Alsof ik dan miljonair blijf...quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Pharkus mag wel eens vaker een rondje geven dan, ouwe dagobert.
Hoofdfluffer van een filiaal?quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
Beter heb ik na afstuderen een goede functie bij de hema, met mijn verzamelde hemakennis. Dat is makkelijker dan opkopen. Als hoge manager ervoor zorgen dat de hemarookworsten de wereld domineren MWuahhahahahah!!!!
Haha ja met die zuiplappen hier heb je wel een punt.quote:
Hoofdfluffer? Zo'n filiaalmanager is maar een voetsoldaatje van de hema hoorquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoofdfluffer van een filiaal?
zijn moeder ookquote:Op maandag 21 augustus 2017 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
Pharkus heeft ervaring daar mee
Hard werken hoorquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch maar weer forum admin worden.
Ja, wat zou je dan willen?quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoofdfluffer? Zo'n filiaalmanager is maar een voetsoldaatje van de hema hoor
Hoofdkantoor he, daar ben je verantwoordelijk voor alle vestigingen op een bepaald onderdeelquote:
Chef worstquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoofdkantoor he, daar ben je verantwoordelijk voor alle vestigingen op een bepaald onderdeel
Maar geen lekkere rookworsten op kantoor denk ik. Terwijl de filiaalfluffer de hele dag rookworst ziet, ruikt en zelfs kan eten.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoofdkantoor he, daar ben je verantwoordelijk voor alle vestigingen op een bepaald onderdeel
Precies, gemiddelde leeftijd van 55 jaar.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:13 schreef devzero het volgende:
Hij zal tussen alle andere grijze kantoormuisjes zitten
Als hoofd rookworst niet ervoor zorgen dat je kantoor door rookworsten wordt overspoeldquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar geen lekkere rookworsten op kantoor denk ik. Terwijl de filiaalfluffer de hele dag rookworst ziet, ruikt en zelfs kan eten.
Niet als hoofd rookworst al die ouwe zure grijze fossielen ontslaan en vervangen door frisse mensjesquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:13 schreef devzero het volgende:
Hij zal tussen alle andere grijze kantoormuisjes zitten
Ja oké, dat is wel een goed idee voor een paint topic trouwens, het Hema Rookworst Kantoor oid.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als hoofd rookworst niet ervoor zorgen dat je kantoor door rookworsten wordt overspoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |