Klopt, wanneer onlogisch inhoudelijk faalt is zijn tactiek om hier heel hard te roepen dat zijn tegenstander afgemaakt is, in de hoop dat iemand hem steunt.quote:
Ik moet wederom slaan, René..quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, wanneer onlogisch inhoudelijk faalt is zijn tactiek om hier heel hard te roepen dat zijn tegenstander afgemaakt is, in de hoop dat iemand hem steunt.
Deze onzekerheid zie je vaak terug bij 12-jarigen. Bijzonder deze bij een volwassen man te zien.
In b4 pedograp
Dit onzekerheid?quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik moet wederom slaan, René..
Bijzonder *dit* bij een volwassen man te zien..
Bijzonder die onzekerheid.. Want je spreekt over een bepaald type onzekerheid, namelijk die van jongens van twaalf..quote:
Ik ga zo een kop thee zetten en een bonbon (of tien) in mijn mond steken..quote:
Hekel aan bonbons. Negen van de tien keer is de vulling goor.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga zo een kop thee zetten en een bonbon (of tien) in mijn mond steken..
Mijn werkdag zit er al op, al moet ik zo even de stad in voor een en ander..
Wacht maar tot ik mijn vulling in je bonbon steek, dan piep je wel andersquote:Op maandag 21 augustus 2017 11:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hekel aan bonbons. Negen van de tien keer is de vulling goor.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:04 schreef Befbekje het volgende:
Ik geef je het voordeel van de twijfel, oké?..
Wow.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mijn vulling in je bonbon steek, dan piep je wel anders..
Misschien wat voor GGMM?quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
als je onzeker over je lichaam bent moet je gaan banenzwemmen
Jij moet heel wat baantjes maken voordat je met die reet in je jurk past, dikke knol.quote:
Sow, je staat wel laag trouwens.. Zelfs Scrummie en Onlo staan boven jouquote:Op maandag 21 augustus 2017 10:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zal nu echt mijn best moeten doen, anders heb je een soort leicester fc situatie.
Ik handhaaf me netjes in de top3.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sow, je staat wel laag trouwens.. Zelfs Scrummie en Onlo staan boven jou
Pijnlijk
Ik ging voor wat verrassingen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sow, je staat wel laag trouwens.. Zelfs Scrummie en Onlo staan boven jou
Pijnlijk
De persoon die alle resultaten/spelers etc opslaat in excelbestandjes staat netjes in de middenmootquote:Op maandag 21 augustus 2017 11:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik handhaaf me netjes in de top3.
Ik ook in speelronde 1, had eerst Heracles op 2-1 en toen maar 1-1 van gemaakt..quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ging voor wat verrassingen.
Mensen die een speler hebben ingevuld bij deze bonusvraag zijn echt heel dom.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ging voor wat verrassingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |