Je moet ook gewoon mazzel hebben. Ik had 11 starters, 2 ajaxieden en 1 feyenoorder en 10 spelers verloren hun wedstrijd dus ik ook. Meest doordachte team wat ik ooit heb opgesteld heeft de minste punten gepakt ooit!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 10:50 schreef ondeugend het volgende:
Vorig jaar slecht gestart en voor de eerste keer mee gedaan. De helft stond niet in de basisWat dus weken duurde voor in een beetje in kon lopen.
Dit jaar anders aangepakt. Goed gekeken naar basisplaatsen aan de hand van oefenwedstrijden en dergelijk.
24e
Tuurlijk speelt geluk een grote rol. maar even aandacht geven aan basisplaatsen ook ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 10:56 schreef govie het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon mazzel hebben. Ik had 11 starters, 2 ajaxieden en 1 feyenoorder en 10 spelers verloren hun wedstrijd dus ik ook. Meest doordachte team wat ik ooit heb opgesteld heeft de minste punten gepakt ooit!
Herhaal ik ook nog even mijn verzoek: tussentijds kunnen bewaren met minder dan 11 spelers.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:36 schreef Piebe het volgende:
Dat gesleep is echt een ellende. Kan dat niet veranderd?
Ze hebben ook allemaal een basisplaats dusja, gewoon klote. Ik kijk het even nog een speelronde aan en kan daarna altijd nog de helft vervangen. ik had 2 spelers van ADO/NAC/RODA/AJAX en 1 speler van FEY/WII/VVV. Fuck mij!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt geluk een grote rol. maar even aandacht geven aan basisplaatsen ook ook.
Valt me nu pas opquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, dit topic heeft dezelfde TT als het FC Twentetopic, klik steeds verkeerd
Ik wil die van het Twente topic wel veranderen naar iets anders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, dit topic heeft dezelfde TT als het FC Twentetopic, klik steeds verkeerd
Niks d'r van, Twentetopic was eerderquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil die van het Twente topic wel veranderen naar iets anders.
Nou zeg, ik had nog wel zo'n goede.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks d'r van, Twentetopic was eerder
Je bent een plaatsje geklommen doordat ik mijn team heb geupdate. Eerst stond ik 123equote:
Je moet ook niet slepen. Je moet de speler aanklikken en dan weer op het "veld" klikken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:36 schreef Piebe het volgende:
Dat gesleep is echt een ellende. Kan dat niet veranderd?
ik kan het met een instelling wel aanpassen, maar dan heb je ook dat er users met de strategie komen dat ze met onvolledige teams gaan spelen, terwijl wij willen dat je met complete teams speelt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Herhaal ik ook nog even mijn verzoek: tussentijds kunnen bewaren met minder dan 11 spelers.
Oh ik dacht aan een functie dat je na bewaren nog een keer op bevestigen moet klikken, zoiets. Al lijkt het me dat je met een onvolledig team wel bonuspunten moet verdienen eigenlijkquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kan het met een instelling wel aanpassen, maar dan heb je ook dat er users met de strategie komen dat ze met onvolledige teams gaan spelen, terwijl wij willen dat je met complete teams speelt.
In het teammanagement kun je naar hartelust dingen uitproberen voordat je het opslaat. Het aanpassen naar onvolledige teams vergt een behoorlijke ombouw, omdat je dan wilt dat die teams niet meedingen. Het is een punt waar onze prio's in ieder geval niet liggen, juist omdat je zo kunt spelen met de teams voordat je dingen opslaat.
Vorig jaar 171 geëindigd, maar toen had ik na het aanmaken van het team nooit meer gewisseld.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik heb plaats 66Nu probeer ik te gaan voor de top50 ipv 100
Geluktquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:20 schreef RanjaCup het volgende:
[..]
Je moet ook niet slepen. Je moet de speler aanklikken en dan weer op het "veld" klikken.
Dan moet het beter gaan.
Hoe vinden jullie mijn wissel van Vitesse voor AZ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 01:32 schreef Ebakkenes het volgende:
Mijn hele team omgegooid: spelers van Vitesse, Sparta en Roda JC vervangen door spelers van AZ en NAC.
33, drama. Dessers speelt nog wel, hopelijk peert hij er een paar in.quote:Ambrose 3
Van Crooy 2
Ziyech 5
Koolwijk 3
García 1
Leemans 0
Van der Heijden 9
Vliet -
Klomp -
Jones 10
quote:
Dit was voor mij juist wel een aardig weekend, mijn verdediging doet t redelijk, niemeijer een pingel en een veldgoalquote:Op zondag 10 september 2017 11:36 schreef SnuggLe het volgende:
Ach ja, weinig mensen met veel punten doordat oa Haps en Bottegin niet speelden, Jorgensen nog weinig scoort, Zwolle niets doet en vd Beek geel heeft.
Vind ik juist wel de charme van dit spel. Moet je een stuk meer vooruitdenken. Biedt ook veel meer ruimte om verschillende soorten 'gokjes' te nemen.quote:Op zondag 10 september 2017 12:09 schreef Joosie200 het volgende:
Gingen de eerste twee rondes wel lekker, dit weekend valt behoorlijk tegen. Maar ja tegen Ajax valt het wel te verwachten. Vind het wel stom dat de manager telkens voor twee speelrondes gelockt is en niet zoals de F1 manager enkel per ronde/gp apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |