Wat is ditquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:58 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/rodajckerkrade
Ja mwa ik vind het niet vies ofzo maar het is ook niet mijn lievelingsgerecht.quote:
Ik ga daar niet op klikken. Ik wil niets met Roda te maken hebben. NIETS JR NIETS.quote:
Hopelijk ga je volgende week wel PSV kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2017 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga daar niet op klikken. Ik wil niets met Roda te maken hebben. NIETS JR NIETS.
Bami pangpangquote:Op maandag 21 augustus 2017 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Zeg dan ook even wat voor pizza, ah zemmelquote:Op maandag 21 augustus 2017 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Met tomatensaus, gehakt, ui, champignons, salami, ham en kaas.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg dan ook even wat voor pizza, ah zemmel
quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met tomatensaus, gehakt, ui, champignons, salami, ham en kaas.
Pizza uit Twente dus. Twentse pizza.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg dan ook even wat voor pizza, ah zemmel
Geilquote:Op maandag 21 augustus 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met tomatensaus, gehakt, ui, champignons, salami, ham en kaas.
Dat eet wel altijd onhandig in van dat folie, druipt de saus er aan de onderkant weer uit (hier gaat iemand een je moeder grap op maken)quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb wel zin in een turkse pizza
Lekker nat hoor(hier gaat iemand ook een je moeder grap maken)quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat eet wel altijd onhandig in van dat folie, druipt de saus er aan de onderkant weer uit (hier gaat iemand een je moeder grap op maken)
moet je toch aardig doortrappenquote:Op maandag 21 augustus 2017 17:40 schreef Befbekje het volgende:
Tussen de bedrijven door toch nog even 1250 kcal weggetrapt in de sportschool.. JR is mijn nieuwe rolmodel.. Bij een eventuele SC-bbq volgend jaar ben ik viesdun..
Ja, was een foutje.quote:
Je krijgt na een half uur vanzelf een flatliner en dan is het een no-brainer om door te trappen..quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat je zolang op een fiets kan zitten
ik doe eigenlijk nooit cardioquote:Op maandag 21 augustus 2017 17:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je krijgt na een half uur vanzelf een flatliner en dan is het een no-brainer om door te trappen..
woensdag gewoon weer 5,5 uur ofzo.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat je zolang op een fiets kan zitten
Lekker.. Ik zou ook wel weer van dat soort ritten willen maken, maar met wat training in de sportschool heb ik het na ruim 1,5 uur wel gehad..quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
woensdag gewoon weer 5,5 uur ofzo.
Je bent ook gewoon oud.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
Wil eigenlijk wat posten, maar straks word ik door Bb. weer naar OUD verwezen.
Komt goed, werkt meteen op de spieren. Herkenbaar wel, had de mijne ook. Die werd de dag erna goed ziek ook trouwens.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zoontje liep niet meer na de prikken. WTF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |