Gaarne teruglezen in het vervolg.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet, ik kom net de sc binnen
"Vroeger" deed ik dat ook soms. Maar dan meestal na het stappen. Toen ik nog werkte ging ik gewoon om 1.00 naar bed en er om 6.00 weer uit. Slaap heb en had ik toch wel overdag.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:16 schreef Vasion het volgende:
Tot 11 uur uitslapen, hoe krijg je het in je systeem?!
Ja?quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaarne teruglezen in het vervolg.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:11 schreef JanCees het volgende:
"slaap nooit overdag"
Elke dag 11 uur uit z'n nest
- neurologische coeliakie (zoek maar op)quote:
En dan die vreselijke hard metal luisteren met zulke aandoeningenquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- neurologische coeliakie (zoek maar op)
- evenwichtsproblemen
- zeer weinig energie
- hyperacusis (alles klinkt HEEL HARD en kan geen geluid filteren)
- bij tijd en wijle tinnitus
Om het even kort samen te vatten.
Vieze linkse gespot.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Doe even normaal, domme randdebiel.. Ik zou je zelf bijna hyperacusis toewensen, ben benieuwd of je dan nog die zogenaamde hotelkamertjes van 500 euro kunt betalen..
Lekker de hele dag metal luisteren en gamen en vervolgens janken dat je overgevoelig bent voor geluid.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verder geen zin om er meer over uit te weiden, is al vaak genoeg voorbijgekomen in de SC.
Hou je ontzettend dikke teringbek als je niet weet waar je over praat.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker de hele dag metal luisteren en gamen en vervolgens janken dat je overgevoelig bent voor geluid.
Je bent gewoon een aansteller.
Sow, hallo hey!quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hou je ontzettend dikke teringbek als je niet weet waar je over praat.
Is 'ie al over z'n VBL-proeftijd heen?quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ZO DANquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Enkeltje feedback?quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terecht dit. Elan gaat weer eens te ver.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |