Meer vleermuizen in utopia zeg ik danquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Vleermuizen zijn ook de verspreiders van Ebola
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het wordt kraakbeen verwijderen en de punt smaller maken zoiets. Uurtje - anderhalf uurtje.
Peanuts dus.
Ooo daarom is het niet zo duur..Gewoon een KNO tje, dan heeft ze nog kans dat ze het vergoedt krijgt ook, want dan zeggen ze gewoon dat het medisch noodzakelijk was. Is ze alleen haar eigen bijdrage kwijt...Wat beitelwerk..quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het wordt kraakbeen verwijderen en de punt smaller maken zoiets. Uurtje - anderhalf uurtje.
Peanuts dus.
Ik zie 2 mensen achter de pc zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:44 schreef utopia2.0 het volgende:
En het ligt allemaal al weer op het nest.......................Saaie kutstreams s'avonds............
Is hetzelfde als op bed liggen............Donker saai en geen fitty.........quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie 2 mensen achter de pc zitten.
Je hebt niks gemist Braam, twin gezeik met Chip, en bats seksintervieuws.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:45 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik heb onze Nel nog gezien vandaag, zit nog op me werk, net klaar, vanaf 3 uur vanmiddag vanalles gemist
Ja lijkt eropquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ooo daarom is het niet zo duur..Gewoon een KNO tje, dan heeft ze nog kans dat ze het vergoedt krijgt ook, want dan zeggen ze gewoon dat het medisch noodzakelijk was. Is ze alleen haar eigen bijdrage kwijt...Wat beitelwerk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. OT
Ranee achter de PC
toestand .. zucht geld
iets ook
Er zitten er ook nog buiten te praten, Jacco, Linda en Johan denk ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie 2 mensen achter de pc zitten.
Samen vreten, samen janken, samen schijten, samen slapen.......................Samen.............quote:
Alweer dat seksgedoe met Bats? Dacht dat het gestopt wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist Braam, twin gezeik met Chip, en bats seksintervieuws.
Daarom geven ze ons maar saaie streams........quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er zitten er ook nog buiten te praten, Jacco, Linda en Johan denk ik.
Daar begint ze elke keer weer mee als er nieuwe inwoners zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Alweer dat seksgedoe met Bats? Dacht dat het gestopt was
Het begon ineens weer vanavond.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Alweer dat seksgedoe met Bats? Dacht dat het gestopt was
klopt dat mag hij niet doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Demi: "Maar hij komt hier morgenochtend toch niet bij ons liggen, of wel?"
Ze kotst hem echt uit.![]()
Joh echt?.............Meen je........quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Demi: "Maar hij komt hier morgenochtend toch niet bij ons liggen, of wel?"
Ze kotst hem echt uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |