quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou je de textgroottes iets kunnen verkleinen en de interlinie iets verhogen in de selectie? Staat het net wat netter denk ik.
Ook weer wat jeugdspelers doorgestroomd ten opzichte van begin vorig seizoen natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
.......................................Hahn....................................../Hansson
......Karsdorp - Dammers - Kongolo - Woudenberg....../Verdonk
.........Marko Vejinovic - Schuurman - Hamer................/Gustafson
........................Robertha - Kuyt - Elia............................
----------------------------------------------------------------------------------------
.......................................XX............................
.................Diks - XX - St Juste - Haps............
...................Amrabat - Larsson - XX................
......................Berghuis - XX - Boetius.............
.
Heel elftal verdwenen, en op veel plekken goed doorgeselecteerd/ vervangen denk ik
Ik dacht dat dit alleen een tijdelijke betrof? Heb nu namelijk al best wat werk zitten in een nieuwe OP.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo?
Zal hem wel ff op mn eigen host gooien dan is die kwaliteit niet zo fucked up.
En gaan we die Kuip plekjes van de mede Fokkers nog doen> Of iemand anders goede toevoeging?
Dacht ik ook. Ben benieuwd maat.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:13 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen een tijdelijke betrof? Heb nu namelijk al best wat werk zitten in een nieuwe OP.
quote:Sam Larsson is niet uitsluitend voor de linksbuiten positie gehaald, maar voor meerdere posities, aldus Feyenoord-watcher Iwan van Duren. "Dat is ook iets wat Van Bronckhorst graag wil. Het wordt een lang seizoen met de Champions League. Ze willen eigenlijk alle posities minimaal dubbel bezet hebben. Het eerste waar je aan denkt is linksbuiten en anders het middenveld."
Jean-Paul Boėtius hoeft volgens Van Duren voorlopig niet te vrezen voor zijn basisplaats, zo vertelt hij aan Voetbal International. "Die heeft zijn visitekaartje wel afgegeven. Boėtius is iedere wedstrijd beslissend geweest, volwassen geworden en kind van de club. Larsson is wel iemand die je in de basis verwacht."
Het had veel voeten in de aarde om van Larsson een Feyenoorder te maken. "Dit was geen gemakkelijke deal om te maken. Bij Feyenoord hangt de vlag nog net niet buiten, maar het bedrag voor deze speler, ergens rond de vijf miljoen zal het zijn: die ga je waarschijnlijk voor veel meer doorverkopen. De trainer en de directie zijn uitermate tevreden."
Toch ziet de clubwatcher ook nog wat problemen die op zouden kunnen doemen. "Het is een lastige, harde jongen. Het zal geen jongen zijn die graag op de bank gaat zitten. Het is niet in eerste instantie een gezellige jongen. Hij heeft gif, een beetje zoals Van Hooijdonk vroeger, een moordenaar."
Niet alleen concurrent voor boetius maar ook voor Berghuisquote:Op maandag 21 augustus 2017 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Larsson, 23 doelpunten en 28 assists in 86 wedstrijden
Als hij dat gemiddelde kan blijven aanhouden dan is hij wat mij betreft een onbetwiste basisspeler.
Maar hij zal eerst wedstrijdfit moeten worden, dat zal een paar weken in beslag nemen, en daarna zal hij zich het elftal moeten invechten net als ieder ander natuurlijk.
Ja zeker, deze kan vervangen worden joh !quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:13 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen een tijdelijke betrof? Heb nu namelijk al best wat werk zitten in een nieuwe OP.
Heb je een voorproefje?quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:13 schreef Oldground het volgende:
[..]
Of op 10, ook goed. Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet alleen concurrent voor boetius maar ook voor Berghuis
als je naar de gif kijk dan je zie dat hij als rechtsbuiten speelt...
[ afbeelding ]
Ah oke, nee prima!quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja zeker, deze kan vervangen worden joh !
Verveelde me op werk haha.
Ik denk dat het wel belangrijk is dat hij gaat spelen. Zou het kunnen dat met deze aankoop rekening wordt gehouden met een vertrek van bv toornstra?quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of op 10, ook goed. Maakt mij niet zoveel uit.
Maar vanaf rechts is hij wel iets minder rendabel / effectief wat betreft assists en doelpunten.
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel belangrijk is dat hij gaat spelen. Zou het kunnen dat met deze aankoop rekening wordt gehouden met een vertrek van bv toornstra?
Nog geen 10 dagen geleden zei hij het volgende:quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel belangrijk is dat hij gaat spelen. Zou het kunnen dat met deze aankoop rekening wordt gehouden met een vertrek van bv toornstra?
Sjaaaaaaak, die is een Feyenoorderquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:12 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/hendrikshelene/status/899698965565886465
Sjaak Swartgod
Kan me niet voorstellen dat JP 34 wedstrijden kan spelen. Buiten het feit dat je hem op meerdere posities kan gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
boetius blijft mijn nummer 1
maar Larson kan ook wel leuke dingen laten zien...[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |