SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, natuurlijk vond je dat, want het zijn weer onzinnige stropoppen die niet te onderbouwen zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2017 23:56 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wat ik van je vraag vond ja
Je weet zelf ook wel dat mensen dat (en meer) gezegd hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2017 23:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk vond je dat, want het zijn weer onzinnige stropoppen die niet te onderbouwen zijn.
"ZE VINDEN ONS DOMME FASCISTISCHE NAZI'S!!"
Wie zegt dat dan en waar?
"JA DAT MAAKT NIET UIT, DAT VINDEN ZE GEWOON!!!"
Wat een niveau weer.
Ja, goeie drogreden weer man.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:02 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat mensen dat (en meer) gezegd hebben
Je wilt natuurlijk zeggen dat ze nooit zeggen facistische nazi of nazistische fascist, of niet? Maar hebben ze ook nooit gezegd facist of nazi?quote:
Niet helemaal. Het debat wordt afgehouden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 23:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus er is wel een debat maar er wordt niet gezegd wat je wil horen.
Geen idee, jij beweert hier weer van alles. Maar een onderbouwing blijft natuurlijk uit, gewoon lekker wentelen in die slachtofferrol.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:07 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Je wilt natuurlijk zeggen dat ze nooit zeggen facistische nazi of nazistische fascist, of niet? Maar hebben ze ook nooit gezegd facist of nazi?
Het is zo'n beetje hèt thema van de laatste verkiezingsdebatten geweest bijvoorbeeld. Hoe kun je dan nog beweren dat het debat wordt afgehouden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:07 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het debat wordt afgehouden.
Over Zwarte Piet wordt ook veel geklets maar een echt debat over racisme in Nederland blijft uit. Snap je mijn punt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje hèt thema van de laatste verkiezingsdebatten geweest bijvoorbeeld. Hoe kun je dan nog beweren dat het debat wordt afgehouden?
Er zit nogal een verschil tussen een verkiezingsdebat en een debat in de kamer of niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje hèt thema van de laatste verkiezingsdebatten geweest bijvoorbeeld. Hoe kun je dan nog beweren dat het debat wordt afgehouden?
Wat mis je dan in het huidige racismedebat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:11 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Over Zwarte Piet wordt ook veel geklets maar een echt debat over racisme in Nederland blijft uit. Snap je mijn punt?
Geen idee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat mis je dan in het huidige racismedebat?
Die edit kwam te laatquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:13 schreef Mr.Major het volgende:
https://joop.vara.nl/opin(...)d-van-thierry-baudet
Niet klikken aub: de titel: Dit is het slecht verhulde nazi gedachtegoed van thierry baudet
Een ander mooi pareltje
In de Tweede Kamer? In talkshows? Waar wordt niet gepraat over immigratie en de grenzen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:11 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Over Zwarte Piet wordt ook veel geklets maar een echt debat over racisme in Nederland blijft uit. Snap je mijn punt?
http://bfy.tw/DUx0quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:11 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil tussen een verkiezingsdebat en een debat in de kamer of niet?
Ik doe niet andersquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)en-met-elkaar-samen/
Wil iemand LelijKnap even voor mij lokquoten?Ik heb nog een cadeautje voor hem terug.
![]()
(FOK!ken op een telefoon, dat lukt nooit echt lekker)
Topwebsite. Maar goed waar heb je mij horen zeggen dat er geen debatten over immigratie zijn geweest?quote:
Als een moslim islamofoob is, is hij dan ook oikofoob?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wil iemand LelijKnap even voor mij lokquoten?Ik heb nog een cadeautje voor hem terug.
![]()
Ben nu al fan van die gozer. Veel Moslims zeiden het al maar eindelijk komt er eens een hoge pief.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
![]()
Je zegt er zit nogal een verschil tussen een verkiezingsdebat en debatten in de Tweede Kamer. Het is niet dat die debatten niet in de Tweede Kamer gevoerd zijn. Dat is zo'n beetje overal een onderwerp van gesprek geweest de afgelopen 2 jaar. Ik begrijp echt niet hoe je met droge ogen kunt beweren dat die debatten niet worden gevoerd of worden afgehouden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:17 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Topwebsite. Maar goed waar heb je mij horen zeggen dat er geen debatten over immigratie zijn geweest?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben nu al fan van die gozer. Veel Moslims zeiden het al maar eindelijk komt er eens een hoge pief.
Ik vind het een beetje een matig stuk. Her en der maakt ie een punt, maar vaker zijn het maar een paar schijnbewegingen. "Hij heeft dit boek". Lekker boeiend. Ik heb wel extremere boeken. Om het over die nazi-aantijging nog maar niet eens te hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:13 schreef Mr.Major het volgende:
Een ander mooi pareltje
https://joop.vara.nl/opin(...)d-van-thierry-baudet
Niet klikken aub: de titel: Dit is het slecht verhulde nazi gedachtegoed van thierry baudet
Nee want dan worden er weer demonstraties gehouden en wordt er weer eng gedaan, net als toen met die cartoons.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:19 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Als een moslim islamofoob is, is hij dan ook oikofoob?
Ken jij die mop over die islamofobe moslim?
Oh hij zegt best wel eens wat aparts. Prima. Maar groot deel vindt het nodig om er een nazi of facist van te maken. En hem daarmee monddood te maken. En een nog grotere groep gelooft dat ook nog en is daarom niet bereid de partij objectief te bekijken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een matig stuk. Her en der maakt ie een punt, maar vaker zijn het maar een paar schijnbewegingen. "Hij heeft dit boek". Lekker boeiend. Ik heb wel extremere boeken. Om het over die nazi-aantijging nog maar niet eens te hebben.
Maar toch snijdt de strekking wel degelijk hout. Baudet verkondigt af en toe dingen die echt extreemrechts zijn en er is niets mis mee om dat ook te benoemen.
Dat zijn jouw woorden. Ik geloof niet dat het een nazi-partij of ze fascisme echt zo bon ton vinden, maar dat ze het bewust allemaal impliciet en onduidelijk laten zodat ze zoveel mogelijk uit 'het rechtse kamp' kunnen aanspreken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:28 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Oh hij zegt best wel eens wat aparts. Prima. Maar groot deel vindt het nodig om er een nazi of facist van te maken. En hem daarmee monddood te maken. En een nog grotere groep gelooft dat ook nog en is daarom niet bereid de partij objectief te bekijken.
Het is niet mogelijk mensen monddood te maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:28 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Oh hij zegt best wel eens wat aparts. Prima. Maar groot deel vindt het nodig om er een nazi of facist van te maken. En hem daarmee monddood te maken. En een nog grotere groep gelooft dat ook nog en is daarom niet bereid de partij objectief te bekijken.
Precies dit. Zo moeilijk is het niet om alle kritische geluiden of aantijgingen in die richting naar de prullenbak te verwijzen. Ze doen het alleen niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk mensen monddood te maken.
FvD heeft echt alle mogelijkheden gehad om als degelijke, fatsoenlijke partij in het nieuws te komen. Ze verzieken het alleen zelf telkens.
Dus eigenlijk krijgt het FvD het voor elkaar om die mensen naar een gematigde politieke partij te trekken. Wie koopt de bloemen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik geloof niet dat het een nazi-partij of ze fascisme echt zo bon ton vinden, maar dat ze het bewust allemaal impliciet en onduidelijk laten zodat ze zoveel mogelijk uit 'het rechtse kamp' kunnen aanspreken.
Oh zeker welquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk mensen monddood te maken.
FvD heeft echt alle mogelijkheden gehad om als degelijke, fatsoenlijke partij in het nieuws te komen. Ze verzieken het alleen zelf telkens.
Gematigd zou ik ze dan weer niet willen noemen. Wat ze precies zijn is nog ietwat onduidelijk, alhoewel de uitspraken tot dusver niet veel aan de verbeelding over laten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:32 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Dus eigenlijk krijgt het FvD het voor elkaar om die mensen naar een gematigde politieke partij te trekken. Wie koopt de bloemen?
Oh zoals Cliteur die uitlegde dat hij niet echt die meldpunten wilde. Ja nee iedereen snapte het gelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies dit. Zo moeilijk is het niet om alle kritische geluiden of aantijgingen in die richting naar de prullenbak te verwijzen. Ze doen het alleen niet.
Wat is het nou?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:32 schreef Xa1pt het volgende:
Niet veel aan de verbeelding over laten.
Waar heeft hij dat genoemd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:33 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Oh zoals Cliteur die uitlegde dat hij niet echt die meldpunten wilde. Ja nee iedereen snapte het gelijk.
Wel als het keer op keer gezegd wordt, je overschreeuwd wordt, er geinsinueerd wordt dat je er niet op stemt tenzij je 'dom' bent of 'het laagste van het laagste'. Ja dan wel jaquote:
Weet ik veel daar kwam kansenjongere mee volgens mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat genoemd?
En de kritiek gaat vooral over de uitspraken van Baudet die her en der behoorlijk idioot te noemen zijn. Alhoewel Cliteur ook een goeie duit in het zakje doet de laatste tijd.
Je begrijpt wat monddood betekent? Dat je je mening niet meer kunt uiten. Kan Baudet dat ineens niet meer? Dat heb ik dan even gemist denk ik.quote:
Je zegt dat het geen nazis en facisten zijn, maar tegelijkertijd 'laten ze niet veel aan de verbeelding over'. Wat wil je daar nou precies mee zeggen? Dat ze van konijntjes houden?quote:
Ja, kijk maar hij wil het uitleggen maar krijgt de kans niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je begrijpt wat monddood betekent? Dat je je mening niet meer kunt uiten. Kan Baudet dat ineens niet meer? Dat heb ik dan even gemist denk ik.
Bij wie kunnen we dat bijvoorbeeld zien? Wilders of zo? Die komt niet erg monddood op mij over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:36 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Wel als het keer op keer gezegd wordt, je overschreeuwd wordt, er geinsinueerd wordt dat je er niet op stemt tenzij je 'dom' bent of 'het laagste van het laagste'. Ja dan wel ja
Baudet, en die quotes gingen om zijn kiezersquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Bij wie kunnen we dat bijvoorbeeld zien? Wilders of zo? Die komt niet erg monddood op mij over.
Dat ze niet zozeer gematigd zijn. Fascisten? Geen idee, Nazi's? Neuh, lijkt me sterk. Maar dat is precies hetgeen de FvD niet lijkt te ontgroeien; als ze nu gewoon eens die aantijgingen ontkrachten en zich afzijdig houden van plat, domrechts gelul, zou het meer over de inoud van hun programma kunnen gaan. Maar daar kiezen ze bewust niet voor, ze schuren liever tegen bijvoorbeeld racistische uitingen aan. Tja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:38 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Je zegt dat het geen nazis en facisten zijn, maar tegelijkertijd 'laten ze niet veel aan de verbeelding over'. Wat wil je daar nou precies mee zeggen? Dat ze van konijntjes houden?
Waar krijgt hij de kans niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:38 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ja, kijk maar hij wil het uitleggen maar krijgt de kans niet.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:42 schreef Mr.Major het volgende:
Zijn de mensen die ageerden tegen Hitler in 1942 in duitsland monddood gemaakt? Zij konden namelijk nog steeds zeggen dat ze hem haatten. Het was wel gelijk het laatste wat ze zeiden, maar monddood gemaakt werden ze niet ze kónden het nog zeggen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:42 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
In de studio. Wanneer? Tijdens de uitzending
Ik kan me nog een recent gesprek herinneren...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat ze niet zozeer gematigd zijn. Fascisten? Geen idee, Nazi's? Neuh, lijkt me sterk.
Het probleem is dat mensen keer op keer blijven zeggen dat hij het wel is, tegen beter weten en tegen het ontkennen en uitleggen van Baudet in.quote:is dat iets wat ze zelf vinden, of is dat iets wat jij ze aanschuurt
Ja sorry hoor. Hoe duidelijk wil je het hebben. Tijdens de uitzending. Je ziet het toch. Bijv. Dolf Jansen die tegen hem aanloopt te blerenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bent er dus echt niet op uit om inhoudelijk te reageren nu. Prima, later vast wel weer een nieuwe poging.
Oh, iemand anders mag z'n mening dus niet geven. Want dan maak je hem monddood. Duidelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:46 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Hoe duidelijk wil je het hebben. Tijdens de uitzending. Je ziet het toch. Bijv. Dolf Jansen die tegen hem aanloopt te bleren
Ik probeer je erop te wijzen dat monddood ook geen absoluut begrip is. Je vindt het allemaal meevallen omdat het Baudet is. Dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
Probeer eens een keer zonder dit soort idiote vergelijkingen te reageren.
Baudet lijkt me ook niet echt erg monddood. Verre van zelfs.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:41 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Baudet, en die quotes gingen om zijn kiezers
Nee dat is een heeeel objectieve beschrijving van de situatie daar aan tafelquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, iemand anders mag z'n mening dus niet geven. Want dan maak je hem monddood. Duidelijk.
Er valt niet zoveel uit te leggen aan "er is een reden waarom negers weinig tot geen Nobelprijzen winnen" en "de EU is er op uit om ons kapot te maken".quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:45 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ik kan me nog een recent gesprek herinneren...
[..]
Het probleem is dat mensen keer op keer blijven zeggen dat hij het wel is, tegen beter weten en tegen het ontkennen en uitleggen van Baudet in.
Je bent niet continu 100% monddood.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Baudet lijkt me ook niet echt erg monddood. Verre van zelfs.
Is Baudet nu monddood? Kan hij z'n mening niet meer geven? Kon hij daar z'n mening niet geven? Je bent wel heel erg aan het overdrijven met 'monddood maken', kennelijk begrijp je er de betekenis niet zo goed van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:49 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Nee dat is een heeeel objectieve beschrijving van de situatie daar aan tafel
Ja, als je vermoord bent, dan ben je wel monddood gemaakt. Of opgesloten dan ook wel. Of als je de toegang tot communicatiemiddelen wordt ontzegd. Of...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:42 schreef Mr.Major het volgende:
Zijn de mensen die ageerden tegen Hitler in 1942 in duitsland monddood gemaakt? Zij konden namelijk nog steeds zeggen dat ze hem haatten. Het was wel gelijk het laatste wat ze zeiden, maar monddood gemaakt werden ze niet ze kónden het nog zeggen.
Houdt toch op met dat gerelativeer
De gequote quote is verkeerd gequote. Maar waar heeft ie dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel uit te leggen aan "er is een reden waarom negers weinig tot geen Nobelprijzen winnen" en "de EU is er op uit om ons kapot te maken".
dit schijnt ie gezegd te hebben. Misschien zegt ie daarna wel: omdat ze gediscrimineerd worden. De context is weg dus niemand kan iets met zo'n quote. Het enige wat ik dus zie is iemand die een quote zonder context plaatstquote:er is een reden waarom alle nobelprijswinnaars blank zijn
Ja, daar valt niet zoveel aan af te dingen, ondanks je verwoede pogingen het goed te praten. Dat is gewoon cultureel-marxisme als complottheorie gebruiken om net te doen alsof "de elite" "ons kapot wil maken" en het hele debat omtrent de grenzen even teniet doen in een Twitter-bericht van 140 tekens. Lekker demagogisch weer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:53 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
De gequote quote is verkeerd gequote (ik pak m even). Maar waar heeft ie dat gezegd dan? Het enige wat ik zie is iemand die een quote zonder context plaatst
Die tweede is gewoon waar hebben we het al een heel topic over gehad
Wacht, wat? Het is gewoon waar dat de EU erop uit is om ons kapot te maken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:53 schreef Mr.Major het volgende:
Die tweede is gewoon waar hebben we het al een heel topic over gehad
Dat heb ik net al gezegd. Jammerlijk voor zijn tegenstanders laat Baudet zich niet tegenhoudenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, als je vermoord bent, dan ben je wel monddood gemaakt. Of opgesloten dan ook wel. Of als je de toegang tot communicatiemiddelen wordt ontzegd. Of...
Maar hoe is dat bij Baudet? Hoe wordt zijn meningsuiting beperkt?
Ze willen inderdaad dingen die Europa (niet het fysieke continent) schaden jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wacht, wat? Het is gewoon waar dat de EU erop uit is om ons kapot te maken?
https://twitter.com/kizamag/status/645242930266021888quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:53 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
De gequote quote is verkeerd gequote. Maar waar heeft ie dat gezegd dan?
[..]
dit schijnt ie gezegd te hebben. Misschien zegt ie daarna wel: omdat ze gediscrimineerd worden. De context is weg dus niemand kan iets met zo'n quote. Het enige wat ik dus zie is iemand die een quote zonder context plaatst
Dat mensen door hem heen praten? Dat is nogal inherent aan talkshows.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:56 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Dat heb ik net al gezegd. Jammerlijk voor zijn tegenstanders laat Baudet zich niet tegenhouden
O ja, daar zou je nog een paar voorbeelden van geven. Bijna vergeten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:57 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ze willen inderdaad dingen die Europa (niet het fysieke continent) schaden ja
Ik zie niks?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
https://twitter.com/kizamag/status/645242930266021888
Bel ikje ergens anders, die heeft vast een lijstje dat je mag uitbreiden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 01:01 schreef Xa1pt het volgende:
Het is jammer dat de FvD zich hier op FOK! alleen laat vertegenwoordigen door mensen die ook van alles verzinnen en zich graag in de slachtofferrol wentelen. Misschien moet ik hier ook maar eens bij gaan houden welke verzinsels er allemaal in de lucht worden gehouden.
De optelsom aan fantasieën van de laatste 2 delen:
Baudet wordt monddood gemaakt.
Er zijn geen debatten over immigratie gevoerd.
Daar komt het wel op neer als je massa-immigratie wil stoppen. Wat vindt hij eigenlijk van Polen die hierheen komen? Volgens mij is hij uberhaupt tegen volksverhuizingenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 01:02 schreef Xa1pt het volgende:
Baudet wil Europa blank houden (1:08-1:10):
http://www.amsterdamfm.nl/vluchtweek-donderdag-17-september/
Maar hij bedoelde met de homoepathische verdunning vast iets heel anders!
En: 'de EU heeft als doel Europa kapot te maken'.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 01:01 schreef Xa1pt het volgende:
Het is jammer dat de FvD zich hier op FOK! alleen laat vertegenwoordigen door mensen die ook van alles verzinnen en zich graag in de slachtofferrol wentelen. Misschien moet ik hier ook maar eens bij gaan houden welke verzinsels er allemaal in de lucht worden gehouden.
De optelsom aan fantasieën van de laatste 2 delen:
Baudet wordt monddood gemaakt.
Er zijn geen debatten over immigratie gevoerd.
Als ik jou moet geloven bedoelde hij toch vooral niet kleur.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 01:09 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer als je immigratie wil stoppen. Wat vindt hij eigenlijk van Polen die hierheen komen? Volgens mij is hij uberhaupt tegen volksverhuizingen
Het is ieder topic hetzelfde liedje met goedpraten, wegkijken en bagatelliseren.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:16 schreef Mr.Major het volgende:
Welles! Nietus. Nogmaals hij heeft het niet over bloed of kleur. Hij geeft zelf 100 keer aan van niet. Er zijn 1000 dingen waaruit blijkt dat het echt niet zo is. Je (en met jou vele anderen) weigeren dat gewoon te accepteren.
Dat is strikt gezien geen verzinsel maar iets wat Baudet echt heeft gezegd. Dat hij dat vooral niet zou bedoelen (goh, verrassend!) is wel een verzinsel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 01:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En: 'de EU heeft als doel Europa kapot te maken'.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 01:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En: 'de EU heeft als doel Europa kapot te maken'.
Oh maar nu doe je alsof hij helemaal niemand meer wil hebben. Dat zegt hij niet. Op 45 minuten (ongeveer) in hetzelfde fragment is hij heel genuanceerd. Hij zegt: we kunnen kiezen om bijv. Jezidi's op te nemen, of homoseksuelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 01:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als ik jou moet geloven bedoelde hij toch vooral niet kleur.
[..]
Het is ieder topic hetzelfde liedje met goedpraten, wegkijken en bagatelliseren.
Nee, ik zeg dat hij dus wel degelijk op kleur doelde met zijn homeopathische verdunning.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 01:30 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Oh maar nu doe je alsof hij helemaal niemand meer wil hebben.
Een paar algemene vragen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 01:02 schreef Xa1pt het volgende:
Baudet wil Europa blank houden (1:08-1:10):
http://www.amsterdamfm.nl/vluchtweek-donderdag-17-september/
Maar hij bedoelde met de homoepathische verdunning vast iets heel anders!
https://www.cbs.nl/-/medi(...)oor-migratie-art.pdfquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 01:41 schreef jstvnsck het volgende:
[..]
Een paar algemene vragen.![]()
Als je zou kunnen kiezen, zou je liever 90% autochtone Noord/West-Europeaanse hebben of 50%? Waarom? Heeft een andere natie ooit iets vergelijkbaars gedaan? Wij zijn namelijk vrij rap naar die 50% aan het gaan.
Dat zie je nu al met de derde generatie, dat die een stuk beter participeren. Integreren is iets wat vooral de nieuwkomers doen, hun kinderen zijn hier geboren, groeien hier op en leven hier.quote:En wie denkt dat er tientallen miljoenen immigranten (waarvan velen afkomstig vanuit significant verschillende culturen) binnen een eeuw succesvol zouden kunnen integreren waarvan er velen opgroeien in wijken waar > 50% ook immigrant is?
Dat hangt af van de keuzes die verder gemaakt worden, je kunt bijvoorbeeld ook de participatiewet in de huidige vorm eens goed onder de loep nemen. Dat levert ook een behoorlijke besparing op.quote:Wie denkt dat de verzorgingsstaat betaalbaar blijft in de komende decennia als we nu al ver boven onze standaard leven en de staatsschuld maar blijft groeien?
Ik heb het geheel even uitgeschreven vanaf 1:06quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 01:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat hij dus wel degelijk op kleur doelde met zijn homeopathische verdunning.
Ja, wat doet dat af aan zijn woorden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 02:09 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ik heb het geheel even uitgeschreven vanaf 1:06
In die discussie ging het om het volgende: mensen wilden de immigratie legaal maken. Daarna werd gezegd: en afrikaanse mensen kunnen dan heen en weer gaan als ze dat willen. Baudet is dikgedrukt, verder zijn het meerdere mensen (dat is misschien wat verwarrend maar ja). Een witregel geeft aan dat de spreker wisselt.
legale is niet illegale immigratie
Maak legale immigratie dan mogelijk
EU immigratiepolitiek moet er komen, we moeten die mensen opnemen en vragen over cultuur en dergelijke is lange termijn.
wat op korte termijn hierheen komt zal op lange termijn blijven. Gezinshereniging = +2.3
Als je alle migratie legaal maakt kunnen mensen heen en weer
wie gelooft dat? Fabeltje
Wat is er erg aan dat die mensen niet teruggaan?
Omdat ik niet wil dat europa afrikaniseert.
Deze opmerking vind ik best wel kwalijk, 20% van migratie is afrikaans, demonisering is niet nodig.
Ik demoniseer niet ik zeg wat ik wil. Wat ik wenselijk en wat ik niet wenselijk vind. Wat ik niet wenselijk vind is dat wij veel meer gaan lijken op delen van de wereld waar heel veel mensen weg willen.
Dus een bepaald goed van Europa wil je houden zoals het is.
Ja ik wil dat europa dominant blank en cultureel blijft zoals het is. Dat wil ik en ik wil dus niet dat er heen veel mensen hier naartoe komen.
Waarom gaan ze niet heen en weer? Is het een luilekkerland?
Het is natuurlijk zo dat hier ongelofelijk veel meer welvaart is.
Discussie gaat verder.
Inmiddels geupdate. Het geheel is nogal wat genuanceerder dan die ene quote misschien doet vermoedenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 02:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, wat doet dat af aan zijn woorden?
Wat is er genuanceerder? Hij zegt letterlijk dat hij geen huidskleur-verdunning wil, terwijl je eerder riep dat hij dat toch echt niet zou bedoelen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 02:28 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Inmiddels geupdate. Het geheel is nogal wat genuanceerder dan die ene quote misschien doet vermoeden
Het geheel, zoals ik al zei. Hij zei in dit debat ook dat hij niet tegen immigratie was. Je moet niet een quoteje eruit halen en de nuance die hij zélf vervolgens aanbrengt in het verhaal links laten liggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 02:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat is er genuanceerder? Hij zegt letterlijk dat hij geen huidskleur-verdunning wil, terwijl je eerder riep dat hij dat toch echt niet zou bedoelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |