Gaat natuurlijk om veel meer wedstrijden dan 34 dit seizoen als je de beker en CL meetelt.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat JP 34 wedstrijden kan spelen. Buiten het feit dat je hem op meerdere posities kan gebruiken natuurlijk.
Ik houd wel van een beetje bravoure weer bij Feyenoord
Dat ookquote:Op maandag 21 augustus 2017 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk om veel meer wedstrijden dan 34 dit seizoen als je de beker en CL meetelt.
Wel komisch.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:21 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/foxsportsnl/status/899701149753905153
quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:20 schreef Caland het volgende:
Gouden schoen
Zilveren schoen
Bronzen schoen
Topscorer eredivisie
Galagenot
quote:Op maandag 21 augustus 2017 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een telegraafgala alle prijzen winnen. Dat dit kan.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een telegraafgala alle prijzen winnen. Dat dit kan.
quote:De wedstrijd tussen Feyenoord en NAC Breda, die gespeeld wordt op zaterdag 23 september, begint een uur eerder. In plaats van het aanvankelijke tijdstip van 20:45 uur begint het duel nu om 19:45 uur.
De KNVB had bij het bekendmaken van het competitieprogramma een voorbehoud opgenomen omtrent het aanvangstijdstip van Feyenoord – NAC Breda. Indien Ajax op 26 of 27 september geen Champions League zou spelen, wat ook daadwerkelijk het geval is, zou het duel verplaatst worden naar 19:45 uur.
Kan me niet voorstellen dat hij nog komt, de selectie is echt wel vol zo. Tenzij er nog iemand weg gaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 00:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Fenerbahçe schijnt wederom een aanvaller aangetrokken te hebben.
Ik blijf toch ergens het geloof houden dat we straks alsnog verrast worden met de komst van Robin van Persie, als kers op de taart.
Misschien tegen beter weten in want de selectie lijkt me nu wel rond.
Maar als je Iwan van Duren vanmiddag op de site van Voetbal International hoorde dan houdt ook Eric Gudde nog nadrukkelijk de mogelijkheid open dat er nog wat te gebeuren staat op de transfermarkt.
Mocht hij komen is het in 2018quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 08:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij nog komt, de selectie is echt wel vol zo. Tenzij er nog iemand weg gaat natuurlijk.
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 09:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Mocht hij komen is het in 2018
Zou hem er niet eens bij willen nu, tenzij er idd iemand weg gaat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 08:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij nog komt, de selectie is echt wel vol zo. Tenzij er nog iemand weg gaat natuurlijk.
Dat gezeik altijd dat van Persie lastig zou zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 09:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe zit het met het salarisniveau? Denk dat die wel wat gestegen is t.o.v. vorig jaar, ook met het aantal vernieuwde contracten.
Van Persie is nu gewoon niet meer te betalen, maakt niet uit wat de transfersom zou zijn.
En daarnaast hebben we hem niet nodig nee. RvP is natuurlijk een bewezen lastige jongen, dan moeten we niet zeuren over Larsson
Dat zou echt een droom scenario zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 10:31 schreef Caland het volgende:
Kramer lozen en Van Persie halen
Win-win-win
En Tapia voor Clasie dan staan we in februari op de coolsingel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 10:31 schreef Caland het volgende:
Kramer lozen en Van Persie halen
Win-win-win
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Wat is er mis met Hapsie? En de Lord is prima als back up.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja en Nelom voor Kongolo.
Of uberhaupt een andere lb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |