Dat was toch die Algerijnse pantomime speler uit Sesamstraat ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:59 schreef Marsenal het volgende:
Ze gaan eerst kijken wat Hakim doet denk ik
Nee joh ik dacht dat dat een marrokaan wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was toch die Algerijnse pantomime speler uit Sesamstraat ?
Hakim Traïdia (Besbes, Algerije, 27 juli 1956) is een Nederlands-Algerijnse theaterartiest en mimespeler, die bij het grote publiek met name bekend is door zijn rol in Sesamstraat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee joh ik dacht dat dat een marrokaan was
Hij doet dat nog steeds wist je dat? het staat hier wel eens op, ik kijk dan nog wel even. Niet zo heel sterk meer, veel van zn oude ideeën voelen geinspireerder aan. Nieuwe platen Bob Dylan luister ik ook niet meer, daar is de glans ook vanaf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hakim Traïdia (Besbes, Algerije, 27 juli 1956) is een Nederlands-Algerijnse theaterartiest en mimespeler, die bij het grote publiek met name bekend is door zijn rol in Sesamstraat.
[ afbeelding ]
Daar ga ik niet over.quote:
Dat is die droplul die ieniemienie een keer bijna onder mijn bus schopte op station Haarlemquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hakim Traïdia (Besbes, Algerije, 27 juli 1956) is een Nederlands-Algerijnse theaterartiest en mimespeler, die bij het grote publiek met name bekend is door zijn rol in Sesamstraat.
[ afbeelding ]
Details ?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is die droplul die ieniemienie een keer bijna onder mijn bus schopte op station Haarlem
'bijna' stond er.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |