KNVB MAFFIA!!!!quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker weer genaaid door de scheids vandaag.
Dit gesprek begint vrij verwarrend te worden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
maar het was ziyech
ik loop alleen een paar minuten achter (ik kijk via een illegale stream)
Hopelijk degraderen julliequote:Op zondag 20 augustus 2017 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker weer genaaid door de scheids vandaag.
Klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Altijd kleine clubs die genaaid worden door de KNVB maffia
Vandaar dat Feyenoorders altijd zo lopen te jankenquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Altijd kleine clubs die genaaid worden door de KNVB maffia
Elk ander Ajax had hem niet gekochtquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Dijks kan er dus echt niks van he. Waarom heeft zo'n Ajax hem gekocht?
Omdat De Boer hem goed vond.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Dijks kan er dus echt niks van he. Waarom heeft zo'n Ajax hem gekocht?
Dan vind ik die Warmerdam bij Groningen bijvoorbeeld beter. Misschien kan Ajax hem halenquote:
Dat vind ik ook een topspeler inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vind ik die Warmerdam bij Groningen bijvoorbeeld beter. Misschien kan Ajax hem halen
Waar is je Feyenoord-shirtje die je zou kopen als Feyenoord kampioen zou worden?quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vandaar dat Feyenoorders altijd zo lopen te janken
Nee.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta je soms voor de open scheur van Jancees' moeder?Hahahaha
hahahahahahaquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta je soms voor de open scheur van Jancees' moeder?Hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |