Dat het nodig is. Dat mensen dat niet zelf aanvoelen. Ik ben niet gelovig. Maar ik besef wel dat je normaal gekleed moet zijn in bijv. een kerk, tempel of moskee.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Er hangen in toeristische kerken vaak kledingregels, die zijn er niet voor niets inderdaad.
Doe ik nu standaard al. Simpele principes, net als zij het principe van vrouwonderdrukking propageren met hun hoofddoek heb ik het principe om dat niet te steunen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
Daarom niet bij een hoofddoek afrekenen.
Dat is ook vreemd. Reken gewoon af waar je wil.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Doe ik nu standaard al. Simpele principes, net als zij het principe van vrouwonderdrukking propageren met hun hoofddoek heb ik het principe om dat niet te steunen.
dit zou in nederland al helemaal niet bespreekbaar mogen zijn ..... je komt hier heen op eigen wil , en als er dingen in een land gebeuren waar je het niet mee eens ben , is het je grootste recht om weer terug te gaan naar een land wara je je dus wel thuis voelt ..quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
En zoekslag leverde meteen al het volgende verontrustende beeld op, het gaat in dit geval niet eens om iemand die weigert te verkopen maar gewoon de gedachtegang van die lui...
Mag ik ergens werken waar alcohol verkocht wordt?
Werken als caissiere bij een supermarkt
Werken in alcoholverkopende supermarkt is verboden in islam
Voor de zusters die achter de kassa in een supermarkt werken
Man, man, man...
Dat doet hij toch ook.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is ook vreemd. Reken gewoon af waar je wil.
Antifa gespotquote:Op zondag 20 augustus 2017 12:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men heeft net te vaak het idee dat men beter is. Daarnaast is men vaak hypocriet.
Het hele segregatie idee begint steeds beter te klinken hequote:Op zondag 20 augustus 2017 12:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
dit zou in nederland al helemaal niet bespreekbaar mogen zijn ..... je komt hier heen op eigen wil , en als er dingen in een land gebeuren waar je het niet mee eens ben , is het je grootste recht om weer terug te gaan naar een land wara je je dus wel thuis voelt ..
IPV alles hier maar verkloten onder mom van godsdienst vrijheid , maar wij hebben ook de vrijheid om dat tegen geluid te laten horen is de zelfde recht waar hun gebruik van maken ...
omdat we hier onze meningen mogen hebben en kunnen zeggen wat we denken.
maar dan het proberen door middel van het geloof alles te ontmijnen
Je moet je afvragen wie er mee begonnen is. En dan niet makkelijk de schuld leggen bij de oorspronkelijke inwoners.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het hele segregatie idee begint steeds beter te klinken he
Dan rekent hij toch nog steeds gewoon af waar hij wil.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Hij kiest bewust voor het niet afrekenen bij een bepaalde kassa. Dat overkomt mij niet.
Ik snap niet dat iemand er mee bezig is. Ik reken gewoon af bij de kassa met de kortste rij.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:22 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dan rekent hij toch nog steeds gewoon af waar hij wil.
Integratie is mislukt dus segregatie is nu de enige oplossing.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie doet er nou aan segregatie ?quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Racistisch tot op het bot, dat dan weer wel..quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
... dat er dan geen gevaar bestaat dat de onreinheid van de kuffar wordt overgedragen op de reinheid van de moslim.
Dat is geen racisme, dat is religie en er bestaat vrijheid van religie hier.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:29 schreef Toga het volgende:
[..]
Racistisch tot op het bot, dat dan weer wel..
....men heeft al een land.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:25 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Integratie is mislukt dus segregatie is nu de enige oplossing.
Waarom geven we Marokkanen niet gewoon een eigen staat? Ow wacht...
Ik reken bij haast af bij de kassa met de minste bejaarden en winkelwagens. PINkassa is vaak ook wel sneller, behalve als er analfabeten staan.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand er mee bezig is. Ik reken gewoon af bij de kassa met de kortste rij.
Dat laatste. Ik reken ook altijd af bij de AH bij dat zelf afrekenen. Dat is meestal snel. En dat koffie drinken of als bejaarde je weg versperren......quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik reken bij haast af bij de kassa met de minste bejaarden en winkelwagens. PINkassa is vaak ook wel sneller, behalve als er analfabeten staan.
Kan ik hier met cash betalen?quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik reken bij haast af bij de kassa met de minste bejaarden en winkelwagens. PINkassa is vaak ook wel sneller, behalve als er analfabeten staan.
Je schuift gewoon ineens drie meter op?quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kan ik hier met cash betalen?
Ik check altijd het aantal mensen plus de hoeveelheid boodschappen icm de vaardigheid van de kassière en spring dan van rij tot rij net zoals ik rijd op de snelweg.
Sooow das een flinke lading zout.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
Wie doet er nou aan segregatie ?
Waarom moeten wij altijd tolerant blijven voor mensen die dat niet zijn ?
Waarom is het altijd maar 1 richtings- verkeer
Waarom hoor ik altijd maar je moet je aanpassen aan andere maar waarom nooit aan mij of aan ons![]()
schoolboeken , folders , nieuws berichten in vele talen om die mensen maar te gemoed te komen dat ze het ook kunnen begrijpen ......
moet je eens naar Midden-Oosten gaan met Nederlandse taal ... en daar verwachten dat ze je gaan helpen om hun verstaanbaar te maken ??
Nop , dit heeft niets te maken met het aanpassen dit heeft alles te maken met het niet willen
ik heb zelf een Spaanstalige vriendin , maar ik ben spaans aan het leren om me verstaanbaar te maken tegen over haar , en er zijn zo veel dingen die ik doe voor de communicatie tussen diverse bevolkingen
ondertussen speek ik bijna 3 talen terwijl meer dan de helft van de wereld maar 1 a 2 talen spreek en dat is hun moedertaal .. en misschien wat engels maar dat is dan minimaal
al zou ik naar het Midden-Oosten gaan dan zorg ik van te voren dat ik die taal spreekt om me zeker verstaanbaar kan maken
ipv van we zien wel ..... mensen die al 20 jaar hier zijn spreken nog slechter nederlands dan een peuter , ja die hadden ook niet verwacht dat ze hier zouden blijven , hallo al blijf je maar een jaar hier , je gaat dan toch wel iets meer oppakken als , IKKE NIET BEGRIJPEN , of HEB JE PROBLEMEN
en vele kunnen het wel want zeg maar eens wat negatiefs over hun in het nederlands dan verstaan ze het in 1 keer wel heel goed en praten in het nederlands gaat dan ook in eens vlot ..... hoe komt het toch ???
Het is allemaal heel erg intens idd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:38 schreef RAVW het volgende:
waarom die haast altijd als je in een winkel staat , ga gewoon staan en wacht tot je aan de buurt ben , klaar zo moeilijk is het niet .........
maar mensen denken vaak een record te willen halen met snel boodschappen doen .. beuken ze je in de rij 30 keer tegen je rug aan met die kar omdat ze haast hebben , om vervolgens 15 min buiten te gaan staan praten met een oude buurvrouw ...![]()
Doe ik ook steeds vaker, al wordt de keuze daartoe steeds kleiner.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Hij kiest bewust voor het niet afrekenen bij een bepaalde kassa. Dat overkomt mij niet.
Mits ik de laatste in de rij ben natuurlijk en ik sluit weer netjes in de rij aan. Maar dat leek me vanzelfsprekend.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je schuift gewoon ineens drie meter op?
net zo als met in het verkeer waarom veranderd er veel mensen compleet van normaal mens naar randdebielen als je in de auto stappen of een voertuig gaan besturen , ze hebben in eens allemaal een kort lontjequote:Op zondag 20 augustus 2017 12:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is allemaal heel erg intens idd.
De reden dat men er zit is omdat men weinig opleiding heeft. Anders werk je er niet. Ik kijk er persoonlijk niet naar. Ik kijk naar de kortste rij. En ik zie iemand pas bij het afrekenen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:39 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Doe ik ook steeds vaker, al wordt de keuze daartoe steeds kleiner.
Ik wil liever door iemand geholpen worden die niet met zo'n duidelijk religieus statement achter de kassa zit.
Opvallend is het dat zeker bij AH hier in Den Haag zo langzamerhand iedere medewerker van allochtone afkomst / Marokkaan is.
Bewust beleid lijkt me.
De snelheid waar dit mee gaat en gewoon maar geaccepteerd wordt is zorgwekkend naar mijn idee.
Zet er een rij nonnen, orthodoxe joden, streng gereformeerden of monniken neer en je hebt (terecht) de poppen aan het dansen.
Zet er een rij moslima's neer en opeens ligt dat blijkbaar anders.
Selectief en policor denken en handelen is de norm geworden.
Met religie waren we (gelukkig) wel klaar mee in dit moderne land / westen , nu doen beleidsmakers en bedrijven steeds vaker een knieval voor de islam en wel zo snel en gretig dat het steeds ranziger begint te worden.
Het lijkt mij stressvol.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mits ik de laatste in de rij ben natuurlijk en ik sluit weer netjes in de rij aan. Maar dat leek me vanzelfsprekend.
Dit doe ik natuurlijk niet.
Ik doe meestal gewoon boodschappen in de supermarkt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:39 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Doe ik ook steeds vaker, al wordt de keuze daartoe steeds kleiner.
Ik wil liever door iemand geholpen worden die niet met zo'n duidelijk religieus statement achter de kassa zit.
Opvallend is het dat zeker bij AH hier in Den Haag zo langzamerhand iedere medewerker van allochtone afkomst / Marokkaan is.
Bewust beleid lijkt me.
De snelheid waar dit mee gaat en gewoon maar geaccepteerd wordt is zorgwekkend naar mijn idee.
Zet er een rij nonnen, orthodoxe joden, streng gereformeerden of monniken neer en je hebt (terecht) de poppen aan het dansen.
Zet er een rij moslima's neer en opeens ligt dat blijkbaar anders.
Selectief en policor denken en handelen is de norm geworden.
Met religie waren we (gelukkig) wel klaar mee in dit moderne land / westen , nu doen beleidsmakers en bedrijven steeds vaker een knieval voor de islam en wel zo snel en gretig dat het steeds ranziger begint te worden.
Ik dring meestal voor bij bejaarden. Ik zeg ik doe boodschappen voor mijn oma en ze heeft deze boodschappen direct nodig.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:42 schreef Jaroon het volgende:
Dat voordringen. Een ander verhaal. Hoe bedenk je het?
Ik schop weleens zo'n looprek weg.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik dring meestal voor bij bejaarden. Ik zeg ik doe boodschappen voor mijn oma en ze heeft deze boodschappen direct nodig.
Ik tackle ze wel eens van achteren. Die oudjes kunnen schwalbes maken. Niet te geloven man.quote:
Er zijn ook nog genoeg andere landen waar je legaal of illegaal kan werken. Maar ook dat houd een keer op als het niet goed over Europa wordt verdeeld. Maar ja, het woord illegaal zegt al genoeg.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Omdat je in de UK als illegaal kan werken. Net als in de VS draait hun economie voor een deel op goedkope illegale arbeid.
Het is een spel. Ik heb weleens een jonger iemand keihard in het schap visblikjes geduwt. Omdat iemand mij dan irriteert. Geen reactie.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik tackle ze wel eens van achteren. Die oudjes kunnen schwalbes maken. Niet te geloven man.
Nog erger dan Arjan Robben...
Overgevoelig in de zin van dat we ons aanstellen bij aanrandingen? Overgevoelig omdat we ons zo aanstellen bij een mes met een brief eraan in de borst, de spijkers van een spijkerbom of de wielen van een vrachtwagen? "It just a flesh wound"? En de vrouwen dan die zo overgevoelig reageren op een beetje handtastelijkheid?quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
De weigerambtenaren zijn nog niet uitgestorven hoor, er mogen alleen geen nieuwe meer bij.
Het gaat niet om 1 religie, het is 1 religie waar ''we'' overgevoelig voor zijn geworden.
Zal er een reden voor zijn? Dat we meer kritisch kijken naar een geloof?quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
De weigerambtenaren zijn nog niet uitgestorven hoor, er mogen alleen geen nieuwe meer bij.
Het gaat niet om 1 religie, het is 1 religie waar ''we'' overgevoelig voor zijn geworden.
Laat de haat door je stromen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:39 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
steeds vaker een knieval voor de islam en wel zo snel en gretig dat het steeds ranziger begint te worden.
Of je het anders kan verwoorden.... De werkelijkheid is dat islam staat voor ellende. Maar je hebt ook leuke moslims. Vaker mensen met een hogere opleiding die het geloof niet op plaats 1 stellen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laat de haat door je stromen.
#buildthatwall
Het wordt tijd dat we de secularisatiebril afzetten:quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
Komt vooral omdat veel mensen die er voor pleiten dat doen vanuit racistische motieven ipv humanistische.
Dat gedoe met hoofddoekjes voor politie agenten weet je dat nog? Humanistisch Verbond had uitstekende argumenten om tegen te zijn, zonder racistisch te worden. En toen kwam de reactie van Wilders..._!
En de hardste schreeuwers krijgen de meeste aandacht en daar word je helaas mee geassocieerd.
De werkelijkheid is dat jij weinig lijkt te weten van de wereld om je heen. Dat is verder niet erg zolang je t voor jezelf houdt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Of je het anders kan verwoorden.... De werkelijkheid is dat islam staat voor ellende. Maar je hebt ook leuke moslims. Vaker mensen met een hogere opleiding die het geloof niet op plaats 1 stellen.
die is heel goed :-)quote:
Nee niet overgevoelig in die zin neequote:Op zondag 20 augustus 2017 12:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Overgevoelig in de zin van dat we ons aanstellen bij aanrandingen? Overgevoelig omdat we ons zo aanstellen bij een mes met een brief eraan in de borst, de spijkers van een spijkerbom of de wielen van een vrachtwagen? "It just a flesh wound"? En de vrouwen dan die zo overgevoelig reageren op een beetje handtastelijkheid?
Dit is ook gewoon religieuze agressie, een fundamentalist die meent zich met mijn boodschappen te moeten bemoeien vanuit zijn achterlijke religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |