SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ideequote:Op zondag 20 augustus 2017 15:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Willem 2 pakken en met 9 uit 3 naar de interlands
Precies, dan zijn spelers als Nieuwkoop en Larsson ook weer wedstrijdfit en dan heeft Gio 2 weken om de puntjes op de i te zetten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Kut Interlands ook. Net drie weken onderweg, alweer een onderbreking.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Nouja cruciale wedstrijden voor Oranje, beter dan die doelloze oefenduels. En wat Tomatenboer zegt, laat ze maar fit worden en laat Gio maar sleutelen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kut Interlands ook. Net drie weken onderweg, alweer een onderbreking.![]()
![]()
Viel mij ook op, vervelende tijd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende week al weer die klote tijd.
okquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:26 schreef F.M.D. het volgende:
Met dit drama voetbal ga je geen goed voetbal worden. Dat is zeker. Ik heb nog geen goede wedstrijd gezien van Feyenoord (voorbereiding meegerekend).
Komt goed joh, Larsson er zo bij op de flanken, gelijk druk op elke speler die het nu nog niet best doet (Toornstra en Berghuis).quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:26 schreef F.M.D. het volgende:
Met dit drama voetbal ga je geen goed voetbal worden. Dat is zeker. Ik heb nog geen goede wedstrijd gezien van Feyenoord (voorbereiding meegerekend).
6 uit 2 met dit drama voetbal.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:26 schreef F.M.D. het volgende:
Met dit drama voetbal ga je geen kampioen worden. Dat is zeker. Ik heb nog geen goede wedstrijd gezien van Feyenoord (voorbereiding meegerekend).
Ben jij ook wel eens niet depressief?quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:26 schreef F.M.D. het volgende:
Met dit drama voetbal ga je geen kampioen worden. Dat is zeker. Ik heb nog geen goede wedstrijd gezien van Feyenoord (voorbereiding meegerekend).
quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:26 schreef F.M.D. het volgende:
Geldt voor heel de competitie...inclusief onze concurrenten....quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:26 schreef F.M.D. het volgende:
Klopt, het voetbal valt tot nu toe erg tegen. Maar het team moet gewoon weer op elkaar ingespeeld raken joh, dat komt vanzelf weer (en hopelijk voordat het puntverlies kost).quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:26 schreef F.M.D. het volgende:
Eerder het gevolg van 2 teams die vooral spelen om niet te verliezenquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Vorig jaar kreeg je meer ruimte in het begin van het seizoen, nu trekken teams zich terug, dat is het gevolg van het kampioenschap.
Toornstra speelde net als tegen Twente compleet waardeloos, slechte passing, en weinig diepgang. Het leek er ook wel een beetje op dat wat Caland zegt met name niet verliezen (of punten verspelen) telt bij Gio.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:45 schreef Haringkop het volgende:
Het scheelt ook dat we zowel vandaag als vorige week een scheidsrechter treffen die niet durft fluiten en de kaarten op zak houdt, dan wordt het makkelijker voor de verdedigende partij.
Meer dan vorig jaar zal je vaker ploegen puur verdedigende ploegen treffen. Daar zal je je wel tegen moeten wapenen. Ik vond vooral ons middenveld totaal onzichtbaar vandaag. Dan wordt het voor de aanval ook niet gemakkelijk om iets te creëren.
Ik had het over de tegenstanders.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Toornstra speelde net als tegen Twente compleet waardeloos, slechte passing, en weinig diepgang. Het leek er ook wel een beetje op dat wat Caland zegt met name niet verliezen (of punten verspelen) telt bij Gio.
Komt ook wel goed. Wel mis je Karsdorp als back. Ligt veel ruimte als back om aanvallend bij te dragen en daarmee veel creativiteit te brengen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat me in positieve zin opvalt aan dit Feyenoord is dat er veel duels worden gewonnen. Dat is de basis. Nu nog iets beter gaan voetballen en het komt goed.
Ondertussen heeft Psv heeft het ook weer heel aardig op de rit.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, het voetbal valt tot nu toe erg tegen. Maar het team moet gewoon weer op elkaar ingespeeld raken joh, dat komt vanzelf weer (en hopelijk voordat het puntverlies kost).
Vorig seizoen speelden we ook niet alles goed. Maar je hebt wel een punt hoor, omdat de meeste kampioensploegen van het begin af aan al goed / beter voetballen.
Maar wat dat betreft ben ik van geen van de traditionele top 3 clubs nog onder de indruk.
Wat goed voetbal betreft steken op dit moment alleen Vitesse en FC Utrecht er bovenuit.
Omdat ze winnen van NAC?quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:36 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ondertussen heeft Psv heeft het ook weer heel aardig op de rit.
Nee maar ze werden al afgeschreven na el debacle, maar nu zie je met een aantal wijzigingen dat er een aardige ploeg staat die fris en gretig oogt...zeker in aanvallend opzicht.quote:
Njah, met name Twente en vandaag ook Excelsior probeerden vooral te ontregelen. Ik geef ze groot gelijk en dit Feyenoord is nog lang niet zo ver om dat kapot te spelen.quote:
we gaan effe wachten of de knjb deze week nog in actie komt....of kan dat niet meer omdat hij al geel kreeg...quote:
Gefrustreerde joodjes..tis triest dat deze diarree nog steeds de standaard is..quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:12 schreef Jaytje07 het volgende:
Het commentaar bij de samenvatting van Studio Sport...Wtf heeft die op? Berghuis had rood moeten krijgen, JanSchaarie had rood kunnen krijgen èn Excelsior had recht op een punt ...ze hebben niets gecreëerd, hoezo recht op een punt.... Studio Neus is ook weer van de partij
Het zijn inderdaad fouten, maar kon je niet ook in de gemiddelde 3 wedstrijden van Karsdorp 3 van die fragmenten vinden?quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:53 schreef Caland het volgende:
Leuk draadje:
https://twitter.com/plevla1985/status/899323238161035264
In zijn eerste periode? Zeker. Maar Karsdorp was geen miljoenenaankoop (en toen nog geen back)quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad fouten, maar kon je niet ook in de gemiddelde 3 wedstrijden van Karsdorp 3 van die fragmenten vinden?
Ik vind het dit draadje beetje raar en puur op de man gespeeldquote:Op zondag 20 augustus 2017 19:53 schreef Caland het volgende:
Leuk draadje:
Voor een back van 6mln laat hij verdedigend inderdaad nog veel steken vallen. Ik verwacht dat dit nog wel bijtrekt onder de (bege)leiding van Gio.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:53 schreef Caland het volgende:
Leuk draadje:
In elke periode. Hij stond regelmatig fout gepositioneerd of liet z'n man (in eerste instantie) lopen. Dat compenseerde hij met snelheid en het viel niet zo op omdat ie aanvallend zoveel toevoegde.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
In zijn eerste periode? Zeker. Maar Karsdorp was geen miljoenenaankoop (en toen nog geen back)
Oh ik ben ook niet geheel ontevreden, maar het kan geen kwaad om ook kritiek te hebben toch.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind het dit draadje beetje raar en puur op de man gespeeld
Als je dat op elke speler in een wedstrijd zou projecteren zou je het zelfde beeld krijgen
voetbal is nu eenmaal een sport waar voetballers constant fouten aan het maken zijn....
IK vind haps een goede indruk maken
Maar Karsdorp en Kongolo maakte ook weles fouten. Kongolo en Karsdorp zijn eigenlijk onvervangbaar, die waren beide aanvallend sterk en verdedigend ook heel goed.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik ben ook niet geheel ontevreden, maar het kan geen kwaad om ook kritiek te hebben toch.
Dat van dat stappen tegen Vitesse kan je hem niet écht kwalijk nemen imo maar dat slapen bij die kans van Elbers was me vanmiddag bijvoorbeeld niet opgevallen.
Ja dat Karsdorp en Kongolo ook wel eens fouten maakten vind ik echt helemaal niet relevant. Die waren namelijk wel ietsjes verder dan de huidige backs, en dat is nog een flink understatement.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Maar Karsdorp en Kongolo maakte ook weles fouten. Kongolo en Karsdorp zijn eigenlijk onvervangbaar, die waren beide aanvallend sterk en verdedigend ook heel goed.
Volgens mij is haps er teveel op gebrand om aanvallend goed te spelen. Ik ben benieuwd hoe hij zich in de CL gaat houden want dan ga je pas verdedigend spelen.
Haps is niet met beide spelers te vergelijken,quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat Karsdorp en Kongolo ook wel eens fouten maakten vind ik echt helemaal niet relevant. Die waren namelijk wel ietsjes verder dan de huidige backs, en dat is nog een flink understatement.
Het ging erom of je aan de hand van 3 filmpjes kan zeggen dat Haps die 6 miljoen (nog) niet waard is. Het zijn maar momenten, momenten die bij onze backs van 15 miljoen ook nog regelmatig te zien waren.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat Karsdorp en Kongolo ook wel eens fouten maakten vind ik echt helemaal niet relevant. Die waren namelijk wel ietsjes verder dan de huidige backs, en dat is nog een flink understatement.
Mwah, die stonden niet elke wedstrijd aan de basis van cruciale fouten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ging erom of je aan de hand van 3 filmpjes kan zeggen dat Haps die 6 miljoen (nog) niet waard is. Het zijn maar momenten, momenten die bij onze backs van 15 miljoen ook nog regelmatig te zien waren.
Het punt is dat je talentvolle spelers met een redelijk seizoen tegenwoordig niet meer voor minder dan 5 kan oppikken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ging erom of je aan de hand van 3 filmpjes kan zeggen dat Haps die 6 miljoen (nog) niet waard is. Het zijn maar momenten, momenten die bij onze backs van 15 miljoen ook nog regelmatig te zien waren.
In de Eredivisie worden dit soort dingen nooit bestraft dus valt het niet op.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
True. En ik ben ook totaal niet ontevreden over Haps. Maar niet alles is positief.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het punt is dat je talentvolle spelers met een redelijk seizoen tegenwoordig niet meer voor minder dan 5 kan oppikken.
Zo'n moment als met Elbers kan je vooral van Karsdorp echt wel bijna elke wedstrijd vinden. Dat fout positioneren bij een voorzet vast ook.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die stonden niet elke wedstrijd aan de basis van cruciale fouten.
Zoals we op dit moment voetballen worden dat dit seizoen in ieder geval een stuk meer tegendoelpunten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
vorig seizoen kregen we in 34 wedstrijden 25 doelpunten tegen
Ik denk dat we dat als beetje de maatstaf moeten gaan nemen en of dit aantal uit de pas gaat lopen komend seizoen om conclusies te trekken.
Uiteindelijk blijft het een teamsport.
Daarom. Ik vind Haps wel prima passen bij Feyenoord en ben blij dat hij bij ons speeltquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
True. En ik ben ook totaal niet ontevreden over Haps. Maar niet alles is positief.
Bij de concurrentie zie ik geen betere linksback rondlopen.
Elke wedstrijd is natuurlijk zwaar overdreven. Juist dat compenseren op snelheid had hij niet meer zo vaak nodig als in zijn beginperiode, al had hij het laatste half jaar ook duidelijk last van die blessure/vermoeidheid.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n moment als met Elbers kan je vooral van Karsdorp echt wel bijna elke wedstrijd vinden. Dat fout positioneren bij een voorzet vast ook.
Het verschil is dat deze twitteraar er bewust naar op zoek is gegaan
Goed genoeg voor de eredivisie, Europees heb je er weinig aan dus.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:23 schreef Caland het volgende:
Maar bij AZ was het natuurlijk ook al een vrij dommige verdediger. Wel een echte publieksspeler aanvallend, maar verdedigend valt er wel wat op aan te merken.
Larsson heeft bij Heerenveen ook een paar keer op rechts gespeeld ja.quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan Larsson trouwens ook op rechts uit de voeten? Om Berghuis scherp te houden is een beetje concurrentie wel goed. Vind Berghuis vaak te gemakzuchtig en typisch zo'n speler die om de 5 wedstrijden iets laat zien om vervolgens weer weg te zakken in een semi comateuze toestand.
Mwah, Jorg valt wel iets mee toch? Vond hem tegen Twente best goed spelen als aanspeelpunt en natuurlijk goaltje meegepakt. Vandaag was wel wat minder, maar dat kan gebeurenquote:Op zondag 20 augustus 2017 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Larsson heeft bij Heerenveen ook een paar keer op rechts gespeeld ja.
Maar Berghuis was vorig seizoen in ieder geval redelijk constant hoor.
Dit seizoen nog wel teleurstellend, maar dat zijn bijvoorbeeld Toornstra en Jorgensen tot nu toe ook.
Berghuis zou veel meer kunnen laten zien als hij niet alleen op zijn talent zou teren. Hij heeft een mooi linkerbeen maar weinig power in zijn spel.quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Larsson heeft bij Heerenveen ook een paar keer op rechts gespeeld ja.
Maar Berghuis was vorig seizoen in ieder geval redelijk constant hoor.
Dit seizoen nog wel teleurstellend, maar dat zijn bijvoorbeeld Toornstra en Jorgensen tot nu toe ook.
Wat een flauwekul zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Berghuis zou veel meer kunnen laten zien als hij niet alleen op zijn talent zou teren. Hij heeft een mooi linkerbeen maar weinig power in zijn spel.
Dat geldt volgens mij voor al onze verdedigers.quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:13 schreef Henrys het volgende:
Diks in de CL wordt leuk, zal maar tegenover een Coutinho komen te staan
Was daar ook niet zeker van z'n plek.quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:17 schreef Kaas- het volgende:
Deed die Diks het bij Vitesse zo goed eigenlijk? De man was me nooit echt opgevallen.
Tegen die tijd speelt Nieuwkoop gewoon weer.quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:13 schreef Henrys het volgende:
Diks in de CL wordt leuk, zal maar tegenover een Coutinho komen te staan
We hebben Nieuwkoop.quote:Op maandag 21 augustus 2017 02:45 schreef F.M.D. het volgende:
Berghuis mist Karsdorp die over hem heen denderde. Diks durft totaal niet en heeft het gewoon niet in zich. Als Feyenoord nou Dumfries bij Sparta had opgehaald waren ze een stuk beter af geweest.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:39 schreef Caland het volgende:
Neymar tegen Jan Scharie
Laten ze komen dan
Dat lijkt me wel ja. Met afstand de zwakste schakel achterin.quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tegen die tijd speelt Nieuwkoop gewoon weer.
Dat laatste heb ik ook. Dit soort spelers (Haps, Larsson, Amrabat, Berghuis, St Juste) was tot voor kort of niet te betalen of ze kozen voor Eindhoven, Amsterdam of buitenland. Hele goede zaak dat dit nu gekeerd is. Hopelijk blijvende ontwikkeling.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daarom. Ik vind Haps wel prima passen bij Feyenoord en ben blij dat hij bij ons speelt
Had echt nooit verwacht dat Feyenoord deze spelers allemaal zou (kunnen) halen
Je impliceert hiermee dat die spelers een keuze hadden? Volgens mij was er gewoon geen belangstelling....quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:08 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook. Dit soort spelers (Haps, Larsson, Amrabat, Berghuis, St Juste) was tot voor kort of niet te betalen of ze kozen voor Eindhoven, Amsterdam of buitenland. Hele goede zaak dat dit nu gekeerd is. Hopelijk blijvende ontwikkeling.
Juist. Als Ajax serieuze interesse heeft, legt iedere Nederlandse club het af.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je impliceert hiermee dat die spelers een keuze hadden? Volgens mij was er gewoon geen belangstelling....
Ajax en PSV vonden ze waarschijnlijk niet goed genoeg nee.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je impliceert hiermee dat die spelers een keuze hadden? Volgens mij was er gewoon geen belangstelling....
Overmars gaf gisteren aan dat ze Larsson niet goed genoeg vonden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ajax en PSV vonden ze waarschijnlijk niet goed genoeg nee.
En daar gaan ze meteen de fout in.
Betere spelers dan hen willen niet meer naar de Eredivisie komen.
Dat ze geen keuze hadden tussen PSV, Ajax en Feyenoord maar alleen naar laatstgenoemde konden is wellicht nog zelfs mooier van het hele gedoe.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Uhuh. Zou ik ook zeggen als je wordt afgetroefd.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
ajax heeft al 4 vleugelaanvallers hè.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Overmars gaf gisteren aan dat ze Larsson niet goed genoeg vonden.
Of ze hem echt niet goed genoeg vonden weet je niet, of hij niet goed genoeg is moet blijken. Minder dan Younes is 'ie sowieso niet, maar dat is Wesley Verhoek ook niet.
De vraag werd aan Overmars gesteld, dus zeg dat tegen Youp. Misschien bedoelde hij het als optie voor het middenveld, waar ze wat minder opties hebben. Dan kan ik me voorstellen dat je hem te duur vindt als stand-in voor bijvoorbeeld Ziyech. Of hij past in het spel dat zij willen spelen weet ik niet.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
ajax heeft al 4 vleugelaanvallers hè.
Jaartje laten verhuren aan een ander en dan nemen we hem volgend jaar wel over.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:30 schreef Divje het volgende:
Clasie mag weg.
HALUH GEEL LIGT TE SLAPE YO
Vilhena voor 25 weg, Clasie erbij. Ik teken.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:30 schreef Divje het volgende:
Clasie mag weg.
Hij schijnt eerder deze zomer al aangeboden te zijn aan Feyenoord.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:30 schreef Divje het volgende:
Clasie mag weg.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ajax en PSV vonden ze waarschijnlijk niet goed genoeg nee.
En daar gaan ze meteen de fout in.
Betere spelers dan hen willen niet meer naar de Eredivisie komen.
Ik ook. Jammer dat ons middenveld al zo vol is.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena voor 25 weg, Clasie erbij. Ik teken.
Clasie voor Vilhena moet je niet willen man. Twee totaal verschillende spelers.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena voor 25 weg, Clasie erbij. Ik teken.
Zonde voor Clasie, hij had er zelf ongetwijfeld meer van verwacht.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:30 schreef Divje het volgende:
Clasie mag weg.
Clasie speelde vaak in Engeland op dezelfde positie als Vilhena nu bij ons maar dan vanaf rechts centraal op het middenveld, Vilhena links centraal. Net iets minder controlerend als Clasie zijn rol bij ons eerder was. Verder hebben ze genoeg overeenkomsten. Vilhena is fysiek alleen sterker en wat aanvallender.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Clasie voor Vilhena moet je niet willen man. Twee totaal verschillende spelers.
Vilhena is een moderne box-to-box- speler. Clasie totaal niet. Daar heb je er niet zoveel van rondlopen in Nederland.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Clasie speelde vaak in Engeland op dezelfde positie als Vilhena nu bij ons maar dan vanaf rechts centraal op het middenveld, Vilhena links centraal. Net iets minder controlerend als Clasie zijn rol bij ons eerder was. Verder hebben ze genoeg overeenkomsten. Vilhena is fysiek alleen sterker en wat aanvallender.
Je hoeft mij niet te vertellen wat voor speler Vilhena is hoor. Clasie wel eens zien spelen in Engeland?quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vilhena is een moderne box-to-box- speler. Clasie totaal niet. Daar heb je er niet zoveel van rondlopen in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |