Ach zo zijn er meerdere die daar komen om vakantie te vieren niet alleen Chippquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:01 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet waarom en vent binnen komt die geen doel heeft hier, die heeft nog helemal niks gedaan
ik kenn niet vele daarquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach zo zijn er meerdere die daar komen om vakantie te vieren niet alleen Chipp
de ander discussie gaa ik helemal niet luisterenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:03 schreef Gooddeal het volgende:
Ik trek die grote bek van Linda ook niet meer. Wat een zelfoverschatting weer.
Behalve als ze het met Jacco doet, weet je nog die ene keerquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:03 schreef Gooddeal het volgende:
Ik trek die grote bek van Linda ook niet meer. Wat een zelfoverschatting weer.
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Behalve als ze het met Jacco doet, weet je nog die ene keer
En wat ze toen tegen Cemal zei, ze vond dat niet vreemdgaan omdat hij homo is
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:04 schreef Raskolnikow het volgende:
Chip: "...op het moment dat er tegen mij gezegd wordt 'ik hak er een knoop doorheen'..."
Ik kom ook even naar deze stream.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:08 schreef MacDeMarco het volgende:
trol: heb je die vrouw gebeft?
romy: ja
Ben weg gegaan bij die twee over naar Bil en haar vragen, maar ook die ga ik uitzetten ppfffffquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:08 schreef Ranah het volgende:
demi en chipp zijn heel redelijk naar elkaar nu
ANDERE STREAM NUquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:08 schreef mario390 het volgende:
hij gaat zo lang Ruzie maken zo lang hun Moeder de Hutschnur platzt
Dan moet ze bats ook maar eens beffen dan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy had dezelfde band met die vriendin als met Bats
ik houd een plekje voor je vrijquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:08 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik kom ook even naar deze stream.
Jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dan moet ze bats ook maar eens beffen dan.
nog nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:08 schreef Ranah het volgende:
demi en chipp zijn heel redelijk naar elkaar nu
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
met veel apenhaar op dr pruim ?
Gatverdamme, Struis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:11 schreef Mjelleke het volgende:
Sorry hoor maar we oordelen behoorlijk over t (seks)gedrag van Billy... maar Romy is dus 10x erger....Billy heeft nog nooit one night stands gehad. Altijd wel een tijdje samengeweest met die persoon. Romy wordt 25 heeft 11 bedpartners gehad. Waarvan 7-8 one night stands waren.
Niks mis met one night stands.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:11 schreef Mjelleke het volgende:
Sorry hoor maar we oordelen behoorlijk over t (seks)gedrag van Billy... maar Romy is dus 10x erger....Billy heeft nog nooit one night stands gehad. Altijd wel een tijdje samengeweest met die persoon. Romy wordt 25 heeft 11 bedpartners gehad. Waarvan 7-8 one night stands waren.
plastic zakkie ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:12 schreef Dotteke het volgende:
Romy houdt er ook van om de keel dicht te knijpen, zo beweging maakte ze alti
Wat Billy zegt geloof ik dus gewoon geen ruk van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:11 schreef Mjelleke het volgende:
En op de vide waar de was hangt en in het bos.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:13 schreef MacDeMarco het volgende:
romy: onder de trampoline en meerdere malen in het invalidentoilet gedaan
Ja. Dat is ook wel bekend. Was zelfs vaak in beeld toenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:13 schreef MacDeMarco het volgende:
romy: onder de trampoline en meerdere malen in het invalidentoilet gedaan
met wie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En op de vide waar de was hangt en in het bos.
Op die vide hebben ze een keer een nacht (of enkele) geslapen. Mocht toen niet langer vanwege gevaar er af te vallenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En op de vide waar de was hangt en in het bos.
En daar dan nog trots op zijn ook, dom mokkel. Die heeft zich zo goedkoop neergezet niet te geloven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:15 schreef snetje het volgende:
Billy geeft nu toe dat ze al een hele week voor de lipsinc battle bezig waren ..zij en Jessie..
welke stream is dat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:17 schreef mario390 het volgende:
gio heeft het in groentenbeet gedaan
Nee heeft ze nog niets over gezegd, ze kijkt wel uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Batsie vergeet het Olive oil dingetje
die onderarm van RuuuHuud in dr ster ?
of is dat al langs geweest
Dat verzint ze.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:15 schreef snetje het volgende:
Billy geeft nu toe dat ze al een hele week voor de lipsinc battle bezig waren ..zij en Jessie..
Johan is goed bezig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:20 schreef Ranah het volgende:
demi denkt dat johan voor probemen gaat zorgen, hij wilde de muziek niet zachter zetten toe ze het vroegen ivm hun gesprek
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat verzint ze.
Naja, Jessie is ze toch al kwijt. Ze probeert weer stoer te doen. Zeker aan de drank? Dan slaat haar fantasie nog meer op hol dan normaal.
Gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:22 schreef Ranah het volgende:
de afspraak is dat chipp in zo'n situatie en demi even een gesprekje hebben, als zij gezeik hebben hebben zij 2 een gezeik
Alsof de rest een echt doel heeft. Willen alleen maar met hun smoel op tv. ook die janktwins. Of is kettinkjes maken een doel wat alleen in Utopia te realiseren is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog zo en vent zonder richtige doel, muziek auflegen is geen doel hoor
Coltrui.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lastig he Gangstah
onthouden je gedraai
.. Chip, Twins ..receptie
updaten gesprekje buiten..
Zitzakken .. Linda
Mady, Bo,Floor,Jakkie
iemand heeft een bultje... o Linda
ze heeft een klitje onder dr neus
veel snuiten dan komt ze
.
sommige verkochen wel wat,sommige doen niksquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsof de rest een echt doel heeft. Willen alleen maar met hun smoel op tv. ook die janktwins. Of is kettinkjes maken een doel wat alleen in Utopia te realiseren is?
Rollkragenpulliquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lastig he Gangstah
onthouden je gedraai
.. Chip, Twins ..receptie
updaten gesprekje buiten..
Zitzakken .. Linda
Mady, Bo,Floor,Jakkie
iemand heeft een bultje... o Linda
ze heeft een klitje onder dr neus
veel snuiten dan komt ze
.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:26 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Rollkragenpulli
Ik klap je op je schmuli
Ik slinger met mijn tully
en ik knijp een lekkere schnulli
Het enige wat die twins vandaag gedaan hebben is gekookt. Nou nou nou, chapeau!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
sommige verkochen wel wat,sommige doen niks
swaffelehquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:26 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Rollkragenpulli
Ik klap je op je schmuli
Ik slinger met mijn tully
en ik knijp een lekkere schnulli
Ja. Geen Chinees zover ik weet.quote:
ja vandaag klopt en andere dagen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het enige wat die twins vandaag gedaan hebben is gekookt. Nou nou nou, chapeau!
En janken. Janken, janken en nog eens janken.
Onze toenmalige koning wel, hoooor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
in 1889 hadden ze geen pulli hoor
Je wordt te bijdehand.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja vandaag klopt en andere dagen?
Nou denk dus niet dat ze t verzint. Ze waren toen erg close. Ze zei net ook ik was er zelf bij heb t ook toegelaten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat verzint ze.
Naja, Jessie is ze toch al kwijt. Ze probeert weer stoer te doen. Zeker aan de drank? Dan slaat haar fantasie nog meer op hol dan normaal.
Doen ze nog minder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Toen hebben ze niet gekooktquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Toegelaten? Ze sprong er zelf steeds op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nou denk dus niet dat ze t verzint. Ze waren toen erg close. Ze zei net ook ik was er zelf bij heb t ook toegelaten.
de foto will ik zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onze toenmalige koning wel, hoooor.
Krijg toch echt het idee dat Bill Jessie gebruikte....Bill dacht hem in haar zak te hebben, oke het is triest om zo ver te gaan bij een man helemaal als het geen zak heeft uitgemaakt.....en hij die zelfde avond enkel door een zoentje helemaal hoteldebotel is van een ander.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:19 schreef Mjelleke het volgende:
Sow bil en Jessie hebben nog sex gehad de ochtend van de lipsinc battle... en s avonds besluit die om verder te gaan met en te wachten op Demi. Kan me dan best voorstellen dat Billy zich gebruikt voelde.. Jessie was dus toch iemand met een dubbele agenda. Maar t ging ff te veel over Jessie en had ze geen zin meer in t interview en gast ze roken.
GB plaagt maar watquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk je bedoelt wel 1989 niet 1889
weet bil al dat jessie en oa do bij jacco waren toen hij dat concert deed (weet f niet hoe t heet)quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg toch echt het idee dat Bill Jessie gebruikte....Bill dacht hem in haar zak te hebben, oke het is triest om zo ver te gaan bij een man helemaal als het geen zak heeft uitgemaakt.....en hij die zelfde avond enkel door een zoentje helemaal hoteldebotel is van een ander.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Was zij het niet die steeds vroeg aan Jessie mag ik alsjeblieft bij je slapen . Zal niks doen alleen slapen....kan nu niet alleen liggen alsjeblieft.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nou denk dus niet dat ze t verzint. Ze waren toen erg close. Ze zei net ook ik was er zelf bij heb t ook toegelaten.
Weet ik eigenlijk niet, of Jacco daar over gehad heeft. |Hoeft er maar een te zijn en het komt vanzelf bij haar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
weet bil al dat jessie en oa do bij jacco waren toen hij dat concert deed (weet f niet hoe t heet)
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]ja maar dat is bijna rokokokoko deze pulli bedoel ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan een spencer er overheen.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat is bijna rokokokoko deze pulli bedoel ik niet
En we zijn het weer eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik vind Fay toch echt wel gek zijn met Chip.
Jammer dat haar zusje dat blokkeerd.
zij is en betje naiv(fay)quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
Ja dat is toch zo een naar bemoeizuchtig mens. En absoluut niet eerlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Beau bemoei je met je eigen kut relatie, oud wijf
ja net zoals romy gek is op cemal, tot er een betere isquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
Zal wel broeien, heeft wederom geen water gehad vandaag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bo staat met haar hand via de broekzak van haar mega korte broekje in haar doos te graaien.
Ik heb dat idee nu eens een keertje niet. Heb t wel vaak gehad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg toch echt het idee dat Bill Jessie gebruikte....Bill dacht hem in haar zak te hebben, oke het is triest om zo ver te gaan bij een man helemaal als het geen zak heeft uitgemaakt.....en hij die zelfde avond enkel door een zoentje helemaal hoteldebotel is van een ander.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal wel broeien, heeft wederom geen water gehad vandaag.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal wel broeien, heeft wederom geen water gehad vandaag.
Mooi dat er filmpjes van zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Demi liegt er weer op los.
Ze zal er nooit tussen komen, en Fay altijd vrij laten en haar eigen keuzes laten maken.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgende maand komen de vriendinnen van de twins.
Ik kijk al uit naar de confrontatie tussen Heaven en Chipp.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mooi dat er filmpjes van zijn.
Dat nou net Bas daar een mening over moet geven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Chip is ook geen Bas die Beau puur voor de sex heeft
Heeft Bas een mening dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat nou net Bas daar een mening over moet geven.
En jij denkt dat we daar iets van te zien krijgen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgende maand komen de vriendinnen van de twins.
Ik kijk al uit naar de confrontatie tussen Heaven en Chipp.
Heaven lijkt me nog leuker. Die is van de wagens, dus die neemt geen blad voor d'r mond.quote:
En met zijn eigen snol zwijgt 'ie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Over andermans relatie blijkbaar wel.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En jij denkt dat we daar iets van te zien krijgen?
Is een houding. Ze denkt dat het nonchalant staat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:41 schreef chufi het volgende:
Bats heeft altijd wat in dr mond ... Zou dat compensatiegedrag zijn?
nee hoor kutsbatsquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bats stuurt Demi naar Johan om hem aan te spreken.
Ik zei het net al, ik verdenk Chipp ervan dat hij er alleen maar op uit is om haar bloempje te plukken en straks tegen zijn vrienden kan pochen dat hij een maagdje gedaan heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Chip is ook geen Bas die Beau puur voor de sex heeft
Demi is eerlijk en oprecht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben het bijna nooit met je eens, maar wat Fay en Demi betreft altijd wel.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
Ik word schijtziek van het hele kutkleuter verhaallijntje.
Wie zou er niet van een flat springen om van Bats af te zijn?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou zeggen Hai Bats jij had toch een ex die van een flat sprong door jou?
Hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat Fay een "maagdje"is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zei het net al, ik verdenk Chipp ervan dat hij er alleen maar op uit is om haar bloempje te plukken en straks tegen zijn vrienden kan pochen dat hij een maagdje gedaan heeft.
Geheel in lijn met hoe hij zich in het begin al gedroeg..
De broer van Ron.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie zou er niet van een flat springen om van Bats af te zijn?
nee ..zoiets zou je niet zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou zeggen Hai Bats jij had toch een ex die van een flat sprong door jou?
Dat vermoeden had ik al die tijd al en gisteren werd er in de uitzending ook nog over gesproken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat Fay een "maagdje"is.
Alleen het woord al.
8,661417322834646quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee ..zoiets zou je niet zeggen
te pijnlijk om iemand daarmee verwijten te maken
hoeveel inch is het geworden
Die heeft het geluk gehad Bats nooit gekend te hebben.quote:
Ik las Kubaz.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
kutbats will demi op johan bringen
tegen fay? klopt en andersom ook zei hij netquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
chip zei ik ben toch je type niet
Maar straks als als dr neusquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Billy; Ik denk dat er heel veel onkunde is, jullie zijn nog zo jong en nog amper relaties gehad.
Ja tuurlijk Bats heeft veel ervaring. De kerels rennen keihard voor haar weg. [ afbeelding ]
ja ze weet het goed ja nu de uitvoering bij haar zelf nogquote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:48 schreef BeriBeri het volgende:
Bats weet het allemaal zo goed, met al die fantastische relaties die ze heeft gehad
Ik denk dat deze hele situatie gewoon reuze interessant is voor Fay. Die is echt nog zoekende.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
tegen fay? klopt en andersom ook zei hij net
Ik verwacht dat het een schoonheidsfoutje wordt .. Kan ze gelijk door naar het volgende Talpa programma "Medische fouten onder de loep"quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dan staan ze voor haar in de rij.![]()
![]()
Haue is Fries.quote:
je moet KURBA in slowenien zoekenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat deze hele situatie gewoon reuze interessant is voor Fay. Die is echt nog zoekende.
Alles voor een tv momentje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het een schoonheidsfoutje wordt .. Kan ze gelijk door naar het volgende Talpa programma "Medische fouten onder de loep"
Ja dat bloempje is al lang geplukt volgens mij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat Fay een "maagdje"is.
Alleen het woord al.
Gewoon PB haar fantasie lesbisch nog in de kast blablaquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja dat bloempje is al lang geplukt volgens mij.
Vorige keer kwam ze ook terugquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:52 schreef mazaru het volgende:
Bats zegt: "Oh wacht! Misschien vinden mensen dit leuk. HUHUHUHUHU..." en ze leest de risico's van haar operatie hardop voor. Eindigt met "...en in het uiterste geval is er risico van overlijden."
HUHUHUHU
![]()
Nou Bats, je hoeft van mij niet dood hoor Gewoon permanent die poort uit is voldoende
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Of Bats Billy op zoek naar een echte vent, met een maatje meer
Klopt.quote:
Ja dat permanent moet haar wel even goed ingepeperd worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vorige keer kwam ze ook terug
Volgens mij niet. En uit eerdere gesprekken bleek het ook al min of meer. En Floor had het er gisteren ook nog over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja dat bloempje is al lang geplukt volgens mij.
Noem het mensenkennis of levenservaring.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon PB haar fantasie lesbisch nog in de kast blabla
weet je zeker dat het een zender isquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
Beau heeft een gat in haar broek, de zender komt eruit.
Als ze dan nog een keer terug komt haal ik haar er persoonlijk uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vorige keer kwam ze ook terug
kan je geen broek meer noemen toch, zitten geeneens pijpen aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
Beau heeft een gat in haar broek, de zender komt eruit.
Fay zei dat, dus dan zal het wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een zender is
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een zender is
Dat wil ik zien!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze dan nog een keer terug komt haal ik haar er persoonlijk uit
Schijnheilig vals teringwijf is datquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:00 schreef Koos1958 het volgende:
Petje af voor die noah die staat nog steeds voor te bakken.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kunnen ook wel schaamlippen geweest zijn natuurlijk.
Heb je vanavond niet nog even tijd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze dan nog een keer terug komt haal ik haar er persoonlijk uit
Lekker okselzweet op de patatquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noahh heeft een engel op zn schouders wonen
ontbloot bovenlijf en frituren
..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schijnheilig vals teringwijf is dat
Is het al bekend wie de frikandellen opgevroten heeft?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker okselzweet op de patat
Tenminste nog iemand die aan het besparen denkt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker okselzweet op de patat
Zo is dat dat gemauw van hij werkt zo hard lazer op zegquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schijnheilig vals teringwijf is dat
Waarom denk je dat Billy al de hele dag zo vrolijk is, die zit er op..... ff stapelen en floeppp wegquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is het al bekend wie de frikandellen opgevroten heeft?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Billy al de hele dag zo vrolijk is, die zit er op..... ff stapelen en floeppp weg
waren ze
Blijft een bokkelulquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk hij werkt wel door.
het snot voor zn ogenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk hij werkt wel door.
Heeft Chipp nog Loogman voor de patat te pakken gekregen na sluitingstijd??quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:00 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn plastisch chirurg zit huilend naar die tepels te kijken en zijn rolmaatquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:06 schreef Gooddeal het volgende:
Gewoon ranzig, patat voorbakken voor gasten, voor de verkoop, in je blote bovenlijf.
hij is een psychopaat, haal eens een fricandel uit zijn vriezer, dan draait hij doorquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:00 schreef Koos1958 het volgende:
ze kunnen alles makenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:06 schreef Gooddeal het volgende:
Gewoon ranzig, patat voorbakken voor gasten, voor de verkoop, in je blote bovenlijf.
Ik wilde hier eigenlijk een flauwe transgender grap maken, maar het komt niet uit de verfquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij is een psychopaat, haal eens een fricandel uit zijn vriezer, dan draait hij door
te laatquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik doneer geen 5 cm piel meer ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |