.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Had hij net zo goed Sneijder kunnen fixen.
Twice in two weeks eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:31 schreef onlogisch het volgende:
Als Ajax Dolberg niet van de hand doet voor dit bedrag moet je de positie van Marc Netto ter discussie stellen. 50 miljoen voor een 19 jarig jongetje. Dit is een once-in-a-lifetime-opportunity.
Nou ja, op 15 mei kom ik nog steeds klaar. Dus in dat opzicht snap ik Netto welquote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik hoor nu overal weer 15 mei, 15 mei, 15 mei... dus dat heeft Overmars goed gezien.
Dat. En als hij dit seizoen speelt zoals na de winterstop vorig seizoen, dan is hij straks de volgende Boilesen/Fisher.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:31 schreef onlogisch het volgende:
Ziyech en Schone zijn toch best ervaren.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker.
Overigens snap ik de gedachte van een ervaren middenvelder halen in dit Ajax wel. Zeker iemand met een echte winnaarsmentaliteit als Siem die ook naar jonge spelers toe een rol kan en wil vervullen. Het is altijd zo'n cliché, 'de rol in de kleedkamer', maar bij Siem gaat dat wel op. Meer dan bij zijn broer.
Het getuigt alleen van zo weinig ambitie en creativiteit om dan bij Siem uit te komen.
met Eriksen was hij ook goed, na die klaplong is het eigenlijk nooit meer wat gewordenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:36 schreef StarGazer het volgende:
Siem in combi met Pantelic was wel tof.
Then you are part of the problem.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nou ja, op 15 mei kom ik nog steeds klaar. Dus in dat opzicht snap ik Netto wel
Voor de bank hoop ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:38 schreef Heeinz het volgende:
Hij wordt gehaald voor het middenveld
Haha
Maar Ziyech is geen speler die een rol pakt naar de jonge gasten. Alleen als ze ook Marokkaan zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ziyech en Schone zijn toch best ervaren.
Had dan liever Anita gehaald, maar die is niet zo populair bij de fans dat hij de positie van Overmars veilig kan stellen.
Als er een buitenlandse ploeg is die interesse heeft in Ziyech ja. Waar zou ie naar toe moetenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:40 schreef Scrummie het volgende:
Als Dolberg vertrekt gok ik dat Ziyech er ook de brui aan geeft.
wel met je eens al vind ik Siem dan ook weer een fantasieloze keuzequote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar Ziyech is geen speler die een rol pakt naar de jonge gasten. Alleen als ze ook Marokkaan zijn.
En zie jij Schone als mentor? Misschien meer dan Ziyech, maar toch ook niet echt.
Geen idee. Middenmoter Engeland ofzo, die kopen toch alles wat los en vast zit.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er een buitenlandse ploeg is die interesse heeft in Ziyech ja. Waar zou ie naar toe moeten
als die middenvelders van Dortmund en Liverpool gaan dan heb je kans dat het gaat schuiven en er ook interesse voor hem gaat komenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er een buitenlandse ploeg is die interesse heeft in Ziyech ja. Waar zou ie naar toe moeten
Ik denk dat Ziyech verzuipt in Engeland.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee. Middenmoter Engeland ofzo, die kopen toch alles wat los en vast zit.
Klopt. In de spits heeft hij zijn waarde ook gehad. Vooral in 2011/2012, als vervanger van Siggy. Janssen eindelijk op zijn plek en hoppa kampioen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Eriksen was hij ook goed, na die klaplong is het eigenlijk nooit meer wat geworden
Heeft nu bij al zijn clubs openlijk commentaar geuit op trainers en/of bestuur. Dat helpt ook niet mee, daar kom je alleen mee weg als je Ibrahimovic-achtige kwaliteiten hebt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kans is groot.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Ziyech verzuipt in Engeland.
spelen vast in voor vertrek Dolberg. Heb je twee kanonnen voor de spits.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:38 schreef Heeinz het volgende:
Hij wordt gehaald voor het middenveld
Haha
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans is groot.
Misschien meoten wij hem maar nemen dan.
Ja, dat zei ik eerder dus ook al. En ambitieloos.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens al vind ik Siem dan ook weer een fantasieloze keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |