Waar zie je hoeveel ze opgehaald hebben danquote:Op maandag 21 augustus 2017 08:40 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik heb daar op dag 1 iets van 50 waves in gestopt maar het is maar een relatief kleine ico. Ze hebben nu iets van 2 ton opgehaald in twee weken. Maargoed op zich ziet de whitepaper er goed uit dus wie weet
https://gravit.ws/projectico.aspxquote:Op maandag 21 augustus 2017 08:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waar zie je hoeveel ze opgehaald hebben dan
Klopt, het is een kleine ICO.quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:40 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik heb daar op dag 1 iets van 50 waves in gestopt maar het is maar een relatief kleine ico. Ze hebben nu iets van 2 ton opgehaald in twee weken. Maargoed op zich ziet de whitepaper er goed uit dus wie weet
Ook maar is wat van die nutteloze coins in dumpen denk ikquote:Op maandag 21 augustus 2017 10:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, het is een kleine ICO.
De coins worden verdeeld over de inleg, dus voor een Dollar krijg je er nu zo'n 200.
Hoewel ze verschillende tiers aanhouden gaat het project sowieso door, ongeacht wat ze binnenhalen. Alleen de doelen liggen dan wat lager.
Winst pakken en door.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:45 schreef DrSnuggle het volgende:
Jeeej, in de top 3 stijgers 2 van je munten hebben staanIk ben benieuwd hoe lang die vreugde aanhoudt...
Ik ga nu niet meer verkopen... Ik had zo'n spijt toen ik MCO op +25% had verkocht, waarna die in de middag naar +200% ging.quote:
Ik had het gelezen inderdaad. Maar als je op bitcointalk hun annoucement leest hebben ze zichzelf zeer ambitieuze doelen gesteld en kan ik me voorstellen dat de opbrengst van deze ico ze toch wel iets tegenvalt.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, het is een kleine ICO.
De coins worden verdeeld over de inleg, dus voor een Dollar krijg je er nu zo'n 200.
Hoewel ze verschillende tiers aanhouden gaat het project sowieso door, ongeacht wat ze binnenhalen. Alleen de doelen liggen dan wat lager.
Deze newbie gaat voor bijna 6 waves instappen. Ik hoop dat dit sneller rendement oplevert dan wat ik laatste 5dgn heb gedaan/binnengehaald.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:04 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Heb jij wat in deze ico gestopt?
Ja, een klein bedrag, heb wat tokens afgeroomd.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:04 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik had het gelezen inderdaad. Maar als je op bitcointalk hun annoucement leest hebben ze zichzelf zeer ambitieuze doelen gesteld en kan ik me voorstellen dat de opbrengst van deze ico ze toch wel iets tegenvalt.
Overigens kan ik me voorstellen dat de échte whales hier ook uitblijven omdat een van hun doelen is blockchain meer mainstream te maken. Als dat lukt is het ook wat ingewikkelder om de markt te manipuleren. Of denk ik nu te cynisch?
Heb jij wat in deze ico gestopt?
stuur je die tokens naar die specifieke verschillende adressen die je te zien krijgt op die pagina met al die token-iconen? Want dit is wel een mooie kans om al die gare rommel op af te storten, neem aan dat zij alle waardes bij elkaar optellen en uiteindelijk wat van die oceanlabtokens in je waves wallet terugstorten?quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, een klein bedrag, heb wat tokens afgeroomd.
Ik wil de komende 6 maanden sowieso niet meer in ICO's stappen maar deze is wel grappig, ook een leuk project om te steunen.
Sphearis is een bekende op Waves Slack, heb er wel vertrouwen in.
Edit: nee, die adressen zijn de "asset ID's" van de tokens.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:32 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
stuur je die tokens naar die specifieke verschillende adressen die je te zien krijgt op die pagina met al die token-iconen? Want dit is wel een mooie kans om al die gare rommel op af te storten, neem aan dat zij alle waardes bij elkaar optellen en uiteindelijk wat van die oceanlabtokens in je waves wallet terugstorten?
Kan ik voor het versturen van die tokens de fee ook weglaten trouwens?
*Mompelt iets over BitHumb*quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:14 schreef r3gi3boy het volgende:
Valt die monero-pump nog ergens vanuit te verklaren? Een bepaalde aanleiding ofzo, was het te voorspellen geweest?
edit: ik lees op tweakers dat iemand grote orders pumpt ver boven de marktwaarde
Is sinds vandaag verhandelbaar op een Koreaanse exchange.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:14 schreef r3gi3boy het volgende:
Valt die monero-pump nog ergens vanuit te verklaren? Een bepaalde aanleiding ofzo, was het te voorspellen geweest?
edit: ik lees op tweakers dat iemand grote orders pumpt ver boven de marktwaarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |