bier en de Aldi .. al zouden ze het gratis geven dan zou ik het nog niet willen .. mensen kom op dat is toch niet te zuipen dat slootwaterquote:
Je hebt het gedronken dus.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
bier en de Aldi .. al zouden ze het gratis geven dan zou ik het nog niet willen .. mensen kom op dat is toch niet te zuipen dat slootwater
je mag een mening hebben als het overeenkomt met die persoon waartegen je je mening uit anders wordt je weer in hokjes gegooidquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:06 schreef Jaroon het volgende:
Net viel iemand mij aan. Volgens mij hier. Ik weet heel erg goed waar ik het over heb. Een deel van mijn familie is islamitisch. Ik woonde er tussen hier en in het buitenland. Wanneer mag je wel een mening hebben?
Trouw idd: het is dan ook weer vanuit perspectief christenen. Maar in principe ook gericht tegen secularisme. Die gelovigen nemen dat van elkaar over hè, ze ruiken dat ze in de aanval kunnen gaan oid.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:02 schreef bamibij het volgende:
[..]
Trouw lijkt me niet objectief.masr zal t eens lesen
Het gaat niet over jouw voorkeur.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:07 schreef Hathor het volgende:
Ik kwam toch al nooit bij die derderangs kruidenier, dus boeie.
bier drink ik zo ie zo al niet meer .. maar ooit wel eens geprobeerd , maar niets voor mij ( was toen ook van dat lidl / aldi zooiquote:
Maar ik wilde het toch even mededelen.quote:
Ik heb het wel gedronken. Er is niets mis mee.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
nop , bier drink ik zo ie zo al niet .. maar ooit wel eens geprobeerd , maar niets voor mij ( was toen ook van dat lidl / aldi zooi
Het komt gewoon uit Lieshout (Bavaria)...quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
bier en de Aldi .. al zouden ze het gratis geven dan zou ik het nog niet willen .. mensen kom op dat is toch niet te zuipen dat slootwater
ik ben alleen water en Senseo ( al is dat vaak ook niet te drinken als je de verkeerde padjes heb )quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedronken. Er is niets mis mee.
Dat voel ik soms ook zo. En dat je weet dat andere mensen het misschien niet begrijpen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar ik wilde het toch even mededelen.
ik denk mijn laatste biertje in 1999 gedronkenquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het komt gewoon uit Lieshout (Bavaria)...
Vroegah werd het nog gebrouwen in Duitsland en zat er gewoon een reinheitsgebot op Schultenbrau.
Ben je de dagen aan het tellen?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik denk mijn laatste biertje in 1999 gedronken
Verrek zeg, dat wist ik niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het komt gewoon uit Lieshout (Bavaria)...
Vroegah werd het nog gebrouwen in Duitsland en voldeed het nog aan het reinheitsgebot.
Je was een alcoholist of hou je gewoon niet van bier?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik denk mijn laatste biertje in 1999 gedronken
Het is op zich wel te drinken, maar ik vind er toch een raar smaakje aan zitten. Niet echt lekker.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedronken. Er is niets mis mee.
nee maar een goed geheugen , ik kreeg toen medicatie waar geen drank bij mocht en daarna alleen maar aan de cola gegaan en later aan de sterke drank , likeuren ;-)quote:
houd er niet van , vind het te bitter , al wel raar want bitterlemon met jeneverquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je was een alcoholist of hou je gewoon niet van bier?
Ik ben geen bierkenner. Volgens mij is er niets mis mee.Waarom zeik je het af dan?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is op zich wel te drinken, maar ik vind er toch een raar smaakje aan zitten. Niet echt lekker.
Dat bier van de Lidl vind ik een stuk beter. Grafenwalder heet dat volgens mij.
Die combinatie ken ik niet eens. Hoe bestel je dat?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
houd er niet van , vind het te bitter , al wel raar want bitterlemon met jenever![]()
![]()
Ja, veel van dat "pauperbier" komt gewoon van de grote brouwerijen. Iedereen maar janken dat het niet te zuipen is maar eigenlijk drink je gewoon Bavaria...quote:
Of Heineken. Net als mayonaise uit de grote pot komt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, veel van dat "pauperbier" komt gewoon bij de grote brouwerijen vandaan. Iedereen maar janken dat het niet te zuipen is maar eigenlijk drink je gewoon Bavaria...
Ja, dat is ook niet zuipen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, veel van dat "pauperbier" komt gewoon van de grote brouwerijen. Iedereen maar janken dat het niet te zuipen is maar eigenlijk drink je gewoon Bavaria...
zelf maken thuis ( 1/3 jenever 2/3 BL )quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die combinatie ken ik niet eens. Hoe bestel je dat?
Ik wel.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
In werkelijkheid proeven mensen het verschil niet.
Thuis kun je ook konijnen in een rare haarvorm scheren. Ik heb het over buiten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
zelf maken thuis ( 1/3 jenever 2/3 BL )
dan zijn het zuipers en geen bierdrinkers. echte bierdrinkers kunnen goed bier , Bok , boswandeling , Hertog jan oud bruin veel beter waarderen dan dat kinderbierquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
In werkelijkheid proeven mensen het verschil niet.
Bier =/= pils.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
dan zijn het zuipers en geen bierdrinkers. echte bierdrinkers kunnen goed bier , Bok , boswandeling , Hertog jan oud bruin veel beter waarderen dan dat kinderbier
net zo als Shandy :-) of voor de belgen Sneeuwwitje
Wie aan de bar is een echte kenner? En je hebt er bij die echt weten wat een goed whisky is.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
dan zijn het zuipers en geen bierdrinkers. echte bierdrinkers kunnen goed bier , Bok , boswandeling , Hertog jan oud bruin veel beter waarderen dan dat kinderbier
Soms wil ik gewoon een fris pilsje, hoeft niet altijd ambachtelijk te zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
Als je altijd Heineken drinkt en je neemt een slokje Schültenbrau dan merk je het verschil wel hoor.quote:
Is ook niet mijn ding maar ik giet Schultenbrau net zo makkelijk weg als Bavaria, ik heb daar niet zo'n moeite mee.quote:
Zo als Johnnie Walker Black Label Deluxe Blend 12 YO, Glenmorangie 18 YO Single Malt en Laphroaig Islay Single Malt om er maar even een paar te noemenquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wie aan de bar is een echte kenner? En je hebt er bij die echt weten wat een goed whisky is.
Tot je er twee op hebt. Dan maakt het niet meer uit. Dat is geldig voor de meeste mensen. Wij hadden gewoon Grolsch kunnen gaan tappen. Dat wordt echt geen probleem.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je altijd Heineken drinkt en je neemt een slokje Schültenbrau dan merk je het verschil wel hoor.
Klopt, net zoals je Bavaria. Grolsch, Amstel, etc. ook meteen zou proeven.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:22 schreef Ryan3 het volgende:
Als je altijd Heineken drinkt en je neemt een slokje Schültenbrau dan merk je het verschil wel hoor.
Ja, klopt idd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, net zoals je Bavaria. Grolsch, Amstel, etc. ook meteen zou proeven.
Geen Macallan 1946 bestellen...quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zo als Johnnie Walker Black Label Deluxe Blend 12 YO, Glenmorangie 18 YO Single Malt en Laphroaig Islay Single Malt om er maar even een paar te noemen
Extra gekoeld is het wrs wel te doen, dat neemt de smaak wat weg.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is ook niet mijn ding maar ik giet Schultenbrau net zo makkelijk weg als Bavaria, ik heb daar niet zo'n moeite mee.
Mwaoh, ik weet niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Tot je er twee op hebt. Dan maakt het niet meer uit. Dat is geldig voor de meeste mensen. Wij hadden gewoon Grolsch kunnen gaan tappen. Dat wordt echt geen probleem.
En dat mengen met cola. Zag ik in Azie.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zo als Johnnie Walker Black Label Deluxe Blend 12 YO, Glenmorangie 18 YO Single Malt en Laphroaig Islay Single Malt om er maar even een paar te noemen
al gaat een Moonshine er ook wel erin.
ach ik noemde er een paar op die ik ooit zelf gedronken heb en er zijn er nog wel een paar die ik gedronken heb waar ik geen naam meer van wistquote:
Ik vind er een raar "chemisch" smaakje aan zitten. Dat merk ik vooral als ik meerdere blikjes drink op een avond. Ik heb hetzelfde met die goedkope Duitse Wodka of Whiskey voor ¤5 per fles.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ben geen bierkenner. Volgens mij is er niets mis mee.Waarom zeik je het af dan?
Sarcast gespot.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ach, de samenleving verandert nu eenmaal, je kunt het beste gewoon lekker moeiteloos met de golven mee bewegen.
Moslims zijn er nu eenmaal ook, nou laat hen ook hun invloeden met zich meebrengen. Geen probleem.
Dat andere is gewoon foute alcohol. Ik heb dat in Afrika ook meegemaakt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind er een raar "chemisch" smaakje aan zitten. Dat merk ik vooral als ik meerdere blikjes drink op een avond. Ik heb hetzelfde met die goedkope Duitse Wodka of Whiskey voor ¤5 per fles.
Bij die Grafenwalder van de Lidl heb ik dat dus niet.
5 euro per fles Whiskey kom op zeg dat is net zo als een Ferrari kopen voor 1000 euro , dan weet je al bij voorbaat dat er iets niet goed zitquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind er een raar "chemisch" smaakje aan zitten. Dat merk ik vooral als ik meerdere blikjes drink op een avond. Ik heb hetzelfde met die goedkope Duitse Wodka of Whiskey voor ¤5 per fles.
Bij die Grafenwalder van de Lidl heb ik dat dus niet.
Ik heb ooit een periode gehad dat ik geen extra ¤20/30 had voor een redelijke fles drank.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
5 euro per fles Whiskey kom op zeg dat is net zo als een Ferrari kopen voor 1000 euro , dan weet je al bij voorbaat dat er iets niet goed zit
rond de 20 / 30 euro dan kan je pas een beetje gaan denken aan "goede" Whiskey
Volgens mij kan dat niet eens. Zelfs een mengsel van 40% alcohol en 60% water kost al ¤6,74 aan accijns per liter. Daar komt nog 21% BTW overheen en dan heb je dus nog niets betaald voor het product zelf, distributie, winstmarge...quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:32 schreef Harvest89 het volgende:
Duitse Wodka of Whiskey voor ¤5 per fles.
Friet en patat zijn synoniemen, pils is een soort bier.quote:
Zodra invloeden van de één de vrijheid van een ander beperkt begeef je je op glad ijs.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ach, de samenleving verandert nu eenmaal, je kunt het beste gewoon lekker moeiteloos met de golven mee bewegen.
Moslims zijn er nu eenmaal ook, nou laat hen ook hun invloeden met zich meebrengen. Geen probleem.
Is een whiskey/bier topic geworden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:29 schreef LelijKnap het volgende:
Oh zijn dit soort individuele tekenen van islamisering nog nieuwswaardig? Ik deelde ze eigenlijk niet meer omdat ik dacht dat men ze min of meer al als normaal aanschouwde.
Dan was of ben je een alcoholist dus?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een periode gehad dat ik geen extra ¤20/30 had voor een redelijke fles drank.
Dus we kochten toen van die goedkope Duitse flessen bij de Lidl of Kaufland.
En ja, het is echt troep. Dat brand goed in je keel. Lijkt wel wasbenzine ofzo.
En die chardonnay is niet fout.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
terwijl de aldi ook wijn verkoopt
Het is een tijdje geleden alweer. Maar heb het even voor de zekerheid gecheckt. En die goedkope Wodka verkoopt de Lidl nog steeds. Het is wel 1 liter met 37% alcohol.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet eens. Zelfs een mengsel van 40% alcohol en 60% water kost al ¤6,74 aan accijns per liter. Daar komt nog 21% BTW overheen en dan heb je dus nog niets betaald voor het product zelf, distributie, winstmarge...
Is het dan nog wodka?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is een tijdje geleden alweer. Maar heb het even voor de zekerheid gecheckt. En die goedkope Wodka verkoopt de Lidl nog steeds. Het is wel 1 liter met 37% alcohol.
https://www.lidl.de/de/ra(...)ckingOrigPageSize=36
Ik was geen alcoholist, maar een arme sloeber met studiefinanciering en huurwoning.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan was of ben je een alcoholist dus?
Ik heb het meegemaakt in het buitenland. Dat een prive fles wordt afgetopt met slechte alcohol. Bij sterke drank proef je dat direct.
Met problemen dusquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik was geen alcoholist, maar een arme sloeber met studiefinanciering en huurwoning.
Ik zou er niet direct een adres geven.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:45 schreef AchJa het volgende:
Huisgestookte Kretenzer Raki.
Die van Mike @Chania![]()
Het smaakt gewoon naar Wodka (met wasbenzine).quote:
ik dronk toen uit armoede gewoon slechte wijn. Jij ging voor de hard core.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik was geen alcoholist, maar een arme sloeber met studiefinanciering en huurwoning.
houd er ook rekening mee dat supermarkten geen sterke drank mogen verkopen ivm de horecawetquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet eens. Zelfs een mengsel van 40% alcohol en 60% water kost al ¤6,74 aan accijns per liter. Daar komt nog 21% BTW overheen en dan heb je dus nog niets betaald voor het product zelf, distributie, winstmarge...
Onbeschrijfelijk en niet te geloven dat we dit allemaal toe laten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Het begon bij de weigering van verkoop van alcohol, toen de weigering van varkensvlees daarna de weigering van verkoop aan joden tot slot de weigering van verkoop aan ongelovigen .
Islam is vrede...en we lieten het gewoon gebeuren.
Hiero.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zou er niet direct een adres geven.
quote:De supermarktketen laat weten dat een van de werknemers geen goed gevoel had over de verkoop van alcohol en dat daarom naar een oplossing is gezocht.
Dat is in Nederland.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:48 schreef RAVW het volgende:
[..]
houd er ook rekening mee dat supermarkten geen sterke drank mogen verkopen ivm de horecawet
de supermarkt alcoholpercentage van maximaal 15 % alles wat daar boven zit met een horeca vergunning hebben
daarom is de "sterke" drank ook nooit te drinken , zo als Pinacolada en Ameretto omdat daar gewoon veel minder in zit als de orginele fles
bij de lidl zit er maar 14% in en de orginele fles is vaak 16% >
Niet naar die winkel gaan . dan veranderd het beleid zo want het kost geld/omzetquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:50 schreef quo_ het volgende:
[..]
Onbeschrijfelijk en niet te geloven dat we dit allemaal toe laten.
Maar wat kun je doen als individu ?
dus gewoon thuislaten bezorgen :-)quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Niet naar die winkel gaan . dan veranderd het beleid zo want het kost geld/omzet
Het is wel een probleem omdat men zo vaak zelf problemen heeft met anderen. Het benepen denken komt weer binnen. Het bltgti verhaal is nu in. Vraag een moslim eens wat hij / zij denkt over een homo. En dat denken moet je wel accepteren.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Echt he. Normaal gesproken zeg je dan tegen zo iemand: als dat zo is, zit je waarschijnlijk niet op de juiste plek hier. En neem je afscheid van elkaar.quote:
Totdat er een radicale islamist bezorger is en geen drank wil afleveren.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:53 schreef RAVW het volgende:
[..]
dus gewoon thuislaten bezorgen :-)
mensen die nog naar een supermarkt gaan en niet thuislaten bezorgen![]()
![]()
En dan krijg je gelijk. Net als iemand die pro IS is.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Totdat er een radicale islamist bezorger is en geen drank wil afleveren.
het einde van het liedje is dat islamisten gan zielig doen omdat ze geen werk meer kunnen vinden en discriminatie gaan brullen.
Mijn idee. Zoals iemand uit het artikel van het linkje al terecht opmerkte: wat als een vegetariër moeite heeft met de verkoop van vlees?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Echt he. Normaal gesproken zeg je dan tegen zo iemand: als dat zo is, zit je waarschijnlijk niet op de juiste plek hier. En neem je afscheid van elkaar.
Het is ook niet zo dat het hier een hoogopgeleide functie betreft waar je niet zomaar een vervanger kunt vinden. Het is een fokking kassabaantje, als iemand weigert z'n werk te doen zet je daar gewoon meteen iemand anders neer.
Normaal kan ik je posts wel waarderen, maar nu ben je toch echt aan het raaskallen. Waar héb je het over?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:06 schreef Jaroon het volgende:
Net viel iemand mij aan. Volgens mij hier. Ik weet heel erg goed waar ik het over heb. Een deel van mijn familie is islamitisch. Ik woonde er tussen hier en in het buitenland. Wanneer mag je wel een mening hebben?
Hier (Engeland) ook.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
In Duitsland kun je sterke drank gewoon in de supermarkten kopen.
Dit dus.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Niet naar die winkel gaan . dan veranderd het beleid zo want het kost geld/omzet
Dat is goed bedoeld. Misschien sla ik wat door. Het stond er. Mijn vraag is dan niet gek. Wie mag wel commentaar geven?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Normaal kan ik je posts wel waarderen, maar nu ben je toch echt aan het raaskallen. Waar héb je het over?Doe even een stapje terug, pak wat rust
http://www.independent.co(...)nlivet-a7896116.htmlquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
5 euro per fles Whiskey kom op zeg dat is net zo als een Ferrari kopen voor 1000 euro , dan weet je al bij voorbaat dat er iets niet goed zit
rond de 20 / 30 euro dan kan je pas een beetje gaan denken aan "goede" Whiskey
quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mijn idee. Zoals iemand uit het artikel van het linkje al terecht opmerkte: wat als een vegetariër moeite heeft met de verkoop van vlees?
Helemaal belachelijk dat de leiding daarin meegaat. Of zou er toch iets anders achter zitten?
Dat is toch geen geloof? Die persoon moet zich dan aanpassen of opkrassen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mijn idee. Zoals iemand uit het artikel van het linkje al terecht opmerkte: wat als een vegetariër moeite heeft met de verkoop van vlees?
Helemaal belachelijk dat de leiding daarin meegaat. Of zou er toch iets anders achter zitten?
Inderdaad, het is belachelijk wat ik hier suggereer, maar toch, hé?quote:
Op zijn minst ongefundeerd, en daarmee inspelend op een bepaald sentiment.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, het is belachelijk wat ik hier suggereer, maar toch, hé?
Waarom wordt er altijd op zo'n bizarre manier rekening gehouden met de moslims?
Weet jij het?
Het gebeurt hier al.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Op zijn minst ongefundeerd, en daarmee inspelend op een bepaald sentiment.
Ik weet niet waarom die winkel rekening houdt met die jongen (en zijn moslim-collega's). Maar dan ga ik niet met insinuaties rondstrooien.
Vind ik het belachelijk? Absoluut. Zie ik dat hier snel gebeuren? Nee.
Vertel? Want wellicht moet ik dan inderdaad mijn beeld bijwerken.quote:
Zie mijn vb van de AH. Doe niet alsof het alleen daar een probleem is. Ik ken veel vb trouwens. Vraag je dan niet af waarom er kritiek is op een geloof. Men misdraagt zich te vaak.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Vertel?
En zelfs dan, moet die winkel helemaal lekker zelf weten. Hun probleem.
In Nederland in principe ook, alleen zit het dan in een aanpalend perceel onder een iets andere naam, zo kun je makkelijk wetten omzeilen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is in Nederland.
In Duitsland kun je sterke drank gewoon in de supermarkten kopen.
Als ik manager van zo'n toko zou zijn zou ik mensen met zulk soort idiote religieuze principes niet eens aannemen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:37 schreef Eenskijken het volgende:
Snap niet waarom zo iemand niet de laan uitvliegt? Dat is toch werkweigering? Genoeg jongeren die wel het baantje willen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ik manager van zo'n toko zou zijn zou ik mensen met zulk soort idiote religieuze principes niet eens aannemen.
Ik kan je voorbeeld (in dit topic) niet vinden. Hier heb je het voornamelijk over goede en slechte drank.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zie mijn vb van de AH. Doe niet alsof het alleen daar een probleem is. Ik ken veel vb trouwens.
En dat gaat in deze kwestie ook op? Die jongen misdraagt zich te vaak, en daarom is er nu kritiek op?quote:Vraag je dan niet af waarom er kritiek is op een geloof. Men misdraagt zich te vaak.
Die jongen eist iets.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik kan je voorbeeld (in dit topic) niet vinden. Hier heb je het voornamelijk over goede en slechte drank.
[..]
En dat gaat in deze kwestie ook op? Die jongen misdraagt zich te vaak, en daarom is er nu kritiek op?
Zozo, hij EIST iets? Je was er bij en kan dus precies vertellen hoe een en ander zich voordeed?quote:
Die a4 hangt er toch niet voor niets? Geweld? Wie heeft het daar over?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Zozo, hij EIST iets? Je was er bij en kan dus precies vertellen hoe een en ander zich voordeed?
Of kan het ook gewoon zijn dat hij gewoon aangaf dat hij daar religieuze bezwaren bij heeft, en dat zijn baas hem daarin wel tegemoet wilde komen?
Nee, het gaat over de islam, dus moet het wel zo zijn dat die jongen het eist. Toch? Weet je toevallig ook nog of hij daarbij met geweld gedreigd heeft? Want dat is wat moslims doen, toch?
Kom op man.
Dat neem ik er dan maar op de koop toe bij, dat zal me verder een rotzorg zijn. Klantvriendelijkheid zou voorop moeten staan, geen religieuze onzin, dat kost je je klanten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar dan wordt al snel de discriminatie/racisme kaart getrokken.
Dan moeten de anderen idd maar vlees weigeren af te rekenen als ze vegetarisch zijn. Het einde is dan zoek.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trouw idd: het is dan ook weer vanuit perspectief christenen. Maar in principe ook gericht tegen secularisme. Die gelovigen nemen dat van elkaar over hè, ze ruiken dat ze in de aanval kunnen gaan oid.
Dus omdat dat A4-tje er hangt om klanten op de hoogte te stellen, moet het wel zo zijn dat die jongen dat ge-eist heeft? Hij kan er niet gewoon om gevraagd hebben? Dit kan niet in samenspraak met zijn baas tot stand gekomen zijn? De enige manier waarop dit kan gebeuren is wanneer een moslim dat eist, en de baas daarin toegeeft (uit angst om een racist genoemd te worden)?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die a4 hangt er toch niet voor niets? Geweld? Wie heeft het daar over?
JA. Moslims zijn net te vaak agressief en naar. Anders was men wel buddhist geweest,quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Zozo, hij EIST iets? Je was er bij en kan dus precies vertellen hoe een en ander zich voordeed?
Of kan het ook zijn dat hij gewoon aangaf dat hij daar religieuze bezwaren bij heeft, en dat zijn baas hem daarin wel tegemoet wilde komen?
Nee, het gaat over de islam, dus moet het wel zo zijn dat die jongen het eist. Toch? Weet je toevallig ook nog of hij daarbij met geweld gedreigd heeft? Want dat is wat moslims doen, toch?
Kom op man.
Dus kan het niet anders dan dat deze moslim dat ook was? Dat vul je gewoon even lekker in.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
JA. Moslims zijn net te vaak agressief en naar. Anders was men wel buddhist geweest,
Wat dan op de loer ligt, althans zo wordt dat dan gedraaid, is een aanklacht wegens discriminatie en mogelijk racisme.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:56 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Dan moeten de anderen idd maar vlees weigeren af te rekenen als ze vegetarisch zijn. Het einde is dan zoek.
Zal dus ook wel niet lang duren eer de supermarkten zulke mensen niet meer in dienst willen nemen...je hebt er immers niks aan.
Waarom wil jij er een ander verhaal van maken>?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus kan het niet anders dan dat deze moslim dat ook was? Dat vul je gewoon even lekker in.
En dit is dus het punt waarop ik afhaak. Fijne dag verder.
Als er zoals gewoonlijk 300 mensen op een baan solliciteren, pik je degene eruit die je wil, daarna krijgen alle anderen een briefje met " helaas is de keuze niet op u gevallen' hoe wil je hier discriminatie aan vast maken dan.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat dan op de loer ligt, althans zo wordt dat dan gedraaid, is een aanklacht wegens discriminatie en mogelijk racisme.
Ik doe wat jij ook doet. Dingen invullen waar je geen weet van hebt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waarom wil jij er een ander verhaal van maken>?
Zal niet zo moeilijk zijn als je op den duur geen moslims meer ziet als medewerkers van een supermarkt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:00 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Als er zoals gewoonlijk 300 mensen op een baan solliciteren, pik je degene eruit die je wil, daarna krijgen alle anderen een briefje met " helaas is de keuze niet op u gevallen' hoe wil je hier discriminatie aan vast maken dan.
Dat blijkt uit het verhaal. Een buddhist eist dit niet. En geweld haal je er zelf bij. Ben je een moslim?quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik doe wat jij ook doet. Dingen invullen waar je geen weet van hebt.
Jij hebt immers al besloten dat het niet anders kan dat deze jongen dat ge-eist heeft, en dat zijn baas onder druk (of uit angst) toegaf.
Het is immers niet mogelijk dat hij het gewoon gevraagd heeft. Dat zeg je net zelf.
Nou, dan zal het wel zo zijn dat hij met geweld gedreigd heeft als hij zijn zin niet kreeg.
dat is dus de reden dat veel werkgevers ze niet willen hebben ....quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar dan wordt al snel de discriminatie/racisme kaart getrokken.
Ik kijk er naar uit!quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zal niet zo moeilijk zijn als je op den duur geen moslims meer ziet als medewerkers van een supermarkt.
Quote me de zin waarin staat dat hij het ge-eist heeft.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat blijkt uit het verhaal. Een buddhist eist dit niet. En geweld haal je er zelf bij. Ben je een moslim?
Die A4 hangt er toch.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Quote me de zin waarin staat dat hij het ge-eist heeft.
Jup dat geweld haal ik er bij. Een buddhist dreigt namelijk niet met geweld (goed argument zeg).
Gaat je geen ene fuck aan.
DAT IS GEEN BEWIJS DAT HIJ HET GE-EIST HEEFT.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die A4 hangt er toch.
Als je werkelijk bezig bent met geloof moet je inzien dat het aardig en normaal tegen mensen toch op nr. 1 staat. Dat is bij mij al zo als niet gelovige. Bij de Islam zie je dat niet Men is aardig voor zichzelf.
Nee. Die manager bedacht dit zelf.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:08 schreef probeer het volgende:
[..]
DAT IS GEEN BEWIJS DAT HIJ HET GE-EIST HEEFT.
Serieus, hoe snap je dit niet? Die knul kan er toch gewoon om gevraagd hebben?
Klopt. Helaas maakt vrijwel elke religie zich daar schuldig aan.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:08 schreef Jaroon het volgende:
Als je voor een paar miljard een tempel en heilige grond gaat verbouwen terwijl je volgers vaak in ellende en armoede zitten is er iets mis met je.
Nogmaals, hij kan het toch gewoon gevraagd hebben? En dat de manager die jongen daarin wel tegemoet wilde komen?quote:
Ben jij een moslim of niet?quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Het is geen normale vraag. Daarnaast hangt die A4 daar gewoon.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Nogmaals, hij kan het toch gewoon gevraagd hebben? En dat de manager die jongen daarin wel tegemoet wilde komen?
Is de paus katholiek?quote:
Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft. Ik snap wel wat jij met die info wil; afdoen aan mijn geloofwaardigheid. Mij in diskrediet brengen omdat ik moslim zou zijn.quote:
Omdat je zo opkomt voor moslims.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft. Ik snap wel wat jij met die info wil; afdoen aan mijn geloofwaardigheid.
En ik weiger daar aan mee te doen. Dus nogmaals; dat gaat je niets aan.
ja ik zie het al voor me ,, baas mag ik aan de kassa zitten , maar ik verkoop geen alcohol aan mensen want dat mag ik niet van mijn geloof ......quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:08 schreef probeer het volgende:
[..]
In jouw hoofd zal het vast en zeker allemaal zo werken ja.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja ik zie het al voor me ,, baas mag ik aan de kassa zitten , maar ik verkoop geen alcohol aan mensen want dat mag ik niet van mijn geloof ......
Werkgever zal gelijk instemmen met JA natuurlijk terecht :-)
dat ik daar zelf niet opgekomen ben, goed van je ...
![]()
Op het moment dat zulke mensen aankomen met het geloof is het al afdwingen , want je zegt er al recht op te hebben en wil dat je werkgever daar in mee gaat .. dat is niet vragen maar eisen
9 van de 10 komen daarna gelijk met de Discriminatie troef aan zetten als het niet 10 op 10 is
Dat mag.Volgens mij ging het meer over het onderwerp van discussie, Dat iemand geen alcohol wil afrekenen. We kunnen het ook persoonlijk maken> Dat ik ga vertellen hoe je moslims moet beschermen tegen eigen familie.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ageer puur en alleen tegen jou.
Je bent een vrouw? Vooral je vastklampen aan het idee dat je als moslima gelijkwaardig bent aan de man.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:15 schreef probeer het volgende:
[..]
In jouw hoofd zal het vast en zeker allemaal zo werken ja.
Waar jij voor het gemak meteen van gemaakt hebt dat hij het ge-eist heeft. Dat moet wel, want hij is moslim. En die kunnen niet normaal ergens om vragen. En je bewijs daarvoor is, dat er een a4-tje hangt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat mag.Volgens mij ging het meer over het onderwerp van discussie, Dat iemand geen alcohol wil afrekenen.
Echt ronduit belachelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Nogmaals, hij kan het toch gewoon gevraagd hebben? En dat de manager die jongen daarin wel tegemoet wilde komen?
Die manager bedenkt het niet zelf.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Waar jij voor het gemak meteen van gemaakt hebt dat hij het ge-eist heeft. Dat moet wel, want hij is moslim. En die kunnen niet normaal ergens om vragen. En je bewijs daarvoor is, dat er een a4-tje hangt.
En die denkwijze is precies waar ik tegen ageer.
Haha, gaat lekker zeg. Mijn mening staat je niet aan, dus moet ik 1) wel moslim zijn, of 2) een vrouw.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent een vrouw? Vooral je vastklampen aan het idee dat je als moslima gelijkwaardig bent aan de man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |