quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Newcastle gespeeld en kan precies vertellen hoe het er bij PSV aan toe gaat.
Onschatbare waarde.
Dit is grappigquote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
als de markt weer normaal is.
Ik vond hem wel prima bij PSVquote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja, hij weet wel hoe het niet moet
Dat ook nog inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zelfs als je ze 5 mil salaris geeft, willen ze nog niet komen om op zondagmiddag een potje tegen excelsior te spelen op een kunstgrasveld.
jaquote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:54 schreef TheJanitor het volgende:
Echt jammer dat Ajax network op slot zit.
40 naar 40+2 gekregen. OvermarsGODquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Toch 4 maanden de droom gehad dat we iets van normaal beleid aan het voeren waren. Gelukkig is daar de #NUANCEom te zorgen dat we Keizer nog 10 wedstrijden geven en Overmars een veer in zijn reet steken omdattie zo goed kan verkopen
WAT EEN TALENTquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
40 naar 40+2 gekregen. OvermarsGOD
Dit zijn de betere deals. Neymar is jaloers hierop.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
40 naar 40+2 gekregen. OvermarsGOD
die goal tegen Ajax was wel een beetje de oude Siem, maar dat hebben jullie toch ook te weinig gezien afgelopen seizoen meen ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond hem wel prima bij PSV
Een EK georganiseerd door Ajax Amsterdamquote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ajax gaat eigenhandig de eredivisie redden financieel.
alle salarisplafonds omhoog, overal gras en op termijn grotere stadions.
Foto?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat een lelijke clubkostuums zijn dat van ajax, lijken joggingsbroeken met een soort van net pak erboven, en die stropdassen zo lelijk niet netjes
je wil volgens mij als nederlandse topclub klasse uitstralen naar de andere clubs in Europa, nou zo hoort het niet denk ik
Foto?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat een lelijke clubkostuums zijn dat van ajax, lijken joggingsbroeken met een soort van net pak erboven, en die stropdassen zo lelijk niet netjes
je wil volgens mij als nederlandse topclub klasse uitstralen naar de andere clubs in Europa, nou zo hoort het niet denk ik
Alternatief?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:54 schreef TheJanitor het volgende:
Echt jammer dat Ajax network op slot zit.
Marc wil er 52 uit halen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:31 schreef Mani89 het volgende:
Hebben wij zojuist een bedrag van 50 miljoen geweigerd?
Ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:31 schreef Mani89 het volgende:
Hebben wij zojuist een bedrag van 50 miljoen geweigerd?
nee dat wordt dan 42+10quote:
nog steeds meer dan bij Feyenoord en PSV, dus daar maak ik mij niet zo druk om.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:35 schreef Mani89 het volgende:
We moeten maximaal cashen met die EL-hype, straks liggen we er weer 5 keer achter elkaar uit in de groepsfase/voorronde en zijn onze spelers maximaal 15 miljoen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |