Aannames, aannames.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En waarom heeft de werkgever het goedgekeurd? Wanneer gaan we nou eens een keer NEE zeggen tegen iemand die problemen heeft met de cultuur of hoe zij in hun land dingen willen doen?
Elke andere baas zou die werknemer allang ontslagen hebben als het niet om een moslim ging.
Klopt. Zoals ik al eerder aangaf kan het ook best iemand zijn die vroeger in een afkickkliniek zat en het idee niet kan verdragen dat hij mede verantwoordelijk zou kunnen zijn om anderen hetzelfde leed als hemzelf te bezorgen. Kan prima.quote:
Wel vrij aannemelijke aannames.quote:
Dat is wel vergezocht, want de alcoholverkoop zal niet stagneren en alcoholisten zullen op deze manier ook niet geholpen worden aangezien het gewoon bij andere kassa's gekocht kan worden. De kans dat hier om een moslim gaat is stukken groter.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Klopt. Zoals ik al eerder aangaf kan het ook best iemand zijn die vroeger in een afkickkliniek zat en het idee niet kan verdragen dat hij mede verantwoordelijk zou kunnen zijn om anderen hetzelfde leed als hemzelf te bezorgen. Kan prima.
Blijft staan dat het voor klanten en de maatschappij geen wenselijke ontwikkeling is
Waarom? Wat maakt het aannemelijk?quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wel vrij aannemelijke aannames.
Precedent ? De vorige keren waren het ook moslims.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom? Wat maakt het aannemelijk?
dat staat er natuurlijk nietquote:Op maandag 21 augustus 2017 20:54 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dus een maatregel die een specifieke bevolkingsgroep raakt is nooit racistisch/discriminerend ?
ik weet niet of 'sp3c is het daar mee eens' een goed argument is in de meeste discussies maar het lijkt me leuk als je het gaat proberenquote:Interessant. Die kunnen we wel gebruiken als mensen weer racisme janken
Welke vorige keren precies? Iemand heeft een vuurtje opgestookt en nu stopt iedereen met nadenken en papegaait elkaar na zonder even kritisch te zijn en zich af te vragen wat er eigenlijk van waar is. Want waarom alcohol wel in de ban en varkensvlees niet?quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:12 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Precedent ? De vorige keren waren het ook moslims.
Maar goed. Dat riep men bij Breiviks aanslag ook - stond men mooi voor lul.
Makkelijk he...je kop in het zand steken?quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je de service bagger vindt ga je toch ergens anders je boodschappen halen?
Die grijsgedraaide plaat kennen we zo langzamerhand echt wel. Lees hierboven nog maar eens.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Makkelijk he...je kop in het zand steken?
Ik kijk wel uit, voor je het weet loop je weer te klagen in feedback.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die grijsgedraaide plaat kennen we zo langzamerhand echt wel. Lees hierboven nog maar eens.
Waarom grijs? Dat is racistisch!! Waarom niet wit of paars of bruin met witte stippeltjes? Ik hoop dat je vanavond nog kan slapen vieze racist dat je bent!!quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die grijsgedraaide plaat kennen we zo langzamerhand echt wel. Lees hierboven nog maar eens.
Blijf gewoon uit elkaars haren joh.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, voor je het weet loop je weer te klagen in feedback.
De Godwin is gemaakt, topic kan op slot.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:41 schreef Hathor het volgende:
Misschien is het makkelijker om mensen die de super inkomen met de intentie om een blikje bier te kopen door te verwijzen naar de kassa met de gele ster erboven, dat is dan de enige kassa waar men geen bezwaar heeft tegen het afrekenen van haram producten.
Hier lach ik nu om, maar ergens bekruipt me het idee dat dit misschien nog wel eens gaat gebeuren als we nog heel vaak hun hun zin gaan geven.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:41 schreef Hathor het volgende:
Misschien is het makkelijker om mensen die de super inkomen met de intentie om een blikje bier te kopen door te verwijzen naar de kassa met de gele ster erboven, dat is dan de enige kassa waar men geen bezwaar heeft tegen het afrekenen van haram producten.
ja vind ik ook eigenlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Blijf gewoon uit elkaars haren joh.
Dat vraagt ook niemand. Je hebt het over een winkel waar je wel alcohol kan en mag kopen. Dan verwacht je ook dat je het bij de kassa kan afrekenen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en je kunt er ook meestal geen auto's kopen
wat is dat nou voor onzin
Dat is gewoon erg vreemd. Je werkt ergens en hebt dan een functie. Dat is bij de kassa gewoon afrekenen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 04:45 schreef sp3c het volgende:
waarom?
er staat duidelijk aangegeven data het niet kan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |