Vandaar die tegendoelpunten. hahaha.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb van 7 tot half 11 geslapen in mijn verdediging
Ik moest erover nadenken en toen vond ik hem nog minder grappigquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar die tegendoelpunten. hahaha.
Goeie.
Rene en grappig is een combinatie die niet vaak opgaat.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest erover nadenken en toen vond ik hem nog minder grappig
Dat gebeurt niet. Ajax maakt zo de 3-1.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou echt tering onverdiend zijn als groningen hier een punt pakt, maar wel lekker
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou echt tering onverdiend zijn als groningen hier een punt pakt, maar wel lekker
Dat sowieso.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:01 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die fruit op een pizza doen zijn echt teringdebiel.
quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Het GROTE Ajax krijgt een tegendoelpunt om de kiezen.
[ afbeelding ]
Fruit op een pizzaquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:01 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die fruit op een pizza doen zijn echt teringdebiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de orenquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Het GROTE Ajax krijgt een tegendoelpunt om de kiezen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:03 schreef JanCees het volgende:
Klikken op eigen risico:lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Klikken op eigen risico:LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Klikken op eigen risico:lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook totaal onredelijk geweest en zat er nauwelijks in inderdaad. Uitstekend gezienquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. Ajax maakt zo de 3-1.
PVSquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
PVS dalijk met Kenneth Paalgod in de basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |