Ja, daarom slaapt hij dus 's nachts niet.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet niet zo janken met je uitkering. Je kunt in principe de hele fucking dag op je nest liggen.
Dan mag ie mij er idd op attenderen.quote:
Als een gezond iemand slecht slaapt is het al kut, moet je je eens voorstellen hoe dat is voor iemand die chornisch ziek is. En nee, ik slaap nooit overdag, ben geen ouwe lul of een probleemwijkenfiguurquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet niet zo janken met je uitkering. Je kunt in principe de hele fucking dag op je nest liggen.
Echt hekel aan zulk soort figuren.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daarom slaapt hij dus 's nachts niet.
Misschien moet je een glutenvrij kussen proberen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als een gezond iemand slecht slaapt is het al kut, moet je je eens voorstellen hoe dat is voor iemand die chornisch ziek is. En nee, ik slaap nooit overdag, ben geen ouwe lul of een probleemwijkenfiguur
de dag kom je toch wel door als je bezig bent. Zo'n ramp is het niet als je een nachtje slecht slaapt.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt hekel aan zulk soort figuren.
Lig ook wel eens wakker tot 4 maar dan moet je er gewoon uit om 07:00.
Laat staan als je er om 05:00 al uit moet .
chornischquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als een gezond iemand slecht slaapt is het al kut, moet je je eens voorstellen hoe dat is voor iemand die chornisch ziek is. En nee, ik slaap nooit overdag, ben geen ouwe lul of een probleemwijkenfiguur
Kut, een typfoutquote:
Eerder 10 uur, maargoed, ik weet dat zoiets een weelde is voor de werkende man, en als antwoord heb ik dan altijd: wil je ruilen? Kun jij dag in dag uit verrot thuis zitten terwijl ik een normaal leven hebquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:11 schreef JanCees het volgende:
"slaap nooit overdag"
Elke dag 11 uur uit z'n nest
Het was echt slecht gisteren. Het hoogtepunt enigszins zou nog de kunstgras-discussie kunnen zijn, echter voerde ze dat uit in een onliner-rondequote:Op maandag 21 augustus 2017 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Die zagen echt aan hun eigen doodskist. Als je dit soort studiogasten uitnodigt ga je verlangen naar Jack Spijkerman en Vledder.
Doe even normaal, domme randdebiel.. Ik zou je zelf bijna hyperacusis toewensen, ben benieuwd of je dan nog die zogenaamde hotelkamertjes van 500 euro kunt betalen..quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt hekel aan zulk soort figuren.
Lig ook wel eens wakker tot 4 maar dan moet je er gewoon uit om 07:00.
Laat staan als je er om 05:00 al uit moet .
Ik leid geen normaal leven verder, ben chronisch gek in m'n kopquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerder 10 uur, maargoed, ik weet dat zoiets een weelde is voor de werkende man, en als antwoord heb ik dan altijd: wil je ruilen? Kun jij dag in dag uit verrot thuis zitten terwijl ik een normaal leven heb
Ben trotse oom. M'n neefje is net 17 geworden. Gaat vandaag op introductieweek van de PABO.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Joepie, de scholen zijn weer begonnen.
Wat heb je dan?quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerder 10 uur, maargoed, ik weet dat zoiets een weelde is voor de werkende man, en als antwoord heb ik dan altijd: wil je ruilen? Kun jij dag in dag uit verrot thuis zitten terwijl ik een normaal leven heb
Ja want zonder vaste prikken is het makkelijk om een systeem in je schema op te bouwen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:16 schreef Vasion het volgende:
Tot 11 uur uitslapen, hoe krijg je het in je systeem?!
Normaal kijk ik altijd, ook bij dit soort waarschuwingen. Nu neem ik het ter harte.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het was echt slecht gisteren. Het hoogtepunt enigszins zou nog de kunstgras-discussie kunnen zijn, echter voerde ze dat uit in een onliner-ronde
Dat wist ik toch niet, ik kom net de sc binnenquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja want zonder vaste prikken is het makkelijk om een systeem in je schema op te bouwen.
Mooi zeg.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben trotse oom. M'n neefje is net 17 geworden. Gaat vandaag op introductieweek van de PABO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |