ik dacht even dat ie zat te poepen...quote:Op vrijdag 20 april 2018 14:15 schreef amaranta het volgende:
Van die schilderijen van beroemdheden.
Waarom wil je zoiets in je huis?
[ afbeelding ]
Zou best kunnen. Niet de eerste sportman die kaktquote:Op vrijdag 20 april 2018 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht even dat ie zat te poepen...
De prijs? Dat ík niet begrijp waarom je dat in je huis zou willen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dit voor op de schutting?
En wat is de ergernis? Dat zijn achternaam niet klopt?
Ieder zn smaak. Ik vind het er tof uitzien, niet amateuristisch (zoals die Woezel en Pip foto van laatst hier in dit topic).quote:Op vrijdag 20 april 2018 15:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
De prijs? Dat ík niet begrijp waarom je dat in je huis zou willen.
dom schaap, Lubach heeft zijn Facebook nog.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
Facebook tijdens dat Arjan Lubach-feestje verwijderd, en ik mis helemaal niks
Girlnextdoor niet meerquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:29 schreef drakin het volgende:
[..]
dom schaap, Lubach heeft zijn Facebook nog.
wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Die was toch “overleden”quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:21 schreef Witchybitch het volgende:
Ik mis het profiel van agnes hoekstra en de pagina van woongroep t rugzakje.
Ze zijn gestopt
Maar wat heb ik gelachen om de posts en nog meer om de mensen die dachten dat t echt was.
Och die was geniaal jaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:21 schreef Witchybitch het volgende:
Ik mis het profiel van agnes hoekstra en de pagina van woongroep t rugzakje.
Ze zijn gestopt
Maar wat heb ik gelachen om de posts en nog meer om de mensen die dachten dat t echt was.
Ik heb het ook een paar keer gehad en ik weet niet of er iets aan te doen is, maar uiteindelijk komt het wel weer terug. Het lijkt soms alsof ze je op die manier willen dwingen om meer vrienden te maken en meer pagina's te leuken.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Weet ff niet waar ik dit moet plaatsen en waar ik op FB zelf hiervoor moet zijn / zoeken, maar sinds deze week krijg ik amper meer updates op mijn tijdlijn. Dan ben ik uren lang offline geweest, log ik in en dan zijn het 5 updates of zo, en dan zie ik de updates alweer van toen ik de vorige keer inlogde. Terwijl in de tussentijd pagina's die ik volg genoeg updates geplaatst hebben (maar ik zie ze niet op mijn tijdlijn). Niet dat dit erg is (het is maar FB), maar het is wel weird. Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan dit opgelost worden?
hoor ok meer klachten over. ook een keer gehad iddquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
Vandaag ook iets vreemds, nooit eerder meegemaakt: bijna alle video's op YouTube die ik wil afspelen zijn geblurd (dus je ziet een soort waas over het hele afspeelscherm). Herkent iemand dat?
Ik googelde net in het Engels en kennelijk helpt het als je Facebook afsluit en het opnieuw opent. Doe ik nu niet, want anders moet ik weer helemaal omlaag scrollen tot waar ik nu ben in mijn tijdlijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:33 schreef Ole het volgende:
[..]
hoor ok meer klachten over. ook een keer gehad idd
Oh my, wat een trieste bendequote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:47 schreef Taiga het volgende:
uhm....oke...waar gaat dit over?
https://www.facebook.com/mobielkoopjes/
wat is dit danquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:47 schreef Taiga het volgende:
uhm....oke...waar gaat dit over?
https://www.facebook.com/mobielkoopjes/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |