**Wil jij met de keiharde cijfers worden geconfronteerd?quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wil jij geconfronteerd worden met de keiharde cijfers?
🙉quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niemand is geïnteresseerd.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ben benieuwd.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die was best pittig. Is mijn dochter wel even ziek van geweest.
Al roep je het 100 keer, gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand is geïnteresseerd.
Rot gewoon op.
jij staat gewoon nog steeds bovenaan. Zou leuk zijn als de totobeker in de VBLSC blijft.quote:
Als NAC nog een goal maakte stond ik met afstand bovenaanquote:Op maandag 21 augustus 2017 10:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij staat gewoon nog steeds bovenaan. Zou leuk zijn als de totobeker in de VBLSC blijft.
Ja de FP is wel een geweldig iets ja.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het is mijn stijl, deze taal heeft mij gebracht waar ik ooit was.
Een baan bij de Volkskrant heeft 't vooralsnog niet opgeleverd..quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het is mijn stijl, deze taal heeft mij gebracht waar ik ooit was.
Proef ik hier een sarcastische toon?quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja de FP is wel een geweldig iets ja.
Ik zal nu echt mijn best moeten doen, anders heb je een soort leicester fc situatie.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als NAC nog een goal maakte stond ik met afstand bovenaan
Dat zou een stap terug zijn geweest, knulletje.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een baan bij de Volkskrant heeft 't vooralsnog niet opgeleverd..
Misschien is hij een buitenlader.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:52 schreef Befbekje het volgende:
En voor docent Nederlands ben je ook ongeschikt..
Knulletje? We hebben godverdomme niet samen geknikkerd, ransaap..quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat zou een stap terug zijn geweest, knulletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |