Duurt altijd even, pik.quote:
Ik dacht al ik speel gelijk.quote:
Zucht.quote:Op donderdag 30 november 2017 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Komend weekend hopelijk meer punten, ga wel uit van een overwinning van Excelsior, dus hoop dat ik 27 punten aan de pot tegen NAC overhou
Het is nu pas allemaal verwerkt. Je staat nu 33ste.quote:Op zondag 3 december 2017 19:44 schreef Joosie200 het volgende:
Mooie ronde met 84 punten. En van plek 28 naar plek 20
Je staat 75ste.quote:Op zondag 3 december 2017 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
72 punten en zak van de 65e naar de 69e plek. Ach ja.
edit: blijkbaar stond ik 70e en ben dus een plekje gestegen, heuj
Huh? Vorig weekend had ik 55 punten, toen ik vanavond keek 84 punten en stond ik 20e. Hoe zo is het dan opnieuw aangepast?quote:Op zondag 3 december 2017 21:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is nu pas allemaal verwerkt. Je staat nu 33ste.
Het duurt een uur voordat echt alles is verwerkt.quote:Op zondag 3 december 2017 21:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Huh? Vorig weekend had ik 55 punten, toen ik vanavond keek 84 punten en stond ik 20e. Hoe zo is het dan opnieuw aangepast?
Ze hebben eerst de wedstrijden van vrijdag en zaterdag verwerkt (zodat ze nu gelijk de wedstrijden van zondag in 1 keer konden meepakken, anders zou het nog langer duren).quote:Op zondag 3 december 2017 21:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Huh? Vorig weekend had ik 55 punten, toen ik vanavond keek 84 punten en stond ik 20e. Hoe zo is het dan opnieuw aangepast?
Ah, oké. Dat was mij niet duidelijk. Wel logisch om dat in etappes te verwerkenquote:Op zondag 3 december 2017 21:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze hebben eerst de wedstrijden van vrijdag en zaterdag verwerkt (zodat ze nu gelijk de wedstrijden van zondag in 1 keer konden meepakken, anders zou het nog langer duren).
En aangezien je teamopstelling kon je dus al inschatten hoeveel plaatsen je nog ging dalen (er vanuit gaan dat de meeste mensen tussen de 30 en 45 punten nog gingen halen vandaag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |