Mensen die elke rustige episode met veel dialoog saai noemden de vorige seizoenenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan krijg je weer gezeik dat de helft ''filler episodes'' zijn.
Ik vind het prima zo, afronden die boel en door naar de films
(En boeken!)
Jij noemt het afronden, ik vind het afraffelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan krijg je weer gezeik dat de helft ''filler episodes'' zijn.
Ik vind het prima zo, afronden die boel en door naar de films
(En boeken!)
Daar was toch sprake van? Dat ze de prequels in filmvorm gingen uitbrengen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die elke rustige episode met veel dialoog saai noemden de vorige seizoenendat waren vaak de episodes waar ik het meeste van kon genieten.
Maar goed, ik ben wel benieuwd naar de prequels. Hoe kom jij bij films trouwens?
Dit alles is waar ze de laatste 6 seizoenen naar toe hebben gewerkt. Als er nu nóg minuten lang verspild zou worden aan beelden die laten zien dat men reizigd.. nou dan weet je het wel. Het is gewoon nooit goed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij noemt het afronden, ik vind het afraffelen.
Nee hoor, die gaan ze gewoon uitbrengen als serie bij HBO.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Daar was toch sprake van? Dat ze de prequels in filmvorm gingen uitbrengen?
Hadden ze die twee idioten niet gewoon buiten kunnen flikkeren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat D&D gewoon klaar zijn met dit project en iets anders willen doen (en misschien ook wel de meeste mensen van de cast). HBO wilde nog wel wat meer seizoenen.
Ik heb dit ook lang weten te verdedigen, en op sommige punten is het ook prima. Maar in de laatste episode is het dus dat Gendry dus heel snel terugrent naar De Wall (wat een flinke wandeling was voor de rest) en dat hij dan een raven stuurt die een half continent moet afleggen en daarna dat Dany ook die hele reis aflegt op haar draken en ze ook precies meteen de plek weet te vinden waar Jon etc zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dit alles is waar ze de laatste 6 seizoenen naar toe hebben gewerkt. Als er nu nóg minuten lang verspild zou worden aan beelden die laten zien dat men reizigd.. nou dan weet je het wel. Het is gewoon nooit goed.
Ook goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, die gaan ze gewoon uitbrengen als serie bij HBO.
Ik care niet om zulke zaken, ik maak me liever druk over de boekverschillenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook lang weten te verdedigen, en op sommige punten is het ook prima. Maar in de laatste episode is het dus dat Gendry dus heel snel terugrent naar De Wall (wat een flinke wandeling was voor de rest) en dat hij dan een raven stuurt die een half continent moet afleggen en daarna dat Dany ook die hele reis aflegt op haar draken en ze ook precies meteen de plek weet te vinden waar Jon etc zijn.
Dit had je al kunnen oplossen door of de groep op paarden te laten reizen, ravens mee te nemen (net als ze in seizoen 2 deden) of Dany die al bij Eastwatch verbleef om te wachten tot ze kon helpen.
D&D hadden gewoon de logistiek van de productie best kunnen regelen maar het schrijfwerk dan meer laten delegeren aan mensen die er wel nog fris naar kunnen kijken. Is ook helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Hadden ze die twee idioten niet gewoon buiten kunnen flikkeren?
Die acteurs hebben volgens mij de grootste lol met elkaar, hadden vast nog wel een aflevering of vier/vijf meer kunnen doen (zeker met dat salaris anders ben je ook maar een lul).
Nee dat gaan ze niet doen, heeft GRRM zelf al gezegd op zijn blog. Want hij vindt een verhaal waar we elk belangrijk plotpunt al weten niet echt de energie waard om te laten zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ook goedHoorde iets over Robert's Rebellion?
Slimquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze niet doen, heeft GRRM zelf al gezegd op zijn blog. Want hij vindt een verhaal waar we elk belangrijk plotpunt al weten niet echt de energie waard om te laten zien.
En Dunk & Egg laat hij ook niet verfilmen omdat daar de boeken ook niet van af zijn en hij niet weer dezelfde fout maakt.
Het is nu gewoon slordig en lelijk, dat het zo snel gaat is nog niet het ergste, het wordt gewoon afgeraffeld en daar mag je best wat over zeggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dit alles is waar ze de laatste 6 seizoenen naar toe hebben gewerkt. Als er nu nóg minuten lang verspild zou worden aan beelden die laten zien dat men reizigd.. nou dan weet je het wel. Het is gewoon nooit goed.
Hij ziet GOT dus als een fout?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze niet doen, heeft GRRM zelf al gezegd op zijn blog. Want hij vindt een verhaal waar we elk belangrijk plotpunt al weten niet echt de energie waard om te laten zien.
En Dunk & Egg laat hij ook niet verfilmen omdat daar de boeken ook niet van af zijn en hij niet weer dezelfde fout maakt.
Oh mbt boeit mij dat wat minder, want daarvan kan toch niet alles op het scherm verschijnen. Maar in de laatste twee episodes volgen de plotholes elkaar iets te snel op. En die deus ex machina reddingen zijn toch niet interessant? Je weet op het einde dat Jon toch blijft leven, dus het is helemaal niet spannend ook om hem dan in zijn eentje tegen een bende zombies te laten staan als dan ineens Benjen uit het niets verschijnt om hem te helpen en daarna zelf doodgaat binnen twintig seconden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik care niet om zulke zaken, ik maak me liever druk over de boekverschillen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
want daarvan kan toch niet alles op het scherm verschijnen.
Liever dit dan dat Jon daadwerkelijk dood gaat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh mbt boeit mij dat wat minder, want daarvan kan toch niet alles op het scherm verschijnen. Maar in de laatste twee episodes volgen de plotholes elkaar iets te snel op. En die deus ex machina reddingen zijn toch niet interessant? Je weet op het einde dat Jon toch blijft leven, dus het is helemaal niet spannend ook om hem dan in zijn eentje tegen een bende zombies te laten staan als dan ineens Benjen uit het niets verschijnt om hem te helpen en daarna zelf doodgaat binnen twintig seconden.
Wel dat hij een tv-serie het einde van zijn boekenreeks laat verklappen ja, dat lijkt me duidelijk.quote:
Ja maar dat ging toch niet gebeuren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Liever dit dan dat Jon daadwerkelijk dood gaat.
Nou, maak er dan maar wat spectaculairs van, toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat ging toch niet gebeuren.
Rhaegal die terugkwam om hem te redden was toch ook prima geweest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou, maak er dan maar wat spectaculairs van, toch?
Of hij breit er in zijn boeken gewoon een ander einde aan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel dat hij een tv-serie het einde van zijn boekenreeks laat verklappen ja, dat lijkt me duidelijk.
En hij is ook niet tevreden over de serie volgens mij, al zal hij dit nooit in het openbaar toegeven. Maar las van mensen dat hij er wel kritisch over was op bepaalde bijeenkomsten (maar goed als er iemand schuld aan heeft is hij het wel)
Geen tijd meer voor helaasquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:43 schreef GGMM het volgende:
Sowieso jammer van Benjen. Hij is puur teruggekomen om 2 keer op het laatste moment de boel te redden. Had gehoopt dat we wat meer van dat character te zien zouden krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |