Ik ben gewoon zo'n Hollandse boerenzeun die nooit pittig eten gehad heeft in z'n jeugd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd het dan echt nooit voor jou op
Wat doe jij nou weer geestelijk beperkt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen wij een sneeuwpop maken
Moet je die film nou alweer kijken of vind je het oprecht leuk?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen wij een sneeuwpop maken
dat nummer blijft gewoon eeuwig in mijn hoofd hangen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je die film nou alweer kijken of vind je het oprecht leuk?
laat me.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer geestelijk beperkt.
Laat het gaan.quote:
Ik neem je tegen jezelf in bescherming. Kinderen kunnen je ook niet lang respecteren met dit soort ongein.quote:
Nee dank je.quote:
Houdt het dan nooit voor je opquote:Op zondag 20 augustus 2017 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme niesbui hier, niet normaal, 6x op rij.
morgen mooi weer ?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2 dagen mooi weerquote:Op zondag 20 augustus 2017 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot.quote:
fak jouwquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen wij een sneeuwpop maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |