abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 19:00:35 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_173305935
quote:
9s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wernheim klinkt als een personage uit een film van de Coen Brothers.
Bedoelen jullie Micha Wertheim (2012, te gast bij Jan Leyers)?
Die bedoel ik. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 19:04:26 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_173306011
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:48 schreef Deckard het volgende:
Ik vind Janine niet echt bijzonder, dat in de hemel prijzen snap ik dan ook niet zo. Ben gewoon blij dat ze niet vervelend is. Als het schuurt tussen de gast en de interviewer, dan pas is het leuk. Maar dan moet je ook een zomergasten uitzending hebben die zes uur duurt.
In het begin begon Zomergasten om 19.00 uur. Tot een uur of twaalf. Meestal kozen ze een jeugdfragment of hele aflevering van een serie in het eerste uur. Zoals Adelheid Roosen met één van mijn favorieten uit m'n jeugd.....


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173306101
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

In het begin begon Zomergasten om 19.00 uur. Tot een uur of twaalf. Meestal kozen ze een jeugdfragment of hele aflevering van een serie in het eerste uur. Zoals Adelheid Roosen met één van mijn favorieten uit m'n jeugd.....


:P
Ja geweldig he. Wat mij betreft zou het die kant weer op kunnen. De enige interessante tv tegenwoordig is livetv. Daar moeten ze het juist van hebben.
pi_173308284
Ja vroeger stond de tv-avond meer centraal en niet de persoon inhoudelijk. Qua format was dat eigenlijk leuker en soms kwam er dan vanzelf toch iets interessants van de gast te voorschijn. Dan begon zo'n gast met een kinderprogramma, kreeg je Q&Q en de Vloek van Woeste Wolf en dan steeds fragmenten uit wat hem/haar een leuke tv-avond leek. Meer muziek en humor.

Net als gisteren dat is toch geen voorbeeld van hoe een tv-avond er uit moet zien eigenlijk?
  Trouwste user 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 20:55:43 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_173308826
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja vroeger stond de tv-avond meer centraal en niet de persoon inhoudelijk. Qua format was dat eigenlijk leuker en soms kwam er dan vanzelf toch iets interessants van de gast te voorschijn. Dan begon zo'n gast met een kinderprogramma, kreeg je Q&Q en de Vloek van Woeste Wolf en dan steeds fragmenten uit wat hem/haar een leuke tv-avond leek. Meer muziek en humor.

Net als gisteren dat is toch geen voorbeeld van hoe een tv-avond er uit moet zien eigenlijk?
Hier kan ik me grotendeels bij aansluiten. Gisteren moet ik nog kijken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173311568
quote:
9s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wernheim klinkt als een personage uit een film van de Coen Brothers.
Bedoelen jullie Micha Wertheim (2012, te gast bij Jan Leyers)?
Damn dat zou ik graag terug willen zien.
pi_173313915
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:18 schreef TheInnocent het volgende:


Eigenlijk zouden we het hele jaar door dit soort programma's moeten hebben,
EENS

Net als dat ik m afvraag waarom dat programma bij interessante gasten geen paar uur mag uitlopen.
Waarom die haast? Alsof er nog iets interesaants erna komt.

Heb je (nog) publieke tv, doe je er zo weinig mee.
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:05:58 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_173314122
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:53 schreef riazop het volgende:

[..]

EENS

Net als dat ik m afvraag waarom dat programma bij interessante gasten geen paar uur mag uitlopen.
Waarom die haast? Alsof er nog iets interesaants erna komt.

Heb je (nog) publieke tv, doe je er zo weinig mee.
Paar jaar gelden had je Wintertijd met Harry de Winter. Duurde 3 kwartiertjes met een gast en muziekfragmenten. Bij RTL hebben ze ooit een derderangs Zomergasten gemaakt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173314298
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Paar jaar gelden had je Wintertijd met Harry de Winter. Duurde 3 kwartiertjes met een gast en muziekfragmenten. Bij RTL hebben ze ooit een derderangs Zomergasten gemaakt.

Ik vind de format van Zomergasten prima (met al aantekening dat er ruimte moet zijn voor langere afleveringen)
Waarom zouden wij als gemeenschap van 25 miljoen Nederlandstaligen niet bv ELKE WEEK of ELKE DAG een aflevering kunnen betalen/presenteren? Dan flikker je er maar een omroepdirecteurtje uit om te besparen.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:18:20 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173314379
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:33 schreef tong80 het volgende:

Waarom zou ie moeten antwoorden op jouw vraag ?

:P
Omdat ik het sterke vermoeden bij deze user heb dat ie het niet gekeken heeft en z'n commentaar vanuit onderbuik-vooroordelen levert.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 03:28:24 #61
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_173315290
Eindelijk een interessante gast! Is toch nog iets belangrijker dan de interviewer
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 04:16:11 #62
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173315364
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja vroeger stond de tv-avond meer centraal en niet de persoon inhoudelijk. Qua format was dat eigenlijk leuker en soms kwam er dan vanzelf toch iets interessants van de gast te voorschijn. Dan begon zo'n gast met een kinderprogramma, kreeg je Q&Q en de Vloek van Woeste Wolf en dan steeds fragmenten uit wat hem/haar een leuke tv-avond leek. Meer muziek en humor.

Net als gisteren dat is toch geen voorbeeld van hoe een tv-avond er uit moet zien eigenlijk?
Het begrip "tv-avond" is op zichzelf al achterhaald. Alleen mensen van boven de 40 kunnen zich daar nog iets bij voorstellen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 07:46:34 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173315815
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:14 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik vind de format van Zomergasten prima (met al aantekening dat er ruimte moet zijn voor langere afleveringen)
Waarom zouden wij als gemeenschap van 25 miljoen Nederlandstaligen niet bv ELKE WEEK of ELKE DAG een aflevering kunnen betalen/presenteren? Dan flikker je er maar een omroepdirecteurtje uit om te besparen.
Imdat voor 1 omroepdirecteur 3 jounalisten kunnen werken en het qua voorbereidingstijd (redactie en productie) echt te duur wordt om dit dagelijks te doen. Daarnaast zijn er te weinig interessante gasten die een dergelijke avond kunnen dragen. Iedere week zou al te veel zijn.
Het is precies goed zo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:00:45 #64
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173315891
Voor zulke langere interviewsessies hebben we tegenwoordig toch Youtube? Kijk bijvoorbeeld naar wat Café Weltschmerz doet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173316488
Haha, als het maar niks te maken heeft met Weltschmerz van hier....
pi_173317310
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Imdat voor 1 omroepdirecteur 3 jounalisten kunnen werken en het qua voorbereidingstijd (redactie en productie) echt te duur wordt om dit dagelijks te doen. Daarnaast zijn er te weinig interessante gasten die een dergelijke avond kunnen dragen. Iedere week zou al te veel zijn.
Het is precies goed zo.
Wat een onzin.

De publieke omroep zou er nu juist voor moeten zijn om Zomergasten programma's te maken.
En uiteraard zijn er makkelijk jaarlijks 52 Nederlandstaligen te vinden diein boeiende zomergasten kunnen figureren.
pi_173317349
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:00 schreef Ringo het volgende:
Voor zulke langere interviewsessies hebben we tegenwoordig toch Youtube? Kijk bijvoorbeeld naar wat Café Weltschmerz doet.
idd
op youtube kan het wel, en dan wordt er hier gejammerd dat het op tv, waar ze gigantische budgetten ter beschikking hebben NIET zou kunnen.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:40:22 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173317687
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 10:18 schreef riazop het volgende:

[..]

Wat een onzin.

De publieke omroep zou er nu juist voor moeten zijn om Zomergasten programma's te maken.
En uiteraard zijn er makkelijk jaarlijks 52 Nederlandstaligen te vinden diein boeiende zomergasten kunnen figureren.
En dan gaan er weer mensen mopperen dat er te veel geld naar de publieke omroep gaat..
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_173317838
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 10:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En dan gaan er weer mensen mopperen dat er te veel geld naar de publieke omroep gaat..
er gaat teveel geld naar volgevreten managers en bestuurders. Verder valt er veel te winnen door de verzuiling van het omroepsysteem te onttakelen.

Als al het geld naar eigen NL programma's gaat, is dat juist prima
pi_173318351
VPRO radio heeft tussen kerst en nieuwjaar elke avond een interview van drie uur met een schrijver, wetenschapper, journalist.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:51:13 #71
27648 Weakling
available in strong mint
pi_173318907
Bijzonder saaie aflevering. Waarom? Omdat de gast in zijn veilige gebiedje mocht blijven. Een fragment over apen, en nog eentje en nog eentje en eentje met af en toe een fragment over mensen om direct een verband te leggen over het gedrag van apen.

Eigenlijk al heel dit seizoen het probleem. Zomergasten is leuk als de gasten uit hun comfort zone komen en een andere kant van zichzelf laten zien en fragmenten die je niet bij ze verwacht. Misschien bij De Breij nog een verrassing, dat ze, weet ik veel, ineens een fragment van de TT in Assen wil zien omdat ze zelf graag aan motoren sleutelt of zo.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173318987
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:51 schreef Weakling het volgende:
Bijzonder saaie aflevering. Waarom? Omdat de gast in zijn veilige gebiedje mocht blijven. Een fragment over apen, en nog eentje en nog eentje en eentje met af en toe een fragment over mensen om direct een verband te leggen over het gedrag van apen.

Eigenlijk al heel dit seizoen het probleem. Zomergasten is leuk als de gasten uit hun comfort zone komen en een andere kant van zichzelf laten zien en fragmenten die je niet bij ze verwacht. Misschien bij De Breij nog een verrassing, dat ze, weet ik veel, ineens een fragment van de TT in Assen wil zien omdat ze zelf graag aan motoren sleutelt of zo.
Ja daar ben ik het helemaal mee eens. Het wordt steeds meer een verhaal over wat iemand doet qua werk toegelicht met filmpjes. Dat is toch niet de bedoeling van Zomergasten. Ik vond het wel interessant, want ik vind dierenfilmpjes boeiend. Maar alleen maar dat...?
pi_173319620
Lost in translation O+

Ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik van Janine vindt. Het lijkt alsof ze af en toe de draad van het gesprek niet volgt (omdat ze in haar hoofd al bezig is met de vervolgvragen). Daardoor stelt ze niet de optimale vragen wat mij betreft. Wel telkens dezelfde maniertjes en (gespeelde?) verbaasdheid op antwoorden. Maar ik vind haar nog steeds wel sympathiek en ik doe het haar niet na. Het is ook gewoon lastig.
pi_173319796
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:25 schreef TargaFlorio het volgende:
VPRO radio heeft tussen kerst en nieuwjaar elke avond een interview van drie uur met een schrijver, wetenschapper, journalist.
Volgens mij ken ik dat, maar hoe heet dat ook alweer?
Somebody that I used to know
pi_173319807
Er zit ook een regisseur in haar oor te tetteren, dan snapt Janine het wel maar roept de regisseur 'vraag nog even over X'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')