KNVB MAFFIA!!!!quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker weer genaaid door de scheids vandaag.
Dit gesprek begint vrij verwarrend te worden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
maar het was ziyech
ik loop alleen een paar minuten achter (ik kijk via een illegale stream)
Hopelijk degraderen julliequote:Op zondag 20 augustus 2017 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker weer genaaid door de scheids vandaag.
Klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Altijd kleine clubs die genaaid worden door de KNVB maffia
Vandaar dat Feyenoorders altijd zo lopen te jankenquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Altijd kleine clubs die genaaid worden door de KNVB maffia
Elk ander Ajax had hem niet gekochtquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Dijks kan er dus echt niks van he. Waarom heeft zo'n Ajax hem gekocht?
Omdat De Boer hem goed vond.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Dijks kan er dus echt niks van he. Waarom heeft zo'n Ajax hem gekocht?
Dan vind ik die Warmerdam bij Groningen bijvoorbeeld beter. Misschien kan Ajax hem halenquote:
Dat vind ik ook een topspeler inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vind ik die Warmerdam bij Groningen bijvoorbeeld beter. Misschien kan Ajax hem halen
Waar is je Feyenoord-shirtje die je zou kopen als Feyenoord kampioen zou worden?quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vandaar dat Feyenoorders altijd zo lopen te janken
Nee.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta je soms voor de open scheur van Jancees' moeder?Hahahaha
hahahahahahaquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta je soms voor de open scheur van Jancees' moeder?Hahahaha
Die had zijn Ajax bril daar even opgezet.quote:
In die eredivisie wordt dat zelden uitgespeeldquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:49 schreef NewHorizon het volgende:
4 tegen 2
JA DIT IS GEEN VOORDEEL SCHEIDS
Nou!quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een heel leuk filmpje voor JC. Maar kan hem niet doorsturen. Jammer de bammer
Yo lekkere DILFquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een heel leuk filmpje voor JC. Maar kan hem niet doorsturen. Jammer de bammer
Gooi 'm even in de VBL-SC app.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk niet dat hij out cold gaat van een klap, maar ik voorzie wel een TKO op basis van langdurig moeten incasseren en het wegdruipen van zijn conditie..quote:
Anwar de Haas filmpje?quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb ooit een ban gehad door dit plaatje te posten (niet de gif, maar het origineel)quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anwar de Haas filmpje?
[ afbeelding ]
hehehequote:Op zondag 20 augustus 2017 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anwar de Haas filmpje?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verboden voor alles buiten Rotterdam geloof ik.
Wat walgelijk zegquote:
En nu probeer jij mij een ban aan praten? Dat gaat je niet lukken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ban gehad door dit plaatje te posten (niet de gif, maar het origineel)
Ik waarschuw jequote:Op zondag 20 augustus 2017 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En nu probeer jij mij een ban aan praten? Dat gaat je niet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |