doe maarquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja oké, dat is wel een goed idee voor een paint topic trouwens, het Hema Rookworst Kantoor oid.
Zal ik vanavond doen, eerst even leren voor ik weer twee uur in photoshop zit.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe maar
plotting for rookworst world domination
Is het nou peent of fotosjop?quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal ik vanavond doen, eerst even leren voor ik weer twee uur in photoshop zit.
Ja, komt nog best wat bij kijken, iedere klant is anders, en met de social media van tegenwoordig oh man je moest is weten,quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:28 schreef devzero het volgende:
Moet je nou veel leren voor zo'n studie MBO rookworstkunde?
Nouwja, wil het wel met paint maken, maar dan heb je geen goede impressie van je toekomstige werkomgeving.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het nou peent of fotosjop?
Is dat beter dan Photoshop dan?quote:
Wel goedkoperquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dat beter dan Photoshop dan?
Ja dat wel, kost nog best wat die Adobe shit, en ze hebben geneens scholar packages oid das ook kut.quote:
Ik gebruik geen photoshop, maar de meningen zijn verdeeld. Alleen is gimp gratis down te loaden en om photoshop gratis te krijgen moet je iets meer werk doen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dat beter dan Photoshop dan?
Ja dat is waar, ben zelf ook niet zo happig op illegale software.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik geen photoshop, maar de meningen zijn verdeeld. Alleen is gimp gratis down te loaden en om photoshop gratis te krijgen moet je iets meer werk doen.
Al is dat ook vrij makkelijk te fixenquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik geen photoshop, maar de meningen zijn verdeeld. Alleen is gimp gratis down te loaden en om photoshop gratis te krijgen moet je iets meer werk doen.
Wel hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat wel, kost nog best wat die Adobe shit, en ze hebben geneens scholar packages oid das ook kut.
Ja? Met een discount of gratis?quote:
Via surf was de hele cloud cc geloof ik iets van 35 euro per jaar.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja? Met een discount of gratis?
ohquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:41 schreef devzero het volgende:
paint.net gebruikt ook gimp in de achtergrond
Oh cool, zal het eens opzoeken, dat is een mooie prijs inderdaad. Al gebruik ik het alleen maar voor hobby dingen, maar toch.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Via surf was de hele cloud cc geloof ik iets van 35 euro per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |