Zijn beschermd he?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik ook ik heb geprobeerd er 1 te vangen met een schepnet
Daar mogen we niks van weten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:39 schreef Bramenstruik het volgende:
En heeft Bats een betalingsregeling?
Pas maar op, meeste vleermuizen hebben het rabies virus bij zich..... krijgen we in de Cosquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik ook ik heb geprobeerd er 1 te vangen met een schepnet
Ik heb haar zelf niet gehoord, maar het word geen neus 'uitkiezen' hè?quote:
Ben je strafbaar als je ze eet danquote:
Niemand die verschil merktquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pas maar op, meeste vleermuizen hebben het rabies virus bij zich..... krijgen we in de Cos
'n hondsdolle Ghostbuster
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ben je strafbaar als je ze eet dan
Ik wilde het net schrijvenquote:
Indianen vleermuizen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Het rode ras sterft langzaam uit
heyquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ben je strafbaar als je ze eet dan
Het wordt kraakbeen verwijderen en de punt smaller maken zoiets. Uurtje - anderhalf uurtje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb haar zelf niet gehoord, maar het word geen neus 'uitkiezen' hè?
Dat lijkt hij soms alquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pas maar op, meeste vleermuizen hebben het rabies virus bij zich..... krijgen we in de Cos
'n hondsdolle Ghostbuster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |